Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Svarbu ne kilometrai, o gyventojai. Kiek procentų Vilniaus gyventojų gyvena prie žvyrkelio?
Projektas gal ir nėra blogas, tik kad neturi jokios realios prasmės - tik naujos parkavimo vietos (nors Konstitucijos prospekte net nėra jokio parkavimo vietų trūkumo) ir medžiai skiriamojoje juostoje. Tuo tarpu Vilniuje pilna vietų, kurioms labiau reiktų infrastruktūros atnaujinimo nei Konstitucijos prospektas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
Uzsiiminejama kazkokiais niekais kai tuo tarpu vilnius turi trecdali neasfaltuotu gatviu....( skelbiama apie 500 km zvyruotu gatviu) kai pilna neapsviestu ir neturinciu salygatviu gatviu ir gatveliu.....kai daugelis gatviu panasios i bangladeso ....nesuvokiama.
Komentuoti:
-
Neliečiant šaligatvių ir dviračių takų. Pats kelias keičiasi iš
A+1+1-zebras-1+1+A
į
P+A+1+1-žalia skyriamoji-1+1+A+P
Juostų skaičius automobiliams išlieka toks pat. Pačios juostos siaurinamos iš autostradinio pločio į standartinį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Netgi padidėjo juostų skaičius, plius parkavimas atsiranda, Šimašius čia gudriai žaidžia catch-all, realiai visiems tik pagerinimas gaunasi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Kiek matau nesumažėjo eismo juostų nė kiek. Jokio genocido.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia jau ne kas kita, o vaYrotojų genocidas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia jau ne kas kita, o vaYrotojų genocidas.
Komentuoti:
-
Parašė rPn Rodyti pranešimąAš turiu geresnį klausimą:
Ar netrukdys lygiagrečios stovėjimo vietos šalia A juostų greitiesiems autobusams ir troleibusams?
Man irgi nelabai atrodo tos parkingo vietos. Suprasčiau, jeigu būtų 4 juostos ir parkingas, bet dabar tai de facto bus 4 automobilių juostos (viena stovėjimui). Na, gal ir nieko, bet judesys VT gali trukdyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš turiu geresnį klausimą:
Ar netrukdys lygiagrečios stovėjimo vietos šalia A juostų greitiesiems autobusams ir troleibusams?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Galvojau kad Konstitucijos pr. rekonstrukcija vyks kažkada tolimoj ateity, liuks, atrodo tikrai gerai. Tolimesnėj ateity tikiuosi kad ir išvis sukiš gatvę į tunelį.
Komentuoti:
-
Šimašius pasidalino Konstitucijos pr. vizija. Mano žiniomis darbai pavasarį.
EDIT: Nors prezentacijoje sako, kad jau spalio mėn.... https://view.publitas.com/vilniaus-m...ga_2021/page/1
Paskutinis taisė Creatium; 2021.09.30, 11:48.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Gal palaukime, kol bus atidarytas eismas Kernavės gatvėje.
Tada ir matysis, ar bus kamščiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Na, tas dabartinis eismas - 1 mašina per 3 minutes. Kai vadybininkai pilnai sutvarkius gatvę pasipils ten 17:30 važiuoti namo, tada aišku kad pasitaikys ir tokių bajerių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar daug sugedusių mašinų, dėl kurių kilo kamščiai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąO Kernavės g. oficialiai atidaryta? Nes šiandien praėjau, eismas vyksta. Ir žmonės važiuojama dalimi vaikšto. Kaip dėl saugumo?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
O Kernavės g. oficialiai atidaryta? Nes šiandien praėjau, eismas vyksta. Ir žmonės važiuojama dalimi vaikšto. Kaip dėl saugumo?
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Sorry už offtopic, bet girdėjau, kad Konstitucijos jau visai netrukus bus siaurinama, palmes per vidury sodins ar kažką pan
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąDeja, Romai, bet gatvė bus, nes teritorijos aplink ją labai reikalingos sklypus supirkusiems rykliams. Už vilniečių pinigus iškels aukštos įtampos liniją ir vietoj ten taip reikalingų želdynų įpirdolins plentgatvę, Ir bus kažkas panašaus į 6 juostų D kategorijos gatvelę, kokia tapo Konstitucijos pr.
Jei abejojate – pasiskaitykite Kareivių gatvės rekonstrukcijos projektą. Ten juodu ant balto parašyta, kad kairiojo posūkio šviesoforinė sankryža link RIMI miestiečiams per metus kainuos papildomas 14000 valandų kamščiuose. Ir, nors A kategorijos gatvėse gali būti tik dviejų lygių sankryžos, ten įpirdolino papildomą šviesoforą, kuris yra arčiau kitų sankryžų net nei leidžia C kategorijos gatvės STR.
Taigi, tikėtis racionalių sprendimų šiame mieste nelabai verta. Deja.
Čia galite pasigrožėti ir Eismo saugumo auditu, į kurį nekreiptas dėmesys, ir srautų modeliavimu, kuris buvo nuslėptas PP „svarstymo“ metu. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...&DVID=12108525
Komentuoti:
Komentuoti: