Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Laure23
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geras pastebėjimas, jeigu daryti tunelį, tai jį reikia daryti tarp Ukmergės ir Gelvonų g., kur šalia daug gyvenamų namų ir ant viršaus kokį parką būtų galima padaryti, o ne tarp GV ir Gelvonų g., kur tik kažkokie beverčiai šabakštynai ir ten paskutinė vieta mieste, kur gatvę reiktų kišti po žeme.
    Matyt šabakštynai nėra beverčiai, jeigu jie neleidžia tiesti antžeminės gatvės tarp GV ir Gelvonų g. Yra skirtumas tarp reikėtų/nereikėtų ir galima/negalima.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.
    Kodėl? Atstumas būtų ne 200 metrų, o apie 300 m. Laisvės pr., Žalgirio g., Kalvarijų g. yra irgi panašiu atstumu stotelių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.
    Geras pastebėjimas, jeigu daryti tunelį, tai jį reikia daryti tarp Ukmergės ir Gelvonų g., kur šalia daug gyvenamų namų ir ant viršaus kokį parką būtų galima padaryti, o ne tarp GV ir Gelvonų g., kur tik kažkokie beverčiai šabakštynai ir ten paskutinė vieta mieste, kur gatvę reiktų kišti po žeme.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.
    Ir važinės privežamieji mikriukai

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.
    Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Gal galima nuorodą į dokumentą? Ačiū.
    https://www.dropbox.com/scl/fo/cl04w...ryhjdlpii&dl=0

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.

    Click image for larger version  Name:	image_150389.jpg Views:	131 Size:	511,2 kB ID:	2176691
    Niekas nepasikeitė – ir tik automobiliams skirtas Ukmergės g. viadukas (stovėkit prie šviesoforo savo smirdančiam autobuse, lūzeriai!), ir požeminė perėja... Kažkaip tikėjaus, kad šitie dalykai bus pergalvoti. Deja.

    Tai yra vieta, pro kurią turėtų eiti koks nors tramvajus ar pan., bet sankryža suplanuota tokia, kad jo ten normaliai įtalpinti be didžiulių išlaidų nepavyks (panašiai kaip Laisvės-Pilaitės-Narbuto g. sankryžoj).
    Paskutinis taisė abruo; 2025.01.16, 08:58.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    eksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.
    Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaurinės g. arba Vienybės pr. (kaip vadinama projekte) minimalus brėžinys. Neaišku visiškai kokios stadijos čia brėžinys.

    Iš Fabijoniškių g. 2F projekto potencialių sprendinių (dar ne PP).

    Lenda į tunelį prieš Gelvonų g. (kaip aš interpretuoju, bet gal klystu).
    Gal galima nuorodą į dokumentą? Ačiū.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    eksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.
    Čia vizijos tolesniam, nei 2 metų horizontui, Eksvaldo kadencija jau beveik įpusėjo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    eksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.

    Click image for larger version

Name:	image_150389.jpg
Views:	581
Size:	511,2 kB
ID:	2176691

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O čia iš kito gretimo projekto S. Stanevičiaus g. 1 detalaus plano. Gal jau galutinai nuspręsta?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-15 170838.jpg
Views:	415
Size:	315,6 kB
ID:	2176682

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaurinės g. arba Vienybės pr. (kaip vadinama projekte) minimalus brėžinys. Neaišku visiškai kokios stadijos čia brėžinys.

    Iš Fabijoniškių g. 2F projekto potencialių sprendinių (dar ne PP).

    Lenda į tunelį prieš Gelvonų g. (kaip aš interpretuoju, bet gal klystu).

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-01-15 165240.jpg Views:	1 Size:	373,0 kB ID:	2176677

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-01-15 165613.jpg Views:	1 Size:	621,5 kB ID:	2176678

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-15 170229.jpg
Views:	400
Size:	825,1 kB
ID:	2176680
    Paskutinis taisė Creatium; 2025.01.15, 16:02.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vietoj Ozo g. reikia linijinio parko.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Linijinis parkas nebent tik tada, kai šiaurinė gatvė po juo, t.y. po žeme, ko, aišku, nebus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Odins Rodyti pranešimą
    Čia gali būti paslėptas kitas dalykas. Šiuo metu tikėtinoje trasoje sklypuose negali nieko statyti ir jų kaina yra atitinkama. Juos supirkus (geriau per statytinius asmenis), ir nukreipus gatvę nuo jų - ten būtų galima pradėti statyti namus. O tada kaina sklypo didėja minimum 3x..
    KEdas turbūt turi porą sklypų ten, nes kai buvo viešas svarstymas prieš porą metų, tai jame agresyviai siūlė įrengti linijinį parką (Youtube buvo) ir tegul visas eismas rytų-vakarų kryptimi šiaurinėje miesto dalyje sunkiasi per Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių kiemus kaip yra dabar.

    Komentuoti:


  • Odins
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Sunku pagauti logiką tokios alternatyvos svarstymui.
    T.y., kad išsaugoti kelis sodo namelius, kelias lūšnas, tuziną šiltnamių, kurie yra seniai suplanuotoje trasoje, būtų bloginamos sąlygos aplinkinių namų gyventojams, apsunkinamas susisiekimas ir t.t. Eilinė proga įbristi į ilgus teisinius ginčus.

    Čia gali būti paslėptas kitas dalykas. Šiuo metu tikėtinoje trasoje sklypuose negali nieko statyti ir jų kaina yra atitinkama. Juos supirkus (geriau per statytinius asmenis), ir nukreipus gatvę nuo jų - ten būtų galima pradėti statyti namus. O tada kaina sklypo didėja minimum 3x..

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Eksvaldo numarintas projektas kaip toks. Nors ir Šimašius nebuvo gerenis, žadėjo Niu Vasiuki - važinėsime atseit 1 etape jau ~2020 metais

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    TPDRIS / Planuoju Statau platformoje įkeltoje ID Vilnius koncepcijoje S-RJ-13-21-790 yra įdomių įvairių Vilniaus gatvių arterijų pasiulymų. Vienas iš jų:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.35.56.png Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	2165550

    Komentuoti:

Working...
X