Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taip, o kas draudžia plėtoti VT? Norim, kad būtų geras VT, bet be gatvių? Gatvės apskritai gali būti be pašalinio transporto, ar bent be asmeninio transporto.
    Nes čia labiau apie tai, kad žmonės neturi teisės judėti didesniu kaip 25 km/h greičiu apskritai.
    Reikalaujama, kad visur būtų parkai ir burokų laukai. Kai Vilniuje 40% užima miškai - vienas didžiausių rodiklių Europoje tokio lygio mieste. Parkus reikia tvarkyti, o pas mus tragedija su tuo. tragedija net centre, kurios simbolis - trys nudžiuvusios liepos Lukiškių a.
    Pas mus prie NMC dar ganosi vištos. Sodų bendrijos 500 m nuo NMC. Auginkim paršiukus ir triušius vietoje, niekur nereikės keliauti ir "teršti miesto" tramvajais.
    Statyti kietą VT trukdo tai, kad per daug pinigų suvalgo gatvės. Šiaurinė gatvė kainuos tiek, už kiek galima pastatyt nemažą dalį rimtos light rail linijos, ypač Vilniuje, kur sąlygos tam - idealios. Ir tai būtų tikras bandymas spręsti problemas, o ne eilinis užlipimas ant automobilizmo grėblio.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Taip, o kas draudžia plėtoti VT? Norim, kad būtų geras VT, bet be gatvių? Gatvės apskritai gali būti be pašalinio transporto, ar bent be asmeninio transporto.
    Nes čia labiau apie tai, kad žmonės neturi teisės judėti didesniu kaip 25 km/h greičiu apskritai.
    Reikalaujama, kad visur būtų parkai ir burokų laukai. Kai Vilniuje 40% užima miškai - vienas didžiausių rodiklių Europoje tokio lygio mieste. Parkus reikia tvarkyti, o pas mus tragedija su tuo. tragedija net centre, kurios simbolis - trys nudžiuvusios liepos Lukiškių a.
    Pas mus prie NMC dar ganosi vištos. Sodų bendrijos 500 m nuo NMC. Auginkim paršiukus ir triušius vietoje, niekur nereikės keliauti ir "teršti miesto" tramvajais.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.02.05, 10:01.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
    Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
    Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
    Klausimas yra prioritetuose. Ar tikrai dar vienas, didelis, tranzitinis kelias tokiais keliais ir taip išraižytame mieste yra prioritetas, kai tame mieste nėra nei centrinio VT mazgo, nei prioritetu važiuojančio VT linijų apskritai? Jei mes statom naujas, dideles, tranzitines gatves dabar, tai rimtos VT sistemos statyti, matyt, neplanuojame iš viso? Nutiesus rimtas VT linijas, besikertančias centre gerai suformuotame hub'e, privataus, po miestą važinėjančio, transporto srautai mieste pasikeistų radikaliai o būtent jis ir užkiša kelius. Todėl modeliuoti naujus 'aplinkkelius' pagal dabartinius srautus yra itin neatsakinga. Bet ko daugiau tikėtis iš miesto, kuriame visuose sluoksniuose dominuoja nuo dyzelio dūmų atbukę automarozai, tik ir ieškantys priežasčių ištaškyti miestiečių mokesčių pinigus dar vienai papildomai juostai ar dar vienam 'aplinkkeliui'.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    O, tai... nė vienam neateina į galvą, kad judėjimą mieste galima kokybišku viešuoju transportu organizuoti?

    Garantuoju, visi „gal grįžkime į XVIIIa.“ šmaikštuoliai kaip tik ir gyvena pagal praėjusių šimtmečių supratimą, t.y. savo kaimo tipo sodybose kažkur Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pačiai teorijai pilnai pritariu ir sakyčiau tame daug tiesos.
    Tada išardom aplinkelį, GV ir pramonė pati grįš ir nukonkuruos daugiabučius aplink centrą Ar tiesiog neduodant infrastruktūros, kad pramonė galėtų pigiai statytis už miesto pramonė išsikels į kitus miestus/valstybes..?
    Palaikau, pirmiausia reikėtų užarti GV tarp Čiurlionio pėsčiųjų tilto ir Gerosios Vilties g. ir įrengti KEdas garbinamą "linijinį parką".
    Tokiu būdu šunų šikintojams būtų įgyvendinta konstitucinė teisė pasiekti šabakštynus nesinaudojant kai kurių nekenčiamomis požeminėmis perėjomis https://www.google.com/maps/@54.6765...7i13312!8i6656
    p.s. Ar kas nors žino apart KEdas kas yra tas "linijinis parkas " ? Net Google randa tik linijinis šviestuvas arba linijinis šokis.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.02.05, 08:48.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
    Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
    Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pačiai teorijai pilnai pritariu ir sakyčiau tame daug tiesos.

    Tada išardom aplinkelį, GV ir pramonė pati grįš ir nukonkuruos daugiabučius aplink centrą Ar tiesiog neduodant infrastruktūros, kad pramonė galėtų pigiai statytis už miesto pramonė išsikels į kitus miestus/valstybes..?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    nu jo, jei būtų pakankamas gatvių pralaidumas, tai visi Vilniaus gyventojai susirastų darbus, darželius, mokyklas, universitetus prie oro uosto.
    Tai tik pavyzdys. https://en.wikipedia.org/wiki/Marchetti%27s_constant

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.
    nu jo, jei būtų pakankamas gatvių pralaidumas, tai visi Vilniaus gyventojai susirastų darbus, darželius, mokyklas, universitetus prie oro uosto.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau grįžti prie senų gerų praktikų ir grąžinti sandėlius, pramonę ir t.t. į miestą. Geri laikai buvo kai Vilniaus duonos darbuotojai galėjo miestietiškai gyventi naujamiestyje ir pėstute nueit į darbą.
    Na jeigu nebūtų įsuktas retorinis varikliukas "miestas plečiasi", "atgyja seniai užmirštos vietos (Vilkpėdė, Naujamiestis), tam tikras pramonines zonas arčiau miesto būtų galima išsaugoti. Bet žinoma kai labiau apsimoka statyti fabriką kur nors Dobrovolėje ir visi darbuotojai suvažiuoja automobiliais (išimtis turbūt Thermo Fisher), nekeista kad žmonės pririšami prie automobilio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.
    Siūlyčiau grįžti prie senų gerų praktikų ir grąžinti sandėlius, pramonę ir t.t. į miestą. Geri laikai buvo kai Vilniaus duonos darbuotojai galėjo miestietiškai gyventi naujamiestyje ir pėstute nueit į darbą.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    VA kai kuriais maršrutais buvo visiška panacėja. Toli gražu ne visi dirba stiklainėliuose centriuke.
    Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Tamstos bravūra kelia juoką. Piko metu iš šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę? Na na, gal galima konkretesnius taškus nuo-iki sužinoti?

    Sutinku, kad pastaba dėl VA galėjo būti tikslesnė, bet esmės nekeičia – VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.
    Pagal laikus ir jų pokytį - matyt iš Pašilaičių į aukštuosius panerius.

    VA kai kuriais maršrutais buvo visiška panacėja. Toli gražu ne visi dirba stiklainėliuose centriuke.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Labai stipriai nusišneki. Aš 10m. kasdieną važiuodavau iš Šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę. Iki VA su VT važiuodavau 1val. 30min. (persėdimai žiemą menkas malonumas), auto ~50min.
    Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
    Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.
    Tamstos bravūra kelia juoką. Piko metu iš šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę? Na na, gal galima konkretesnius taškus nuo-iki sužinoti?

    Sutinku, kad pastaba dėl VA galėjo būti tikslesnė, bet esmės nekeičia – VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Arūnai, kam taip piktai? Aš tik laikausi nuomonės (logika neatremiama, beje), kad mieste privataus transporto turi būti kuo mažiau. Esu įsitikinęs, kad Šiaurinė gatvė jokių transporto srauto problemų neišspręs, kaip kad beveik neišsprendė VA (piko metu kelionės trukmė +/- tokia pati ar net ilgesnė į centrą).
    Labai stipriai nusišneki. Aš 10m. kasdieną važiuodavau iš Šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę. Iki VA su VT važiuodavau 1val. 30min. (persėdimai žiemą menkas malonumas), auto ~50min.
    Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
    Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Per tą pristatymą, prie vieno iš stalų girdėjau, kad eismo srautus ir modeliavimą daro pati SĮSP.
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    tai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis..
    Jei savivaldybė turi info kažkokią, ji privalo ją duot, nepaisant to, kad oficialaus viešinimo dar nebuvo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Darau išvadą, kad normaliai aprašyto srautų modeliavimo arba nebuvo, arba jis buvo suchaltūrintas, todėl dabar VMSA visaip vartosi, kad tik nerodyti kokiais duomenimis buvo paremtas projektas.

    Manau tuo galima net neabejoti. Jei pats Pakalnis diskusijoje apie VT naudoja grynai išgalvotus skaičius, kuriuos pats ir patalpino į JUDU "studiją", tai nėra jokio pagrindo manyti, kad kitos studijos atliekamos profesionaliai ir tinkamai. Tiesiog sugalvojo skaičių, įrašė ir tiek. Negi kas aiškinsis ar ko nors klausinės. O jei koks keistuolis paklaus, tai nuvems kokį durną atmazą ir tuo baigsis.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Turbūt Eglės laiško akcentas, kad tai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis. Bet į teisės aktus nesigilinau, tad galbūt ir klystu ir jie privalo bet kuriam žmogui, šiam mandagiai pareikalavus, pasidalinti visais turimais duomenimis bei metodikos aprašymais prieš oficialų projekto viešinimą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Vilniaus miesto savivaldybė toliau daro juokingus.
    2023-01-24 kreipiausi į VMSA su paprastu prašymu:
    Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
    Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.
    Šiandien gavau atsakymą iš SĮSP:
    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
    Pateikiame atsakymą.

    Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.

    Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.

    Pagarbiai

    Eglė
    Vadybininkė
    Klientų aptarnavimo skyrius
    Susisiekimo paslaugos SĮ
    Žolyno g. 15, LT-10209, Vilnius
    Darau išvadą, kad normaliai aprašyto srautų modeliavimo arba nebuvo, arba jis buvo suchaltūrintas, todėl dabar VMSA visaip vartosi, kad tik nerodyti kokiais duomenimis buvo paremtas projektas.

    Savaime suprantama, kad tai Eglei parašiau, kad ruoštų normalų atsakymą ir neišsisukinėtų.
    Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?

    Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.

    Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.

    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.

    Komentuoti:

Working...
X