Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.18, 10:05.
- 2 patinka
-
Iš tų trijų eismo juostų, reikia suprasti, kad viena būtų visuomeniniam transportui. Tai dabar tiesti tokią gatvę iškart nenumatant A juostos - absurdiška. Aišku būtų galima padaryti ir 1+A, bet čia turbūt visuomenė nesuprastų, nes kaip galima tokią kaimo lygio gatvelę padaryti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNeskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNeskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad tas 3+3 bus puiki atmazkė VMS tam, kad vėl nieko nedaryti, bet pasidaryti pinigo iš oro, vėl projektuojant nerealizuojamą projektą. Dabar tyčia pasiųstas aiškus signalas "Fas!" visiems visuomenininkams ir etatiniams SJW, kad stabdytų projektą. Na ir toliau klasika pagal putleristano standartus: "pagal nesuskaičiuojamus darbo liaudies prašymus..."
Nenoriu, bet tikiu, kad išsipildys mano prognozė, šios gatvės artimiausią dešimtmetį nepamatysime.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Blin, gal pagaliau sulauksiu šitos gatvės bent dalies... Atsimenu dar kokiais 2007-ais atkarpos dalį tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. buvo gerai išarę, smėlio karjerai supilti (eidavau su draugu nuo tų karjerų šokinėti) - jau tada galvojau, kad netrukus atsiras ta gatvė.... Praėjo 18 metų, ir dar nė kvapo jos nėra.
Kaip anglai sako, "neperku" argumento dėl "indukuotos paklausos" šiuo atveju. Labai simplistinis, binarinis argumentas, kurio absurdiška išvada yra ta, jog norint sumažint kamščius, reikia išardyti visas gatves, kad niekas nebenorėtų su automobiliais važinėti.
Toje vietoje trūksta tos jungties. Ji ten turi būti. Po velniais, tie rajonai originaliai buvo suplanuoti su tomis gatvėmis, čia nėra kažkoks papildomas "dar viena juosta, broli" klausimas, čia yra "pabaikime prieš 40 metų suplanuoto ir nebaigto galutinai statyti rajono infrastruktūros darbus".
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Tos 6 juostos yra didžiausias absurdas. Ne eismo srautų reguliuotojams, bet merui užsinorėjus prisireikė platesnės gatvės nei Geležinis VilkasDar mums neužtenka induced demand?
Tokia plati gatvė tik didintų kamščius mieste, visų pirma Ukmergės g. ir GV. Bet turbūt blogiausia būtų ir taip užkištuose šiauriniuose Žirmūnuose, kur viskas vis tiek siaurės, o didžiausi butelio kakleliai bus Valakmpių tiltas ir sankryža su Kareivių g.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTaisyklės yra sukurtos, kad jas laužytume, o reglamentai ir planai, kad jų nesilaikytume. Taip ir gyvenam.
Panašiai ir su statiniais. Žinau namų, kur elektros instaliacija dar pinta tekstilinė ir su švininiais "kamščiais".
Komentuoti:
-
Taisyklės yra sukurtos, kad jas laužytume, o reglamentai ir planai, kad jų nesilaikytume. Taip ir gyvenam.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKonstitucijos pr. turi 6/7 juostas ir yra C kategorijos.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąJei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.
Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąJei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.
Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
p.s. siūlau pasikabinti savo STR fetišą savo tualete ir grožėtis kartu su linijinio parko kliedesiais ir dar kartą nežlugdyti projektą kaip jau darei per svarstymą VMSA. NIMBY
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.
Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
15. Eismo juosta – kelių horizontaliojo ženklinimo linijomis ir (arba) kelio ženklais pažymėta arba nepažymėta išilginė važiuojamosios kelio dalies juosta, kurios pločio pakanka automobiliams važiuoti viena eile.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš protokolų:
1. SVARSTYTA. Dėl Šiaurinės gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. urbanistinės koncepcijos parengimo.
L. Kairienė trumpai apžvelgia Šiaurinės gatvės projekto eigą. Paskutinis viešas svarstymas su naujais pasiūlymais, apimančiais ir gatvės koncepciją, ir urbanistinę-erdvinę studiją, buvo sudėtingas. Vyko diskusijos, atliktos analizės, taisymai. Užsakymas UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ įvykdytas dalinai. Urbanistų nuomone, reikia tęsti tai, kas buvo pradėta – viešinti ne tik važiuojamosios gatvės dalies sprendinius, bet ir urbanistinį kontekstą.
Pakomentuojamas darbų eigos grafikas, urbanistinės koncepcijos parengimas ir derinimas bei pristatymas visuomenei.
Klausia ir pasisako: V. Benkunskas, I. Karužis, L. Kairienė, I. Urbonaitė-Vadoklienė, B. Umbrasaitė, G. Šakalys, L. Joffė.
UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atstovų teigimu, papildžius užsakymą, š. m. rugsėjo mėn. būtų paruošę komunikacijos planą. Statybos leidimo gavimo terminas – 2026 m. lapkričio mėn.
L. Kairienės nuomone, svarbu pristatyti ne tik kelią, bet ir urbanistinę struktūrą. Visuomenės lūkestis – aiški urbanistinė vizija ir prioritetai. Patikina, jog urbanistinei koncepcijai iš visuomenės gauti pasiūlymai nestabdys gatvės darbų.
I. Karužio manymu, privalu turėti galimybę bet kada atskirti urbanistinę koncepciją nuo gatvės projekto.
Aptariami po paskutinio viešinimo gyventojų išsakyti skundai, kaip į juos atliepta.
NUSPRĘSTA:
1. Urbanistinės analizės ir viešinimo paslaugos užsakomos iš UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atskiru UF per Infrastruktūros grupę.
2. Urbanistinę koncepciją parengti iki SAR viešinimo. Urbanistinės koncepcijos sprendinius kontroliuoja Vyriausiojo architekto biuras, o terminus kontroliuoja UAB „Vilniaus vystymo kompanija“.
3. Nustatyti, kad Šiaurinės gatvės projekto parengimo ir statybos leidimo gavimo terminas yra 2026-11-06.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Per tas sankryžas, kurias apkrautų, jei apkrautų, papildomas srautas po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, turi eiti A juostos, kurios darytų VT kuo sklandesnį, o jau tada, po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, kai yra gerai funkcionuojantis VT, automobilių srautas ir jų kamščiai - manau būtų teisinga sakyti - automobilių vairuotojų ir jų keleivių reikalas/problema.
Bet tu apie gerai funkcionuojantį VT ir kamščius kaip automobilistų problemą papasakok VMS inžinieriams, kuriems tikslas yra pralaidumas, o jei jam užtikrinti reikia statyti viadukus ir autostradas, tai taip ir padarys.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.13, 12:31.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Tai pats sau ir atsakai, kad jų daugėja dėl per gerų sąlygų jiems, tai ar naujos gatvės pastatymas nepagerins sąlygų? Lygiai kaip eksvaldo siūlomi viadukai Ozo-Kareivių, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje?
Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMan jau nebelabai svarbu kiek juostų bus: 1+1, 2+2 ar 3+3. Tegu tik greičiau stato, nes kitaip nematau ar išvis pastatys. Jei pastatys 1+1, tai bus toks užsikimšimas kartu ir VT, kad neturės kur dėtis ir greitai turėtų tiesti dar bent po 1 juostą pvz VT. O jei bus 3+3 tai bus po 2 juostas automobiliams ir po 1 VT. Tai man jau geriau taip negu išvis nebūtų Šiaurinės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąDabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.
Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.
Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.09, 15:55.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dėl ,,one more lane, bro'' principo - jis savo esmine kryptymi yra teisingas, bet turi išimčių. Manau, kad nėra teisinga pašiepti siekį tiesti juostas, kurios skirtos užbaigti bent jau pagrindinį gatvių tinklą kuomet jis dar nėra užbaigtas. Kai bus užbaigtas - tada taip, auto perteklių reikia spręsti kitais būdais nei juostų štampavimu iki negalėjimo.
Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.
Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.
Dabar, kad ''koncentratas'' vėl nepasidarytų stiprios koncentracijos, reikia daryti realiai funkcionalų VT su A juostų plėtra, išplėtoti šaligatvių tinklą, išautomobilizuoti senamiestį ir kiti sprendiniai.Paskutinis taisė spekas; 2025.04.12, 18:40.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: