2021 12 15 Lvovo g.:
Kernavės g.:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąVakar teko pirmąkart pravažiuot kamščių(tokie nemenki buvo visur) valandom Kernavės g. tai įsitikinau kad kolkas ji puikiai atlieka efektyvaus slapto kamštį apeinančio shortcut'o funkciją: pravažiavus visą naują atkarpą priešpriešais sutiktų automobilių lygiai 0, priekyje važiuojančių = važiuojančių iš paskos = 0. Žavi gatvė vienok.
Komentuoti:
-
Vakar teko pirmąkart pravažiuot kamščių(tokie nemenki buvo visur) valandom Kernavės g. tai įsitikinau kad kolkas ji puikiai atlieka efektyvaus slapto kamštį apeinančio shortcut'o funkciją: pravažiavus visą naują atkarpą priešpriešais sutiktų automobilių lygiai 0, priekyje važiuojančių = važiuojančių iš paskos = 0. Žavi gatvė vienok.
Komentuoti:
-
Šiaip gana keista, kad apskritai vyksta diskusija apie technines priemones. Jų yra belenkiek, jos gerai išbandytos ir jos veikia, ar tai būtų šgalbaumai, ar kameros, ar kažkokie mandresni sprendimai. Vienintelis klausimas yra politinis sprendimas. Ar ta gavės atkarpa bus normaliai sutvarkyta ir ja uždraustas lengvųjų auto tranzitinis eismas, ar ne? Kol kas viskas tiesiog palikta savieigai t.y. duobėtas purvynas, kuriuo naudojasi tie, kam negaila mašinos pakabos ir nesivargina mašinos plauti.
Anksčiau, beje, ten buvo atitvarkas, neleidžiantis fiziškai važiuoti tarp Linkmenų ir Kernavės gatvių. Prieš maždaug 4 metus jį nuėmė, kas lyg ir turėjo signalizuoti, kad gatvė bus tvarkoma. Linkmenų gatvė kažkiek kosmetiškai aptvarkyta iki tos vietos sulig naujais projektais,. Kernavės gatvė buvo išasfaltuota "remonto" būdu, bet ta purvyno ir duobių atkarpa, junginti abi gatves, taip ir liko.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nusprendžiau vizualizuot savo prieš tai sakytus dalykus.
Taigi, kaip matome iš sklypų ribų, vienintelis trikdys nutiesti pilnavertę gatvę yra štai toks nedidelis sklypo gabaliukas:
Štai yra jau kiek pasenusi, bet tuo pačiu metu naujausia iš turimų kokybiškų tos vietos ortofoto:
Štai ką laisvai galima būtų nutiesti (na aišku jeigu VMS kada nors nugriaus garažus, kas jau turėjo būti padaryta prieš metus) išpirkus/susitarus/paėmus valstybės reikmėms tą mažą dalį sklypo. Visur kitur tiesiog išplatinau pagal dabartinius konturus, kad gautųsi autobusams tinkamo pločio gatvė, o likusį plotą užpildžiau iki sklypų ribų random dalykais:
Taigi, ten lengvai tilpo 7,5 metrų pločio važiuojamoji dalis (minimalūs reikalavimai A juostai yra 3,5m, tad dar puse metro platesnė nei reikia), šaligatviai beveik visur yra 2,5m pločio (toliau link "Linkmenų ežerų" tokie pat kaip ir dabar), toje ar tai Durpių, ar tai Linkmenų gatvės atkarpoje iki Kernavės g. tilpo dar ir po žalią juostą su sodinukais. Žodžiu atkarpa tarp "plytų" galėtų atrodyti maždaug taip:
Gudresnių už eismą draudžiančius ženklus gaidelių problemą, žinant kaip Vilniuje puikiai (ne)veikia kameros (kalbu iš savo asmeninės patirties su policija, galbūt jūs turėjot kitokią), siūlau spręsti skandinaviškai ir pastatyti štai tokias "debilų gaudykles" abiejose juostose prie perėjos ties sankryža su Kernavės gatve.
Koks Delfis paskui galėtų šiaip smagumui ir live kamerą įrengt, galėtų turėt viral rubriką/gėdos stulpą, kaip tas tiltas berods Sankt Peterburge, kur skaičiuoja "Gazėles", kurių vairuotojai nesugeba perskaityt "Gazėl nėprajdiot" ir atirado į jį savo sunkvežimį kaip konservų dėžutę.
Dėl Kernavės ir Durpių gatvių visiškai nebandžiau galvoti "Kaip būtų geriau?" ir tiesiog "atnaujinau" jas dėl bendro estetinio vaizdo, padaręs Durpių gatvę panašiu principu kaip dabar rekonstruoja Širvintų gatvę. Šiaip kadangi vietos ten pilna, galima būtų galvoti apie jau nutiesto nuo Ozo dvirtakio jungtį su Durpių g. o toliau į Utenos g. ir prie LINK TEN sujungti su Neries senvagės dvirtakiu.
Prie Senvagės gimnazijos iš abiejų pusių padariau stoteles, vienoje pusėje įkišau didelį Narvesen kioską. Šiaip vietos ten yra tiesiog belenkiek ir matant kiek pašalinus garažus atsiveria ploto naujam užstatymui, ten laisvai galima kalt porą Kernavės aveniu stiliaus projektų su komerciniais pirmaisiais aukštais ir padaryt iš to dievo užmiršto kampelio lokalų rajono centrą su daugybe žalumos, lauko kavinėm, kokiais nors fontanais, kaip pvz Ogmios mieste ir t.t.
Kokios mintys/pasiūlymai?
- 15 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąO tai tų metalinių garažų pajudint neįmanoma? Būtų galima jungtį per tą sklypą nutiesti.
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTai ten gal irgi koks dvasingas metalinis Vilniaus paveldas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąWTF stacionarūs? Karoliniškėse, Žirnių g. iškėlė, kodėl čia negalima? Nebent mūriniai? Tada vsio, basta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąWTF stacionarūs? Karoliniškėse, Žirnių g. iškėlė, kodėl čia negalima? Nebent mūriniai? Tada vsio, basta.
Komentuoti:
-
WTF stacionarūs? Karoliniškėse, Žirnių g. iškėlė, kodėl čia negalima? Nebent mūriniai? Tada vsio, basta.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąO tai tų metalinių garažų pajudint neįmanoma? Būtų galima jungtį per tą sklypą nutiesti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąMano nuomone, Kernavės gatvė yra absoliutus urbanistinis failure. Nuo Lvovo iki Daugėliškio gatvė tiesiog buvo iškirsta per sklypus. Tokiu stiliumi, kaip kad mėgo XX a. vidurio urbanistai. Šioje atkarpoje anksčiau gatvės nebuvo, tai gerai matosi, pagal tai, kaip yra orientuoti senieji statiniai. Todėl dabar palei gatvę atsivėrė visas kiemų vidaus "grožis" Palyginkit su Giedraičių gatve, nors ir ten tos pačios baisios Šnipiškės, bet, kadangi tai seniai susiformavusi, nieko "nepjaunanti" gatvė, vaizdas žymiai geresnis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tai tų metalinių garažų pajudint neįmanoma? Būtų galima jungtį per tą sklypą nutiesti.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, ten būtent Linkmenų gatvės atkarpa (galima pasitikslinti maps.lt), Durpių g. yra šalia - https://maps.lt/map/default.aspx?lan...20g.%20Vilnius
Na, bet svarbiausia, kad išsiaiskinome, apie kurią trūkstamą atkarpą diskutuojama.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJi turi pavadinimą - Durpių g. atkakrpa iki Kernavės gatvės.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
Komentuoti:
Komentuoti: