Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Čia tokio pločio, dviejų krypčių gatvė? Ar tik prieš eismą judantį pasibaidžiusį asilą pavyko kadran pagaut?
Komentuoti:
-
Keista gatvė su dar keistesne plytelėmis klota parkavimo juosta...Parašė _JJ_ Rodyti pranešimąTutti frutti.
Komentuoti:
-
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Galėtų išduoti autikų vairuotojams distancinį pultelį, kad perjungtų į žalią sau.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Galimas variantas, nes aprašyme paminėtas 69 autobuso paleidimas, stops.lt jau irgi paskelbtas maršruto atnaujinimas.
Klausimas ar pareguliuos Žalgirio-Kernavės g. sankryžos kairį posūkį, ar stovės lauks kelias minutes žalio signalo.
Komentuoti:
-
Galimas variantas, nes aprašyme paminėtas 69 autobuso paleidimas, stops.lt jau irgi paskelbtas maršruto atnaujinimas.Parašė digital Rodyti pranešimąTurbūt todėl, kad dabar paleidžiamas VT gatve.
Klausimas ar pareguliuos Žalgirio-Kernavės g. sankryžos kairį posūkį, ar stovės lauks kelias minutes žalio signalo.
Komentuoti:
-
Turbūt todėl, kad dabar paleidžiamas VT gatve.Parašė evvt Rodyti pranešimąO vat kodel tik dabar? Gi seniai naudojama.
Komentuoti:
-
O vat kodel tik dabar? Gi seniai naudojama. Ar gal kokie keli sušik*i bordiūrai prisitingint neprisiruošta per pusę metų kad vieton patupdyt? Tai tipo sakykim dabar jau įkalė juos į vietą ir jau skelbia "grandijoziniaus" projekto šventinę ir didžią pabaiga? Ar kaip?Parašė Kaid Rodyti pranešimąSavivaldybė paskelbė apie Kernavės gatvės atidarymą.
https://facebook.com/events/s/kernav...8741080970013/
Komentuoti:
-
Savivaldybė paskelbė apie Kernavės gatvės atidarymą.
https://facebook.com/events/s/kernav...8741080970013/
Komentuoti:
-
Nepamiškit kad "praleisti pravažiuojantį" as mus reiškia ne sustoji ir praleidi, o lendi į tarpą ir skaičiuoji numuštų veidrodėlių skaičių. Dar toj pusėje kur nestovi vairuotojas tave šaligatviu apvažiuos jei netingės.
Komentuoti:
-
"Ramaus eismo" gatvė. Tikiuosi parkavimo vietas irgi išmėtys tai vienoj, tai kitoj pusėj, jog reiktų vingiuoti, o kartais ir praleisti atvažiuojantį iš priešas. Bent jau taip daro Ženevoje analogiškose gatvėse.
Komentuoti:
-
Ji yra bendro eismo, o ne "saugaus eismo". Saugaus eismo gatvės turi būti visos.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.
Kiek man teko vaikščioti, visi gan kultūringai pravažiavo.
Palaukime, kol susodins medžius ir krūmus, sustatys suoliukus, kitoks bus vaizdas, kitaip važiuos, nes dabar trinkelių jūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ant dviračių takų esančias perėjas išskirčiau į dvi rūšis:Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.- Pėstieji pereina iš vienos šaligatvio į pusės į kitą.
- Automobilinės pėsčiųjų perėjos zebro tęsinys per dviračių taką. Kažkas panašaus kaip Giedraičių g.
Kaune galima sutikti abi rūšis. Pramonės pr., Savanorių pr. dviračių takai taip ir sužymėti, kad pvz. ir į stotelę nuvestos perėjos iš šaligatvio, pėstieji ne itin laikosi zebro. Taip pat zebrai ties automobilinėmis pėsčiųjų perėjomis. Vilniuje, pvz. Giedraičių g., zebrai paišomi tik ties automobilinėsmis perėjomis. Tokie zebrai taip pat populiarūs visoje Lenkijoje.
Beje, kiek teko atkreipti dėmesį, Nyderlanduose zebrų dviračių takuose, kaip ir Vilniuje, irgi vengiama.
Kaip ir atrodo cool tie zebrai, bet laikoma, kad dviratis tai ne automobiliai, suteikti pirmumą pėstiesiems darosi beveik tas pats, kai pėstieji suteikia pirmumą pėsčiajam. Kai greičiai iki 20 km/h, taip kaip gyvenamoje zonoje, pėsčiųjų perėjos darosi mažai tikslingos.
Komentuoti:
-
Bet tada pėstieji ten turėtų pirmenybę?Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.
Komentuoti:
Komentuoti: