Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Aš sunkiai suprantu, kur ten žmonės mato parką. Dvi elektros linijos, visokie sąžalynai, pilna savaime priaugusių krūmų, reljefas labai nelygus (tarsi kažkada būtų buvę supilta daug krūvų žemių, kurios vėliau apaugo). Kaip keista, kai žmonių įsitikinimai gali priversti tą patį dalyką matyti taip skirtingai!
- 11 patinka
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Baltojo tilto pievelė parkas, ar ne?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na bet tikrai ne parkas.
Nebent ten kažkas padaryta per pastaruosius metus. Draugai visai šalia Justiniškių g. 111 virš dvidešimt metų pragyveno.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Visiško kosmonauto blevyzga. Kai geras oras ten šimtai žmonių vaikšto, piknikauja.
Nebent ten kažkas padaryta per pastaruosius metus. Draugai visai šalia Justiniškių g. 111 virš dvidešimt metų pragyveno.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
??? Statybinių atliekų savartynas nėra parkas, tuo labiau populiarus.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2025.04.20
Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą
Gal pirmiau miestas nutiesia bent pirmą atkarpėlę - nors 2*1 , o paskui sukelia lūkesčius su policentais.
Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Taip, Pilaitės pr. per platus, tačiau gal tai ir gerai. Vėliau galėsime lengviau pritaikyti prospektą tramvajui. Likusi plotą apželdinti, o kiek tolimesnėje ateityje perstatyti pastatus taip, kad būtų arčiau gatvės.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Išties, Pilaitės pr. pernelyg platus, kad ten būtų buvę galima kažko gero tikėtis. Ir dar tą apaugusią kūdrą pavers „parku“, kuriame bus galima kvėpuoti šviežiomis išmetamosiomis dujomis.
Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Apželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąPrie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Aapželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąPrie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
Tad miestas turėtų suplanuoti sklypų paskirtis, jog matytų funkcijas ir susisiekimo poreikį. O visai visuomenei ir verslui būtų aišku kokie pastatai stovės ir kas bei kiek važinės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LRT.lt 2025.04.20
Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą
– Galbūt jau esate konkrečiau nustatę ir galėtumėte atskleisti, kokiuose Vilniaus miesto rajonuose potencialiai galėtų atsirasti tie traukos taškai, policentrai?
– Nenoriu spekuliuoti faktais, nes šiuo klausimu vis dar atliekame studiją. (...)
Be kita ko, policentrą įsivaizduojame išilgai viso Šiaurinės gatvės perimetro. Šią gatvę vertiname ne tik kaip kelių infrastruktūrą, bet ir kaip potencialią plėtros bei konversijos ašį. Išilginis policentras čia galėtų formuoti naują užstatymą, patogesnę aplinką ir papildyti Šeškinės dalį reikalingomis funkcijomis. Tai galėtų tapti svarbiu proveržiu.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...yvenome-chaose
Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąP.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
Dar verta nepamiršti kitos naudos, kurią suteiks Šiaurinės g. atnešama plėtra Justiniškėse, Pašilaičiai, Šeškinėje – dar vienas ir daug artimesnis traukos centras darbui, apsipirkimui, kitoms paslaugoms, kuris nebūtinai pasiekiamas tik ilgomis kelionėmis VT ar automobiliu.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.
Kodėl nori sudergti kiekvieną forumą temą - kaip ir viską ten, iš kur esi atvykęs.
Vietoj to kad švęstum namie Velykas, bandai įkąsti ir pereiti į asmeniškumus.
Čia gi tema apie 60-mečio sulaukusį Šiaurinės gatvės projektą, o ne apie Ignalinos rajono žvyrkelius, kurių naujų, beje, pora metų beveik nėra.
Gal važiuok švęsti namo, o mes grįžtame į temą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
Ar tiesiog prisipažinsi, kad tame aptarime tiesiog bet kokią nesąmonę kalbėjai vardan kalbėjimo?
Būdamas nuoseklus turėtum ne apie A juostas ir gatvės kategorijas rašinėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąAtrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Mane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6
- 22 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąP.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
VT juostų plėtra ir senų tvarkymas iki padoraus lygio. Taip pat trūksta ir adekvačių persėdimo taškų. Nuo stoties iki Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių.
Man didesnis prioritetas atskirta nuo mašinų A juosta Konstitucijos pr. negu Šiaurinė gatvė, kuri atskirs Pašilaičius nuo Justiniškių ir Fabioniškes nuo Šeškinės.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: