Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Tai reiktų kovot ir su ofisėlių gamyklėlių statybom priemiesčiuose. Nekalbant apie gyvenamos statybos plėtrą. Grąžinam gamyklas į paupį ir nebereiks tos gatvių plėtros.
- 5 patinka
-
Susisiekimas - be abejo ekonomikos variklis. Susisiekimas išskirtinai automobiliu - tikrai ne, ir tą įrodo čia irgi ne kartą cituoti susisiekimo transformaciją įvykdę užsienio miestų pavyzdžiai.Parašė RamasN Rodyti pranešimąSusiekimas - esminis ekonomikos variklisPatys rašote - kamščiai yra dėl to, kad nėra "rimtų alternatyvų". Bet problemos sprendimo būdas nėra tas susisiekimo alternatyvas suteikti, o tik statyti papildomą gatvę. Kai 50% žmonių galės pasiekti kasdienių kelionių tikslus su VT, dviračiais ir pėsčiomis, tada visai jūsų minimai logistikai ir savaitgalio kelionėms pilnai užteks esamų gatvių tinklo.Parašė RamasN Rodyti pranešimąstoja visas srautas <...> kuris neturi rimtų alternatyvų
Na o evakuacija yra tiesiog argumentas-mitas, rašiau apie tai kitoje temoje.
Čia kaip suprantu linkstate į "o tai kaip į parduotuvę be mašinos nuvažiuot" ar "kaip gi vaiką į darželį be mašinos nuvežt"? Tai nėra neišvengiamos problemos, galima statyti miestą kur daugumai asmeninių "use case`ų" automobilio nereikės. Bet kol kas renkamės statyti kitokį.Parašė RamasN Rodyti pranešimąbet tai nėra vienintelis use case, pilna čia jau buvo išrašyta. Jei use case'ai nematomi - tai iki jų dar nedaaugta, dar nepatirta - dažniausiai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Nėra čia jokių "tik". Nėra juoda ar balta. Susiekimas - esminis ekonomikos variklis, ir nors daug kas keičiasi, tai vis dar tiesa. Ar tai būtų asmeninėms reikmėms, ar logistikai, ar VT. Jei "aš esu pėstysis ir man nusišvilpt" nesupranta, kad stoja visas srautas ( ne tik "asmeninis"), dėl to, kad avarija kelyje, kuris neturi rimtų alternatyvų - tai dar nereiškia, kad 15 min pasiekiamumo utopiją reikia perkėlinėti į gyvenimą.Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
Kaip teisingai pastebėta GCN youtube įraše, "miestas, statomas automobilių patogumui, bus patogus tik susisiekimui automobiliu". Daug kas kartoja apie "trūkstamą jungtį", bet jos trūksta tik automobilių kelionei iš vienos miesto pusės į kitą pro gyvenamuosius rajonus. Pėstiesiems ir dviratininkams 6 juostų ten netrūksta. Ir jeigu nenorime toliau plėsti Vilniaus suburbanizaciją ir bloginti ir taip prastą ekologinę padėtį, turime statyti miestą, kuris būtų patogus pirmiausiai kelionėms ne automobiliais.
Gyvenimas beje ir neapsiriboja vieno miesto burbulu. Yra tranzitas. Yra savaitgalio kelionės out, o pažiūrėjus Vilnius-Kaunas srautą darbo dienom - ne tik savaitgalio. Yra poreikis didesniam evakuaciniam potencialui. O jei gyvenimas apsiriboja pėsčiojo su viena kuprine ar dviratininko su viena kuprine kelionės ypatybėmis, tai nėra universalus rodiklis. Tai yra reikšmingas rodiklis tam, kad būtų geras VT, kuriame - suprise surprise - irgi reikia trūkstamų jungčių. Bet tai nėra vienintelis use case, pilna čia jau buvo išrašyta. Jei use case'ai nematomi - tai iki jų dar nedaaugta, dar nepatirta - dažniausiai.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tas perprojektavimas gal ir turėtų logikos, jei Šiaurine g. būtų paleistas dažnas VT iš daugelio aplinkinių rajonų bei centro. Bet ne, rodos pagal nutekintus planus vien 73 ir 75, t.y. savaitgalių vakarais valandiniai tarpai tarp transporto, piko metu geriausiu atveju apie 15 min. Viengubi autobusai, nei iki NMC, nei iki senamiesčio. Su tokiu susisiekimu tai neabejotinai visi važiuos automobiliais, ir kam jiems išvis tų A juostų...Paskutinis taisė lanxtot; 2025.04.19, 13:18.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Labas rytas. Kur čia kolega susapnavai gigantomaniją, kai dešimtmečiais NIEKO iš gatvių projektų rimtesnio padaryta?Parašė Blaze Rodyti pranešimąSovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia.
Per šimašinio veiklos imitavimo (tiksliau - nieko neveikimo gatvių infrastruktūros srityje) dvi kadencijas nutiestos tik dvi kreivos šleivos tranzitinės 2 * 1 juostų jungtys - Taurostos gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė.
Mazgas Liepkalnio - Žirnių g. buv statomas iš LAKD lėšų , Vakarinis aplinkkelis paleistas dar Zuoko laikais
O kiek per dešimtmetĮ Vilniuje padaugėjo gyventojų niekas nesugebėtų pasakyti.
Dabar yra du didesni projektai prie išvažiavimų iš miesto - Tarnadės mazgas (kartu su LAKD) ir Nemenčinės plentas.
O kiek projektų vėluoja dešimtmečiais - nuo Galvės gatvės iki normalios M.Lietuvio gatvės
Tegul padaro bent 2*1 juostų Šiaurinę gatvę per visą trasą, ar bent per pusę trasos.
Per mėnesį - du transporto srautai persiskirstys ir beveik visi (išskyrus kokį K*dą) pamatys tos gatvės privalumus. Tada reikės tiesti platesnę gatvę, kas turbūt brangiau kainuos nei iš karto normalia padaryti.
O jei rimtai, tai koks skirtumas, koks šiemet 60-mečio jubiliejaus sulaukęs projektas bus nepradėtas - 2*1 ar 2*3 juostų.Paskutinis taisė Romas; 2025.04.19, 21:10.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kaip teisingai pastebėta GCN youtube įraše, "miestas, statomas automobilių patogumui, bus patogus tik susisiekimui automobiliu". Daug kas kartoja apie "trūkstamą jungtį", bet jos trūksta tik automobilių kelionei iš vienos miesto pusės į kitą pro gyvenamuosius rajonus. Pėstiesiems ir dviratininkams 6 juostų ten netrūksta. Ir jeigu nenorime toliau plėsti Vilniaus suburbanizaciją ir bloginti ir taip prastą ekologinę padėtį, turime statyti miestą, kuris būtų patogus pirmiausiai kelionėms ne automobiliais.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąToje vietoje trūksta tos jungties [automobiliams].
Asmeniškas pavyzdys - kasdien commute`inu dviračiu ir kertu Šiaurinės trasą prie Ukmergės g. Dabar ten yra per 10-20 m. nuo Ukmergės g. nutolęs 40 m. ilgio asfalto takas, kuriuo greita ir patogu minti. Po Šiaurinės g. pastatymo turėsiu kirsti 6 juostų gatvę su šviesoforu (tikėkimės tik vienu, bet gali būti ir keli, kaip G. V. prie Didlaukio ar Akropolio sankryžoje), kvėpuojant kamščiuose stovinčių auto kietosiomis dalelėmis. Kelionė pailgės kokiomis 3-5 minutėmis, patogumas ir malonumas sumažės žymiai.
Kaip tai paveiks tokių žmonių kaip aš kasdienybę? Greičiausiai kraustysiuosi arčiau centro ten, kur galėčiau numinti iki darbo nelaukiant signalo prie 6 juostų stroad. O ilgainiui Šiaurinės g. atskirtose Fabijoniškėse ir Pašilaičiuose vis daugiau gyvens automobilistų ir vis mažiau žmonių be automobilių, nes tokias sąlygas siūlys aplinka.Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.04.19, 12:45.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Lyginant Ateities ir Ukmergės gatves tai būtent skirtumas tarp daugiabučių ir sandėlių bei garažų yra esminis. O ne juostų kiekis.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.
Komentuoti:
-
Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ateities gatvė liktų tokia pati pusėtina ir pridėjus papildomas A juostas. Kaip ir Ukmergės gatvė nepagėrėtų suarus po vieną juostą ir palikus 2+2.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Esamas netinka KEdas nes nėra linijinio parko.Parašė Blaze Rodyti pranešimąTai galima įgyvendinti jau dabar esamą projektą, o ne projektuoti dar vieną naują už beveik 3mln Benkusnkui užsimanius.
Komentuoti:
-
apie ta svajojau.. iki sauletekio ir toliau.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
Komentuoti:
-
Tai galima įgyvendinti jau dabar esamą projektą, o ne projektuoti dar vieną naują už beveik 3mln Benkusnkui užsimanius.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na turbūt kelti pasipiktinimą dėl švaistomų pinigų. Tačiau jeigu vis stabdysime projektą, manau nesulauksime jo niekada.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Na turbūt kelti pasipiktinimą dėl švaistomų pinigų. Tačiau jeigu vis stabdysime projektą, manau nesulauksime jo niekada.Parašė Globalus Rodyti pranešimąAr yra šansai kažką padaryt, kad neprojektuotų 6 juostų stroad gatvę? Kur galima būtų kreiptis?
Komentuoti:
-
O ar tikrai viešojo transporto juosta skaičiuojama prie bendro eismo juostų skaičiaus? Taip pat ir išplatėjimai sankryžose (papildomos sukimo juostos)?
Komentuoti:
-
Na va, bent jau atradome, kas kaltas dėl niekaip nenutiesiamos Šiaurinės gatvės. Pasirodo kaltininkas KEdas, nes per daug gerai išmano STR.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSvarbiausia, kad iš esmės būtų vykdomas šis labai svarbus šiaurinei miesto daliai šis projektas, kuris spręstų rytų - vakarų krypties ir sujungimo su VA problemas.
p.s. siūlau pasikabinti savo STR fetišą savo tualete ir grožėtis kartu su linijinio parko kliedesiais ir dar kartą nežlugdyti projektą kaip jau darei per svarstymą VMSA. NIMBY
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ateities gatvė liktų tokia pati pusėtina ir pridėjus papildomas A juostas. Kaip ir Ukmergės gatvė nepagėrėtų suarus po vieną juostą ir palikus 2+2.Parašė Blaze Rodyti pranešimąŠiaurinė gatvė gali atrodyti kaip Ateities g. (4 juostų). Neišvengiamai šalia kursis prekybos centrai, ofisai, jau dabar ten gyvena šimtai tūkstančių žmonių. Tai jeigu kažkas turi iliuzijų, kad ten bus kažkoks greitkelis, tai ne, nebus. Perėjos turės būti kas kelis šimtus metrų, kartu su jomis stotelės ir įvažiavimai į teritorijas. Jei tiesim 6 juostas tai gausis Ukmergės gatvės bardakas, vietoj normalios miesto gatvės.
P.s. geriau jau nieko nedaryti, negu daryti blogai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ar yra šansai kažką padaryt, kad neprojektuotų 6 juostų stroad gatvę? Kur galima būtų kreiptis?
Komentuoti:
-
Šiaurinė gatvė gali atrodyti kaip Ateities g. (4 juostų). Neišvengiamai šalia kursis prekybos centrai, ofisai, jau dabar ten gyvena šimtai tūkstančių žmonių. Tai jeigu kažkas turi iliuzijų, kad ten bus kažkoks greitkelis, tai ne, nebus. Perėjos turės būti kas kelis šimtus metrų, kartu su jomis stotelės ir įvažiavimai į teritorijas. Jei tiesim 6 juostas tai gausis Ukmergės gatvės bardakas, vietoj normalios miesto gatvės.
P.s. geriau jau nieko nedaryti, negu daryti blogai.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Nėra siaubas, jei tam yra realus poreikis. Planuojant C kategoriją gatvės funkcija turi būti "pagrindinės keleivių viešojo susisiekimo linijos", kur modalinis pasiskirstymas nereikalauja daugiau juostų automobiliams. Jei funkcija bus susisiekimas tarp miesto funkcinių centrų bei užmiesčio kelių (kat. B) - galima planuoti daugiau juostų automobiliams bet ir viešasis jau turėtų eiti tik greitasisParašė Riedutis Rodyti pranešimąNeskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks dar tramvajus? Šitam mieste transportas planuojamas va taip - pasakė 3 ir 3 ir bus 3 ir 3. Protokole juk svarstė, ar negalima būtų atskirti urbanistinės dalies nuo gatvės statybų, nes interesas yra statyti, o ne planuoti - kiek žmonių ten gyvens, ar gatvę aptarnautų tramvajaus linija ir panašiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
"One more lane" greitkeliai visada užsibaigia ties kokia nors sankryža ir tada būna "one more junction bro", gerai matosi kaip sukišo pinigus Liepkalnyje, o kamštis dar labiau padidėjo, nes liko tik vienintelė juosta išsukimui iš Žirnių į Liepkalnio g. Tai panašiai greitkelių mylėtojams knieti pirštus visas Kareivių-Ozo gatvių sankryžas perdaryti į dviejų lygių, sukišant nerealius pinigus į betoną ir visiškai sugadinant miesto aplinką vietoje to, kad būtų kardinaliai permąstomas visas judėjimas mieste.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.Parašė John Rodyti pranešimą
Blogai yra perteklinis asfalto kiekis ir su tuo susijusios priežiūros iškaidos, kamščiai 4 juostose vietoje kamščių 2 juostose, atitinkamai didesnis triukšmo ir teršalų kiekis ir t.t. Šiaurinė gayvė turėtų būti 1+A/1+A, nes kažkam daugiau tiesiog nėra jokio poreikio.Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.18, 11:05.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: