Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Nuo tada kai praėjusi VMS valdžia nusprendė pervadinti B kategorijos gatves į C kategoriją ir pasiPRinti kaip čia gerai.
- 1 patinka
-
Nėra jokios prasmės išpirkinėti Šeškinės sodų sklypus, kol nėra net pradėtas vykdyti 1 etapas ypač atsižvelgiant į tai, kad visokie bukagalviai aktyviai sabotuoja projektą kaip tokį.Parašė KEdas Rodyti pranešimąKai buvo daromas DP (2011-ieji) visai jungčiai tarp Žirmūnų gatvės aš pačiai idėjai pritariau, bet kai pamačiau, kad pagal tą DP net nepradėti išpirkinėti Šeškinės sodų sklypai, o TP parengtas tik bukagalviui* Avuliui skirtai gatvės daliai, tapo aišku – jokia miesto mastu reikalinga jungtis čia nebeplanuojama ir gausis tik eilinė plentgatvė.
Sklypai patys savaime neišnyko, jų vietoje neatsirado 9-aukščiiai ir t.t. tai toks atmazas yra bukas iš esmės.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai tikrai vis dar nesuprantate, kodėl BP buvo sužeminta gatvės kategorija ir kodėl kol kas tėra planai pirmam etapui, t.y. nuo aplinkkelio iki Stanevičiaus gatvės?Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Aš tai būtent ir tikiuosi, kad bus tiesiama tranzitinė gatvė, o ne šviesoforų alėja. .
Kai buvo daromas DP (2011-ieji) visai jungčiai tarp Žirmūnų gatvės aš pačiai idėjai pritariau, bet kai pamačiau, kad pagal tą DP net nepradėti išpirkinėti Šeškinės sodų sklypai, o TP parengtas tik bukagalviui* Avuliui skirtai gatvės daliai, tapo aišku – jokia miesto mastu reikalinga jungtis čia nebeplanuojama ir gausis tik eilinė plentgatvė.
----
* Bukagalviui, nes jo biurai ir daugiabučiai būtų net brangesni, jei šalia būtų ramus parkas, o ne 6 eismo juostų nesusipratimas.
Komentuoti:
-
Ne tiek greitis, kiek stabdymas bei, labiausiai, greitėjimas. Daug tyliau kai tiesiog pravažiuoja 70km/h nei sustojimas ir įsibėgėjimas iki 50km/h.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Konstitucijos pr. principe neblogas pavyzdys, bet eismo juostos turi būti dar siauresnės ir reikia daugiau žalumos bei greičio matuoklių, nes garsą sukuria ne tiek patys automobiliai, bet jų greitis. Aš kelčiau klausimą dėl 6 juostų poreikio visoje trasoje (prieš sankryžas gali būti).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai nėra galutinis tikslas aišku. Svarbiausia pirma su VA sujungti Justiniškių, Laisvės, Ukmergės.Parašė sleader Rodyti pranešimąIr tai dar blogiau. Jau ir dabar prie intensyvesnio eismo nėra taip paprasta išsukti iš Fabijoniškių g. į Gelvonų ir ypač į S. Stanevičiaus g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Konstitucijos pr. principe neblogas pavyzdys, bet eismo juostos turi būti dar siauresnės ir reikia daugiau žalumos bei greičio matuoklių, nes garsą sukuria ne tiek patys automobiliai, bet jų greitis. Aš kelčiau klausimą dėl 6 juostų poreikio visoje trasoje (prieš sankryžas gali būti).Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal turi minty pavyzdžių, į ką gali būti panaši normali 6 juostų gatvė be triukšmo? Man į galvą ateina nebent Konstitucijos prospektas, kurio jaukia ramia vieta nepavadinčiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir tai dar blogiau. Jau ir dabar prie intensyvesnio eismo nėra taip paprasta išsukti iš Fabijoniškių g. į Gelvonų ir ypač į S. Stanevičiaus g.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O.k. soriukas, ne Gelvonų, o dar siauresnės Fabijoniškių gatvelės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O.k. soriukas, ne Gelvonų, o dar siauresnės Fabijoniškių gatvelėsParašė Premier Rodyti pranešimąkiek žinau Šiaurinės tiesioginė jungtis su gelvonų gatve neplanuojama. būtų dviejų lygių sankryža (sankirta). kas logiška, nes tai labai skirtingų kategorijų gatvės...Šiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
Komentuoti:
-
Ši tema nėra skirta STR įstatiminių niuansų aptarimui linijinio parko apologetui. Esi kaip tas studentas, kuris biologijos egzui pasiruošė tik apie blusą.Parašė KEdas Rodyti pranešimąNuo kada dvi C kategorijos gatvės yra „labai skirtingų kategorijų“ ir nuo kada C kategorijos gatvė gali turėti 2 lygių sankryžas?
Tamstos NIMBY nuomonė buvo užfiksuota VMS video, youtube ir nėra svarbiausia bei atstovaujanti didžiąją visuomenės dalį.
Susiraskite kitą temą whataboutizmui..
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai būtent ir tikiuosi, kad bus tiesiama tranzitinė gatvė, o ne šviesoforų alėja. Ir kad tokią nutiesus, tada galima būtų Konstitucijos prospektą rekonstruoti arba mažinant juostų kiekį apskritai, arba, jei geopolitinė situacija leis finansuot rimtesnius projektus - jau galvoti apie tramvajų ar dar geriau - metro. Dabar Konstitucijos prospektas de fakto yra ir tranzitinė, o su Šiaurinės nutiesimu galima būtų situaciją pakeisti.Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal turi minty pavyzdžių, į ką gali būti panaši normali 6 juostų gatvė be triukšmo? Man į galvą ateina nebent Konstitucijos prospektas, kurio jaukia ramia vieta nepavadinčiau.
Bet jei bus Šiaurinė tiesiama kaip eilinis universalus hibridas, tai turėsim dar vieną funkciškai esmės nekeičiantį variantą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal turi minty pavyzdžių, į ką gali būti panaši normali 6 juostų gatvė be triukšmo? Man į galvą ateina nebent Konstitucijos prospektas, kurio jaukia ramia vieta nepavadinčiau.Parašė eigh Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu verkimo dėl to Fabijoniškių parko. Jame atsirastų gatvė - na ir kas? Juk - tikėkimės - bus tiesiamas ne antrasis Geležinis vilkas ar Ukmergės g., o normali miesto gatvė siauromis eismo juostomis, medeliais, krūmeliais ir greičio ribojimo priemonėms, kad nebūtų triukšmo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekaip nesuprantu verkimo dėl to Fabijoniškių parko. Jame atsirastų gatvė - na ir kas? Juk - tikėkimės - bus tiesiamas ne antrasis Geležinis vilkas ar Ukmergės g., o normali miesto gatvė siauromis eismo juostomis, medeliais, krūmeliais ir greičio ribojimo priemonėms, kad nebūtų triukšmo. Priešingai, matau tik galimybes: galėtų būti iš esmės sutvarkytas parkas, atsirasti kokia nors kavinė, dviračių takai, pagerėtų susisiekimas tiek viešuoju transportu, tiek automobiliu. Jau nekalbu apie kitų vietų sutvarkymą Šiaurinės g. trasoje, ypač šunų šikyklas tarp Pašilaičių ir Justiniškių. Pasižiūrėkite į žemėlapį - ten gatvių tinklas ir aplinka šiuo metu yra tragiški ir akivaizdu, kad rajonai buvo statomi omeny turint Šiaurinę g., kuri viską apjungtų ir priartintų šiaurinę miesto dalį prie civilizacijos.
Man neramu visai dėl visai kitų vietų. Kažkaip nesitiki, kad kažkas imsis griauti individualius namus prie Geležinio vilko g. Arba kad Šiaurinė g. planuoja būti užbaigta Žirmūnų šunkelyje, kur ir taip dideli kamščiai, ir dalis srauto neabejotinai sutekės į ir taip užterštą ir intensyvią Žirmūnų-Kareivių sankryžą. Dėl šių priežasčių kažkaip nuojauta sako, kad geriausia, ko galime tikėtis, yra gatvė iki Geležinio vilko g., o dar realiau iki Ukmergės arba Gelvonų gatvių.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Nuo kada dvi C kategorijos gatvės yra „labai skirtingų kategorijų“ ir nuo kada C kategorijos gatvė gali turėti 2 lygių sankryžas?Parašė Premier Rodyti pranešimąkiek žinau Šiaurinės tiesioginė jungtis su gelvonų gatve neplanuojama. būtų dviejų lygių sankryža (sankirta). kas logiška, nes tai labai skirtingų kategorijų gatvės...Šiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko nėra pastoviau už laikiną. Juo labiau, kad po etapo iki Fabijoniškių g. yra didelis neapibrėžtumas, kuris gali trukti labai ilgai.Parašė Premier Rodyti pranešimąŠiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
Todėl tokius projektus reikia daryti pilna apimtimi su konkrečiais planais bei etapiškumu. Dabartiniu atveju tų apylinkių gyventojai turės smarkiai išaugusį transporto srautą gatvėse, kurios tam nepritaikytos, bei didesnes kliūtis parvažiuoti namo ir išvažiuoti iš namų. Galvojant logiškai ir inžineriškai, tai pradinė atkarpa turi būti kaip minimum iki GV, jeigu kylą klaustukų dėl tų sodų teritorijos, tačiau jokiu būdu ne iki Fabijoniškių g.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
kiek žinau Šiaurinės tiesioginė jungtis su gelvonų gatve neplanuojama. būtų dviejų lygių sankryža (sankirta). kas logiška, nes tai labai skirtingų kategorijų gatvės...Šiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
Komentuoti:
-
Nu ir nebūtų sumeluota. Induced demand = išprovokuotas poreikis. Magistralinės jungties iki Gelvonų gatvės atsiradimas išprovokuotų poreikį platinti Gelvonų gatvę. Induced demand yra visur, bet koks veiksmas išprovokuoja kažkokį atoveiksmį.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ir išties, apie ką nepagalvojau, tai kad nenutiesus jungties per Ozą gali būti padidėtų srautai kur jų nereikia ir tada būtų sakoma: ,,matote, nereikėjo išvis tiesti, nes induced demand sukūrė papildomus kamščius''. Na, gal taip nebūtų sakoma, bet neatmetu tokio varianto, turint omenyje kiek visokių stabdymų buvo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku. Esu už jungtį nuo VA iki Žirmūnų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
o per Ozą pėstute, ane?
Šiaurinė gatvė bus skirta tam, kad perskirstyti transporto srautus, sukuriant papildomas jungtis. Ji negali tiesiog nutrūkti vidurį kelio dėl žliumbimo, kad o kaip gaila ir induced demand sukelsit. Jeigu baigiam ties Gelvonų g. ir ties GV, tai tik sukelsime papildomas spūstis tarpe Šiaurinė g./Gelvonų g. sankryža - Ozo g./Gelvonų g. sankryža - Ozo/GV sankryža - GV/ Šiaurinė g. sankryža
Jeigu neskaičiuojam A juostas iš 4 juostų gatvės mus nuves į 2 juostų gatvę tik kad neliesti niekaip Ozo. Tai bus toks butelio kakliukas, kad kamščiai x3 bus.
Čia toks kaip paskutinis šiaudas galbūt būtų, kad bent jau nutiesti šias jungtis, o per Ozą pasilikti tarkime pataupymui požeminio, ar įgilinto sprendimo... Iš kitos pusės ''laikinai'' baigiasi kaip labai ilgai, tad geriau nerizikuoti tokiais laikinais kompromisiniais sprendimais.
Ir išties, apie ką nepagalvojau, tai kad nenutiesus jungties per Ozą gali būti padidėtų srautai kur jų nereikia ir tada būtų sakoma: ,,matote, nereikėjo išvis tiesti, nes induced demand sukūrė papildomus kamščius''. Na, gal taip nebūtų sakoma, bet neatmetu tokio varianto, turint omenyje kiek visokių stabdymų buvo.Paskutinis taisė spekas; 2025.05.06, 16:52.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šitoje vietoje sprendimas aiškus - įrengti gatvę. Parkams yra daugybe vietos kuri nėra kritinės infrastrutūros dalis. Bet šiaip tai realiai yra VS status-quo šabakštynu, nes nestatan ten gatvės niekas to šabakštyno netvarkys, kaip netvarkė buvusius 35 metus kai gatvė buvo atidėliojama (čia tik po sovietmečio, prieš tai galim ir ne save kaltinti).Parašė liootas Rodyti pranešimąTurėtume svarstyti: įrengti gatvę VS įrengti parką (atsisakant gatvės idėjos ateityje), o ne gatvė VS status quo-šabakštynas.
Kad Vilniuje visi pavyzdžiai rodo kad atsiradus alternatyvioms trasoms vietinis eismas sumažėja.Parašė alga Rodyti pranešimą
Rimtai? Kas gali garantuoti, kad Šiaurinės statymas nesukels jiems transporto srautų po langais padidėjimo po kokių 5 metų? Kaip ta daugybė studijų ir pavyzdžių, kad kelių tinklo plėtimas nemažina eismo intensyvumo?
Negalėtų, nes jis nekerta ozo.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąKalbant apie Šiaurinę gatvę, vienintelė „aistras“ kelianti dalis galėtų būti nebent antras etapas, kertantis Ozą.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
o per Ozą pėstute, ane?Parašė spekas Rodyti pranešimąGalima daryti kompromisą: Nuo VA iki Ukmergės gatvės yra būtina VT su kitomis eismo juostomis (pageidautina iki Gelvonų).
Nuo Žirmūnų iki GV gatvės VT su kitomis eismo juostomis ir du lygiai sankirtoje su GV
Šiaurinė gatvė bus skirta tam, kad perskirstyti transporto srautus, sukuriant papildomas jungtis. Ji negali tiesiog nutrūkti vidurį kelio dėl žliumbimo, kad o kaip gaila ir induced demand sukelsit. Jeigu baigiam ties Gelvonų g. ir ties GV, tai tik sukelsime papildomas spūstis tarpe Šiaurinė g./Gelvonų g. sankryža - Ozo g./Gelvonų g. sankryža - Ozo/GV sankryža - GV/ Šiaurinė g. sankryža
Jeigu neskaičiuojam A juostas iš 4 juostų gatvės mus nuves į 2 juostų gatvę tik kad neliesti niekaip Ozo. Tai bus toks butelio kakliukas, kad kamščiai x3 bus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pažiūrėjus į foto aukščiau, ChatGPT primygtinai reikalauja pildyt pranešimą Tvarkau mieste ir prašyt prieš dar vieną papildomą projektavimą, dar studiją pasidaryti. Būtų galima paleist naktinį vandens VT, nes jau valtis turėsim:

Conclusion
While the concept of converting Šiaurinė Street into a canal linking the Neris River to Buivydiškių tvenkiniai is innovative, it faces significant hurdles in terms of topography, hydrology, engineering, environmental impact, and regulatory compliance. A comprehensive feasibility study, including detailed topographical and hydrological analyses, would be necessary to evaluate the project's viability fully.
Komentuoti:
Komentuoti: