Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad C kategorija naujoms gatvėms netgi neša šiokią tokią sumaištį. Nyderlandai atsisakė C kategorijos, yra arba B kategorijos esmiareikšmė gatvė (road/kelias), arba D kategorijos jaukioji gatvė (gatvė/street), kur saugu dviratininkams važiuoti ir vaikams žaisti.

    C kategorija lieka senose, nerekonstruotose gatvėse.

    Realiai jei rinktis Šiaurinei gatvei tarp B ir D, rinkčiausi B. Jokių parkovkių, Žalią veją per vidurį rezervuočiau tramvajaus bėgiams (5G tramvajaus maršr.), kelias gali būti 2+2, ateityje pirmos juostos kaip A juostos. Viadukų gali ir neprireikti, sankryžų pralaidumą reguliuojant išmanesniais šviesoforais. VT prieš išmanius šviesoforus beveik visada turėtų pirmumą, t.y. jokių pilnos fazės laukimų prie raudonų.
    Aš irgi būčiau už tokį variantą, nes jis geriausiai pritaikytas neišvengiamai ten būsiančiam tranzitiniam eismui. Tik, nemanau, kad tai realu, nes į VT eismą orientuotų išmanių šviesoforų padaryti pas mus net turint visas technologijas nėra politinės valios.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Sutinku, kad C kategorija naujoms gatvėms netgi neša šiokią tokią sumaištį. Nyderlandai atsisakė C kategorijos, yra arba B kategorijos esmiareikšmė gatvė (road/kelias), arba D kategorijos jaukioji gatvė (gatvė/street), kur saugu dviratininkams važiuoti ir vaikams žaisti.

    C kategorija lieka senose, nerekonstruotose gatvėse.

    Realiai jei rinktis Šiaurinei gatvei tarp B ir D, rinkčiausi B. Jokių parkovkių, Žalią veją per vidurį rezervuočiau tramvajaus bėgiams (5G tramvajaus maršr.), kelias gali būti 2+2, ateityje pirmos juostos kaip A juostos. Viadukų gali ir neprireikti, sankryžų pralaidumą reguliuojant išmanesniais šviesoforais. VT prieš išmanius šviesoforus beveik visada turėtų pirmumą, t.y. jokių pilnos fazės laukimų prie raudonų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.16, 00:46.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    https://youtu.be/e0aPeuncNjk?t=320

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Gal kur nors yra Šiaurinės gatvės projekto svarstymo įrašas?
    Yra: https://www.youtube.com/watch?v=LaN6zVp8Nmc

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Ar teisingai suprantu - kol kas numatomi Šiaurinės g. darbai tik nuo V. aplinkkelio iki Fabijoniškių?
    Turint omeny, kiek informacijos apie tai buvo teikiama tiek per savivaldybę, tiek per Citify, tiek forume, man tikrai keista, kad atsiranda tokių klausimų. Bet gal tai paaiškina, kodėl buvo atsiradusios rėkiančios bobos su ''nEnAiKiNkIt MūSų DrAuStInIo!!11!"

    I etapas (dabar pristatomas) - nuo VA iki Fabijoniškių g.

    II etapas - nuo Fabijoniškių g. per laukus iki GV arba Kalvarijų g. Dėl jo kyla daug konfliktų ir siūloma ten statyti tunelį arba nestatyti nieko išvis. Bet kokiu atveju, jei bus, tai bus nutiestas vėliausiai

    III etapas - nuo GV/Kalvarijų iki Kareivių g. Tikėtina, kad bent dalis jo atsiras, kai vietoj Žirmūnų VVT parko bus statomas kvartalas (apie 2025-2027). Iš esmės, tai bus rekonstruota Žvalgų gatvė su normaliomis nezigzaginėmis jungtimis Žirmūnuose.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ar teisingai suprantu - kol kas numatomi Šiaurinės g. darbai tik nuo V. aplinkkelio iki Fabijoniškių?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Patikėk buvo ir čia ir VMSA aptarime gyvai
    Gal kur nors yra Šiaurinės gatvės projekto svarstymo įrašas?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Gali dar 10 kartų užduoti tą patį nevykusį klausimą man negaila. Nepatinka naujos gatvės prašau į kitus forumus - Šiaurinė jau nuspręsta, kad bus tiesiama. Istorijos pamokėlėmis šio projekto nesutabdyti.

    Pakalbame apie VT juostos pasėkmes Šiaurinės g. aplinkai.
    Eilinį kartą bandai vaizduoti, kad man nepatinka pats gatvės tiesimo faktas ir taip „laimi“ diskusiją, išsisukinėdamas nuo atsakymo apie tiesiogines Šiaurinės g. nutiesimo pasekmes

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tūkstančius metų miestai turėjo mažiau gyventojų nei vienas sovietinis mikrorajonas. Pvz Napoleono laikais europoje buvo tik du miestai viršiję milijoną gyventojų - Paryžius ir Londonas, ir dėl Londono dar ginčijamasi. Ir nei vienas nebuvo malonus gyvenimui. Miesto transportas (geriausia viešasis) yra reikalingas, nes mieste dabar yra daug daugiau gyventojų. Visko pėsčiomis ir dviračių nepadarysi. Be to, net ir tais laikais kas galėdavo įpirkti - važiuodavo karieta.
    Dabar daugiau gyventojų, bet ir tankis žymiai sumažėjęs, ypač XX a. rajonuose arba XXI a. suburbijoje.

    O šiaip žmogus klausė, ar apskritai koks nors miestas plėtojosi prioritetą suteikiant VT, o ne automobiliui. Tai ir sakau, kad Lietuvos atveju tai buvo visi didesni miestai. Tačiau čia jau diskusija į kitą temą.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Mano įsivaizdavime, kai bus nutiestas I etapas, tai nuo Zujūnų per Šiaurinę gatvę turėtų kursuoti 7G, kuris ties Ukmergės g. pasuktų centro link. Bet jeigu 7G stovės kamštyje be savo A juostos, tai mažai naudos

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tai kad tu beveik vienintelis apie VT rašei. Kiti tik kartoja mantrą apie gatvių užbaigimą, pvz. Donidavu . Jau tris-keturis kartus jam buvo užduotas klausimas, kaip šitoje miesto dalyje mažinti kelionių automobiliu skaičių. Visiška tyla.
    Gali dar 10 kartų užduoti tą patį nevykusį klausimą man negaila. Nepatinka naujos gatvės prašau į kitus forumus - Šiaurinė jau nuspręsta, kad bus tiesiama. Istorijos pamokėlėmis šio projekto nesutabdyti.

    Pakalbame apie VT juostos pasėkmes Šiaurinės g. aplinkai.
    Pavydžiui, palei VA net nesant VT beveik viskas apsistato: verslu, sandeliais ir gyvenamaisiais. Tarkime Pumpėnų g, garažų masyvas užsistatys gyvenamaisiais, ir verslo centrais. Šis apleistas kampas taps gyva miesto dalimi, bet kuriuo atveju, VT bus Justiniškių g., nes nesant visai jungčiai važiuoti pro Rygos ir Ozo g. į Saulėtekį gausis beveik tas pats. Vis vien Šiaurinė ilgai neturės jungties tarp Gelvonų ir GV. Čia savivaldybė greičiausiai neturi motyvacijos daryti atskiros VT juostos ir atideda galvos skausmą ateities politikams, kaip kad su Narbuto ar Kareivių brangiais bandymais išspausti bent kažką panašaus į VT juosta.
    Kita vertus jeigu Šiaurinę daryti greitaeigę, reikėtų galvoti apie paralelines gatves ir bešviesorius nuvažiavimus kaip VA, priešingu atveju automobiliai vėl veršis į miegamuosius rajonus, viską užkimšdami.


    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	155,8 kB ID:	2023118

    Paskutinis taisė Donidavu; 2023.01.13, 11:20.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tūkstančius metų miestai buvo tokio dydžio, kad juose puikiai buvo galima judėti pėsčiomis ir pereiti į kitą miesto galą per 10-20 min.
    Tūkstančius metų miestai turėjo mažiau gyventojų nei vienas sovietinis mikrorajonas. Pvz Napoleono laikais europoje buvo tik du miestai viršiję milijoną gyventojų - Paryžius ir Londonas, ir dėl Londono dar ginčijamasi. Ir nei vienas nebuvo malonus gyvenimui. Miesto transportas (geriausia viešasis) yra reikalingas, nes mieste dabar yra daug daugiau gyventojų. Visko pėsčiomis ir dviračių nepadarysi. Be to, net ir tais laikais kas galėdavo įpirkti - važiuodavo karieta.



    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai va, diskusiją prisimeni, bet kažkodėl rašai kad apie VT visi tyli.
    Tai kad tu beveik vienintelis apie VT rašei. Kiti tik kartoja mantrą apie gatvių užbaigimą, pvz. Donidavu . Jau tris-keturis kartus jam buvo užduotas klausimas, kaip šitoje miesto dalyje mažinti kelionių automobiliu skaičių. Visiška tyla.

    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Kai turėsim tokį gatvių tinklą ir VT kaip Paryžius, tada su juo ir lyginsim Aš neteigiu, kad su automobilizacija Lietuvoje viskas gerai. Priešingai, ji tikrai per didelė, bet norėjau pabrėžti, kad Vilnius niekuo neišsiskiria nuo visos Lietuvos, tad tai yra greičiau nacionalinė problema, o ne tik Vilniaus. Ypač dėl to, jog buvo replikuojama į Vilniaus Vakarinio aplinkelio atidarymą ir esą dėl to išaugusį automobilių skaičių.
    Skirtingi užstatymo tipai turi skirtingus gatvių tankius. Sovietiniame mikrorajone net norėdamas nepadarysi tokio gatvių tankio, kad būtų kaip XIX a. mieste.

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Įdomu pamatyt pvz, kurie miestai taip kūrėsi, kad pradžioje padarydavo VT. Žinau, kad Saudo Arabijoj bando tokį projektą "The Line" (wiki nuoroda žemiau). Gal yra kokių nors Azijos miestų, apie kuriuos nežinau ? Ir jei tokie yra, kada jie įkurti ? Nesakau, kad taip būtų blogai, bet vargu ar taip kur nors iš tiesų vyko. Tai, kad didinam VT prioritetą, kryptis yra teisinga, tiesiog reikia nepamiršti, dėl ko jis yra, ką jis sprendžia, ko nesprendžia ir vystyti su protu, o ne "myliu/nemyliu".

    Tūkstančius metų miestai buvo tokio dydžio, kad juose puikiai buvo galima judėti pėsčiomis ir pereiti į kitą miesto galą per 10-20 min. Nuo XIX a. 2 pusės plintant geležinkeliams miesteliai ir naujos miestų dalys pradėjo „pumpuruotis“ palei juos, plėstis palei konkės/elektrinio tramvajaus linijas. Būtent motorizuotas transportas leido miestams išsprogti į plotį, bet iš pradžių tai buvo būtent viešasis transportas, o ne automobiliai. Visuose didesniuose miestuose buvo tankiai išplėtotos elektrinio transporto sistemos (tramvajai, troleibusai), kuriams imta naikinti tik masiškai įsigalėjus automobiliams. Tie miestai, kuriuos šiandien matome su labai puikiu VT tarsi kokią keistenybę, tiesiog sugebėjo didžiąją dalį savo VT išsaugoti ir toliau vystyti. Kitos šalys ir miestai savo VT išsinaikino velniop propaguojant automobilį (automobiliams ir kurui tapus lengvai prieinamiems), nepaisant to, kad turėjo didžiausias elektrotransporto sistemas pasaulyje (JAV ir Rusijos pavyzdžiai).

    Bet skirtingai nei 8 dešimtmetyje, dabar žinome, kokios tų skirtingų pasirinkimų pasekmės (automobilio vs. VT prioritetas).

    Taip kad ne „vargu ar taip kur nors iš tiesų vyko“, o taip ir vyko tūkstančius metų (Lietuvoje, beje, iki 1990-2000 m.)
    Paskutinis taisė taccido; 2023.01.12, 00:24.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Na štai, straipsnis apie eilinę Šimašiaus dovaną NT apsukruoliams. Išskyrus kliedesius apie draustinius, viskam kitam pritarčiau.

    https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...-turto-verslui
    Viena strategiškiausių miesto vietų taps tokia patrauklia gyventi, kad žmonės norės ten pirkti būstą! Kaip baisu, kaip baisu! Geriau ten būtų pristatyta estakadų ir padidintas greitis, kad niekas aplinkui nenorėtų gyventi.

    Tipiniai automarozo kliedesiai.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Na štai, straipsnis apie eilinę Šimašiaus dovaną NT apsukruoliams. Išskyrus kliedesius apie draustinius, viskam kitam pritarčiau.

    https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...-turto-verslui
    čia tik nenusisekusio politiko minčių kratinys, kur besuksi, visur blogai - magistralės po langais nepastatė - blogai, būstų savininkai pastatys pastatus - blogai, darys parkingą ir sodins medžius palei gatvę - blogai, sklypus perka vystytojai mieste - blogai, pastačius gatvę taršesnė aplinka - blogai...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na štai, straipsnis apie eilinę Šimašiaus dovaną NT apsukruoliams. Išskyrus kliedesius apie draustinius, viskam kitam pritarčiau.

    https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...-turto-verslui

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aišku, na, gal neužkliuvo mano akis už tokios nuomonės, bet jos komentuoti turbūt išvis net neverta. Tokia logika vadovaujantis visas naujas statybas mieste irgi reiktų uždrausti.
    Patikėk buvo ir čia ir VMSA aptarime gyvai

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad čia nemažai komentuotojų buvo kad iš vis jokios gatvės neglai būti ir turi būti tik arba apleista (kaip dabar) arba linijinis parkas.
    Aišku, na, gal neužkliuvo mano akis už tokios nuomonės, bet jos komentuoti turbūt išvis net neverta. Tokia logika vadovaujantis visas naujas statybas mieste irgi reiktų uždrausti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
    Kad čia nemažai komentuotojų buvo kad iš vis jokios gatvės neglai būti ir turi būti tik arba apleista (kaip dabar) arba linijinis parkas. Buvo net pareiškimų kad "sovietmečio gatvių ir taip per daug, daugiau tiesti negalima".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
    Na, čia daugiausia aptariamas 1-as etapas.
    2-ojo etapo artimiausią dešimtmetį jau nebus, 3-iojo, ko gero taip pat.
    Beje, ir dėl pirmojo šabakštiniečiai ginklų dar nesudėjo - yra ir keletas forumiečių nusiteikę prieš bet kokią gatvę. O ir VMS didelio noro nerodo, jiems "diskusijos" į naudą. Šimašius tik paskelbė piešinukus dėl savireklamos, žinodamas, kad jis jau tikrai čia nieko nebedarys.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šiaurinę gatvė tiesti reikia. Bet ji turi būti iš karto su VT linija.
    Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.

    Komentuoti:

Working...
X