Mano nuomone, Kernavės gatvė yra absoliutus urbanistinis failure. Nuo Lvovo iki Daugėliškio gatvė tiesiog buvo iškirsta per sklypus. Tokiu stiliumi, kaip kad mėgo XX a. vidurio urbanistai. Šioje atkarpoje anksčiau gatvės nebuvo, tai gerai matosi, pagal tai, kaip yra orientuoti senieji statiniai. Todėl dabar palei gatvę atsivėrė visas kiemų vidaus "grožis" Palyginkit su Giedraičių gatve, nors ir ten tos pačios baisios Šnipiškės, bet, kadangi tai seniai susiformavusi, nieko "nepjaunanti" gatvė, vaizdas žymiai geresnis.
Ten, kur atsivėrė tie kiemai, jau planuojami daugiabučiai Veprių 4, 6, 8 taip kad neilgam ten šitie visi sandėliukai. Griaus ten viską, namai ten jau be langų. O kitoj gatvės pusėje tas mūrinis senas daugiabutis netgi labai gerai įsipaišė prie gatvės.
Jau galvojau, kad ta atkarpėlė yra pervardinta. Bet padidinus žemėlapį ir už kampo yra likęs senasis Durpių gatvės pavadinimas.
Na, bet svarbiausia, kad išsiaiskinome, apie kurią trūkstamą atkarpą diskutuojama.
Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
Žinant kaip Lietuvoje tokie dalykai (ne) veikia, būtų žymiai veiksmingiau tiesiog padaryti fizinę kliūtį, kuri bus neįveikiama lengviesiems automobiliams, bet nebus problema autobusams (labai paprastos konstrukcijos naudojamos pvz Skandinavijoj, per kurias gali pravažiuoti tik tam tikro pločio transportas, o siauresniam transportui nėra šansų). Pastatyt tokias abiejose juostose prie pat įvažiavimo į Kernavės gatvę ir problem solved.
Dabar aišku.
Ji turi pavadinimą - Durpių g. atkakrpa iki Kernavės gatvės.
Jei ji bus normaliai pravažiuojama, didesnis tranzitas garantuotas - teks statyti ženklus ar fizinius ribojimus.
Tai tu ir aš tai suprantam, o vietiniai gyventojai...
Nėra jokių galimybių apriboti gatvę tik VT ir vietiniams gyventojams, nebent šlakbaumą pastatyti su numerių registru.
Šiaip tai techniškai galimybės apriboti tranzitinį eismą yra ir jos gana lengvai įgyvendinamos. Sveiki atvykę į kamerų ir vaizdų atpažinimo (AI!!!) pasaulį. Problema nebent ta, kad savo IT, AI ir hi-tech mėgstame pristatyti PR tikslais, bet nevisada tai pavyksta pasiekti praktikoje, ypač valdžios ir savivaldos struktūrose.
Tai ten nėra tokia situacija, kaip jūs sakot, ten nėra jokios kaimo ramybės, nes ta atkarpa intesyviai naudojasi ir visi Linkmenų naujakuriai, ir verslas, ir kiti, bet infrastruktūra yra vietomis kaimo lygio, o vietomis tokia, kad net kaimuose tokių baisiai duobėtų kelių nerasit... Tuo labiau nutiesus ten gatvę, kuria galės važiuoti tik VT ir vietiniai gyventojai, tranzitinio eismo srautai ten kaip tik sumažėtų, o VT stotelės šalia namų yra tik pliusas, tad nemanau, kad būtų daug pasipriešinimo.
Tai tu ir aš tai suprantam, o vietiniai gyventojai...
Nėra jokių galimybių apriboti gatvę tik VT ir vietiniams gyventojams, nebent šlakbaumą pastatyti su numerių registru.
Techniškai pravažiuoti ten ir dabar galima. Yra purvo ir duobių ruožas tik artėjant prie Kernavės g. Tik turbūt tikslas turėtų būti ne ką nors sujungti, o kaip tik riboti ar išvis uždrausti patekimą iš Linkmenų į Kernavės.
Problema yra kad norint sutvarkyti tą 150 metrų reikia atlaikyti 150 gyventojų skundų ir iš to sekantį pasipriešinimą. Gi kaip savivladybė drysta sutvarkyti gatvę. Gal net kažkas važinėti gatve pradės tai nebegyvensim kaip kaime.
Tai ten nėra tokia situacija, kaip jūs sakot, ten nėra jokios kaimo ramybės, nes ta atkarpa intesyviai naudojasi ir visi Linkmenų naujakuriai, ir verslas, ir kiti, bet infrastruktūra yra vietomis kaimo lygio, o vietomis tokia, kad net kaimuose tokių baisiai duobėtų kelių nerasit... Tuo labiau nutiesus ten gatvę, kuria galės važiuoti tik VT ir vietiniai gyventojai, tranzitinio eismo srautai ten kaip tik sumažėtų, o VT stotelės šalia namų yra tik pliusas, tad nemanau, kad būtų daug pasipriešinimo.
Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
Problema yra kad norint sutvarkyti tą 150 metrų reikia atlaikyti 150 gyventojų skundų ir iš to sekantį pasipriešinimą. Gi kaip savivladybė drysta sutvarkyti gatvę. Gal net kažkas važinėti gatve pradės tai nebegyvensim kaip kaime.
Kaip tai išpirkti? Taigi man savivaldybė ne kartą atrašinėjo ir dėl Drujos apendikso kur sugriuvęs sandėlis įsirėžęs į gatvę (K. Vanagėlio 11), ir dėl kitų panašių situacijų, kad: ,,Neįmanoma išpirkti.'' arba ,,Kodėl savivaldybė kažką turėtų išpirkinėti?'' : )
Vakar mačiau, kaip nuo to apendikso stogo buvo plešiamas metalas ar kažkas, geltona darbininko liemenė šmėžavo.
Tai, kad Kernavės g. matosi tik viena ar dvi trobelės, Giedraičių g. yra kokių "50" .
Nematau, ką čia "atpjovė" ir nuo ko, juk bus naujai užstatyta gatvė.
Mano nuomone, Kernavės gatvė yra absoliutus urbanistinis failure. Nuo Lvovo iki Daugėliškio gatvė tiesiog buvo iškirsta per sklypus. Tokiu stiliumi, kaip kad mėgo XX a. vidurio urbanistai. Šioje atkarpoje anksčiau gatvės nebuvo, tai gerai matosi, pagal tai, kaip yra orientuoti senieji statiniai. Todėl dabar palei gatvę atsivėrė visas kiemų vidaus "grožis" Palyginkit su Giedraičių gatve, nors ir ten tos pačios baisios Šnipiškės, bet, kadangi tai seniai susiformavusi, nieko "nepjaunanti" gatvė, vaizdas žymiai geresnis.
Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
Tai, ką vardijate, ir yra tie sprendimai, kurie būtų ganėtinai sunkūs. Garažų masyvas nenori iš ten keltis – kiek girdėjau, to masyvo pirmininkas labai priešinasi. O ir autoservisas gali užsiprašyti kosminės sumos už išperkamą žemės plotą. Be to, šalia esančių daugiabučių gyventojai nelabai norės išaugusio eismo po jų langais. Žodžiu, tam reikia tvirtų kiaušų, o jais, kaip visi žinom, dabartinė VMS nepasižymi.
Kuo toliau tuo labiau man gaila, jog Kernavės gatvė nebuvo daryta tik pėsčiųjų-dviratininkų gatvė be automobilių eismo. Perimetru per didžiąją dalį gatvės būtų nauji pastatai, komercija pirmuose aukštuose. Aplinkui nemažai naujų gyventojų. Svarbu tik tą gatvę buvę padaryti įdomesnę, kaip Hanner Rinktinės pėsčiųjų alėja.
Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.
Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
Komentuoti: