Parašė Globalus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąKrokuvos g
8. Juodos plačios asfalto jūros ir baltų granitinių bordiūrų niekada nebus per maža.
Komentuoti:
-
Krokuvos g.
1. Ties sankryža su Kalvarijų g.
2. Tarp dviejų pastatų įėjimų 4 auksti bordiūrai. Įdomu kokios techninės priežastys ar norai privertė įrengti tokius sprendinius
3. Takas link dviračių gatvės, Krokuvos g. Aplink nėra jokio nužeminto bordiūro, jog nuo važ. dalies būtų galima užvažiuoti ant tako link dviračių gatvės.
4.
5. Blogosios praktikos įvažiavimas - tako danga ir spalva nutrūksta. Visoje gatvėje tokie patys įvažiavimai
6. Taip pat, blogas įrengimas, čia takas netgi nusileidžia į įvažiavimo lygį, o ne atvirkščiai
7.
8. Juodos plačios asfalto jūros ir baltų granitinių bordiūrų niekada nebus per maža.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pedagoginio atveju, ko gero racionaliausia būtų įdarbinti požemines perėjas ir naujus pėsčiųjų viadukus.
Tai veikia Savanorių pr. žiede, tad kodėl turi neveikti kitur?
Jei ties žiedo perėjomis įrengti šviesoforus, jas tektų atitraukti tiek, kad galėtų sustoti bent vienas ilgas VT. Kitaip blokuojam žiedą ir nelika jokio gešefto.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTai galbūt pėstiesiems šviesoforus įrengti, kuriuose paspaudus mygtuką įsijungia žalia?
Tai veikia Savanorių pr. žiede, tad kodėl turi neveikti kitur?
Jei ties žiedo perėjomis įrengti šviesoforus, jas tektų atitraukti tiek, kad galėtų sustoti bent vienas ilgas VT. Kitaip blokuojam žiedą ir nelieka jokio gešefto.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.05.18, 19:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
NU bet tai ne kažką.. iš Šnipiškių pusės išvažiavimas vienpusis ir į Kalvarijų g. tik į dešinę. Iš Kalvarijų įvažiavimo nebus. Neatrodo, kad netilptų ten kur tik pėsčiųjų praėjimas bus. Žodžiu, daug važinėjimo ratais.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTokio stiliaus gatvėse neturi būti jokios dviračių infastruktūros, o labiau 30 km/h apribojimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš statančių, tame tarpe verslo centrus įmamas infrastruktūros mokestis, tai logiška, kad jis tikėtina bus skiriamas šalia esančių pvz gatvių įrengimui. Ir jei tai bus pirmiausia prie didesnių kaip Kalvarijų, tai viskas logiška. Ta Krokuvos turės turbūt vienintelį normalų gabaliuką.
Komentuoti:
-
Tokio stiliaus gatvėse neturi būti jokios dviračių infastruktūros, o labiau 30 km/h apribojimas.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Mažiausiai reikalinga gatvė šiuo momentu (kažkam iš stiklainėlių norisi išvažiuoti iš požemynkės ne per tris minutes o per vieną).
Tuo tarpu kreipiausi su siūlymu įrengti bent kažkokią dviračių infastruktūrą, atsakymas buvo stfu ir važiuok šaligatviu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kalvarijų ir Giedraičių gatves sujungs nauja gatvė: gautas statybų leidimas
https://madeinvilnius.lt/transportas...oogle_vignette
- 4 patinka
Komentuoti:
-
na gatves tvarkomos gana speriai siuo metu (gal del kokybes sudetingiau kazka sprest) cia velgi tvarumo desniai isijungia... asfalto neprivesi iki kiekvieno uzmiescio namelio.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąLėšų tikrai galima rasti. Pvz. būsimas Ukmergės gatvės rekonstravimas yra visiškas pinigų švaistymas.
O pinigų galima rasti ten pat, kur jų randa visi kiti palaikyti gatvių būklę bent jau patenkinamame lygyje. Ne 1993 dabar.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lėšų tikrai galima rasti. Pvz. būsimas Ukmergės gatvės rekonstravimas yra visiškas pinigų švaistymas.
Komentuoti:
-
Parašė _JJ_ Rodyti pranešimąPirmiausia, tai savivaldybė privalo sutvarkyti visas gatves.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O ką jūs siūlote?
"Saugoti" yra lengva, kai nereikia nieko daryti.
Tas pats ir su naujais baisuokliais - jokios institucijos neįtakoja (dažniausiai).
Kai tuo tarpu, niekam neįdomiame Vilniaus užkampyje, VMA architektė reikalavo iš manęs derinti su ja apdailą, spalvas, langus ir pan. Pvz., neleido statyti įstiklintos terasos. Tai, vadinasi, gali, kai nori. (nors, įtariu, norėjo kažko kito)
Naujomis Kernavės ir Giedraičių g. vaikščioti yra labai malonu ir pasitaikantys vijokliais ir kerpėm vis dar apaugę šabakštyn-namiai taip negadina nuotaikos. Gal net priešingai, nelyg Christiania Kopenhagoj (I know, tolimas palyginimas, bet ne taip seniai buvau). Kai infra tvarkinga, nėra jausmo, kad išlys kas ir užpuls, priešingai nuo neasfaltuotų neapšviestų žvyrkelių.
Antriausia, malonumas vaikščioti ir Kintų g., kuri, kaip suprantu vystytojų sutrinkelizuota. Cozy Life II ir iš dalies Namai Kintai yra super ir jauku. YIT Naujasis Skansenas (iš viso kiek, ten bus apie 15 šešiaaukščių?) yra OK ir geras impulsas tai Šnipiškių daliai, vietoj gamyklų, bet tai nėra ką norėčiau matyti toliau užimant visą centrinę dalį. Ten nesinori su vaikais ar vežimėliu pasivaikščioti. Gyventi, tikiu, kad visai malonu.
Ir tik nereikia man tų vystytojų pasakų apie beverčius sklypus ir kad įmanoma tik 6 aukštų kvadratus statyti. Įmanoma, nes parduoda tai ir greit statosi.
Bet aišku, kad nei vystytojai, nei lankytojai ar investuotojai nevertins ir negerbs Šnipiškių, nestatys bent jau Paupio mažųjų projektų (aplink Darnų kur pradėjo dygti įvairūs) lygio objektų, kol bus tokia infrastruktūra ir toks požiūris (turbūt įskaitant ir savivaldybėje), kad ten tik bomžynas. Su tokia apleista infra, tikėtis pagarbos kol kas, deja, neverta.
*Gyvenu Šnipiškėse, ne bakūžėje, o naujame bute.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Gerosios praktikos pvz iš Širvintų gatvės, kuri yra šalia. (Senamiesčiui irgi tokiu principu reikėtų daryti):
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tuo tarpu pėstiesiems sąlygos, kad ir gretimoje Durpių gatvėje, tokios... Kaip ir daugybėje gatvių aplinkui...
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: