Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Griunvaldas
    replied
    Turbūt jau nieko nenustebinsiu, bet

    Dar vienas šimtmečio projektas: Šiaurinė gatvė vis dar projektuojama
    Šiaurinės gatvės statybos vėluos ir neprasidės 2024 m., kaip buvo planuota anksčiau. Šiemet vilniečiai galės tik išvysti atnaujintą projektą.
    „Tęsiamas Šiaurinės gatvės I etapo nuo vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. statybos projekto A laidos rengimas. Parengta naujos laidos koncepcija, atliktas eismo srautų modeliavimas, šiuo metu atliekama urbanistinės aplinkos analizė – ją užbaigus, sprendiniai bus pristatyti visuomenei. Pristatyti visuomenei planuojama 2024-ųjų II ketvirtį”, – pasakė savivaldybės atstovas Irmantas Kuzas.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...projektuojama/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    va va, jau jie renkasi

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Buvo čia kažkada toks supuvusių ruberoid&schiffer trobų profesionalus mėgėjas, šalininkas ir nuožmus globėjas beigi aršus naujos statybos priešininkas. Dabar gi atrodo turim dar kažką tik labai savotiškai, kažkaip kitaip - "linijiniai parkai" vietoj gatvių, autobusai vietoj traukinių ar pan. fu*kin' cutting edge.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ir vėl tamsta liksi kaltas Arunuix, kad gatvės statyba niekaip nepradedama...

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Šiandien vyko teismo posėdis.

    Man atrodo, kad jei teisėja nesiims advokatės vaidmens, tai statybos leidimas turi būti panaikintas, nes tokios prastos gynybos dar nebuvau matęs.

    Aplinkos apsaugos agentūros teisininkas painiojosi, šnekėjo ne į temą, kalbėjo nerišliais sakiniais, teigė, kad Laisvės pr. 78b namas 2021-ais dar nebuvo pastatytas (painiojo kelio statybos etapus su namo) galiausiai, baigiamojoje kalboje supainiojo KD2,5 su triukšmo tarša ir pareiškė, kad triukšmo mažinimo sienutė viską išspręs.
    Click image for larger version

Name:	paveikslas.png
Views:	2208
Size:	195,4 kB
ID:	2103466

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.

    Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
    Taigi dauguma čia siūlo 1+1 arba A+1+1+A stiliaus gatvę, o ne greitkelį ten.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Lazdynai. 40 000 gyventojų. Trys gatvės.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.
    Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.

    Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.10.29, 18:18.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.
    Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
    1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
    2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
    3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)

    ps. renkuosi 1.
    Kiek patikslinsiu savo požiūrį. Esu už gatvių tinklo tankinimą: būtina nuteisti M Lietuvio 4 juostas, Šiaurinė (bent 1+1), užbaigti Ozo arteriją iki VA, GV paversti į eismo be susikirtimų viename lygyje ir tt..

    Mano mintis, kad jei planuojama abu variantus - Šiaurinė ir Ozo arterija - įgyvendinti vienu metu ir sakoma, kad nėra pinigų ir visa kita, tuomet tinka kompromisas. Kompromisas yra mesti lėšas ir pajėgas į vieną iš šių arterijų ir pagaliau užbaigti iki pilno funkcionalumo bent vieną jų. Gal bent kompromisas padidintų šansus, kad užsibaigs dešimtmečiais vykstantančios agonijos?

    Ir jei tektų rinktis tarp Šiaurinės ir Ozo arterijos - Ozo arterijos užbaigimą ir jos visos pavertimą į dviejų lygių laikau svarbesniu darbu nei Šiaurinė. Kodėl svarbesnis? Nes daugiau naudos.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.29, 14:05.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
    Yra ketvirtas:
    4. Naikinam gatves, sprogdinam tiltus, parkai užsodinami kopūstais ir bulvėmis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Na, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?
    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
    1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
    2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
    3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)

    ps. renkuosi 1.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    ... Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Būtent, kad ir nespecialistiška akim žvelgiant į Vilniaus ir pvz. Amsterdamo gatvių tinklą žemėlapyje jau kyla įtarimas kad vienam iš jų(neminėsiu kuriame ) gatvių tinklas veikia kaip minimum š*dinai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
    Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.29, 21:47.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Na, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jei tektų visai sustabdyti Šiaurinės tiesimą aš sutikčiau su viena sąlyga / kompromisu - kad užbaigti tiesti šią atkarpą ir visą ją padaryti su dviejų lygių susisiekimo ryšiais:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	346,2 kB ID:	2085622

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Gal ne viską seku čia bet vis kiek permetu akį šioj temoj tai atrodo kad tikrai nuo kažko tolsta, atrodytų gal nuo realizavimo apskritai.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).
    Na, kalbų šitoje temoje buvo apie daug variantų, nuo paprastos gatvės iki vos ne greitkelio standarto. Esmė ta, kad jei ten būtų nutiesta gatvė pagal tą naują 'Gedimino prospektas v2' koncepciją, milžiniškos gatvės nebuvimas toje vietoje tikrai nepadarytų Vilniaus unikaliu.

    Dėl šabakštynų - nesu tikras, ar yra pakankamai daug žmonių, kurie siūlo ten visam laikui palikti šabakštynus, kad reikėtų apie tai nuolat kalbėti. Asmeniškai, nežinau nei vieno, tad čia tokia kaip ir šiaudinė baidyklė.

    Mano nuomone, ta gatvė turi atrodyti daugmaž taip:
    https://www.google.com/maps/@52.3558...8192?entry=ttu

    T.y. viduryje gatvių esantis VT, šone gatvės esantis parkingas per visą gatvės ilgį ir jaukūs pirmi aukštai su komercija. Kuo toliau nuo tokio standarto tolsta šis projektas, tuo labiau jo nepalaikau. Gyvename automobilizuotame marozyne, kur net (dabar jau buvęs) vyr. architektas nemato poreikio rezervuoti VT juostų viduryje nuo nulio daromame projekte. Manau, kad gal ir visai naudinga būtų jei daugiau žmonių pakaišiotų pagalius šiam projektui į ratus, kol turėsime geresnį supratimą kaip reikia padaryti gerai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
    Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).

    Komentuoti:

Working...
X