Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Tai gal tiesiog kažkokius inžinierinius tinklus iki sklypo veda?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tas sklypas netrukdo gatvei. O jame žada statyti komercinį - gyvenamąjį kvartalą, kurio pirmame aukšte būtų parduotuvė.
    Gal taip vizualiai pasirodė, bet darbai vykdomi vos ne per patį vidurį pievos. Nu gal.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
    Tas sklypas netrukdo gatvei. O jame žada statyti komercinį - gyvenamąjį kvartalą, kurio pirmame aukšte būtų parduotuvė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
    Na tas tai nėra blogai, patogu pėsčiomis apsipirkti ir parsinešti maistą.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
    vidutinio vilniečio Bermudų trikampis, namai, ofisas/kita darbo lokacija ir krautuvė ir visa laiką mašinoje.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Buvo rašyta, kad sklypą iš atgavusios žemę moteriškės nupirko lyg ir Norfa ir statys ten. Svajonė gerai, bet VMS neįgalumas ir šūdmalystė yra realybė.
    O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Šiandien teko praeiti pro buvusių geltonųjų kioskų/turgaus vietą (tarp Fabijoniškių ir Šeškinės), tai toks įspūdis, kad (bent toje vietoje) pradėti būsimo kelio parengimo darbai. Kažkaip nepagalvojau foto padaryti.
    Buvo rašyta, kad sklypą iš atgavusios žemę moteriškės nupirko lyg ir Norfa ir statys ten. Svajonė gerai, bet VMS neįgalumas ir šūdmalystė yra realybė.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Šiandien teko praeiti pro buvusių geltonųjų kioskų/turgaus vietą (tarp Fabijoniškių ir Šeškinės), tai toks įspūdis, kad (bent toje vietoje) pradėti būsimo kelio parengimo darbai. Kažkaip nepagalvojau foto padaryti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
    Tikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?
    Jis tokiu būdu pasikrauna baterkes ir įtakojantis visus procesus mieste. Priešingu atveju jaučiasi visų užmirštas ir nereikalingas.
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
    Man tik keista, kad tiesiai nereikalauja modeliuoti triukšmo lygį esant įrengtam linijiniam parkui kaip esminę alternatyvą bet kokios formos Šiaurinei gatvei.
    Ir pasirinkti tokį variantą, kuriame triukšmas būtų mažesnis.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.28, 13:16.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
    Tikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslai
    Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.


    ----
    Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslai

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Sneak-peak iš Šimašiaus FB.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-03-27 154616.png Views:	163 Size:	627,9 kB ID:	2039845
    O kur būtų efektyviausia pateikti pasiūlymus dėl projekto? Norėčiau dar iki pristatymo pateikti siūlymą viduryje gatvės įrengti A juostas paliekant po vieną automobiliams išskyrus išplatėjimus ties sankryžomis. Jei jau darome jaukią gatvę nuo nulio, norėtųsi, kad tai atsispindėtų ir suteikiant prioritetą sklandžiai pasiekti kelionės tikslus su VT. Atsižvelgiant į tai, kad parkingas planuojamas paralelinėse gatvėse, automobiliai viena juosta turėtų judėti pakankamai sklandžiai.

    Be to, kadangi gatvė tiesiogiai jungsis su Vakariniu Aplinkeliu, kodėl nepadarius maksimaliai gerai ir gatvės pradžioje neįrengus P+R aikštelės kartu su dviračių saugyklomis taip didinant VT patrauklumą ir mažinant poreikį važiuoti šia gatve automobiliu?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.
    Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.

    Pridedu savo susirašinėjimą su VMSA:
    ----
    2023-01-24
    Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
    Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.


    2023-02-01
    Laba diena,
    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
    Pateikiame atsakymą.
    Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.
    Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.
    Pagarbiai
    Eglė
    Vadybininkė


    2023-02-01
    Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?
    Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.

    Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.
    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.


    2023-03-24
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pavedimu teikiame atsakymą į Jūsų paklausimą, reg. Nr. A50-4366/23.
    Informuojame, kad kaip jūs buvote informuotas pristatant galimus naujus Šiaurinės g. sprendinius, senasis modeliavimas yra netinkamas dėl pasikeitusių sprendinių ir dėl to, kad naudoti duomenys buvo neišsamūs bei neatitinkantys šiuolaikinių modeliavimo poreikių. Šių duomenų valdytojas yra SĮ „Vilniaus planas“. Šiuo metu nėra galutinių naujo eismo modeliavimo rezultatų, nes nėra ir galutinio sprendinio, kuriam atliekant skaičiavimus įvedami duomenys t.y. prognozuojami eismo srautai, sankryžos, įvažiavimai ir kt. planuojami sprendiniai, kurie įtakoja galutinius modeliavimo rezultatus. Šiai dienai nėra patvirtintų galutinių Šiaurinės g. sprendinių, todėl negalime pateikti tikslių eismo modeliavimo rezultatų. Pristatant galutinius Šiaurinės g. sprendinius bus pristatomi ir modeliavimui naudoti duomenys.
    Atsiprašome dėl didelių darbo krūvių, informacijos gavimo, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai.

    Skyriaus vedėjas
    Rimantas Baravykas
    ----

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.
    Tai taip, todėl ir pagalvojau, kad tas gatveles galima būtų padaryt dviračių gatvelėmis.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?
    Tos gatvelės bus vienpusės (spėju), todėl jas padarius dviračių gatvėmis, dviračių eismas irgi vienpusis būtų. Tada arba reikėtų daryt platesnes tas gatveles ir įrengti dviračių juostas priešpriešiniam eismui arba šalia įrengti atskirus dviračių takus, bet skirtus tik važiavimui "atgal".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
    Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.
    Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.
    Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.

    Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
    Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?

    Komentuoti:

Working...
X