Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Blogai yra perteklinis asfalto kiekis ir su tuo susijusios priežiūros iškaidos, kamščiai 4 juostose vietoje kamščių 2 juostose, atitinkamai didesnis triukšmo ir teršalų kiekis ir t.t. Šiaurinė gayvė turėtų būti 1+A/1+A, nes kažkam daugiau tiesiog nėra jokio poreikio.
    Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.18, 10:05.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Iš tų trijų eismo juostų, reikia suprasti, kad viena būtų visuomeniniam transportui. Tai dabar tiesti tokią gatvę iškart nenumatant A juostos - absurdiška. Aišku būtų galima padaryti ir 1+A, bet čia turbūt visuomenė nesuprastų, nes kaip galima tokią kaimo lygio gatvelę padaryti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
    Blogai yra perteklinis asfalto kiekis ir su tuo susijusios priežiūros iškaidos, kamščiai 4 juostose vietoje kamščių 2 juostose, atitinkamai didesnis triukšmo ir teršalų kiekis ir t.t. Šiaurinė gayvė turėtų būti 1+A/1+A, nes kažkam daugiau tiesiog nėra jokio poreikio.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
    Prisiminkite, kad net 1+1 pasiūlymas buvo kritikuotas kaip "perteklinis". Nes gatvė reikalinga tik NT magnatams.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man atrodo, kad tas 3+3 bus puiki atmazkė VMS tam, kad vėl nieko nedaryti, bet pasidaryti pinigo iš oro, vėl projektuojant nerealizuojamą projektą. Dabar tyčia pasiųstas aiškus signalas "Fas!" visiems visuomenininkams ir etatiniams SJW, kad stabdytų projektą. Na ir toliau klasika pagal putleristano standartus: "pagal nesuskaičiuojamus darbo liaudies prašymus..."

    Nenoriu, bet tikiu, kad išsipildys mano prognozė, šios gatvės artimiausią dešimtmetį nepamatysime.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Blin, gal pagaliau sulauksiu šitos gatvės bent dalies... Atsimenu dar kokiais 2007-ais atkarpos dalį tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. buvo gerai išarę, smėlio karjerai supilti (eidavau su draugu nuo tų karjerų šokinėti) - jau tada galvojau, kad netrukus atsiras ta gatvė.... Praėjo 18 metų, ir dar nė kvapo jos nėra.

    Kaip anglai sako, "neperku" argumento dėl "indukuotos paklausos" šiuo atveju. Labai simplistinis, binarinis argumentas, kurio absurdiška išvada yra ta, jog norint sumažint kamščius, reikia išardyti visas gatves, kad niekas nebenorėtų su automobiliais važinėti.

    Toje vietoje trūksta tos jungties. Ji ten turi būti. Po velniais, tie rajonai originaliai buvo suplanuoti su tomis gatvėmis, čia nėra kažkoks papildomas "dar viena juosta, broli" klausimas, čia yra "pabaikime prieš 40 metų suplanuoto ir nebaigto galutinai statyti rajono infrastruktūros darbus".

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Tos 6 juostos yra didžiausias absurdas. Ne eismo srautų reguliuotojams, bet merui užsinorėjus prisireikė platesnės gatvės nei Geležinis Vilkas Dar mums neužtenka induced demand?

    Tokia plati gatvė tik didintų kamščius mieste, visų pirma Ukmergės g. ir GV. Bet turbūt blogiausia būtų ir taip užkištuose šiauriniuose Žirmūnuose, kur viskas vis tiek siaurės, o didžiausi butelio kakleliai bus Valakmpių tiltas ir sankryža su Kareivių g.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Taisyklės yra sukurtos, kad jas laužytume, o reglamentai ir planai, kad jų nesilaikytume. Taip ir gyvenam.
    Ko gero, 90% infrastruktūros neatitinka dabartinių STR. Koks STR galioja gruntinėms gatvėms mieste?
    Panašiai ir su statiniais. Žinau namų, kur elektros instaliacija dar pinta tekstilinė ir su švininiais "kamščiais".

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taisyklės yra sukurtos, kad jas laužytume, o reglamentai ir planai, kad jų nesilaikytume. Taip ir gyvenam.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Konstitucijos pr. turi 6/7 juostas ir yra C kategorijos.
    Manau, kad tai akivaizdus Konstitucijos dvasios įžeidimas ir turėtų būti aparta iki 1+1 keliuko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.

    Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
    Konstitucijos pr. turi 6/7 juostas ir yra C kategorijos.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.

    Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
    Svarbiausia, kad iš esmės būtų vykdomas šis labai svarbus šiaurinei miesto daliai šis projektas, kuris spręstų rytų - vakarų krypties ir sujungimo su VA problemas.
    p.s. siūlau pasikabinti savo STR fetišą savo tualete ir grožėtis kartu su linijinio parko kliedesiais ir dar kartą nežlugdyti projektą kaip jau darei per svarstymą VMSA. NIMBY

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.

    Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
    15. Eismo juosta – kelių horizontaliojo ženklinimo linijomis ir (arba) kelio ženklais pažymėta arba nepažymėta išilginė važiuojamosios kelio dalies juosta, kurios pločio pakanka automobiliams važiuoti viena eile.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš protokolų:

    1. SVARSTYTA. Dėl Šiaurinės gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. urbanistinės koncepcijos parengimo.
    L. Kairienė trumpai apžvelgia Šiaurinės gatvės projekto eigą. Paskutinis viešas svarstymas su naujais pasiūlymais, apimančiais ir gatvės koncepciją, ir urbanistinę-erdvinę studiją, buvo sudėtingas. Vyko diskusijos, atliktos analizės, taisymai. Užsakymas UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ įvykdytas dalinai. Urbanistų nuomone, reikia tęsti tai, kas buvo pradėta – viešinti ne tik važiuojamosios gatvės dalies sprendinius, bet ir urbanistinį kontekstą.
    Pakomentuojamas darbų eigos grafikas, urbanistinės koncepcijos parengimas ir derinimas bei pristatymas visuomenei.
    Klausia ir pasisako: V. Benkunskas, I. Karužis, L. Kairienė, I. Urbonaitė-Vadoklienė, B. Umbrasaitė, G. Šakalys, L. Joffė.
    UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atstovų teigimu, papildžius užsakymą, š. m. rugsėjo mėn. būtų paruošę komunikacijos planą. Statybos leidimo gavimo terminas – 2026 m. lapkričio mėn.
    L. Kairienės nuomone, svarbu pristatyti ne tik kelią, bet ir urbanistinę struktūrą. Visuomenės lūkestis – aiški urbanistinė vizija ir prioritetai. Patikina, jog urbanistinei koncepcijai iš visuomenės gauti pasiūlymai nestabdys gatvės darbų.
    I. Karužio manymu, privalu turėti galimybę bet kada atskirti urbanistinę koncepciją nuo gatvės projekto.
    Aptariami po paskutinio viešinimo gyventojų išsakyti skundai, kaip į juos atliepta.

    NUSPRĘSTA:
    1. Urbanistinės analizės ir viešinimo paslaugos užsakomos iš UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atskiru UF per Infrastruktūros grupę.
    2. Urbanistinę koncepciją parengti iki SAR viešinimo. Urbanistinės koncepcijos sprendinius kontroliuoja Vyriausiojo architekto biuras, o terminus kontroliuoja UAB „Vilniaus vystymo kompanija“.
    3. Nustatyti, kad Šiaurinės gatvės projekto parengimo ir statybos leidimo gavimo terminas yra 2026-11-06.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Per tas sankryžas, kurias apkrautų, jei apkrautų, papildomas srautas po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, turi eiti A juostos, kurios darytų VT kuo sklandesnį, o jau tada, po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, kai yra gerai funkcionuojantis VT, automobilių srautas ir jų kamščiai - manau būtų teisinga sakyti - automobilių vairuotojų ir jų keleivių reikalas/problema.
    Dėl pagrindinių gatvių užbaigimo: Šiaurinės atkarpa nuo Vakarinio iki Ukmergės tikrai būtų reikalinga, nes nuimtų eismą nuo Rygos/Buivydiškių ir Ąžuolyno gatvių. Bet toliau tai būtų tiesiog srauto perskirstymas kitoms nepritaikytoms gatvėms. Jei gatvė tęstųsi iki Stanevičiaus/Gelvonų, tada daug srauto prisidėtų Gelvonų gatvėje ir ties Akropolio sankryža. Atkarpa per ozą visai nereikalinga, mano matymu, nes Ozo g. turi pakankamai pajėgumų; jei būtų lygiagreti gatrvė Ozo/Kareivių, nusiimtų gal srautas nuo Ozo/Kalvarijų sankryžos, bet važiuojantiems toliau tektų stovėti ties Žirmūnų/Kareivių, nes kito tilto nėra. Žvalgų g. prašosi remonto, bet kamščiai prie Autobusų parko kyla dėl labai kvailų sankryžų su Verkių gatve, kurias šiaip galėtų tvarkyti nepriklausomai nuo Šiaurinės "projekto".
    Bet tu apie gerai funkcionuojantį VT ir kamščius kaip automobilistų problemą papasakok VMS inžinieriams, kuriems tikslas yra pralaidumas, o jei jam užtikrinti reikia statyti viadukus ir autostradas, tai taip ir padarys.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.13, 12:31.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Tai pats sau ir atsakai, kad jų daugėja dėl per gerų sąlygų jiems, tai ar naujos gatvės pastatymas nepagerins sąlygų? Lygiai kaip eksvaldo siūlomi viadukai Ozo-Kareivių, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje?
    Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.
    Per tas sankryžas, kurias apkrautų, jei apkrautų, papildomas srautas po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, turi eiti A juostos, kurios darytų VT kuo sklandesnį, o jau tada, po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, kai yra gerai funkcionuojantis VT, automobilių srautas ir jų kamščiai - manau būtų teisinga sakyti - automobilių vairuotojų ir jų keleivių reikalas/problema.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Man jau nebelabai svarbu kiek juostų bus: 1+1, 2+2 ar 3+3. Tegu tik greičiau stato, nes kitaip nematau ar išvis pastatys. Jei pastatys 1+1, tai bus toks užsikimšimas kartu ir VT, kad neturės kur dėtis ir greitai turėtų tiesti dar bent po 1 juostą pvz VT. O jei bus 3+3 tai bus po 2 juostas automobiliams ir po 1 VT. Tai man jau geriau taip negu išvis nebūtų Šiaurinės.
    1+1 neleis statyti Sportbatis, nes neatitinka kategorijos

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.

    Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.
    Tai pats sau ir atsakai, kad jų daugėja dėl per gerų sąlygų jiems, tai ar naujos gatvės pastatymas nepagerins sąlygų? Lygiai kaip eksvaldo siūlomi viadukai Ozo-Kareivių, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje?
    Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.09, 15:55.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dėl ,,one more lane, bro'' principo - jis savo esmine kryptymi yra teisingas, bet turi išimčių. Manau, kad nėra teisinga pašiepti siekį tiesti juostas, kurios skirtos užbaigti bent jau pagrindinį gatvių tinklą kuomet jis dar nėra užbaigtas. Kai bus užbaigtas - tada taip, auto perteklių reikia spręsti kitais būdais nei juostų štampavimu iki negalėjimo.

    Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.

    Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.

    Dabar, kad ''koncentratas'' vėl nepasidarytų stiprios koncentracijos, reikia daryti realiai funkcionalų VT su A juostų plėtra, išplėtoti šaligatvių tinklą, išautomobilizuoti senamiestį ir kiti sprendiniai.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.04.12, 18:40.

    Komentuoti:

Working...
X