Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, ten būtent Linkmenų gatvės atkarpa (galima pasitikslinti maps.lt), Durpių g. yra šalia - https://maps.lt/map/default.aspx?lan...20g.%20Vilnius
    Jau galvojau, kad ta atkarpėlė yra pervardinta. Bet padidinus žemėlapį ir už kampo yra likęs senasis Durpių gatvės pavadinimas.
    Na, bet svarbiausia, kad išsiaiskinome, apie kurią trūkstamą atkarpą diskutuojama.
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ji turi pavadinimą - Durpių g. atkakrpa iki Kernavės gatvės.
    Ne, ten būtent Linkmenų gatvės atkarpa (galima pasitikslinti maps.lt), Durpių g. yra šalia - https://maps.lt/map/default.aspx?lan...20g.%20Vilnius

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
    Žinant kaip Lietuvoje tokie dalykai (ne) veikia, būtų žymiai veiksmingiau tiesiog padaryti fizinę kliūtį, kuri bus neįveikiama lengviesiems automobiliams, bet nebus problema autobusams (labai paprastos konstrukcijos naudojamos pvz Skandinavijoj, per kurias gali pravažiuoti tik tam tikro pločio transportas, o siauresniam transportui nėra šansų). Pastatyt tokias abiejose juostose prie pat įvažiavimo į Kernavės gatvę ir problem solved.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dabar aišku.
    Ji turi pavadinimą - Durpių g. atkakrpa iki Kernavės gatvės.
    Jei ji bus normaliai pravažiuojama, didesnis tranzitas garantuotas - teks statyti ženklus ar fizinius ribojimus.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nelabai aišku, apie kurią 150 metrų atkarpą yra kalbama.
    Apie šitą:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tu ir aš tai suprantam, o vietiniai gyventojai...

    Nėra jokių galimybių apriboti gatvę tik VT ir vietiniams gyventojams, nebent šlakbaumą pastatyti su numerių registru.
    Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tai ten nėra tokia situacija, kaip jūs sakot, ten nėra jokios kaimo ramybės, nes ta atkarpa intesyviai naudojasi ir visi Linkmenų naujakuriai, ir verslas, ir kiti, bet infrastruktūra yra vietomis kaimo lygio, o vietomis tokia, kad net kaimuose tokių baisiai duobėtų kelių nerasit... Tuo labiau nutiesus ten gatvę, kuria galės važiuoti tik VT ir vietiniai gyventojai, tranzitinio eismo srautai ten kaip tik sumažėtų, o VT stotelės šalia namų yra tik pliusas, tad nemanau, kad būtų daug pasipriešinimo.
    Tai tu ir aš tai suprantam, o vietiniai gyventojai...

    Nėra jokių galimybių apriboti gatvę tik VT ir vietiniams gyventojams, nebent šlakbaumą pastatyti su numerių registru.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Techniškai pravažiuoti ten ir dabar galima. Yra purvo ir duobių ruožas tik artėjant prie Kernavės g. Tik turbūt tikslas turėtų būti ne ką nors sujungti, o kaip tik riboti ar išvis uždrausti patekimą iš Linkmenų į Kernavės.
    Paskutinis taisė John; 2021.12.14, 11:56.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais [I](buvusiais? esamais?
    Nelabai aišku, apie kurią 150 metrų atkarpą yra kalbama.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Problema yra kad norint sutvarkyti tą 150 metrų reikia atlaikyti 150 gyventojų skundų ir iš to sekantį pasipriešinimą. Gi kaip savivladybė drysta sutvarkyti gatvę. Gal net kažkas važinėti gatve pradės tai nebegyvensim kaip kaime.
    Tai ten nėra tokia situacija, kaip jūs sakot, ten nėra jokios kaimo ramybės, nes ta atkarpa intesyviai naudojasi ir visi Linkmenų naujakuriai, ir verslas, ir kiti, bet infrastruktūra yra vietomis kaimo lygio, o vietomis tokia, kad net kaimuose tokių baisiai duobėtų kelių nerasit... Tuo labiau nutiesus ten gatvę, kuria galės važiuoti tik VT ir vietiniai gyventojai, tranzitinio eismo srautai ten kaip tik sumažėtų, o VT stotelės šalia namų yra tik pliusas, tad nemanau, kad būtų daug pasipriešinimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
    Problema yra kad norint sutvarkyti tą 150 metrų reikia atlaikyti 150 gyventojų skundų ir iš to sekantį pasipriešinimą. Gi kaip savivladybė drysta sutvarkyti gatvę. Gal net kažkas važinėti gatve pradės tai nebegyvensim kaip kaime.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kaip tai išpirkti? Taigi man savivaldybė ne kartą atrašinėjo ir dėl Drujos apendikso kur sugriuvęs sandėlis įsirėžęs į gatvę (K. Vanagėlio 11), ir dėl kitų panašių situacijų, kad: ,,Neįmanoma išpirkti.'' arba ,,Kodėl savivaldybė kažką turėtų išpirkinėti?'' : )
    Vakar mačiau, kaip nuo to apendikso stogo buvo plešiamas metalas ar kažkas, geltona darbininko liemenė šmėžavo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tai, kad Kernavės g. matosi tik viena ar dvi trobelės, Giedraičių g. yra kokių "50" .
    Nematau, ką čia "atpjovė" ir nuo ko, juk bus naujai užstatyta gatvė.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Mano nuomone, Kernavės gatvė yra absoliutus urbanistinis failure. Nuo Lvovo iki Daugėliškio gatvė tiesiog buvo iškirsta per sklypus. Tokiu stiliumi, kaip kad mėgo XX a. vidurio urbanistai. Šioje atkarpoje anksčiau gatvės nebuvo, tai gerai matosi, pagal tai, kaip yra orientuoti senieji statiniai. Todėl dabar palei gatvę atsivėrė visas kiemų vidaus "grožis" Palyginkit su Giedraičių gatve, nors ir ten tos pačios baisios Šnipiškės, bet, kadangi tai seniai susiformavusi, nieko "nepjaunanti" gatvė, vaizdas žymiai geresnis.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
    Tai, ką vardijate, ir yra tie sprendimai, kurie būtų ganėtinai sunkūs. Garažų masyvas nenori iš ten keltis – kiek girdėjau, to masyvo pirmininkas labai priešinasi. O ir autoservisas gali užsiprašyti kosminės sumos už išperkamą žemės plotą. Be to, šalia esančių daugiabučių gyventojai nelabai norės išaugusio eismo po jų langais. Žodžiu, tam reikia tvirtų kiaušų, o jais, kaip visi žinom, dabartinė VMS nepasižymi.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kuo toliau tuo labiau man gaila, jog Kernavės gatvė nebuvo daryta tik pėsčiųjų-dviratininkų gatvė be automobilių eismo. Perimetru per didžiąją dalį gatvės būtų nauji pastatai, komercija pirmuose aukštuose. Aplinkui nemažai naujų gyventojų. Svarbu tik tą gatvę buvę padaryti įdomesnę, kaip Hanner Rinktinės pėsčiųjų alėja.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.
    Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip papildomų paralelinio parkingo vietų bus įrengta daug kur, įskaitant patį Konstitucijos pr. Kodėl Kernavės g. buvo pasirinktas būtent toks variantas, geras klausimas. Gal tiesiog nusprendė paeksperimentuoti su tokio tipo gatve ir pažiūrėti, kaip tai veiks. Jeigu paaiškės, kad idėja nebuvo gera, perdaryti į paprastą 1+1 gatvę su paraleliniu parkavimu abiejose pusėse neturėtų būti labai sunku ar brangu.

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Ilga parkavimo juosta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kokia parkavimo juosta, kokios kišenės? Jos pastoviai būtų užstatytos, niekada nepagelbėtų atveju "kad būtų galima kažkaip sustot".

    Komentuoti:

Working...
X