Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    2021 12 15 Lvovo g.:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_154224.jpg
Views:	2234
Size:	1,16 MB
ID:	1941822
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_154601.jpg
Views:	2228
Size:	1,57 MB
ID:	1941823
    Kernavės g.:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_154648.jpg
Views:	2217
Size:	1,05 MB
ID:	1941824
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_154734.jpg
Views:	2219
Size:	1,24 MB
ID:	1941825
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_154917.jpg
Views:	2210
Size:	997,4 kB
ID:	1941826
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_154922.jpg
Views:	2233
Size:	1,27 MB
ID:	1941827
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211215_155036.jpg
Views:	2205
Size:	1015,0 kB
ID:	1941828

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Vakar teko pirmąkart pravažiuot kamščių(tokie nemenki buvo visur) valandom Kernavės g. tai įsitikinau kad kolkas ji puikiai atlieka efektyvaus slapto kamštį apeinančio shortcut'o funkciją: pravažiavus visą naują atkarpą priešpriešais sutiktų automobilių lygiai 0, priekyje važiuojančių = važiuojančių iš paskos = 0. Žavi gatvė vienok.
    Waze man rodė jau senokai ir sėkmingai naudojausi su lygiai tokiais pačiais įspūdžiais - geras shortcut'as su 0 judesio.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Vakar teko pirmąkart pravažiuot kamščių(tokie nemenki buvo visur) valandom Kernavės g. tai įsitikinau kad kolkas ji puikiai atlieka efektyvaus slapto kamštį apeinančio shortcut'o funkciją: pravažiavus visą naują atkarpą priešpriešais sutiktų automobilių lygiai 0, priekyje važiuojančių = važiuojančių iš paskos = 0. Žavi gatvė vienok.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip gana keista, kad apskritai vyksta diskusija apie technines priemones. Jų yra belenkiek, jos gerai išbandytos ir jos veikia, ar tai būtų šgalbaumai, ar kameros, ar kažkokie mandresni sprendimai. Vienintelis klausimas yra politinis sprendimas. Ar ta gavės atkarpa bus normaliai sutvarkyta ir ja uždraustas lengvųjų auto tranzitinis eismas, ar ne? Kol kas viskas tiesiog palikta savieigai t.y. duobėtas purvynas, kuriuo naudojasi tie, kam negaila mašinos pakabos ir nesivargina mašinos plauti.
    Anksčiau, beje, ten buvo atitvarkas, neleidžiantis fiziškai važiuoti tarp Linkmenų ir Kernavės gatvių. Prieš maždaug 4 metus jį nuėmė, kas lyg ir turėjo signalizuoti, kad gatvė bus tvarkoma. Linkmenų gatvė kažkiek kosmetiškai aptvarkyta iki tos vietos sulig naujais projektais,. Kernavės gatvė buvo išasfaltuota "remonto" būdu, bet ta purvyno ir duobių atkarpa, junginti abi gatves, taip ir liko.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Nusprendžiau vizualizuot savo prieš tai sakytus dalykus.

    Taigi, kaip matome iš sklypų ribų, vienintelis trikdys nutiesti pilnavertę gatvę yra štai toks nedidelis sklypo gabaliukas:



    Štai yra jau kiek pasenusi, bet tuo pačiu metu naujausia iš turimų kokybiškų tos vietos ortofoto:



    Štai ką laisvai galima būtų nutiesti (na aišku jeigu VMS kada nors nugriaus garažus, kas jau turėjo būti padaryta prieš metus) išpirkus/susitarus/paėmus valstybės reikmėms tą mažą dalį sklypo. Visur kitur tiesiog išplatinau pagal dabartinius konturus, kad gautųsi autobusams tinkamo pločio gatvė, o likusį plotą užpildžiau iki sklypų ribų random dalykais:



    Taigi, ten lengvai tilpo 7,5 metrų pločio važiuojamoji dalis (minimalūs reikalavimai A juostai yra 3,5m, tad dar puse metro platesnė nei reikia), šaligatviai beveik visur yra 2,5m pločio (toliau link "Linkmenų ežerų" tokie pat kaip ir dabar), toje ar tai Durpių, ar tai Linkmenų gatvės atkarpoje iki Kernavės g. tilpo dar ir po žalią juostą su sodinukais. Žodžiu atkarpa tarp "plytų" galėtų atrodyti maždaug taip:



    Gudresnių už eismą draudžiančius ženklus gaidelių problemą, žinant kaip Vilniuje puikiai (ne)veikia kameros (kalbu iš savo asmeninės patirties su policija, galbūt jūs turėjot kitokią), siūlau spręsti skandinaviškai ir pastatyti štai tokias "debilų gaudykles" abiejose juostose prie perėjos ties sankryža su Kernavės gatve.



    Koks Delfis paskui galėtų šiaip smagumui ir live kamerą įrengt, galėtų turėt viral rubriką/gėdos stulpą, kaip tas tiltas berods Sankt Peterburge, kur skaičiuoja "Gazėles", kurių vairuotojai nesugeba perskaityt "Gazėl nėprajdiot" ir atirado į jį savo sunkvežimį kaip konservų dėžutę.

    Dėl Kernavės ir Durpių gatvių visiškai nebandžiau galvoti "Kaip būtų geriau?" ir tiesiog "atnaujinau" jas dėl bendro estetinio vaizdo, padaręs Durpių gatvę panašiu principu kaip dabar rekonstruoja Širvintų gatvę. Šiaip kadangi vietos ten pilna, galima būtų galvoti apie jau nutiesto nuo Ozo dvirtakio jungtį su Durpių g. o toliau į Utenos g. ir prie LINK TEN sujungti su Neries senvagės dvirtakiu.

    Prie Senvagės gimnazijos iš abiejų pusių padariau stoteles, vienoje pusėje įkišau didelį Narvesen kioską. Šiaip vietos ten yra tiesiog belenkiek ir matant kiek pašalinus garažus atsiveria ploto naujam užstatymui, ten laisvai galima kalt porą Kernavės aveniu stiliaus projektų su komerciniais pirmaisiais aukštais ir padaryt iš to dievo užmiršto kampelio lokalų rajono centrą su daugybe žalumos, lauko kavinėm, kokiais nors fontanais, kaip pvz Ogmios mieste ir t.t.

    Kokios mintys/pasiūlymai?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Apie šitą:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3088
Size:	117,8 kB
ID:	1937439
    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...tify=allLayers

    Komentuoti:


  • Antanas Antanavicius
    replied
    Pradedama tiesti gatvė jungianti Krokuvos ir Lvovo g.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    O tai tų metalinių garažų pajudint neįmanoma? Būtų galima jungtį per tą sklypą nutiesti.
    Net neliečiant ten esančio sklypo (kurį galima brangiai parduoti vystytojams) nugriovus viso labo vieną eilę garažų (kuri yra prie pat esamos gatvelės ir yra už sklypo ribų) galima nutiest 2 juostų gatvę su labai plačiais šaligatviais.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Tai ten gal irgi koks dvasingas metalinis Vilniaus paveldas?
    Jo, ten kietas garažų dvasinikas tai be pilno teismų ciklo ta dvasia taip lengvai neišgaruos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    WTF stacionarūs? Karoliniškėse, Žirnių g. iškėlė, kodėl čia negalima? Nebent mūriniai? Tada vsio, basta.
    Kuo aršesnis pirmininkas teismuose, tuo stacionaresni darosi garažai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    WTF stacionarūs? Karoliniškėse, Žirnių g. iškėlė, kodėl čia negalima? Nebent mūriniai? Tada vsio, basta.
    Jeigu koks teismas nusprendė, kad ten jie turi stovėti, tai ir stovės. Kol savininkai patys neatsisakys, ar aukštesnis teismas neatims iš jų. Pagal Konstituciją privati nuosavybė yra šventa.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    WTF stacionarūs? Karoliniškėse, Žirnių g. iškėlė, kodėl čia negalima? Nebent mūriniai? Tada vsio, basta.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
    Ir kiek vilniuje yra vietų kur Ai atpažysta automobilius kurie yra vietinių ir kurie yra ne? Apskritai kur pasaulyje tokia sistema veikia gal pavyzdžių yra? Techniškai įmanoma, bet techniškai įmanoma ir prie ženklo policininką pastatyti budėti. Abu suprantam, kad realybėje būtų tiesiog 303 ženklas kurio niekas nesilaikytų.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Tai ten gal irgi koks dvasingas metalinis Vilniaus paveldas?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    O tai tų metalinių garažų pajudint neįmanoma? Būtų galima jungtį per tą sklypą nutiesti.
    Ten tokie kiek girdėjau itin stacionarūs tie garažai

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, Kernavės gatvė yra absoliutus urbanistinis failure. Nuo Lvovo iki Daugėliškio gatvė tiesiog buvo iškirsta per sklypus. Tokiu stiliumi, kaip kad mėgo XX a. vidurio urbanistai. Šioje atkarpoje anksčiau gatvės nebuvo, tai gerai matosi, pagal tai, kaip yra orientuoti senieji statiniai. Todėl dabar palei gatvę atsivėrė visas kiemų vidaus "grožis" Palyginkit su Giedraičių gatve, nors ir ten tos pačios baisios Šnipiškės, bet, kadangi tai seniai susiformavusi, nieko "nepjaunanti" gatvė, vaizdas žymiai geresnis.
    Ten, kur atsivėrė tie kiemai, jau planuojami daugiabučiai Veprių 4, 6, 8 taip kad neilgam ten šitie visi sandėliukai. Griaus ten viską, namai ten jau be langų. O kitoj gatvės pusėje tas mūrinis senas daugiabutis netgi labai gerai įsipaišė prie gatvės.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    O tai tų metalinių garažų pajudint neįmanoma? Būtų galima jungtį per tą sklypą nutiesti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, ten būtent Linkmenų gatvės atkarpa (galima pasitikslinti maps.lt), Durpių g. yra šalia - https://maps.lt/map/default.aspx?lan...20g.%20Vilnius
    Jau galvojau, kad ta atkarpėlė yra pervardinta. Bet padidinus žemėlapį ir už kampo yra likęs senasis Durpių gatvės pavadinimas.
    Na, bet svarbiausia, kad išsiaiskinome, apie kurią trūkstamą atkarpą diskutuojama.
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ji turi pavadinimą - Durpių g. atkakrpa iki Kernavės gatvės.
    Ne, ten būtent Linkmenų gatvės atkarpa (galima pasitikslinti maps.lt), Durpių g. yra šalia - https://maps.lt/map/default.aspx?lan...20g.%20Vilnius

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
    Žinant kaip Lietuvoje tokie dalykai (ne) veikia, būtų žymiai veiksmingiau tiesiog padaryti fizinę kliūtį, kuri bus neįveikiama lengviesiems automobiliams, bet nebus problema autobusams (labai paprastos konstrukcijos naudojamos pvz Skandinavijoj, per kurias gali pravažiuoti tik tam tikro pločio transportas, o siauresniam transportui nėra šansų). Pastatyt tokias abiejose juostose prie pat įvažiavimo į Kernavės gatvę ir problem solved.

    Komentuoti:

Working...
X