Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Buvo čia kažkada toks supuvusių ruberoid&schiffer trobų profesionalus mėgėjas, šalininkas ir nuožmus globėjas beigi aršus naujos statybos priešininkas. Dabar gi atrodo turim dar kažką tik labai savotiškai, kažkaip kitaip - "linijiniai parkai" vietoj gatvių, autobusai vietoj traukinių ar pan. fu*kin' cutting edge.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir vėl tamsta liksi kaltas Arunuix, kad gatvės statyba niekaip nepradedama...
Komentuoti:
-
Šiandien vyko teismo posėdis.
Man atrodo, kad jei teisėja nesiims advokatės vaidmens, tai statybos leidimas turi būti panaikintas, nes tokios prastos gynybos dar nebuvau matęs.
Aplinkos apsaugos agentūros teisininkas painiojosi, šnekėjo ne į temą, kalbėjo nerišliais sakiniais, teigė, kad Laisvės pr. 78b namas 2021-ais dar nebuvo pastatytas (painiojo kelio statybos etapus su namo) galiausiai, baigiamojoje kalboje supainiojo KD2,5 su triukšmo tarša ir pareiškė, kad triukšmo mažinimo sienutė viską išspręs.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taigi dauguma čia siūlo 1+1 arba A+1+1+A stiliaus gatvę, o ne greitkelį ten.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.
Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Lazdynai. 40 000 gyventojų. Trys gatvės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.Parašė alga Rodyti pranešimą
Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.
Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.Paskutinis taisė VLR; 2023.10.29, 19:18.
Komentuoti:
-
Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
Komentuoti:
-
Kiek patikslinsiu savo požiūrį. Esu už gatvių tinklo tankinimą: būtina nuteisti M Lietuvio 4 juostas, Šiaurinė (bent 1+1), užbaigti Ozo arteriją iki VA, GV paversti į eismo be susikirtimų viename lygyje ir tt..Parašė evvt Rodyti pranešimą
Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)
ps. renkuosi 1.
Mano mintis, kad jei planuojama abu variantus - Šiaurinė ir Ozo arterija - įgyvendinti vienu metu ir sakoma, kad nėra pinigų ir visa kita, tuomet tinka kompromisas. Kompromisas yra mesti lėšas ir pajėgas į vieną iš šių arterijų ir pagaliau užbaigti iki pilno funkcionalumo bent vieną jų. Gal bent kompromisas padidintų šansus, kad užsibaigs dešimtmečiais vykstantančios agonijos?
Ir jei tektų rinktis tarp Šiaurinės ir Ozo arterijos - Ozo arterijos užbaigimą ir jos visos pavertimą į dviejų lygių laikau svarbesniu darbu nei Šiaurinė. Kodėl svarbesnis? Nes daugiau naudos.Paskutinis taisė spekas; 2023.10.29, 15:05.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra ketvirtas:Parašė evvt Rodyti pranešimą
Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
4. Naikinam gatves, sprogdinam tiltus, parkai užsodinami kopūstais ir bulvėmis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :Parašė KEdas Rodyti pranešimąNa, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?
1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)
ps. renkuosi 1.
Komentuoti:
-
Būtent, kad ir nespecialistiška akim žvelgiant į Vilniaus ir pvz. Amsterdamo gatvių tinklą žemėlapyje jau kyla įtarimas kad vienam iš jų(neminėsiu kuriameParašė Lettered Rodyti pranešimą
... Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
) gatvių tinklas veikia kaip minimum š*dinai.
Komentuoti:
-
Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.29, 22:47.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei tektų visai sustabdyti Šiaurinės tiesimą aš sutikčiau su viena sąlyga / kompromisu - kad užbaigti tiesti šią atkarpą ir visą ją padaryti su dviejų lygių susisiekimo ryšiais:
Komentuoti:
-
Gal ne viską seku čia bet vis kiek permetu akį šioj temoj tai atrodo kad tikrai nuo kažko tolsta, atrodytų gal nuo realizavimo apskritai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, kalbų šitoje temoje buvo apie daug variantų, nuo paprastos gatvės iki vos ne greitkelio standarto. Esmė ta, kad jei ten būtų nutiesta gatvė pagal tą naują 'Gedimino prospektas v2' koncepciją, milžiniškos gatvės nebuvimas toje vietoje tikrai nepadarytų Vilniaus unikaliu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).
Dėl šabakštynų - nesu tikras, ar yra pakankamai daug žmonių, kurie siūlo ten visam laikui palikti šabakštynus, kad reikėtų apie tai nuolat kalbėti. Asmeniškai, nežinau nei vieno, tad čia tokia kaip ir šiaudinė baidyklė.
Mano nuomone, ta gatvė turi atrodyti daugmaž taip:
https://www.google.com/maps/@52.3558...8192?entry=ttu
T.y. viduryje gatvių esantis VT, šone gatvės esantis parkingas per visą gatvės ilgį ir jaukūs pirmi aukštai su komercija. Kuo toliau nuo tokio standarto tolsta šis projektas, tuo labiau jo nepalaikau. Gyvename automobilizuotame marozyne, kur net (dabar jau buvęs) vyr. architektas nemato poreikio rezervuoti VT juostų viduryje nuo nulio daromame projekte. Manau, kad gal ir visai naudinga būtų jei daugiau žmonių pakaišiotų pagalius šiam projektui į ratus, kol turėsime geresnį supratimą kaip reikia padaryti gerai.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Atsidariau. Man išmeta tankų gatvių tinklą kas 60 m.
Komentuoti:
Komentuoti: