Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Labai paprasta. kai bus iš abiejų pusių priparkuoti automobiliai (nepriklausomai nuo to ar tai leidžiama ar ne) tada gaisrinė arba pravažiuos, arba ne. Kai nepravažiavo mano kaiminijoje teko gaisrininkams pėstiems bėgti į gaisrą. nepavydžiu. Aišku galima daryti konrmalią kontrolę (ten vienoje pusėje draudžiama sustoti) bet net pranešinėjant 3 metus tas vis tiek nevyksta.
-
Atsirado nauji projektiniai pasiūlymai Krokuvos g. atkarpai ties būsimu projektu Horizontai: Krokuvos g. ties “Horizontai” - planuojamas - Citify
Gatvė D kategorijos, tad turėtų būti projektuojamos 2.75 m eismo juostos, bet projektuojamos 3 m pločio "atsižvelgiant į gaisrinio pravažiavimo reikalavimus". Ar iš tiesų gali būti toks pagrindimas ir jei taip, kodėl ne visur taikomas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu dar pažadėtų panaikinti mokamo parkingo zonas ir uždrausti bausti už parkavimąsi pažeidžiant KET - laimėtų net ir su Vladimir Putin vardu.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Paskutiniu metu galvoju, kad jei kandidatas be gatvių platinimo ir asfaltavimo dar pažadėtų nuimti visus greičio matuoklius, tai būtų išrinktas ne tik į merus, bet ir į prezidentus. Ir tai galėtų būti atvirai prorusiškas kandidatas arba net rusas.Paskutinis taisė ttttt; 2023.10.04, 14:42.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Paskutiniu metu galvoju, kad jei kandidatas be gatvių platinimo ir asfaltavimo dar pažadėtų nuimti visus greičio matuoklius, tai būtų išrinktas ne tik į merus, bet ir į prezidentus. Ir tai galėtų būti atvirai prorusiškas kandidatas arba net rusas.Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Kad šitam forume dominuoja kiek kitokio požiūrio į gatves šalininkai, tai nėra tas pats su visuomenės požiūriu. Kaip tik, visuomenėje ir vilniečių bendruomenėje, dabartinis meras kaip beje ir Matijošaitis Kaune, yra gerai vertinami. O jeigu va šitas meras imtųsi gatvių siaurinimo, tai tada jo reitingai važiuotų žemyn.
Bus įdomu matyti kaip atrodys naujas savivaldybės biudžetas kitiems metams, tada bus galima jau matyti kokia bus politika visai kadencijai. Na ir įdomu koks bus naujojo miesto architekto požiūris, ką kalbės apie siaurinimą
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Šitas visas nesąmones pridarytas - "paprastuosius remontus", ištisinius asfaltavimus - reikės kažkam perdarinėti po to anyway, čia faktas. Tiesiog kaip visada už viską dvigubai sumokėsim, nes turtingi esam.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kad šitam forume dominuoja kiek kitokio požiūrio į gatves šalininkai, tai nėra tas pats su visuomenės požiūriu. Kaip tik, visuomenėje ir vilniečių bendruomenėje, dabartinis meras kaip beje ir Matijošaitis Kaune, yra gerai vertinami. O jeigu va šitas meras imtųsi gatvių siaurinimo, tai tada jo reitingai važiuotų žemyn.Parašė ALV77 Rodyti pranešimąnu nieko sau mera isirinkote, sunku patiketi. Skamba kaip suvaikejes kvailys-narcizas. Ar cia nebus tik konservatoriu dovanele Vilniaus miestui: Kupcinskas 2.0. Kaunieciai sito sudo tiek atsikando, kad dabar ir korumpuota bandita i valdzia renka, kad tik Andriukas negriztu atgal.
Bus įdomu matyti kaip atrodys naujas savivaldybės biudžetas kitiems metams, tada bus galima jau matyti kokia bus politika visai kadencijai. Na ir įdomu koks bus naujojo miesto architekto požiūris, ką kalbės apie siaurinimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
nu nieko sau mera isirinkote, sunku patiketi. Skamba kaip suvaikejes kvailys-narcizas. Ar cia nebus tik konservatoriu dovanele Vilniaus miestui: Kupcinskas 2.0. Kaunieciai sito sudo tiek atsikando, kad dabar ir korumpuota bandita i valdzia renka, kad tik Andriukas negriztu atgal.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Jie lyg ir projektavo šaligatvio palei Kauno g. atnaujinimą. Nebent čia ne tai, o dar kažkas daugiau buvo planuojama. Bet ką gi čia galėjo užreikalaut? Papildomą juostą įrengt?Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Konkrečiai nežinau, ką numatė tvarkyti, bet vystant Vytenio g. 46B
Komentuoti:
-
Cia reik viesint tokus atvejus, nes jau einam ne prie visko asfaltavimo, bet ir prie zmoniu ir verslu terorizavimo. Jei taip toliau, tai bus blogai ir vienintelis dalykas yra viesumos tokiem atvejams.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Žinau Vilnuje atvejį, kai pasikeitus valdžiai, projektą liepė koreguoti pagal Valdelio standartus, nors jau projektas buvo parengtas ir suderintas. Kadangi atsirado papildomos išlaidos projekto koregavimui, o pakeitimai nebuvo į gerąją pusę, investuotojas ir pastato vystyojas atsisakė toliau rengti gatvės projektą ir skirti lėšas infrastruktūros gerinimui. Todėl dabar sumokės infrastruktūros mokestį, o aplink liks nesutvakyta. Gal čia tokia pati situacija?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Čia labiau situacija tokia, kad debilas už'cancel'ino šį projektą, nes jame yra atsisakoma vienos eismo juostos, o čia juk gaunasi gatvės siaurinimas, už kurį debilo rinkėjai užpuls debilą, todėl debilas nusprendė eiti jau pramin.. užasfaltuotu takeliu ir tiesiog nedaryt nieko, nes juk jeigu nieko nedarai, tai ir mažesnė tikimybė, kad gausi už tai kritikos...Parašė Kaid Rodyti pranešimąGal čia tokia pati situacija?
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Konkrečiai nežinau, ką numatė tvarkyti, bet vystant Vytenio g. 46BParašė Bluefox Rodyti pranešimą
Gal galima pasidalinti, koks tai projektas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal galima pasidalinti, koks tai projektas?Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Žinau Vilnuje atvejį, kai pasikeitus valdžiai, projektą liepė koreguoti pagal Valdelio standartus, nors jau projektas buvo parengtas ir suderintas. Kadangi atsirado papildomos išlaidos projekto koregavimui, o pakeitimai nebuvo į gerąją pusę, investotojas ir pastato vystyojas atsisakė toliau rengti gatvės projektą ir skirti lėšas infrastruktūros gerinimui. Todėl dabar sumokės infrastruktūros mokestį, o aplink liks nesutvakyta. Gal čia tokia pati situacija?
Komentuoti:
-
Žinau Vilnuje atvejį, kai pasikeitus valdžiai, projektą liepė koreguoti pagal Valdelio standartus, nors jau projektas buvo parengtas ir suderintas. Kadangi atsirado papildomos išlaidos projekto koregavimui, o pakeitimai nebuvo į gerąją pusę, investuotojas ir pastato vystyojas atsisakė toliau rengti gatvės projektą ir skirti lėšas infrastruktūros gerinimui. Todėl dabar sumokės infrastruktūros mokestį, o aplink liks nesutvakyta. Gal čia tokia pati situacija?Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Čia ne pigiausias verslo centro projektas, nelabai suprantu, kodėl renkamasi nieko negerinti aplinkoje, kuri tikrai šiuo metu nevykusi. Ypač, kad jau buvo parengtas projektas, nebent tai tik vizualizacija, neatsidūrusi galutiniame projekte? Juk dalis verslo centro kokybės ir patrauklumo atsiranda ir iš to, kokia yra aplinka.
Taip gaunasi, nebus panaikinta pavojinga jungtis su Kalvarijų g., nebus normalaus privažiavimo su dviračiu prie šio bei gretimų verslo centrų Lvivo g., nebus normaliai sujungtas Giedraičių ir Konstitucijos pr. dviračių takas, nebus ir panaudota važiuojamoji dalis sukurti keleto papildomų parkavimo vietų šalia.
Mes kaip tik ieškome naujos ofiso vietos ir minėjau FLOW kaip galimą variantą, tad jei svarstysime, reiks užklausti, ar taip ir planuojama palikti aplinką, kaip yra dabar ir atsižvelgti į tai darant pasirinkimą.Paskutinis taisė Kaid; 2023.10.02, 15:32.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Čia ne pigiausias verslo centro projektas, nelabai suprantu, kodėl renkamasi nieko negerinti aplinkoje, kuri tikrai šiuo metu nevykusi. Ypač, kad jau buvo parengtas projektas, nebent tai tik vizualizacija, neatsidūrusi galutiniame projekte? Juk dalis verslo centro kokybės ir patrauklumo atsiranda ir iš to, kokia yra aplinka.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pagal bortus panašu, kad nieko nebus aplink daroma:
Taip gaunasi, nebus panaikinta pavojinga jungtis su Kalvarijų g., nebus normalaus privažiavimo su dviračiu prie šio bei gretimų verslo centrų Lvivo g., nebus normaliai sujungtas Giedraičių ir Konstitucijos pr. dviračių takas, nebus ir panaudota važiuojamoji dalis sukurti keleto papildomų parkavimo vietų šalia.
Mes kaip tik ieškome naujos ofiso vietos ir minėjau FLOW kaip galimą variantą, tad jei svarstysime, reiks užklausti, ar taip ir planuojama palikti aplinką, kaip yra dabar ir atsižvelgti į tai darant pasirinkimą.Paskutinis taisė Bluefox; 2023.10.02, 13:14.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu ji naudojama kaip tranzitinė, vadinasi nėra pakankamai eismo lėtinimo priemonių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad ji gal būt naudojama kaip tranzitinė, niekaip neturi versti ja tokia padaryti.
Kita vertus, neužmirškime, kad visai neseniai beveik visos Šnipiškių gatvės buvo tokios būsenos. Krokuvos g. vakarinė dalis dar "geresnė".
Komentuoti:
-
Nuo tada kai gali nukirsti linkmenų/ kalvarijų/ giedraičių/ žalgirio kamščius. Kadangi tenka dažnai pravažiuoti, tiek ryte, tiek vakare eismas tikrai pakankamas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNu laba diena, nuo kada Daugėliškio gatvė yra tranzitinė?
Komentuoti:

Komentuoti: