Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Ką tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:

    Ir lietvamzdis tiesiai ant dangų - kaip prie caro. Nepaisant naujoviškų grotelių bortuose, lietvsmzdžiui pajungt jau matyt nebepakankamas vamzdžių pralaidumas, bet perbėgęs per šaligatvį legalizuojasi į pakankamą
    Paskutinis taisė Ginthus; Vakar, 20:26.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Ką tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:
    Click image for larger version  Name:	20240416_184831.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2125063

    Click image for larger version  Name:	20240416_184802.jpg Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2125062

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Būtų puiku, jei būtų paleistas VT per visą Linkmenų g. ir po to per šią projektuojamą Kernavės g. atkarpą į Ozo g.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Realiai tai ten turėtų būti draudžiamas tranzitinis eismas ir uždėtas šlagbaumas, praleidžiantis tik VT ir emergency servisus. Ko nereikia Linkmenų g. gyventojams, tai jų gatvę užkemšančių "gudresnių" automarozų, kurie bandys pro ten "aplenkti" kamščius ir tokiu būdu sėdės kamštyje toje gatvėje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Užkimšta visais atvejais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Drįstu pataisyti - "ubliūdkus".
    Bet gatvė bus užkimsta abiem atvejais.
    Drįstu pataisyti - užkimusi. Ar turėta omeny užkimšta?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Ten bus labai faina su tom 8 parkingo vietom, kai tėvai rytais/vakarais suveš savo ubliutkus į darželį
    Drįstu pataisyti - "ubliūdkus".
    Bet gatvė bus užkimsta abiem atvejais.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Ten bus labai faina su tom 8 parkingo vietom, kai tėvai rytais/vakarais suveš savo ubliutkus į darželį ant avarinių užblokuodami visą gatvę. Čia 100% gonna happen. + tos 8 parkingo vietos bus pastoviai užimtos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Autobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?
    Šiame dendrologijos žinyne, kuris buvo pavadintas "projektiniais pasiūlymais" yra užsimenama, kad ten važinės viešasis tranportas.
    Neaišku, kokio dydžio autobusas važiuos ta siaura Linkmenų gatve.
    Paskutinis taisė Romas; Vakar, 05:53.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Autobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?
    Naujų maršrutų konkurse buvo naujas maršrutas, Oro uostas – Centras – Europos aikštė - Šnipiškės Baigiasi Žalgirio g., Geležinio Vilko g., Ozo g., Kernavės g., Linkmenų g.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Autobuso stotelė? Gal ir VT planuoja paleisti Linkmenų g., ar tik šiaip papaišė ir nieko nedarys toje srityje, kaip ir ligi šiol?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tvarkys mašinų laužymo atkarpą Linkmenų gatvės gale (buv. Durpių gatvėje) už "Compensos", šalia buv. metalinių garažiukų.
    Projektiniuose pasiūlymuose 21 psl. iš 39 sudaro medžių aprašymai.

    Kernavės g. (dalies) šalia projektuojamo vaikų lopšelio-darželio Kernavės g. 82, Vilniuje statybos projektas
    Projektuojamoje Kernavės gatvės dalyje numatoma 6,5 m važiuojamoji dalis. Gatve numatomas viešojo transporto eismas.
    Kernavės ir Linkmenų g. sankryžoje numatyta labai maža žiedinė sankryža su pervažiuojama vidine dalimis. Žiedinė sankryža projektuojama, kad joje galėtų apsisukti viešasis transportas. Sankryžos skersmuo 22 m. Vidinės dalis formuojama iš grubiai skeltų natūralaus akmens trinkelių.
    Gatvėje numatomas autobusų sustojimas ir 9 automobilių stovėjimo vietos. Gatvė projektuojama su dvišlaičiu 2,5% nuolydžiu. Prisijungimas iš Kernavės gatvės į žiedinę sankryžą numatomas vienpusiu eismu.
    Pėsčiųjų takai projektuojami 2,62 m pločio atsižvelgiant į mieste naudojamų 375 mm pločio betonines plytelių matmenis.. Esami geros būklės pėsčiųjų ir dviračių takai išsaugomi.


    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas: 2024.05.08 15:00
    Nuoroda į viešo susirinkimo transliaciją https://us06web.zoom.us/j/9760133002?omn=85709621628

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Projekto vieta:

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viena vertus, tai tam tikras architektų galimas darbas jau yra atliktas su infros įrengimo rekomendacijomis Vilniuje. Tas dokumentas, nors ir su savo klaidomis, bet yra gana detaliai nubrėžiantis pagrindinius principus kaip turi būti projektuojama infra.

