Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Nes per šią kadenciją visko nebaigs, populiarumo neatneš, kam čia stengtis. Pereksvaldavimus Primitivus trunka ~mėnesį, rezultatus visi vadylos pamato labai greitai, mero populiarumas šoka į viršų.
- 2 patinka
-
Per brangu?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
Komentuoti:
-
Nes ten to dalyko nereik. As ten matau btr ar tramo linija, kuria galima pratest iki sauletekio studentu miestelio (kuris plesis, bus statomi papildomi fakultetai ir bendrabuciai bei ofisai). Netgi ir metro linijos niekas nemaiso padaryt .Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai meras deklaruoja ir netgi įgyvendina ~60 metų senumo Europos miestų klaidas ir tuo atvirai didžiuojasi, o jau esamam visai neblogam gatvės projektui atlieka naujus "skaičiavimus" ir planuoja atsižvelginėti į savo elektorato "pastabas", kaip manai, ko būtų galima tikėtis?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
varguolius į požemines sukišam, gatvė turi turėti min. 4 juostas į vieną pusę ir 130 kmh greičio ribojimą.Parašė Premier Rodyti pranešimąsvarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
svarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Net šitam forume nėr konsensuso, ar ten reikalinga rami gatvė su medžiais, šaligatviais, dvirtakiais ir vitrinomis, ar tranzitinė miesto arterija. Kompromisas kompromituoja abi funkcijas.Parašė Agas Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taigi "darbo liaudis" protestuoja, o tautos žodis valdžiai yra šventas.Parašė Agas Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Suvokiama protu. Tiesiog nesutariama, kokia ji turėtų būti. Čia neblogai paaiškino:Parašė Agas Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
Parašė dondc Rodyti pranešimąTas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".
Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.Paskutinis taisė digital; 2023.10.20, 15:16.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Paaiškėjo, kokioje stadijoje dabar yra Šiaurinės gatvės projektas
Visgi projektas jau kelis kartus buvo koreguojamas ir net šiuo metu… jis vis dar yra koreguojamas.
,,Šiuo metu projektuojamas Šiaurinės gatvės pirmasis etapas. Specialistai atlieka naujus skaičiavimus ir modeliavimą, tuomet projektas bus pristatytas susisiekimo ekspertams ir urbanistams, po jų – visuomenei”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.
Jeigu po pristatymo visuomenei bus išsakyta pastabų, projekto įgyvendinimas gali vėl užsitęsti. Jau dabar beveik aišku, kad projekto įgyvendinimas neprasidės 2024 metais, kaip buvo planuota anksčiau.
Paskutinį kartą pakoreguotas projektas buvo pristatytas visuomenei šių metų sausį. Diskusijos vyko pagal atskiras temas: urbanistiniai sprendiniai, želdynai, tarša ir triukšmas, eismo organizavimas, automobilių stovėjimo vietos ir saugumas, viešasis transportas, darnus judumas, pėsčiųjų ir dviračių takai, gatvės techniniai sprendiniai. Diskusijoje dalyvavę gyventojai išsakė savo lūkesčius: vieni norėjo daugiau įvažiavimų į kiemus, kiti norėtų platesnės gatvės, mažiau medžių, bet daugiau stovėjimo vietų automobiliams, o keletui ši gatvė atrodė nereikalinga ir vietoj jos siūlė įrengti parką. Atsižvelgdami į gyventojų pastabas, projektuotojų grupė ėmėsi dar kartą koreguoti šios gatvės projektą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
To jau būtų per daug. Neleistų nei "darniečiai", nei "nėra pinigų" frakcija.Parašė spekas Rodyti pranešimąTuomet turėtume ir tokį greito eismo gatvių tinklą (be eismo susikirtimo viename lygyje):
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pritarčiau, gal tik su išlyga dėl atkarpos nuo Geležinio Vilko iki Žirmūnų gatvės – ten jau realiai vyksta intensyvus tranzitinis eismas Žvalgų ir J. Kazlausko gatvėmis, o J. Kazlausko jungtis su GV yra žiauriai nedadirbta ir paprasčiausiai pavojinga. Sakyčiau, kad nuo GV iki Žirmūnų galėtų eiti C kategorijos gatvė be jokių įvažiavimų į kiemus, bet su paprastomis normaliomis šviesoforinėmis sankryžomis. Kazlausko ir Žvalgų tada liks kaip ramaus eismo 1+1 gatvės su įvažiavimais į kiemus ir parduotuves. Vienintelė šios Šiaurinės g. išimtis būtų viadukas virš GV, kuris išspręstų tranzitinio eismo įsiliejimą iš Kazlausko (Šiaurinės g) į GV.Parašė spekas Rodyti pranešimąVisą Šiaurinę gatvę galime padaryti tik visuomeninio transporto gatve su sąlyga, kad gatvės einančios rytai-vakarai kryptymi ir sudarančios vieną svarbiausių miesto arterijų (ir tarpmiestinio eismo) bus paverstos į greito eismo arteriją be eismo srautų susikirtimų viename lygyje nuo VA iki Nemenčinės plento. Toks variantas gal net geresnis.
Taip pat būtinas yra naujas Šešuolių g. viadukas virš VA.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Mašinines juostas 1+1 reiktų iš Justiniškių pratęsti palei Fabijoniškių daugiabučius iki to žalio masyvo, o ten jau aklagatvis mašinoms. Gi bus ir naujas užstatymas, tai reiktų privažiavimo mašinoms. Tik toje dalyje nuo Ukmergės g. į rytus galėtų būti mažesnė kategorija ir siauresnės juostos. BP ir dabar numato estakadą ir tunelį Viršūluose. Realiai VMS perprojektuoja projektus po kelis kartus, panašu Šiaurinę nors ir projektuoja / suprojektavo, bet gali nusiųsti šį įrašą Vilniaus planui, gal vėl keisis sprendiniai ypač prie naujos valdžios. Tik apmaudu būtų turėti tokį išskirtinumą VT vakarų-rytų kryptimi, kai pagal BP studijas visi važiuoja į centrą. Nors vėlgi, BP ten numato naują lokalų linijinį miesto centrą.
Komentuoti:
-
Tuomet turėtume ir tokį greito eismo gatvių tinklą (be eismo susikirtimo viename lygyje):
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Visą Šiaurinę gatvę galime padaryti tik visuomeninio transporto gatve su sąlyga, kad gatvės einančios rytai-vakarai kryptymi ir sudarančios vieną svarbiausių miesto arterijų (ir tarpmiestinio eismo) bus paverstos į greito eismo arteriją be eismo srautų susikirtimų viename lygyje nuo VA iki Nemenčinės plento. Toks variantas gal net geresnis.
Kažkas tokio (greitai padėliojau greitai iliustracijai. Paspaudus ant schemos - schema padidėja.):Paskutinis taisė spekas; 2023.10.16, 16:47.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aciu. Tokie postai uzima labai daug laiko, tad jeigu kazkas nores padeti ateityje - welcome i PM.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
Del Siaurines gatves - as irgi siuliau parko koncepcija vietoj gatves. Galbut Eduardas nuo manes ir nusiziurejo. Key pointai butu sekantys:
1. Srautu skaiciavimai pačiame projekte po modeliavimu parode, kad Siaurine gatve vidutiniskai viso miesto sraute sutrumpintu vaziavimo laika kazkokiu visiskai minimaliu procentu, panasiu i paklaidos dydi. Tad visiskai neaisku del kokios priezasties tuomet reiketu bloginti aplinka aplinkiniams gyventojams, o butent tas ir atsitiktu.
2. Dabar ten yra apleista teritorija, bet ji pagal fakta naudojama rekreacijai - sunu isvaiksciojimui, poilsiui nuo triuksmo ir pan. Bet kokie ateities miesto planai sako kad reikia mazinti automobiliu kieki ir gerinti alternatyvius susisiekimo budus bei VT. Tai kaip belekiek juostu nauja gatve prie to prisidetu?
3. Tarsa ir triuksmas neabejotinai padidetu tukstanciams aplinkiniu gyventoju. Zmones daznai nesupranta kad sutaupytos 3 minutes vaziavimo niekaip neatperka gyvenimo pastoviam triuksme prie gatves, ypac nakti.
4. Pakalnis nupaise grazius perimetrinio uzstatymo pilkus kvadraciukus aplink Siaurine gatve, bet praktikoje visa si erdve apaugs McDrive, plovyklomis, autoservisais, vieno auksto sandeliais ir t.t. Ta mateme su Ukmerges gatve, ta pamateme su Pilaites prospektu, tas pats bus ir siuo atveju. Taigi vietoj rekreacines erdves aplinkiniai gyventojai gaus visiskai mirusia erdve is kurios norisi tik begti. Nors vel gi pagal darytus tyrimus truksta viesuju parku ir zaliuju erdviu, o ne asfalto.
5. Parkas, per kurio dali galetu kursuoti VT, o per visa ilgi nusitiestu pesciuju ir dviraciu takai realiai sujungtu miesto dalis tais minetais "alternatyviaisiais" budais. Nes dviraciu infra šiuose rajonuose tiesiog tragiska sia kryptimi. Taigi skatintu gyventojus jais naudotis ir pakeltu gyventoju kokybe ir NT verte, o ne atvikrsciai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Matosi, kad sklypas yra greta gatvės būsimos trasos. O dabar matyt vykdomi melsvai pažymėtų darbų dalis - paviršinių tinklų rekonstrukcija.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: