Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Pagal tamstą reikia suprasti, kad šiais laikais niekas miestų nestato ir viduramžiais pastatyti miestai nesiplėčia. Plėtra miestuose turbūt vyko tik sovietų sąjungoje Gal reikėtų šiek tiek iš nešienautų pievų teritorijos "iškišti nosį" ir apsidairyti bent jau artimiausiuose dideliuose miestuose, pasidomėti kaip vyksta jų plėtra. Nes pas mus vyksta ne miestų plėtra, o kažkokia parodija, kadangi prisidengiant pievų ir "tylos parkuose" saugojimais yra įsukta chaotiška ir nekontroliuojama suburbanizacija.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Lyginam barankas su ananasais. Narbuto gatvė buvo nutiesta sovietmečiu, kai mąstymas buvo visai kitoks. Manau šiais laikais niekas nesiryžtų taip darkyti reljefo tam, kad būtų nutiesta magistralė, kai visai šalia yra senasis kelias. Kaip ir beje Geležinio Vilko gatvė nebūtų tiesiama toje vietoje, kur ji yra dabar, tarp ryškių šlaitų ir senvagės ežerėlių.
    Be to Karoliniškių miškas daug didesnis, tos vietos aplink Narbuto gatvę yra su stačiais šlaitais, labiau tinka pasivaikščiojimams negu ramiam pasisedėjimui, tai nežinau ką mes čia lyginam.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai čia tik NIMBY argumentai. Žmonės tiesiog yra neapsisprendę, ar jie nori gyventi mieste, ar vienkemyje. Iš tiesų absurdiška net skaityti tokius dalykus, kad nutiesus gatvę (MIESTE) kažkokia 30 hektarų teritorija (puse dabartinių miškų/laukų) pasidarys labai triukšminga
    Man juokinga skaityti kažkokius juoda/balta argumentus, kaip žmonės nesugeba matyti niuansų, kad norint turėti malonią gyvenamą erdvę reikia ir malonios gamtinės aplinkos. Gal dar neigsite, kad nutiesus gatvę teritorijoje neišaugs triukšmo lygis?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Negaliu atsistebėt tokių hipotetinių išvedžiojimų rašymu... Karoliniškių draustinis dabar perkirstas arterine Narbuto gatve, Ar norite pasakyti, kad visas Karoliniškių draustinis dabar tėra du triukšmingi parkai? Siūlau apsilankyti ir pavaikčioti jo takais, labai maloniai nustebsite.
    Tai čia tik NIMBY argumentai. Žmonės tiesiog yra neapsisprendę, ar jie nori gyventi mieste, ar vienkemyje. Iš tiesų absurdiška net skaityti tokius dalykus, kad nutiesus gatvę (MIESTE) kažkokia 30 hektarų teritorija (puse dabartinių miškų/laukų) pasidarys labai triukšminga

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Dabar Šeškinės ozo erdvė yra vienintelė santykinai tyli gamtinė erdvė netoli daugiabučių rajonų. Ją padalinus perpus, gautųsi du triukšmingi parkai.
    Negaliu atsistebėt tokių hipotetinių išvedžiojimų rašymu... Karoliniškių draustinis dabar perkirstas arterine Narbuto gatve, Ar norite pasakyti, kad visas Karoliniškių draustinis dabar tėra du triukšmingi parkai? Siūlau apsilankyti ir pavaikčioti jo takais, labai maloniai nustebsite.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu ji neturėtų jokios naudos, vadinasi ja niekas nesinaudos. Tai kodėl taip bijoma tos gatvės?
    Šiaip visa esmė yra ne kažkokių konkrečių kamščių ar srautų nuėmimas nuo kažkurių vietų, o tiesiog miesto pilnas išvystymas ir susisiekimo jame suformavimas. Prioriteta aišku skiriant VT. Bet situacija, kai didelei miesto daliai kryptimis šiaurė-pietūs yra 6-7 didesnės reikšmės gatvės/keliai, o vakarai-rytai yra viso labo trys, tiesiog yra nepriimtina. Tai ne tik apsunkina susisiekima, bet ir riboja tam tikrų vietų plėtrą, mažina patrauklumą.

    O viešąja erdvę galima išvystyti ir suformuoti dar patrauklesnę šiek tiek nuošaliau nuo būsimos gatvės. Nes girdėti, kad viena gatvė visiškai sugadins erdvę, kurią sudaro >60ha miškų ir pievų masyvas mieste - kiek keistoka. Ten toje erdvėje būtų galima išvystyti net du didelius ir labai gerus parkus (po vieną abipus Šiaurinės g.). Ir aš būčiau už tokius mainus, nei turėti tą kas yra ten dabar.
    Jei mes kalbame apie atkarpą per Ozo mišką, tai nesakau kad niekas ja nesinaudos. Tiesiog visų pirma net miesto planai numato C kategorijos gatvę, nors visi įskaitant savivaldybės planuotojus gatvę mato kaip arteriją kuri išspręs vakarų-rytų tranzitą. Visgi ne tik ta žalioji erdvė, bet ir Kolektyvo g. sodai yra probleminė vieta, kur nelabai aišku, kaip ta gatvė bus tiesiama. O gatvė galų gale visvien atsirems į kažkurį butelio kamštelį.

    Gal nustokime kalbėti apie tai, kaip reikalingas tramvajus, nuoseklus VT vystymas. Tai nevyksta, o jei gatvė būtų tiesiama paviršiumi, visoje teritorijoje smarkiai pakiltų triukšmo lygis. Aš irgi svajočiau, kad visa Šiaurinės gatvės trasa turėtų eiti tylus ir netaršus tramvajus, bet deja to nebus.

    Dabar Šeškinės ozo erdvė yra vienintelė santykinai tyli gamtinė erdvė netoli daugiabučių rajonų. Ją padalinus perpus, gautųsi du triukšmingi parkai. tą galima įsivaizduoti pažiūrėjus į triukšmo žemėlapį. Aš labai abejoju ar planuojamas Mamutų parkas bus gausiai lankomas, vien dėl to kad jį supa dvi pagrindinės miesto arterijos.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.25, 09:41.

    Komentuoti:


  • kinderis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Tai kokia tada tokios trumpos gatvės prasmė? Ką ji spręstų susisiekimo prasme, kad reikia tiek iečių laužyti?
    Prasmė manyčiau yra nemaža, ši atkarpa nukrautų eismą nuo Gabijos, Medeinos, Talino galtvių, kur dabar vyksta tranzitinis eimas. O norint turėti ramaus eismo gatves, nenuimant tranzitinio eismo, manau neįmanoma. Taip pat turėtų sumažėti eismas Rygos g. čia manau pagerėtų susisiekimas visuomeniniu, nes šioje atkarpoje susidarius kamsčiams visuomeninis kartu ilgai stovyniuoja.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad savivaldybė jau seniai net nekalba apie ŠG tiesimą pro Ozą. Apie tiesimą paviršiuje negali būti net kalbos ir to tikrai niekada nebus. Vienintelis variantas būtų tunelis, bet pagal dabartinę miesto mąstyseną ir pasaulėžiūrą tai yra "per brangu" t.y. dar neatėjome ten, kur civilizuota Europa atėjo ~80s ir 90s, todėl artimiausius ~20 metų net neverta aušinti burnos ta tema. Kol kas reiktų kalbėti apie "pirmą etapą" t.y. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Stanevičiaus g.
    Tai kokia tada tokios trumpos gatvės prasmė? Ką ji spręstų susisiekimo prasme, kad reikia tiek iečių laužyti?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiandien vyko miesto evakuacijos plano pristatymas ir meras užsiminė, kad Šiaurinei gatvei bus netrukus grįžta į visuomenę su projekto pristatymu, o leidimą tikimasi gauti per keletą mėnesių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Esmė kad ta gatvė, sugadinsianti viešąją erdvę (tik nereikia pasakų apie šabakštynus) neturėtų jokios naudos, apart to kad kažkiek nusiimtų srautas nuo Ozo gatvės ir persimestų ant kitų sankryžų. Trumpuoju laikotarpiu, tai yra. Tai čia toks one more stroad bro, o finale kamščiai kiltų dar daugiau sankryžų.
    Jeigu ji neturėtų jokios naudos, vadinasi ja niekas nesinaudos. Tai kodėl taip bijoma tos gatvės?
    Šiaip visa esmė yra ne kažkokių konkrečių kamščių ar srautų nuėmimas nuo kažkurių vietų, o tiesiog miesto pilnas išvystymas ir susisiekimo jame suformavimas. Prioriteta aišku skiriant VT. Bet situacija, kai didelei miesto daliai kryptimis šiaurė-pietūs yra 6-7 didesnės reikšmės gatvės/keliai, o vakarai-rytai yra viso labo trys, tiesiog yra nepriimtina. Tai ne tik apsunkina susisiekima, bet ir riboja tam tikrų vietų plėtrą, mažina patrauklumą.

    O viešąja erdvę galima išvystyti ir suformuoti dar patrauklesnę šiek tiek nuošaliau nuo būsimos gatvės. Nes girdėti, kad viena gatvė visiškai sugadins erdvę, kurią sudaro >60ha miškų ir pievų masyvas mieste - kiek keistoka. Ten toje erdvėje būtų galima išvystyti net du didelius ir labai gerus parkus (po vieną abipus Šiaurinės g.). Ir aš būčiau už tokius mainus, nei turėti tą kas yra ten dabar.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Galbūt kažkur per aršią forumiečių diskusiją būsiu praleidęs, kur būtų teigta kad per šią atkarpą eis antžeminė trasa?
    Poste kuris pasidalintas #3195 buvo minima tik Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g urbanistinis konceptas (t.y 1 etapas), nieko neminima apie atkarpą apie kurią yra diskutuojama. Ten visuomet buvo sakoma, jog ji eis tuneliu - ar kažkas keitėsi?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Esmė kad ta gatvė, sugadinsianti viešąją erdvę (tik nereikia pasakų apie šabakštynus) neturėtų jokios naudos, apart to kad kažkiek nusiimtų srautas nuo Ozo gatvės ir persimestų ant kitų sankryžų. Trumpuoju laikotarpiu, tai yra. Tai čia toks one more stroad bro, o finale kamščiai kiltų dar daugiau sankryžų.
    Būtent, geriau pirma investuoti į kelias tramvajaus linijas ir atiduoti duoklę labiausiai apleistai sričiai - VT. Tramvajus nuims ir mašinas nuo gatvių. Bus ir mažesnis poreikis Šiaurinei gatvei. Ir tada po dešimtmečio, jei bus atliekamų pinigų, tiesti Šiaurinę

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Esmė kad ta gatvė, sugadinsianti viešąją erdvę (tik nereikia pasakų apie šabakštynus) neturėtų jokios naudos, apart to kad kažkiek nusiimtų srautas nuo Ozo gatvės ir persimestų ant kitų sankryžų. Trumpuoju laikotarpiu, tai yra. Tai čia toks one more stroad bro, o finale kamščiai kiltų dar daugiau sankryžų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šiaurinė gatvė būtų ideali vieta pirmajai tramvajaus linijai. Nebūtų jokių verksmų, kad gatves susiaurino, juostas atėmė, šviesoforų naujų atsirado etc. Vien tik pliusai. Tramvajus skiriamojoje juostoje ir po vieną juostą iš šonų + papildomos juostos posūkiams prie sankryžų būtų puikus variantas, labiau primenantis Vakarietiškus sprendimus.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.04.23, 12:43. Priežastis: EDIT: Ne Šeškinės, o Šiaurinę g. turėjau omeny.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Pasak straipsnio, pradės 2027 metais - net nepamenu, ar Šimašius žadėjo kad tik 2024 pradės, ar kad jau bus baigta, bet buvo įmetęs tokį grafiką.
    Žvalgų g. rekonstrukcija tuomet prasidės tik 2033 m.? Gatvės infrastruktūra ties autobusų parku apgailėtina - be šaligatvio, be pėsčiųjų perėjos, po ratais tiesiog reik lysti kad sugebėti pereiti. jau nekalbu apie dviračių takus kur ten apstu vietos būtų bet jokių planų nėra. Šalia apšnerkšti garažai ir šabakštynai - suprasčiau užmiesčio teritorija taip atrodytų, bet lyg rajonas aplink atsinaujina. Realu laukia autobusų parko konversijos, kuri neaišku kada bus. Nesuprantu, kodėl tai yra etapas šiam projektui, o ne atskirai daromas projektas. Ten butelio kaklelis galų gale yra rimtas važiuojant nuo Žvalgų iki Valakampių tilto.

    Paskutinis taisė Laure23; 2025.04.23, 09:26.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Rašiau jau, kad teko būti gal kelioliką ar net keliasdešimt kartų, tik šiek tiek ankstesniais laikais 1991-2012 m., niekas nesužavėjo.
    Nieko panašaus su erdvėmis prie Baltojo tilto ten iš tolo nėra, juolab, kad tai sąlyginai užkampis.

    P.s. nukrypom nuo temos, reikia kelti į kažkokią apie parkus ar viešas Vilniaus erdves.
    Dar palyginkit tų laikų Užupį su dabartiniu, tai bus dar adekvačiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Labai adekvatus. Labai panašios viešosios erdvės. Turbūt niekada ten neteko būti geru oru? Tai labai protinga komentuoti iš jūsų pusės. Tai labai populiari vieta. Nueikit ir įsitikinkit.

    P.s. čia nukrypimas atsakyti mediniostrazdo pavėmimą.
    Rašiau jau, kad teko būti gal kelioliką ar net keliasdešimt kartų, tik šiek tiek ankstesniais laikais 1991-2012 m., niekas nesužavėjo.
    Nieko panašaus su erdvėmis prie Baltojo tilto ten iš tolo nėra, juolab, kad tai sąlyginai užkampis.

    P.s. nukrypom nuo temos, reikia kelti į kažkokią apie parkus ar viešas Vilniaus erdves.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ne visai. Na bet ir palyginote labai adekvačiai.
    Labai adekvatus. Labai panašios viešosios erdvės. Turbūt niekada ten neteko būti geru oru? Tai labai protinga komentuoti iš jūsų pusės. Tai labai populiari vieta. Nueikit ir įsitikinkit.

    P.s. čia nukrypimas atsakyti mediniostrazdo pavėmimą.
    Paskutinis taisė Blaze; 2025.04.22, 15:20.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Visi gyventojai yra prieš?
    Pagal dabartinę užduotį nebus greitkelis.
    Kai kas nori, kad pro jų 9-aukščio langus matytųsi miškai, banguojantys javai, beisganantys žirgai. Kiti nori, kad būtų kur pasisodinti daržus, šiltnamiukus, "Žiguliui" tepalus pasikeisti vieta. Dar kitiems reikia pavedžioti augintinius, taip, kad š nereikų rinkti. Poreikiai yra labai įvairūs.
    Pamirštas vienas svarbiausių norų, kad iki namų būtų galima be kamščių privažiuoti plačiomis gatvėmis. Tik vat gatvių statybai - ne

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Visi gyventojai yra prieš?
    Pagal dabartinę užduotį nebus greitkelis.
    Kai kas nori, kad pro jų 9-aukščio langus matytųsi miškai, banguojantys javai, beisganantys žirgai. Kiti nori, kad būtų kur pasisodinti daržus, šiltnamiukus, "Žiguliui" tepalus pasikeisti vieta. Dar kitiems reikia pavedžioti augintinius, taip, kad š nereikų rinkti. Poreikiai yra labai įvairūs.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Jei būtų noras, gatvę būtų galima pravesti taip, kad būtų sudaryta pakankamai erdvės nedideliems parkeliams, kadangi Pašilaičiuose, Justiniškėse, Fabijoniškėse tokių atvirų erdvių, išskyrus vidinius kiemus, beveik nėra. O bet tačiau vis dar aklai tikima, kad ten būtinai reikia greitkelio to ruožo pačiame viduryje, o iš kraštų numatomas intensyvus užstatymas, tai iš esmės ko norima tai seno gero "stroaduko" su išsukimais į kiekvieną prekybcentrį/verslo centrą pakraštyje. Tai nenuostabu, kad gyventojai yra prieš.

    Komentuoti:

Working...
X