Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Taip, o kas draudžia plėtoti VT? Norim, kad būtų geras VT, bet be gatvių? Gatvės apskritai gali būti be pašalinio transporto, ar bent be asmeninio transporto.
Nes čia labiau apie tai, kad žmonės neturi teisės judėti didesniu kaip 25 km/h greičiu apskritai.
Reikalaujama, kad visur būtų parkai ir burokų laukai. Kai Vilniuje 40% užima miškai - vienas didžiausių rodiklių Europoje tokio lygio mieste. Parkus reikia tvarkyti, o pas mus tragedija su tuo. tragedija net centre, kurios simbolis - trys nudžiuvusios liepos Lukiškių a.
Pas mus prie NMC dar ganosi vištos. Sodų bendrijos 500 m nuo NMC. Auginkim paršiukus ir triušius vietoje, niekur nereikės keliauti ir "teršti miesto" tramvajais.Paskutinis taisė Sula; 2023.02.05, 10:01.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O, tai... nė vienam neateina į galvą, kad judėjimą mieste galima kokybišku viešuoju transportu organizuoti?
Garantuoju, visi „gal grįžkime į XVIIIa.“ šmaikštuoliai kaip tik ir gyvena pagal praėjusių šimtmečių supratimą, t.y. savo kaimo tipo sodybose kažkur Vilniuje.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPačiai teorijai pilnai pritariu ir sakyčiau tame daug tiesos.
Tada išardom aplinkelį, GV ir pramonė pati grįš ir nukonkuruos daugiabučius aplink centrą Ar tiesiog neduodant infrastruktūros, kad pramonė galėtų pigiai statytis už miesto pramonė išsikels į kitus miestus/valstybes..?
Tokiu būdu šunų šikintojams būtų įgyvendinta konstitucinė teisė pasiekti šabakštynus nesinaudojant kai kurių nekenčiamomis požeminėmis perėjomis https://www.google.com/maps/@54.6765...7i13312!8i6656
p.s. Ar kas nors žino apart KEdas kas yra tas "linijinis parkas " ? Net Google randa tik linijinis šviestuvas arba linijinis šokis.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.02.05, 08:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai tik pavyzdys. https://en.wikipedia.org/wiki/Marchetti%27s_constant
Tada išardom aplinkelį, GV ir pramonė pati grįš ir nukonkuruos daugiabučius aplink centrą Ar tiesiog neduodant infrastruktūros, kad pramonė galėtų pigiai statytis už miesto pramonė išsikels į kitus miestus/valstybes..?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nu jo, jei būtų pakankamas gatvių pralaidumas, tai visi Vilniaus gyventojai susirastų darbus, darželius, mokyklas, universitetus prie oro uosto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Siūlyčiau grįžti prie senų gerų praktikų ir grąžinti sandėlius, pramonę ir t.t. į miestą. Geri laikai buvo kai Vilniaus duonos darbuotojai galėjo miestietiškai gyventi naujamiestyje ir pėstute nueit į darbą.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVA kai kuriais maršrutais buvo visiška panacėja. Toli gražu ne visi dirba stiklainėliuose centriuke.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Tamstos bravūra kelia juoką. Piko metu iš šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę? Na na, gal galima konkretesnius taškus nuo-iki sužinoti?
Sutinku, kad pastaba dėl VA galėjo būti tikslesnė, bet esmės nekeičia – VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.
VA kai kuriais maršrutais buvo visiška panacėja. Toli gražu ne visi dirba stiklainėliuose centriuke.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Labai stipriai nusišneki. Aš 10m. kasdieną važiuodavau iš Šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę. Iki VA su VT važiuodavau 1val. 30min. (persėdimai žiemą menkas malonumas), auto ~50min.
Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.
Sutinku, kad pastaba dėl VA galėjo būti tikslesnė, bet esmės nekeičia – VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąArūnai, kam taip piktai? Aš tik laikausi nuomonės (logika neatremiama, beje), kad mieste privataus transporto turi būti kuo mažiau. Esu įsitikinęs, kad Šiaurinė gatvė jokių transporto srauto problemų neišspręs, kaip kad beveik neišsprendė VA (piko metu kelionės trukmė +/- tokia pati ar net ilgesnė į centrą).
Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Per tą pristatymą, prie vieno iš stalų girdėjau, kad eismo srautus ir modeliavimą daro pati SĮSP.
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimątai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis..
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąDarau išvadą, kad normaliai aprašyto srautų modeliavimo arba nebuvo, arba jis buvo suchaltūrintas, todėl dabar VMSA visaip vartosi, kad tik nerodyti kokiais duomenimis buvo paremtas projektas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt Eglės laiško akcentas, kad tai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis. Bet į teisės aktus nesigilinau, tad galbūt ir klystu ir jie privalo bet kuriam žmogui, šiam mandagiai pareikalavus, pasidalinti visais turimais duomenimis bei metodikos aprašymais prieš oficialų projekto viešinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus miesto savivaldybė toliau daro juokingus.
2023-01-24 kreipiausi į VMSA su paprastu prašymu:Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
Pateikiame atsakymą.
Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.
Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.
Pagarbiai
Eglė
Vadybininkė
Klientų aptarnavimo skyrius
Susisiekimo paslaugos SĮ
Žolyno g. 15, LT-10209, Vilnius
Savaime suprantama, kad tai Eglei parašiau, kad ruoštų normalų atsakymą ir neišsisukinėtų.Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?
Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.
Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: