Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Krokuvos g.
    O ta dalis už to juokingo borto bus tvarkoma? Jeigu taip tai miestas darys ar Hero pastato vystytojas?
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.01, 10:16. Priežastis: ištrintos cituotos nuotr.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Krokuvos g.
    Click image for larger version

Name:	P50630-151922.jpg
Views:	443
Size:	1,14 MB
ID:	2207928 Click image for larger version

Name:	P50630-151930.jpg
Views:	397
Size:	1,40 MB
ID:	2207929

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Krokuvos g

    8. Juodos plačios asfalto jūros ir baltų granitinių bordiūrų niekada nebus per maža.
    Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	606
Size:	2,10 MB
ID:	2203464
    Čia gatvės gale dešinėje paliktas senas bordiūras ir įvažiavimas praplėtejo, nors turėjo būti kaip ir likusi gatvė 5.5 m pagal projektą. Įdomu, ar dar kur buvo padaryta panašių pakeitimų nuo projekto.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Krokuvos g.

    1. Ties sankryža su Kalvarijų g.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	613
Size:	2,53 MB
ID:	2203457

    2. Tarp dviejų pastatų įėjimų 4 auksti bordiūrai. Įdomu kokios techninės priežastys ar norai privertė įrengti tokius sprendinius
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	603
Size:	2,35 MB
ID:	2203458

    3. Takas link dviračių gatvės, Krokuvos g. Aplink nėra jokio nužeminto bordiūro, jog nuo važ. dalies būtų galima užvažiuoti ant tako link dviračių gatvės.
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	604
Size:	2,39 MB
ID:	2203459
    4.
    Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	606
Size:	2,75 MB
ID:	2203460

    5. Blogosios praktikos įvažiavimas - tako danga ir spalva nutrūksta. Visoje gatvėje tokie patys įvažiavimai
    Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	607
Size:	3,82 MB
ID:	2203461

    6. Taip pat, blogas įrengimas, čia takas netgi nusileidžia į įvažiavimo lygį, o ne atvirkščiai
    Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	601
Size:	2,51 MB
ID:	2203462

    7.
    Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	606
Size:	2,28 MB
ID:	2203463

    8. Juodos plačios asfalto jūros ir baltų granitinių bordiūrų niekada nebus per maža.
    Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	606
Size:	2,10 MB
ID:	2203464

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pedagoginio atveju, ko gero racionaliausia būtų įdarbinti požemines perėjas ir naujus pėsčiųjų viadukus.
    Tai veikia Savanorių pr. žiede, tad kodėl turi neveikti kitur?

    Jei ties žiedo perėjomis įrengti šviesoforus, jas tektų atitraukti tiek, kad galėtų sustoti bent vienas ilgas VT. Kitaip blokuojam žiedą ir nelika jokio gešefto.
    Savanorių skylė yra puikus pavyzdys kodėl tai bloga idėja, kaip dar galima būtų pagalvoti kaip išsityčioti iš miesto centro, ypač kai per pedagoginio žiedą eina viena pagrindinių dviračių magistralių. Pedagoginio žiedo prieigoms reikia reanimacijos, tai, kad jau Avulis ėjo dėl to į VMS parodo, kad plintusas jau pramuštas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tai galbūt pėstiesiems šviesoforus įrengti, kuriuose paspaudus mygtuką įsijungia žalia?
    Pedagoginio atveju, ko gero racionaliausia būtų įdarbinti požemines perėjas ir naujus pėsčiųjų viadukus.
    Tai veikia Savanorių pr. žiede, tad kodėl turi neveikti kitur?

    Jei ties žiedo perėjomis įrengti šviesoforus, jas tektų atitraukti tiek, kad galėtų sustoti bent vienas ilgas VT. Kitaip blokuojam žiedą ir nelieka jokio gešefto.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.05.18, 19:39.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    NU bet tai ne kažką.. iš Šnipiškių pusės išvažiavimas vienpusis ir į Kalvarijų g. tik į dešinę. Iš Kalvarijų įvažiavimo nebus. Neatrodo, kad netilptų ten kur tik pėsčiųjų praėjimas bus. Žodžiu, daug važinėjimo ratais.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Tokio stiliaus gatvėse neturi būti jokios dviračių infastruktūros, o labiau 30 km/h apribojimas.
    na taip, aš turėjau omenyje gatvelės pritaikymą dviračiams (dvipusis eismas, atitinkami kelio ženklai). Be to, ten pridėliota perėjų ir kitokių kelio ženklų, kuriems ne vieta ramaus eismo gatvėje. Bet į bet kokius pasiūlymus buvo atsišaudyta be kompromisų, tai liks tik šaligatviais minti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iš statančių, tame tarpe verslo centrus įmamas infrastruktūros mokestis, tai logiška, kad jis tikėtina bus skiriamas šalia esančių pvz gatvių įrengimui. Ir jei tai bus pirmiausia prie didesnių kaip Kalvarijų, tai viskas logiška. Ta Krokuvos turės turbūt vienintelį normalų gabaliuką.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Tokio stiliaus gatvėse neturi būti jokios dviračių infastruktūros, o labiau 30 km/h apribojimas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Mažiausiai reikalinga gatvė šiuo momentu (kažkam iš stiklainėlių norisi išvažiuoti iš požemynkės ne per tris minutes o per vieną).
    Tuo tarpu kreipiausi su siūlymu įrengti bent kažkokią dviračių infastruktūrą, atsakymas buvo stfu ir važiuok šaligatviu.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Jau matomi ir pradedami darbai

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Kalvarijų ir Giedraičių gatves sujungs nauja gatvė: gautas statybų leidimas

    https://madeinvilnius.lt/transportas...oogle_vignette
    Click image for larger version

Name:	Screenshot-2023-02-20-at-22.17.04.jpg
Views:	677
Size:	461,7 kB
ID:	2194252

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    na gatves tvarkomos gana speriai siuo metu (gal del kokybes sudetingiau kazka sprest) cia velgi tvarumo desniai isijungia... asfalto neprivesi iki kiekvieno uzmiescio namelio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Lėšų tikrai galima rasti. Pvz. būsimas Ukmergės gatvės rekonstravimas yra visiškas pinigų švaistymas.
    Bus Ukmergės g. rekonstrukcija? Būsiu kąžką praleidęs. Gal turi daugiau info?
    O pinigų galima rasti ten pat, kur jų randa visi kiti palaikyti gatvių būklę bent jau patenkinamame lygyje. Ne 1993 dabar.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Lėšų tikrai galima rasti. Pvz. būsimas Ukmergės gatvės rekonstravimas yra visiškas pinigų švaistymas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė _JJ_ Rodyti pranešimą
    Pirmiausia, tai savivaldybė privalo sutvarkyti visas gatves.
    Kur tai parašyta, gal konstitucijoje? Siūlau detaliai išnagrinėti VMS biudžetą ir teikti pasiūlymą, iš kurių lėšų tai atlikti.

    Komentuoti:


  • _JJ_
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O ką jūs siūlote?
    "Saugoti" yra lengva, kai nereikia nieko daryti.
    Tas pats ir su naujais baisuokliais - jokios institucijos neįtakoja (dažniausiai).
    Kai tuo tarpu, niekam neįdomiame Vilniaus užkampyje, VMA architektė reikalavo iš manęs derinti su ja apdailą, spalvas, langus ir pan. Pvz., neleido statyti įstiklintos terasos. Tai, vadinasi, gali, kai nori. (nors, įtariu, norėjo kažko kito )
    Pirmiausia, tai savivaldybė privalo sutvarkyti visas gatves. Wtf yra žvyrkeliai pačiam sostinės centre 2025 m. Lietuvoj daugiau jokiam mieste to nėra. Juokinga ir varguoliška, kad po lopinėlį palikta vystytojams tvarkyti.
    Naujomis Kernavės ir Giedraičių g. vaikščioti yra labai malonu ir pasitaikantys vijokliais ir kerpėm vis dar apaugę šabakštyn-namiai taip negadina nuotaikos. Gal net priešingai, nelyg Christiania Kopenhagoj (I know, tolimas palyginimas, bet ne taip seniai buvau). Kai infra tvarkinga, nėra jausmo, kad išlys kas ir užpuls, priešingai nuo neasfaltuotų neapšviestų žvyrkelių.
    Antriausia, malonumas vaikščioti ir Kintų g., kuri, kaip suprantu vystytojų sutrinkelizuota. Cozy Life II ir iš dalies Namai Kintai yra super ir jauku. YIT Naujasis Skansenas (iš viso kiek, ten bus apie 15 šešiaaukščių?) yra OK ir geras impulsas tai Šnipiškių daliai, vietoj gamyklų, bet tai nėra ką norėčiau matyti toliau užimant visą centrinę dalį. Ten nesinori su vaikais ar vežimėliu pasivaikščioti. Gyventi, tikiu, kad visai malonu.
    Ir tik nereikia man tų vystytojų pasakų apie beverčius sklypus ir kad įmanoma tik 6 aukštų kvadratus statyti. Įmanoma, nes parduoda tai ir greit statosi.
    Bet aišku, kad nei vystytojai, nei lankytojai ar investuotojai nevertins ir negerbs Šnipiškių, nestatys bent jau Paupio mažųjų projektų (aplink Darnų kur pradėjo dygti įvairūs) lygio objektų, kol bus tokia infrastruktūra ir toks požiūris (turbūt įskaitant ir savivaldybėje), kad ten tik bomžynas. Su tokia apleista infra, tikėtis pagarbos kol kas, deja, neverta.
    *Gyvenu Šnipiškėse, ne bakūžėje, o naujame bute.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gerosios praktikos pvz iš Širvintų gatvės, kuri yra šalia. (Senamiesčiui irgi tokiu principu reikėtų daryti):

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1091
Size:	234,1 kB
ID:	2169654

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tuo tarpu pėstiesiems sąlygos, kad ir gretimoje Durpių gatvėje, tokios... Kaip ir daugybėje gatvių aplinkui...

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	206,8 kB ID:	2169652

    Komentuoti:

Working...
X