Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Aš sunkiai suprantu, kur ten žmonės mato parką. Dvi elektros linijos, visokie sąžalynai, pilna savaime priaugusių krūmų, reljefas labai nelygus (tarsi kažkada būtų buvę supilta daug krūvų žemių, kurios vėliau apaugo). Kaip keista, kai žmonių įsitikinimai gali priversti tą patį dalyką matyti taip skirtingai!

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Baltojo tilto pievelė parkas, ar ne?
    Ne visai. Na bet ir palyginote labai adekvačiai.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na bet tikrai ne parkas.
    Nebent ten kažkas padaryta per pastaruosius metus. Draugai visai šalia Justiniškių g. 111 virš dvidešimt metų pragyveno.
    Baltojo tilto pievelė parkas, ar ne?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Visiško kosmonauto blevyzga. Kai geras oras ten šimtai žmonių vaikšto, piknikauja.
    Na bet tikrai ne parkas.
    Nebent ten kažkas padaryta per pastaruosius metus. Draugai visai šalia Justiniškių g. 111 virš dvidešimt metų pragyveno.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    ??? Statybinių atliekų savartynas nėra parkas, tuo labiau populiarus.
    Visiško kosmonauto blevyzga. Kai geras oras ten šimtai žmonių vaikšto, piknikauja.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.
    ??? Statybinių atliekų savartynas nėra parkas, tuo labiau populiarus.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2025.04.20
    Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą


    Gal pirmiau miestas nutiesia bent pirmą atkarpėlę - nors 2*1 , o paskui sukelia lūkesčius su policentais.
    Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.
    Vakar pro Šiaurinės gatvės sklypus Fabijoniškėse/Justiniškėse teko pravažiuoti, tai toks įspūdis, kad kažkas ten juda. Atrodo, kelias lyginamas, šabakštynai pravalyti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Taip, Pilaitės pr. per platus, tačiau gal tai ir gerai. Vėliau galėsime lengviau pritaikyti prospektą tramvajui. Likusi plotą apželdinti, o kiek tolimesnėje ateityje perstatyti pastatus taip, kad būtų arčiau gatvės.
    Ne, aš turėjau omenyje ne skiriamąją juostą (su ja viskas gerai), o kraštus. Jie per platūs, vienoje pusėje visai neapstatyti, paversti parkovkėm. Pastatų niekas neperstatys – nebent po kokių 50 metų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Išties, Pilaitės pr. pernelyg platus, kad ten būtų buvę galima kažko gero tikėtis. Ir dar tą apaugusią kūdrą pavers „parku“, kuriame bus galima kvėpuoti šviežiomis išmetamosiomis dujomis.

    Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Apželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.
    Taip, Pilaitės pr. per platus, tačiau gal tai ir gerai. Vėliau galėsime lengviau pritaikyti prospektą tramvajui. Likusi plotą apželdinti, o kiek tolimesnėje ateityje perstatyti pastatus taip, kad būtų arčiau gatvės.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Prie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
    Išties, Pilaitės pr. pernelyg platus, kad ten būtų buvę galima kažko gero tikėtis. Ir dar tą apaugusią kūdrą pavers „parku“, kuriame bus galima kvėpuoti šviežiomis išmetamosiomis dujomis.

    Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Aapželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Prie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
    Ir greito restoranui su maisto pasiėmimu neišlipant iš automobilio.

    Tad miestas turėtų suplanuoti sklypų paskirtis, jog matytų funkcijas ir susisiekimo poreikį. O visai visuomenei ir verslui būtų aišku kokie pastatai stovės ir kas bei kiek važinės

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Prie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
    Paskutinis taisė Blaze; 2025.04.20, 22:08.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2025.04.20
    Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą
    – Galbūt jau esate konkrečiau nustatę ir galėtumėte atskleisti, kokiuose Vilniaus miesto rajonuose potencialiai galėtų atsirasti tie traukos taškai, policentrai?
    – Nenoriu spekuliuoti faktais, nes šiuo klausimu vis dar atliekame studiją. (...)
    Be kita ko, policentrą įsivaizduojame išilgai viso Šiaurinės gatvės perimetro. Šią gatvę vertiname ne tik kaip kelių infrastruktūrą, bet ir kaip potencialią plėtros bei konversijos ašį. Išilginis policentras čia galėtų formuoti naują užstatymą, patogesnę aplinką ir papildyti Šeškinės dalį reikalingomis funkcijomis. Tai galėtų tapti svarbiu proveržiu.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...yvenome-chaose
    Gal pirmiau miestas nutiesia bent pirmą atkarpėlę - nors 2*1 , o paskui sukelia lūkesčius su policentais.
    Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    P.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
    Ne viešajam transportui neaktuali gatvė, o planuotojams viešasis transportas neaktualus. Jeigų būtų išplėtotas, greitas susisiekimas skersai per visą miestą suteiktų daug naudos. 5G šiuo metu net neskaitant neišvengiamų vėlavimų piko metu užtrunka 40 minučių važiuodamas nuo vieno galo iki kito. Pastačius Šiaurinę gatvę analogiškas rytų-vakarų ekspresas būtų žymiai greitesnis. Jeigu transportą pratęstume iki vakaruose susiformavusių privačių namų rajonų – Zujūnų, Gineitiškių, Antežerių – būtų suteikiama galimybė naudojant VT atlikti itin tolimas keliones, kur šiuo metu ilgai bei aplinkui vežantis transportas tiesiog nėra pasirinkimo variantas.

    Dar verta nepamiršti kitos naudos, kurią suteiks Šiaurinės g. atnešama plėtra Justiniškėse, Pašilaičiai, Šeškinėje – dar vienas ir daug artimesnis traukos centras darbui, apsipirkimui, kitoms paslaugoms, kuris nebūtinai pasiekiamas tik ilgomis kelionėmis VT ar automobiliu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.
    Nelaimingas žmogau, iš kur pas patį tie didžiasalietiški kompleksai? Kodėl negali palaikyti savyje pagiežos perteklaius?
    Kodėl nori sudergti kiekvieną forumą temą - kaip ir viską ten, iš kur esi atvykęs.
    Vietoj to kad švęstum namie Velykas, bandai įkąsti ir pereiti į asmeniškumus.

    Čia gi tema apie 60-mečio sulaukusį Šiaurinės gatvės projektą, o ne apie Ignalinos rajono žvyrkelius, kurių naujų, beje, pora metų beveik nėra.

    Gal važiuok švęsti namo, o mes grįžtame į temą
    Paskutinis taisė digital; 2025.04.20, 11:07. Priežastis: ištrinta besikartojanti foto ne į temą

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Mane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
    Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
    https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6...
    Būtų tai geriausias variantas turbūt visom prasmėm, taip pat ir ateity galimos A juostos konversijai į ką nors kitą. Galėtų galbūt tilpt ir linijinis parkas, tik siauresnis, paliekantis vietos maždaug tokiai gatvei kaip foto, išilgai besidriekiantis vienoje kurioje nors tos gatvės pusėje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Mane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
    Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
    O kaip šios mintys konkrečiai šioje temoje derinasi su propaguotu linijiniu parku, ar jau išdavei savo įsitikinimus?
    Ar tiesiog prisipažinsi, kad tame aptarime tiesiog bet kokią nesąmonę kalbėjai vardan kalbėjimo?
    Būdamas nuoseklus turėtum ne apie A juostas ir gatvės kategorijas rašinėti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Atrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai
    Nieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Mane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
    Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
    https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6Click image for larger version

Name:	2025-01-11_20-11.jpg
Views:	519
Size:	153,5 kB
ID:	2196317

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    P.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
    Labai taikliai pasakyta. Viešajam transportui aktualesnis dalykas tai:
    VT juostų plėtra ir senų tvarkymas iki padoraus lygio. Taip pat trūksta ir adekvačių persėdimo taškų. Nuo stoties iki Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių.
    Man didesnis prioritetas atskirta nuo mašinų A juosta Konstitucijos pr. negu Šiaurinė gatvė, kuri atskirs Pašilaičius nuo Justiniškių ir Fabioniškes nuo Šeškinės.

    Komentuoti:

Working...
X