Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vienžo total košmar anot Romo.
    Taip nebuvo sakyta.
    Eismo prasme tai tik dar viena vietinės reikšmės gatvelė, kuri šiek tiek svarbesnė nei Fino g.ar panašios svarbos kaip Giedraičių gatvelė. Bent kol nėra panašu, kad ji nuimtų kažkiek srauto - net nuo Linkmenų gatvės

    Pasivažinėjimui dviračiais ar pasigrožėti želdynais ir atsivėrusiomis perspektyvomis visai neblogas variantas. Yra vienas tos gatvės pliusas, kad be šabakšynų atsivėrė vaizdas ir į Vyroką (Arfą, Sraigę, Tower ir pan.).

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu tai čia tada galėjo 3x3 padaryt jei tokia ta gatvės paskirtis arba tokių kernabvės botleneck'ų reikia min. trijų vienetų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kad aplenkti kamščius Žalgirio/GV/Lvovo/Ukmerges botlenecke. Jei reikia pvz tarp Narbuto ir Žalgirio nušokti

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O ko ten važiuot jei ne tranzitu iš Lvovo į Žalgirio g. ir atvirkščiai? Gyventojam į savo garažus įvažiavimas ne pro čia, škias atsimeta, komercija pirmuose aukštuose dar neįsikūrus( O kai vėliau įsikurs tai nepastebėjau ar bus ten nuo gatvės kišenių auto prišvartuot, jei ne tai vėl dalis srauto atpuola). Kokiu dar tikslu varyt ta gatve su auto?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vienžo total košmar anot Romo. Geriau jau užarti ir leisti šanchajaus gyventojams bulves auginti. Dabar gi vasarą ekskursijos bus kas dedasi beveik Vilniaus centre, vaizdeeeliū buzz kai pradės žmonės vaikščioti. Kokie japonai prifotkins galinių kiemo vaizdų, ten kur 50 metų visi metė visą šlamštą ir staiga bum, atsirado ten takeliai, suoleliai. Nu ble, į ką tai panašu???

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju visisškai sutikčiau su aukščiau išsakytomis negatyviomis nuomonėmis. Aš jau bandžiau važiuoti Kernavės gatve (tiek nuo Žalgirio, tiek nuo Lvovo), tai eina sau kaip blogai. Nors eismo daug nesimatė, bet net prakaitas išpylė bevažiuojant: o kas jeigu mašina suges bevažiuojant? Arba baigsis benzinas? Kaip reiks kur nors pasitraukti ir praleisti kitas mašinas? Neduok dieve po tokiu stresu važinėti. Tai aš skaitau, kad galimai ir kitiems vairuotojams galioja tas pats ir jie tiesiog nenori gadintis nervų tokiomis "gatvėmis" važinėti. Nekalbant jau apie tai, kad, esant reikalui, negalima normaliu greičiu ant 90km/h prasinešti. Čia tam atvejui, jeigu reiktų skubiai močiutę į gydymo įstaigą transportuoti. Kaip pro tą žiedą ant tokio greičio reiktų išsukti? Kas sumokės už mašinos taisymą, jeigu dėl tokių blogų inžinerinių sprendimų tektų atsiremti į stulpą? Tai daugiau aš ta gatve nevažiuosiu ir paliksiu paspirtukinkams.
    Siaip pritariu , liberastu ismyslas tas mazas greitis ir siauros gatves, ir negaliama prasinest iskart nuo Konstitucijos prospekto iki zalgirio nu dar ir tilto nera tai isvis tackia neimanoma dar ir iki Gediminkes davaziuot, kazkokius ziedus aplink miesta sukt reikia. Simasiaus ISMYSLAS!! nebalsuosiu (nors pats gyvenu ne Vilniuj)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiuo atveju visisškai sutikčiau su aukščiau išsakytomis negatyviomis nuomonėmis. Aš jau bandžiau važiuoti Kernavės gatve (tiek nuo Žalgirio, tiek nuo Lvovo), tai eina sau kaip blogai. Nors eismo daug nesimatė, bet net prakaitas išpylė bevažiuojant: o kas jeigu mašina suges bevažiuojant? Arba baigsis benzinas? Kaip reiks kur nors pasitraukti ir praleisti kitas mašinas? Neduok dieve po tokiu stresu važinėti. Tai aš skaitau, kad galimai ir kitiems vairuotojams galioja tas pats ir jie tiesiog nenori gadintis nervų tokiomis "gatvėmis" važinėti. Nekalbant jau apie tai, kad, esant reikalui, negalima normaliu greičiu ant 90km/h prasinešti. Čia tam atvejui, jeigu reiktų skubiai močiutę į gydymo įstaigą transportuoti. Kaip pro tą žiedą ant tokio greičio reiktų išsukti? Kas sumokės už mašinos taisymą, jeigu dėl tokių blogų inžinerinių sprendimų tektų atsiremti į stulpą? Tai daugiau aš ta gatve nevažiuosiu ir paliksiu paspirtukinkams.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vienu žodžiu, gavosi ne gatvė, o dar vienas kažkuo apželdintas dvirtakis, tik platesnis ir dar su papildomomis juostomis automobiliams.
    ES lėšų apželdintas dvirtakis su papildomomis juostomis automobiliams

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo
    Buvo labai pasistengta, kad tai būtų kelias iš niekur į niekur. Jei būtų jungtis iki Konstitucijos prospekto, eismo būtų daugiau. Apie tiltą per Nerį ir jungtį iki Ozo gatvės neverta ir svajoti.

    Šviesoforo ciklai Žalgirio gatvėje taip sureguliuoti, kad norint pasukti į kairę iš Žalgirio gatvės galima šaknis įleisti. Taip pat reikia stovėti prie šviesoforų išvažiuojant iš jungčių su Lvovo gatve į Konstitucijos prospektą.

    Vienu žodžiu, gavosi ne gatvė, o dar vienas kažkuo apželdintas dvirtakis, tik platesnis ir dar su papildomomis juostomis automobiliams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo. Negi niekas Waze nenaudoja?
    O jau pinai baigta ir atidaryta?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo. Negi niekas Waze nenaudoja?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybė bandys išpirkti tą namuką, stovintį prie #Tower ir būsimos Kernavės g. jungties su Konstitucijos pr. vietoje.
    Kaip tai išpirkti? Taigi man savivaldybė ne kartą atrašinėjo ir dėl Drujos apendikso kur sugriuvęs sandėlis įsirėžęs į gatvę (K. Vanagėlio 11), ir dėl kitų panašių situacijų, kad: ,,Neįmanoma išpirkti.'' arba ,,Kodėl savivaldybė kažką turėtų išpirkinėti?'' : )

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Diskusija buvo apie senos požeminės perėjos atkasimą, ne apie naujos statybą. Naujos statybos net neverta svarstyti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?

    Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
    Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1708
Size:	1,97 MB
ID:	1934930

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O mintis dėl bendros viešos erdvės labai įdomi, tik įdomu ar turi potencialo įgyvendinti. Gal? Išvažiavimas iš Quadrum parkingo yra arčiau Lvovo g., tad bent dalis gali būti pėstiesiems skirta.
    Arba tik dalis pėstiesiems, arba sujungus su nauju parkingu išvis galima daryti naują įvažiavimą kitoj vietoj (iš Lvovo gatvės?), būtų išvis puiku, tarp Quadrum ir naujo projekto būtų vientisa vieša erdvė. Ar taip galima neįsivaizduoju, nežinau koks tos gatvelės statusas, ar taip galima tiesiog užstatyti gatvę, nors sklypų ribos matosi kad išsikišusios į tą gatvelę, ją ir nutiesė turbūt pats Quadrum vystytojas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Vystyti teritoriją tas namukas lyg ir netrukdo.

    O mintis dėl bendros viešos erdvės labai įdomi, tik įdomu ar turi potencialo įgyvendinti. Gal? Išvažiavimas iš Quadrum parkingo yra arčiau Lvovo g., tad bent dalis gali būti pėstiesiems skirta.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-12-07 101013.jpg
Views:	1278
Size:	160,1 kB
ID:	1934821

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Na va, o kai rašiau apie šią atkarpą buvo tokių kurie teigė kad nebebus tos atkarpos.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kitas dalykas Kernavės jungimas su Konstitucijos pr. Manau reiktų apie tai pamiršti. Ne šiaip sau ta jungtis nebuvo pastatyta.
    Galimai vystytojui nepavyksta susitarti su namuko savininku tai su savivaldybės pagalba bus išspręsta ši problema kas pačiam namuko savininkui turbūt nelabai patiks. Arba vystytojas net ir perdaug nesistengia, laukia kol bus sutvarkyta ši situacija ir nutiesta gatvė, tada galbūt bus naikinama dabartinė jungtis prie Quadrum ir vystomas naujas projektas gal su bendru parkingu ir bendra nepertraukiama vieša erdve su Quadrum. Būtų puiku.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Savivaldybė bandys išpirkti tą namuką, stovintį prie #Tower ir būsimos Kernavės g. jungties su Konstitucijos pr. vietoje.

    Komentuoti:

Working...
X