    Kita vertus jeigu samdytum architektus kiekvienai gatvei, tai gali mieste gauti balaganą su skirtingais įsivaizdavimais ir tarpusavyje nederančiais sprendimais. Architektai turbūt galėtų būti samdomi, kai yra sudėtingesni atvejai, kur reikia tarkim ne tik gatvę, bet ir viešą erdvę projektuoti (čia turiu omenyje, kai gatvė yra kokia Manufaktūrų, kur viešoji erdvė yra ne tik pati gatvė, bet ir jos platesnė aplinka) arba koks nors Paupys, kur gatvės ir skveras projektuojami vienu ypu.
    Architektai ne kokie diletantai. Jie į tokius dalykus žiūri holistiškai, pradeda nuo makro vaizdo. Taip, yra prastai darbą darančių, bet čia ne pastato architektūra, kuri yra sudėtingesnis reikalas nei gatvių erdvių projektavimas.

    Antra, yra pagrindiniai projektavimo principai, kurie turi apsaugoti nuo nesuderinto priėjimo prie reikalo tokie kaip jau minėti parengti bent daliniai projektavimo principai esantys savivaldybėje, STR, ir dar daug kitų.

    Trečia, tai nėra procesas lyg koks mažų vaikų smėlio dėžėje pasižaidimas. Užsakant pvz proejkavimo biure tokią užduotį, geras projektavimo biuras pirmiausia sieks išsiaiškinti užduotį ir poreikius, tuomet jei matys, kad užsakovas prieštarauja gerosios projektavimo praktikos principams patį užsakovą konsultuos kaip ką daryti ir ko nedaryti, ir tik nusistačius pagrindinius projektavimo principus imsis detalizuoti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Viena vertus, tai tam tikras architektų galimas darbas jau yra atliktas su infros įrengimo rekomendacijomis Vilniuje. Tas dokumentas, nors ir su savo klaidomis, bet yra gana detaliai nubrėžiantis pagrindinius principus kaip turi būti projektuojama infra.

    Kita vertus jeigu samdytum architektus kiekvienai gatvei, tai gali mieste gauti balaganą su skirtingais įsivaizdavimais ir tarpusavyje nederančiais sprendimais. Architektai turbūt galėtų būti samdomi, kai yra sudėtingesni atvejai, kur reikia tarkim ne tik gatvę, bet ir viešą erdvę projektuoti (čia turiu omenyje, kai gatvė yra kokia Manufaktūrų, kur viešoji erdvė yra ne tik pati gatvė, bet ir jos platesnė aplinka) arba koks nors Paupys, kur gatvės ir skveras projektuojami vienu ypu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kolegos, aš puikiai tai suprasdamas ir pasakiau, kad infrastruktūra turi būti planuojama architektų. Mano pagrindinė mintis ir yra, kad reikia nutraukti esamą praktiką kuomet tą daro ne architektai, ne rekonstrukcijos projektais, ir ją keisti. Kaip yra aš žinau. Bet sutikčiau su demesio atkreipimu, kad galbūt aiškiai minties neišreiškiau dėl architektų samdymo ir esamos blogos praktirkos nutraukimo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    spekas Pati savivaldybė gatvių neprojektuoja jau kelis dešimtmečius ko gero, dabar net ID Vilnius (buvęs Vilniaus planas) to nebedaro kurį laiką. Ir nepaisant to vis tiek turime krūvą blogų pavyzdžių kaip nereikia daryti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O kodėl jis geras? Todėl, kad rekonstrukcija. O jai reikia samdyti projektuotojus. O kas projektuoja? Architektai. O kas tie architektai? Žmonės, kurie praėjo planavimo erdvėje kursus, ergonomiką, žmogaus fizionomiją ir psichologiją žino bent jau baziniame lygyje, lavino estetikos pajutimą ir taip toliau.

    Kokia pamoka? Tokia, kad kai savivaldybė dejuoja, kad trūksta darbuotojų projektavimui ar teisiog sveiku protu grįstam infrastruktūros planavimui, ar tiesiog jų darbuotojai fiziškai vykdo barbarizmą - tai yra paprasčiausias diletantizmas, kuris pasireiškia tokia forma. O jei būtų nors kiek proto, būtų pasamdomi architektai parengti daugumos šiuolaikinių standartų neatitinkančių gatvių rekonstravimo projektus (pradedant nuo senamiesčio) ir pagal juos būtų vykdomi darbai. Savivaldybei ne tik galvos nereikėtų sukti kaip čia padaryti, kad ''pėstieji netrukdytų eismui'', bet ir būtų padaryta taip kaip turi būti.
    Truputį išsklaidysiu tamstos naivumą, bet gatvių projektavimai paprastai parenkami konkursų būdu pagal pigiausią kainą, tad juos toli gražu ne visuomet laimi architektai, o tiksliau beveik niekada. Didžioji dalis atitenka kelininkams su kelininkų supratimu apie gatvę, kaip kelią gyvenamojoje vietovėje (būtent taip ir skamba oficialus apibrėžimas).
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.29, 17:36.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    VMS žemėlapis Širvintų g. (spausti foto):

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	414
Size:	146,0 kB
ID:	2120865

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labai noriu pasidžiaugti (be ironijos, sarkazmo). Buvau rekonstruotoje Širvintų gatvėje ir ji mane labai maloniai nustebino savo jaukumu ir patogumu. Joje visa danga viename lygyje ir eismas vyksta kartu. Nepaisant kelių smulkių liapsusų kaip nevietoje pastatytų stulpų siunčiu didelį Ačiū tiems kas vykdė rekonstrukciją ir su ja susijusius darbus. Rezultatas labai geras.

    Click image for larger version

Name:	Sirvintu g.jpg
Views:	422
Size:	893,4 kB
ID:	2120863

    O kodėl jis geras? Todėl, kad rekonstrukcija. O jai reikia samdyti projektuotojus. O kas projektuoja? Architektai. O kas tie architektai? Žmonės, kurie praėjo planavimo erdvėje kursus, ergonomiką, žmogaus fizionomiją ir psichologiją žino bent jau baziniame lygyje, lavino estetikos pajutimą ir taip toliau.

    Kokia pamoka? Tokia, kad kai savivaldybė dejuoja, kad trūksta darbuotojų projektavimui ar teisiog sveiku protu grįstam infrastruktūros planavimui, ar tiesiog jų darbuotojai fiziškai vykdo barbarizmą - tai yra paprasčiausias diletantizmas, kuris pasireiškia tokia forma. O jei būtų nors kiek proto, būtų pasamdomi architektai parengti daugumos šiuolaikinių standartų neatitinkančių gatvių rekonstravimo projektus (pradedant nuo senamiesčio) ir pagal juos būtų vykdomi darbai. Savivaldybei ne tik galvos nereikėtų sukti kaip čia padaryti, kad ''pėstieji netrukdytų eismui'', bet ir būtų padaryta taip kaip turi būti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MODz Rodyti pranešimą

    lengvosiom gal ir pakakdavo vietos prasilenkti, bet kiek teko matyti su krovininėmis ten buvo problema, kelis kartus teko matyti vienu ratu šaligatvių važiuojančias, kai neprasilenkdavo, kitas dalykas po lietaus ten buvo labai nemalonu eiti, nes automobiliai labai arti pėsčiųjų tako važiuodamo, kur palei kelkraštis susikaupusias balas ant praeinančių žmonių taškydavo, dabas atsirado vietos apvažiuoti balas, tai situacija pagerėjo, taip kad yra ir pliusų. Dėl greičio tai ten tos atkarpos pradžioje ir gale yra po gulinti policininką, tai tos vietos isibegeti daug nėra
    Dabar gerokai maloniau eiti, kai automobiliai, net esant kalniukams, prašvilpia kone dvigubai greičiau

    Anyway, šita gatvė yra turbūt chrestomatinis Vilniaus pavyzdys, kai net aplinkui esant daug didelio tankio projektų ir kone tuščioje vietoje apsigyvenus tūkstančiams žmonių, savivaldybė daro lygiai nulį tam, kad bent kažkiek pritaikytų gatvę gyventojų poreikiams. Ten reiktų elementaraus gatvės aptvarkymo, įrengiant parkavimo vietas, sutvarkant juostų pločius, įrengiant kai kuriuos gatvės elementus. Ir vis dėl to nuspręsta tiesiog nedaryti visiškai nieko. Nulį. Neskaitant pasižaidimo su ženklais ir iš vienos blogos situacijos padarant kitą blogą situaciją.
    Paskutinis taisė John; 2024.03.14, 21:41.

    Komentuoti:

Working...
X