
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Pasistūmėta tai pasistūmėta bet iki galo nedastumta. Reikėjo, sakyčiau, dar medžių palei gatvę ir parkavimosi juosta 5cm aukščiau prie krašto padaryt, kad būtų galima kažkaip sustot. Arba bent kišenes įrengt. Dabar gi gaunasi ta gatvė nei tranzitinė nei vietinė. Tokia kažkokia nei šiokia nei tokia. Gal išvis jos nereikėjo jei taip. Pėsčiųjų ir dviratininkų takas be auto juostų atrodytų ne taip keistai kaip tai kas čia sutverta.
- 2 patinka
-
Man asmeniskai viskas gerai su sia gatve, estetikos dizaino prasme simtmeciais pasistumeta i prieki, gyventojams nevazines furos ir masinos pastoviai, judesio tikrai padides kai pasistatys skansenai, vyrokai, hanneriai ir kiti skyscraperiu busimi projektai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nusivylimas kažkiek suprantamas. Iš pradžių Kernavės g. planuota kaip pagrindinė Šnipiškių eismo arterija nuo Ozo parko iki Goštauto g. su viešojo transporto linijomis, turėjusi kažkiek nukrauti Kalvarijų ir Geležinio Vilko g. O dabar ji tėra vidinė kvartalo gatvelė, kurioje net nelabai yra prasmės kokį autobusą paleisti (o jei ir bus paleistas, tai važinės su pusvalandžio pertraukomis). Kita vertus, šitas atvejis iliustruoja pasikeitusį požiūrį į urbanistiką, ir daugeliu atveju tas požiūris pasikeitė į gera. Man šiek tiek gaila, kad nebus naujos kokybiškos VT jungties, bet gal tai mažas praradimas siekiant sukurti ramesnį ir jaukesnį kvartalą.
Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.Paskutinis taisė abruo; 2021.12.12, 17:13.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVienžo total košmar anot Romo.
Eismo prasme tai tik dar viena vietinės reikšmės gatvelė, kuri šiek tiek svarbesnė nei Fino g.ar panašios svarbos kaip Giedraičių gatvelė. Bent kol nėra panašu, kad ji nuimtų kažkiek srauto - net nuo Linkmenų gatvės
Pasivažinėjimui dviračiais ar pasigrožėti želdynais ir atsivėrusiomis perspektyvomis visai neblogas variantas. Yra vienas tos gatvės pliusas, kad be šabakšynų atsivėrė vaizdas ir į Vyroką (Arfą, Sraigę, Tower ir pan.).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai čia tada galėjo 3x3 padaryt jei tokia ta gatvės paskirtisarba tokių kernabvės botleneck'ų reikia min. trijų vienetų.
Komentuoti:
-
Kad aplenkti kamščius Žalgirio/GV/Lvovo/Ukmerges botlenecke. Jei reikia pvz tarp Narbuto ir Žalgirio nušokti
Komentuoti:
-
O ko ten važiuot jei ne tranzitu iš Lvovo į Žalgirio g. ir atvirkščiai? Gyventojam į savo garažus įvažiavimas ne pro čia, škias atsimeta, komercija pirmuose aukštuose dar neįsikūrus( O kai vėliau įsikurs tai nepastebėjau ar bus ten nuo gatvės kišenių auto prišvartuot, jei ne tai vėl dalis srauto atpuola). Kokiu dar tikslu varyt ta gatve su auto?
Komentuoti:
-
Vienžo total košmar anot Romo. Geriau jau užarti ir leisti šanchajaus gyventojams bulves auginti. Dabar gi vasarą ekskursijos bus kas dedasi beveik Vilniaus centre, vaizdeeeliū buzz kai pradės žmonės vaikščioti. Kokie japonai prifotkins galinių kiemo vaizdų, ten kur 50 metų visi metė visą šlamštą ir staiga bum, atsirado ten takeliai, suoleliai. Nu ble, į ką tai panašu???
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiuo atveju visisškai sutikčiau su aukščiau išsakytomis negatyviomis nuomonėmis. Aš jau bandžiau važiuoti Kernavės gatve (tiek nuo Žalgirio, tiek nuo Lvovo), tai eina sau kaip blogai. Nors eismo daug nesimatė, bet net prakaitas išpylė bevažiuojant: o kas jeigu mašina suges bevažiuojant? Arba baigsis benzinas? Kaip reiks kur nors pasitraukti ir praleisti kitas mašinas? Neduok dieve po tokiu stresu važinėti. Tai aš skaitau, kad galimai ir kitiems vairuotojams galioja tas pats ir jie tiesiog nenori gadintis nervų tokiomis "gatvėmis" važinėti. Nekalbant jau apie tai, kad, esant reikalui, negalima normaliu greičiu ant 90km/h prasinešti. Čia tam atvejui, jeigu reiktų skubiai močiutę į gydymo įstaigą transportuoti. Kaip pro tą žiedą ant tokio greičio reiktų išsukti? Kas sumokės už mašinos taisymą, jeigu dėl tokių blogų inžinerinių sprendimų tektų atsiremti į stulpą? Tai daugiau aš ta gatve nevažiuosiu ir paliksiu paspirtukinkams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo atveju visisškai sutikčiau su aukščiau išsakytomis negatyviomis nuomonėmis. Aš jau bandžiau važiuoti Kernavės gatve (tiek nuo Žalgirio, tiek nuo Lvovo), tai eina sau kaip blogai. Nors eismo daug nesimatė, bet net prakaitas išpylė bevažiuojant: o kas jeigu mašina suges bevažiuojant? Arba baigsis benzinas? Kaip reiks kur nors pasitraukti ir praleisti kitas mašinas? Neduok dieve po tokiu stresu važinėti. Tai aš skaitau, kad galimai ir kitiems vairuotojams galioja tas pats ir jie tiesiog nenori gadintis nervų tokiomis "gatvėmis" važinėti. Nekalbant jau apie tai, kad, esant reikalui, negalima normaliu greičiu ant 90km/h prasinešti. Čia tam atvejui, jeigu reiktų skubiai močiutę į gydymo įstaigą transportuoti. Kaip pro tą žiedą ant tokio greičio reiktų išsukti? Kas sumokės už mašinos taisymą, jeigu dėl tokių blogų inžinerinių sprendimų tektų atsiremti į stulpą? Tai daugiau aš ta gatve nevažiuosiu ir paliksiu paspirtukinkams.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVienu žodžiu, gavosi ne gatvė, o dar vienas kažkuo apželdintas dvirtakis, tik platesnis ir dar su papildomomis juostomis automobiliams.ES lėšų apželdintas dvirtakis su papildomomis juostomis automobiliams
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMan keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo
Šviesoforo ciklai Žalgirio gatvėje taip sureguliuoti, kad norint pasukti į kairę iš Žalgirio gatvės galima šaknis įleisti. Taip pat reikia stovėti prie šviesoforų išvažiuojant iš jungčių su Lvovo gatve į Konstitucijos prospektą.
Vienu žodžiu, gavosi ne gatvė, o dar vienas kažkuo apželdintas dvirtakis, tik platesnis ir dar su papildomomis juostomis automobiliams.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMan keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo. Negi niekas Waze nenaudoja?
Komentuoti:
-
Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo. Negi niekas Waze nenaudoja?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybė bandys išpirkti tą namuką, stovintį prie #Tower ir būsimos Kernavės g. jungties su Konstitucijos pr. vietoje.
Komentuoti:
-
Diskusija buvo apie senos požeminės perėjos atkasimą, ne apie naujos statybą. Naujos statybos net neverta svarstyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
Komentuoti:
-
Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO mintis dėl bendros viešos erdvės labai įdomi, tik įdomu ar turi potencialo įgyvendinti. Gal? Išvažiavimas iš Quadrum parkingo yra arčiau Lvovo g., tad bent dalis gali būti pėstiesiems skirta.
Komentuoti:
Komentuoti: