Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Kodėl? Atstumas būtų ne 200 metrų, o apie 300 m. Laisvės pr., Žalgirio g., Kalvarijų g. yra irgi panašiu atstumu stotelių.
-
Geras pastebėjimas, jeigu daryti tunelį, tai jį reikia daryti tarp Ukmergės ir Gelvonų g., kur šalia daug gyvenamų namų ir ant viršaus kokį parką būtų galima padaryti, o ne tarp GV ir Gelvonų g., kur tik kažkokie beverčiai šabakštynai ir ten paskutinė vieta mieste, kur gatvę reiktų kišti po žeme.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ir važinės privežamieji mikriukaiParašė Palpatine Rodyti pranešimą
Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Negaliu nepastebėti stotelių išdėstymo. Džiugu kad planuojamas VT naujojoje gatvėje, bet stoteles išdėstyti kas 200 metrų yra kiek juokinga.Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
https://www.dropbox.com/scl/fo/cl04w...ryhjdlpii&dl=0Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Gal galima nuorodą į dokumentą?
Ačiū.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekas nepasikeitė – ir tik automobiliams skirtas Ukmergės g. viadukas (stovėkit prie šviesoforo savo smirdančiam autobuse, lūzeriai!), ir požeminė perėja... Kažkaip tikėjaus, kad šitie dalykai bus pergalvoti. Deja.Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia dar vienas brėžinys iš Fabijoniškių g. 2F projekto.
Tai yra vieta, pro kurią turėtų eiti koks nors tramvajus ar pan., bet sankryža suplanuota tokia, kad jo ten normaliai įtalpinti be didžiulių išlaidų nepavyks (panašiai kaip Laisvės-Pilaitės-Narbuto g. sankryžoj).Paskutinis taisė abruo; 2025.01.16, 09:58.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąeksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal galima nuorodą į dokumentą?Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaurinės g. arba Vienybės pr. (kaip vadinama projekte) minimalus brėžinys. Neaišku visiškai kokios stadijos čia brėžinys.
Iš Fabijoniškių g. 2F projekto potencialių sprendinių (dar ne PP).
Lenda į tunelį prieš Gelvonų g. (kaip aš interpretuoju, bet gal klystu).
Ačiū.
Komentuoti:
-
Čia vizijos tolesniam, nei 2 metų horizontui, Eksvaldo kadencija jau beveik įpusėjo.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąeksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
eksvaldas moka tik asfalto viršutinį sluoksnį kloti, todėl net svajoti apie kokius tunelius yra mission impossible.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O čia iš kito gretimo projekto S. Stanevičiaus g. 1 detalaus plano. Gal jau galutinai nuspręsta?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiaurinės g. arba Vienybės pr. (kaip vadinama projekte) minimalus brėžinys. Neaišku visiškai kokios stadijos čia brėžinys.
Iš Fabijoniškių g. 2F projekto potencialių sprendinių (dar ne PP).
Lenda į tunelį prieš Gelvonų g. (kaip aš interpretuoju, bet gal klystu).
Paskutinis taisė Creatium; 2025.01.15, 17:02.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Linijinis parkas nebent tik tada, kai šiaurinė gatvė po juo, t.y. po žeme, ko, aišku, nebus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
KEdas turbūt turi porą sklypų ten, nes kai buvo viešas svarstymas prieš porą metų, tai jame agresyviai siūlė įrengti linijinį parką (Youtube buvo) ir tegul visas eismas rytų-vakarų kryptimi šiaurinėje miesto dalyje sunkiasi per Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių kiemus kaip yra dabar.Parašė Odins Rodyti pranešimąČia gali būti paslėptas kitas dalykas. Šiuo metu tikėtinoje trasoje sklypuose negali nieko statyti ir jų kaina yra atitinkama. Juos supirkus (geriau per statytinius asmenis), ir nukreipus gatvę nuo jų - ten būtų galima pradėti statyti namus. O tada kaina sklypo didėja minimum 3x..
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Sunku pagauti logiką tokios alternatyvos svarstymui.
T.y., kad išsaugoti kelis sodo namelius, kelias lūšnas, tuziną šiltnamių, kurie yra seniai suplanuotoje trasoje, būtų bloginamos sąlygos aplinkinių namų gyventojams, apsunkinamas susisiekimas ir t.t. Eilinė proga įbristi į ilgus teisinius ginčus.
Čia gali būti paslėptas kitas dalykas. Šiuo metu tikėtinoje trasoje sklypuose negali nieko statyti ir jų kaina yra atitinkama. Juos supirkus (geriau per statytinius asmenis), ir nukreipus gatvę nuo jų - ten būtų galima pradėti statyti namus. O tada kaina sklypo didėja minimum 3x..
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Eksvaldo numarintas projektas kaip toks. Nors ir Šimašius nebuvo gerenis, žadėjo Niu Vasiuki - važinėsime atseit 1 etape jau ~2020 metais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Lygtais būsimoji Norfa, po truputį juda į priekį.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTik ties Fabijoniškių g. 2F sklypu.
Komentuoti:
Komentuoti: