Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Viadukai tam, kad visą gatvę turėti greitą, nepertraukiamo eismo. Kaip GV. Ir taip būtų vienintelė greita arterija vakarai-rytai.



    Ukmergės viaduką iš Šiaurinės geriau skirti Ozo trasai.
    Ne vienintelė, Žirnių-Tūkstantmečio-Oslo tokia jau yra.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ozo trasoje viadukai / tuneliai tarnautų ne tik transportui. Pvz šiose vietose viadukai / tuneliai labiau reikalingi pėstiesiems nei transportui. Juos čia įrengus būtų žalieji plotai vėl sujungti nepertrauktais susisiekimo ryšiais, kurie dabar sutraukyti erdves perkentant gatvėmis:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	260,8 kB ID:	2084276

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaurinė g. nuims pusę Ozo g. srauto ir nereiks jokių papildomų viadukų.
    Jei Šiaurinė gatvė bus pilnu ilgiu, dalį nuims. Bet tada paaštrės situacija Žirmūnų/Kareivių sankryžoje. Ir jei abi gatvės bus ne greito eismo, dar klausimas kiek pagerės situacija Kalvarijų/Ozo sankryžoje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kam Ozo g. viadukai? Juolab Šiaurinės g. vis tiek reikės bet kokiu atveju dėl elementaraus gatvių tankio. Beto dėl pačios Šiaurinės g. sutinku, vidaukas reikalingas tik virš GV, na gal dar max Ukmergės g.
    Viadukai tam, kad visą gatvę turėti greitą, nepertraukiamo eismo. Kaip GV. Ir tai būtų vienintelė greita arterija vakarai-rytai.

    Be to, Ozo trasoje yra tokie objektai kaip (pradedant nuo vakarų) VSD, SEB ir Sportimos arenos, būsimas stadionas, Akropolis, Ozo pramogų parkas, Avia solutions arena, gale yra Saulėtekio švietimo slėnis ir tt.. Taip pat tai būtų ir užmiestinio tranzito trasa. O Šiaurinės trasoje nieko nėra - tik daugiabučiai ir nestambi komercija.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	108,1 kB ID:	2084277

    Ukmergės viaduką iš Šiaurinės geriau skirti Ozo trasai.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.23, 16:35.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kuro aparatūros sankryža ir dabar su kilometriniais kamščiais. Pratęsus ir su Laisvės prospektu ne geriau būtų.
    Šiaurinė g. nuims pusę Ozo g. srauto ir nereiks jokių papildomų viadukų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kam Ozo g. viadukai? Juolab Šiaurinės g. vis tiek reikės bet kokiu atveju dėl elementaraus gatvių tankio.
    Kuro aparatūros sankryža ir dabar su kilometriniais kamščiais. Pratęsus ir su Laisvės prospektu ne geriau būtų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Aš tai suprantu, bet žiūrėkime kas vyksta ir kokios perspektyvos. Šiaurinės gatvės dešimtmeičias nesugeba pradėti tiesti, o kai pradės - planuoja tik dalį. Likusi dalis iki Žirmūnų g. dar kokia 30 metelių bus nenutiesta.

    Todėl siūlau kompromisą - nutiesti bent 1+1 gatvę visą iš karto per vią ilgį su vieninteliu viaduku ties GV (daugiau ten viadukų ir šiaip nereikia), O visą Ozo trąsą (ją taip vadinu) nuo VA iki Nemenčinės p. padarykime greito eismo gatve. Bus win-win visiems. Ir man atrodo tai realiau įgyvendinti.
    O kam Ozo g. viadukai? Juolab Šiaurinės g. vis tiek reikės bet kokiu atveju dėl elementaraus gatvių tankio. Beto dėl pačios Šiaurinės g. sutinku, vidaukas reikalingas tik virš GV, na gal dar max Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Visi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.
    Aš tai suprantu, bet žiūrėkime kas vyksta ir kokios perspektyvos. Šiaurinės gatvės dešimtmeičias nesugeba pradėti tiesti, o kai pradės - planuoja tik dalį. Likusi dalis iki Žirmūnų g. dar kokia 30 metelių bus nenutiesta.

    Todėl siūlau kompromisą - nutiesti bent 1+1 gatvę visą iš karto per vią ilgį su vieninteliu viaduku ties GV (daugiau ten viadukų ir šiaip nereikia), O visą Ozo trasą (ją taip vadinu) nuo VA iki Nemenčinės p. padarykime greito eismo gatve. Bus win-win visiems. Ir man atrodo tai realiau įgyvendinti ir naudingiau.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.23, 16:21.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kapų kiek žinau nėra gatvės tiesimo plote.
    Taip. Lygiai taip pat brūzgynai Šiaurinės gatvės trasoje nėra parkas. Bet vis tiek gali labai lengvai kilti žmonių nepasitenkinimas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Visi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.
    Gražių lėtų gatvių gyventojams reiktų pasivaikščioti Mykolo Lietuvio gatve. Nebūtina tik metu. Net ir savaitgalio rytais geros eilės į VA šviesoforą.
    Paskutinis taisė mantasm; 2023.10.22, 18:28.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
    Visi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
    Bet Kazlausko gatvės tai juk nepaversime akligatviu, ar ne taip? Tam vietiniai turbūt dar labiau priešintųsi nei Šiaurinei priešinasi Ozo balos gerbėjai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kapų kiek žinau nėra gatvės tiesimo plote.

    Medžius kompensuoti galima ir verta jų pilna prisodinant palei naują gatvę ir aplinkui. Beje, panaudojant spec techniką manau daug jų būtų galima tiesiog perkelti.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
    Idėja gal ir gera, bet Ozo g. "užbaigimas" ties Viršuliškėmis būtų tiek pat kontraversiškas kaip ir Šiaurinė g. Ten yra parkas, ten yra kapinės, labai daug gyventojų (daugybė daugiabučių)...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritarčiau, gal tik su išlyga dėl atkarpos nuo Geležinio Vilko iki Žirmūnų gatvės – ten jau realiai vyksta intensyvus tranzitinis eismas Žvalgų ir J. Kazlausko gatvėmis, o J. Kazlausko jungtis su GV yra žiauriai nedadirbta ir paprasčiausiai pavojinga. Sakyčiau, kad nuo GV iki Žirmūnų galėtų eiti C kategorijos gatvė be jokių įvažiavimų į kiemus, bet su paprastomis normaliomis šviesoforinėmis sankryžomis. Kazlausko ir Žvalgų tada liks kaip ramaus eismo 1+1 gatvės su įvažiavimais į kiemus ir parduotuves. Vienintelė šios Šiaurinės g. išimtis būtų viadukas virš GV, kuris išspręstų tranzitinio eismo įsiliejimą iš Kazlausko (Šiaurinės g) į GV.

    Taip pat būtinas yra naujas Šešuolių g. viadukas virš VA.
    Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.21, 17:00.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti
    Yra veikimo principas, kuriuo galima suorganizuoti kvailų sprendimų ir nežinojimo ką daryti prevenciją. Nutiest 2 juostų gatvę nuo VA iki Žirmūnų gatvės su vieninteliu viaduku / tuneliu virš/po GV. Visada galėsi juostas ar padaryti vien VT skirtas, ar kitam transportui, ar visam trnasportui ir tt.. Problema yra fizinės infros nebuvimas. O darydamas 2 juostų šį mano siūlomą variantą jokiu būdu neprašausi net ir visiškai nežinodamas ką darai.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Nėra pinigų kol kas, tol projektuoja be galo. Tokia pati situacija ir su Vilnius Conect. Vyriausybė negali duot dėl biurokratinių dalykų, nes čia savivaldybės gatvė. Sutvarkys šituos reikalus, paskirs pinigus ir baigsis projektavimas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių)
    Tai laisvai galima ten padaryti ir 30km/h, bet eismas bus kaip Sukilėlių g. piko metu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
    30 ar 50 km/h, bet su pavienės retai pravažiuojančiom mašinom.

    30km/h su ištisiniu nenutrūkstamu srautu irgi nebūtų malonu. Šiaurinėj gatvėj kaip bedarysi srauto bus sočiai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.

    Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.

    Komentuoti:

Working...
X