Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Gal tam, kad ateityje praplatintų pėsčiųjų taką? Ar čia labai blogai būtų ir tegyvuoja automobiliai?
-
Nežinau, ar dar kas nors šitą pastebėjo, bet Linkmenų g. (į Šiaurę nuo Žalgirio g.) buvo panaikintas parkavimas gatvėje ir sustatyti sustoti draudžiantys ženklai
Prieš:

Po (nuotrauka senesnė, bet situacija dabar yra būtent tokia t.y. gatvės poarkavimo neliko):

Šiaip gana keistas sprendimas, nes parkavimas gatvėje ten niekam kaip ir netrukdė. Faktinė važiuojamoji dalis buvo išties siaura, bet dvi mašinos prasilenkti galėdavo, mašinų greitis labai retai viršydavo 30km/h. Nors leistinas greitis ir būdavo 50km/h, tokiu greičiu ten beveik niekas nevažiuodavo, nes tiesiog būdavo nesaugu ar net nelabai įmanoma.
Kažkuriuo metu (gal pernai rudenį, tiksliai nebepamenu) gatvės parkavimas buvo panaikintas, buvo pastatyti 30km/h zonos ženklai. Dabar automobiliai važiuoja nebe ~20-30km/h, bet... 40km/h ar net 50km/h. Faktinis eismo juostų plotis nuo maždaug 2-2,5m padidėjo iki 3,5m. Panaikinta keliasdešimt parkavimo vietų. Kyla tik vienas klausimas: kodėl?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kintų gatvė
Taškinis projektavimas
Daug diskusijų ir nuomonių buvo susilaukęs Šnipiškių skveras. Šioje temoje noriu parodyti Kintų gatvę, kuri yra prie Šnipiškių skvero.
Gatvės ilgis yra apie 350 metrų, bet buvo įgyvendinta trimis skirtingais etapais, trimis skirtingais projektais ir trimis skirtingais vystytojais/rangovais (nedetalizuosiu). Vystant ar statant naują objektą/pastatą, palie jo sklypą ribą buvo tvarkoma Kintų gatvė.
Ką rezultate turime? Skirtingus elementus, spalvas, trinkelių klojimo raštus ir neišspręstas kompleksines problemas - parkavimą, lietaus nuvedimą, eismo organizavimą, (būsimą) tranzitinį eismą ir žmonių su negalia poreikius.
Viskas detaliau prie nuotraukų:
1. Sankryža su Kernavės g. 1 ruožas. Daugybe kelio ženklų, neaiškus eismo organizavimas, greitis galima suprasti, kad 50 kmh, važiuojamoji dalis siaura, nes "intensyvus užstatymas", tačiau yra kelio ženklas, kuris tikrai užkirs kelią nuo pašalinių

2. Vanduo nuo stogų tiesiog bėga ant važiuojamosios dalies.

3. Važiuojamoji dalis išplatėja, atsiranda takas.

4. Ir kaip gi be tradicinių latakų išvedimo ant takų ir purvo plotų.

5. 2 ruožas, įrengtas statant Šnipiškių skverą. Važiuojamoji dalis pakankamai plati, neaišku ar bus vienpusis eismas ar bus parkavimas, bordiūrai - 15 cm aukščio.

6. Vėl gi, neapsieita be tradicijų

7. Seną daugiabutį ir skverą skiria aukštų bordiūrų "tvoros", nėra jokio praėjimo viename lygyje, toks gatvės profilis suponuoja, kad automobiliams nevalia trukdyti ir geriau nelipti nuo bordiūro.

8. Pasirodo čia buvo gyvenamoji zona... Prasideda 3 ruožas, įrengtas statant Namai-Kintai projektą. Iš karto skiriasi trinkelės, jų spalva ir net klojimo būdas. Tai kam Vilniui gatvių standartas? Ar ne tokius dalykus jis turėtų spręsti?

9. Jei pirmame ruože nebuvo jokių lietaus vandens nuvedimo sprendimų, antrame ruože sumontuoti bordiūruose šuliniai, tai trečiame ruože didžiuliai apvalūs šuliniai važiuojamojoje dalyje. Parkvimas vyksta per puse gatvės, matomai "per mažai ženklų pristatė".

10. Kadangi tai ne gyvenamoji zona, tai takas daug platesnis

11. Sankryža su Daugeliškio gatve. Nemanau, kad trinkeliuotoje, gyvenamosios aplinkos teritorijoje reikėtų išskirtų perėjų, kuri reikalautų kasmetinės priežiūros.

12. Na ir pabaigai, nustebino, kad auto megėjų ir kampų kirtėjų nestabdo net šunkelis, t. y. Krokuvos gatvė. Trečiadienį apie 17 valandą, iš Burių parkingo išvažiavę, link Kernavės ir Žalgirio gatvių važiuoja per gyvenamąją zoną ir ypatingai duobėtą žvyrkelį.

Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.01, 15:44.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Kam lyginti naujus projektus su praeito amžiaus, kurių dar nespėjo pertvarkyt?Parašė digital Rodyti pranešimąHelsinkyje tokių pilna:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Su neegzistuojančiu patogiu viešuoju transportu - užsikimš abiejomis kryptimis.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū, labai gražios nuotraukos.Parašė Azure Rodyti pranešimąTa pati Kernavės gatvė darbo dienomis:

Į domu kaip atrodo Lvvovo (Lvivo) gatvė apie 17:00
Dar įdomiau, kaip atrodys NMC gatvelės kai bus pastatyti nauji pastatai Kernavės Lvivo gatvių kampe.
Komentuoti:
-
Aiškiai matosi, kad reikia naikinti AA eismą ir eismo juostomis leisti naudotis tik VT ir aptarnaujančiam transportui, nes šiuo metu VT čia gali naudotis tik mazochistas.Parašė Azure Rodyti pranešimąTa pati Kernavės gatvė darbo dienomis:
Komentuoti:
-
Tai čia bent šaligatvyje griovelis yra, kad vanduo nubėgtų į važiuojamąją dalį ir nepasklistų ant šaligatvio, o aukščiau pateiktame pavyzdyje nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Helsinkyje tokių pilna:Parašė abruo Rodyti pranešimąKoks puikus vandens iš lietvamzdžių nuvedimas... Tiesiai ant šaligatvio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks puikus vandens iš lietvamzdžių nuvedimas... Tiesiai ant šaligatvio.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad buvo pakeistos dangos ir erdvė priešais namą konvertuota iš parkingo į šaligatvį. Jeigu dar tuos purvyno gabaliukus panaikins, bus labai džiuginantys pokyčiai (bortų pakeitimo į tinkamus aš net nesitikiu....).Parašė Azure Rodyti pranešimąKaip jums toks šaligatvio atitvėrimo sprendimas? Panašu, kad vadeliotojai parkavo karietas bet kaip ir buvo imtąsi "hot fix'o". Kintų gatvė 3.



- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kernavės g. 2023 metų gruodžio sekmadienį
Sakyčiau tikrai vykęs projektas. Krūmai net ir žiemą suteikia savotiško jaukumo, eismo beveik nėra, ramu, tylu, takai platūs ir patogūs.
Kas nustebino, kad visoje gatvėje takai yra nuvalyti, o ne pribarstyti druska, todėl daug patogiau ir žiemiškiau eiti/važiuoti dviračiu, nei per "tešlas" ar balas. Druska pribastyta buvo tik VT stotelėse.








- 20 patinka
Komentuoti:
-
Atkurtos ir papildytos šios temos 1 puslapio NMC 2001-2005 m. nuotraukos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už susidomėjimą.
Pasistengsiu atkurti įdomesnes nuotraukas kai bus laiko. Labai tikiuosi, kad jo atsiras iki Kalėdų.
Išsamiau atsakiau temoje apie nuotraukų talpinimą forume.
https://www.miestai.net/forumas/foru...7-06?p=2086554
Komentuoti:
-
ieskojau senu Konstitucijos pr nuotrauku ir radau sias. Butu gerai kad tokias pacias esancias sios temos pirmame puslapyje pakeistum i sitas be "Photobuchet" logotipu per visa dydi.Parašė Romas Rodyti pranešimąVis sugrįžta diskusija apie "per platų" Konstitucijos propektą.
Kai raginanama siaurinti Konstitucijos prospektą, paprastai apeinamas klausimas - ar pastačius naujus biurų pastatus buvusi dviejų juostų gatvė susitvarkytu su išaugusiu srautu. Jei nebūtų praplatintas Konstitucijos prospektas tai vargu ar būtų atsiradęs NMC.
Įdedu porą palyginimų iš senų nuotraukų - iki platinimo ir iškart po 2003 m. atliktos 23 mln. litų investicijos į KT platinimą.
Iš gatvės lygio.
Iki platinimo. Foto 2002.07

Po platinimo. Foto 2003.12

Iš viršaus.
Iki platinimo. Foto 2003.04 nuo statomo Vilniaus m. savivaladybės pastato

Po platinimo. Foto 2006.10 iš "Hanner" biurų pastato

- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal dėl to, kad čia projektuojami +- aukštybiniai pastatai? Iki 85 metrų, tai gal reikalavimas yra iš gaisrininkų dėl erdvės kopėčioms sukiotis?
Bet plotis čia man atrodo nėra problema. Problema yra, kad vėl projektuojama 100 metrų atkarpa, nors yra visai gatvei parengtas projektas. Galėtų na bent jau atkarpą nuo Kernavės iki Daugėliškio sutvarkyt, kad neliktų dar 100 metrų...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Eilinė būsimo tranzitinio eismo gatvė
Tikrai ne argumentas, didinti plotį dėl priešgaisrinio pravažiavimo, nes jo nėra kaip teisiškai pagrįsti.
Vienitelis reikalavimas: STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“Jeigu jau tikrai norėtų apsisaugoti nuo blogai priparkuotų automobilių, turėtų numatyti parkavimo apsaugos zona (taip, kaip padaryta Žirmūnų g.):31. Motorizuoto eismo gatvių tinklas turi užtikrinti priešgaisrinių ir kitų specialiųjų tarnybų transporto priemonių privažiavimą iki pastatų ne tolimesniu kaip 25 m atstumu.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: