Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AšNeRobotas
    replied

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Reikia pripažinti, kad visa gatvės išklotinė visai gerai atrodo. Taip, netgi Anrekos namai. Kas gerai? Visų pirma, perimetras. Antra, skirtingų sprendimų ir tūrių pastatai. Na, diena buvo salėta, tokią dieną net Anreka gražiai atrodo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš kai pirmą kartą apsilankiau, vertinu 9/10, kad pagaliau ne tankams gatvę pastatė. Plius su dar su šiokiu tokiu požiūriu į civilių patogumu.

    10/10 jei gatvė nesulauktų iš vis jokios kritikos: pastatų architektūra, žolės lopinėliai nepageidaujamose vietose, taip pat nepatenkinti miesto rajonskai negalintys greit pravažiuot pro čia.

    Jei visos naujos gatvės būtų tokios, mūsų urbanistinę padėtį vertinčiau kaip bent jau patenkinamą/gerą Visada pridedu kuklumo, nes žmogus iš principo negali idealiai visko daryti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.06, 20:42.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Click image for larger version

Name:	P20325-164439.jpg
Views:	1760
Size:	1,21 MB
ID:	1960911 Click image for larger version

Name:	P20325-164452.jpg
Views:	1760
Size:	1,30 MB
ID:	1960912 Click image for larger version

Name:	P20325-164504.jpg
Views:	1760
Size:	1,27 MB
ID:	1960910 Click image for larger version

Name:	P20325-164513.jpg
Views:	1775
Size:	1,17 MB
ID:	1960908 Click image for larger version

Name:	P20325-164541.jpg
Views:	1756
Size:	955,9 kB
ID:	1960909

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Savivaldybė dar nei pati nežino, ar bus nutiestas Kernavės g. ir Konstitucijos pr. sujungimas

    https://m.delfi.lt/bustas/statyba/ar...ource=Facebook

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Reikia rengti statymus per kiek laiko šie krūmeliai bus sutrypti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Labai kvepia saviveikla ir ad hoc 'taktiniu' urbnizmu. Galiu lažintis, kad jokiame projekte šitie mini koriai nefigūruoja. Visai ok, kai tokius dalykus bandoma daryti kokioje Naugarduko gatvėje su tikslu pagerinti situaciją trumpalaikiam laikotarpiui ir išvengiant didelių investicijų, bet čia gi, blemba, visiškai nauji projektai iš visų pusių, kai buvo visos galimybės padaryti gerai. Bet visvien sugebėjo apsivaflinti

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    N kartų forume keiktas žolės lopinėlis Kernavės gatvėje (sena Lettered nuotrauka):



    Ta pati vieta šiuo metu:



    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Beje, minimi eismo pakeitimai Ukmergės/GV sankryžoje kaip tik ir gadina visą reikalą, nes tada pro Linkmenų stotelę ir Kernavės gatvę būtų galima paleisti 3G.
    Sakyčiau, kad visai nebloga idėja, jei kairys posūkis iš Ukmergės g. būtų grąžintas. B dar reikia, kad Kernavės g. sujungtų su Konstitucijos pr. ir įrengtų Oršos stotelę kitoje Žalgirio g. pusėje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.
    Tai niekas apie Linkmenų gatvę ir nekalbėjo. Esmė, kad Linkmenų stotelėje to VT yra labai labai nedaug. Taip pat jūsų stebimas reiškinys visiškai kertasi su autobusų eismo tvarkaraščiais, nes pagal juos sumoje ten pravažiuoja iki 8 autobusų per valandą, kas pagal visus STRus yra labai, labai mažai, net galima nedaryti stotelių įvažų.

    Beje, minimi eismo pakeitimai Ukmergės/GV sankryžoje kaip tik ir gadina visą reikalą, nes tada pro Linkmenų stotelę ir Kernavės gatvę būtų galima paleisti 3G.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Problema, kad nėra galvojama apie tramvajų ar kokią kitą rimtesnę VT sistemą, pvz. Kernavės g. irgi nutiesta tik automobiliams, nėra net A juostų, jau nekalbant apie vietos palikimą kokiems nors bėgiams ateityje. Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	487
Size:	2,22 MB
ID:	1957402
    Kwrnaves gatvej nebutu problema iguvendint tramvajaus ruoza. Taciau nelabai naudos is to, kamsciu nera, gali ir autobusai vaziuot. Atsiradus EV autobusam, mazai naudos is tramvaju.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Paprastas pavyzdys - dirbant Zalgirio 135 is Naujamiescio neatvaziuosi viesuoju. Nebent atvaziavima vadini islipima kazkur prie Danskes ir tada 15 minuciu peskom palei gelezini ejima kvepuojant dumais. Kiekvienas normalus zmogus rinksis asmenini transporta.

    O zalgirio gatvej yra pilna verslo centru nauju. Tie keli autobusai turbut gan protingai paskirstyti - “sugriebia” zmones is Seskines, Virsuliskiu ir Zirmunu. OK. Bet pvz Snipiskiu gyventojam nera jokio skirti viesojo transporto, nes niekas nei i Seskine nei i Virsuliskes tikrai nevaziuoja.

    Juokinga, kad gyvenant netoli centro - reikia i ji vaziuot masina.
    Problema, kad nėra galvojama apie tramvajų ar kokią kitą rimtesnę VT sistemą, pvz. Kernavės g. irgi nutiesta tik automobiliams, nėra net A juostų, jau nekalbant apie vietos palikimą kokiems nors bėgiams ateityje. Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	487
Size:	2,22 MB
ID:	1957402

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Paprastas pavyzdys - dirbant Zalgirio 135 is Naujamiescio neatvaziuosi viesuoju. Nebent atvaziavima vadini islipima kazkur prie Danskes ir tada 15 minuciu peskom palei gelezini ejima kvepuojant dumais. Kiekvienas normalus zmogus rinksis asmenini transporta.

    O zalgirio gatvej yra pilna verslo centru nauju. Tie keli autobusai turbut gan protingai paskirstyti - “sugriebia” zmones is Seskines, Virsuliskiu ir Zirmunu. OK. Bet pvz Snipiskiu gyventojam nera jokio skirti viesojo transporto, nes niekas nei i Seskine nei i Virsuliskes tikrai nevaziuoja.

    Juokinga, kad gyvenant netoli centro - reikia i ji vaziuot masina.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.
    Ne, kaip tokiai geografinei vietai tai yra smarkiai per mažai. O kad niekas nevažiuoja, tai kodėl turėtu važiuoti. Jeigu autobuso reikia laukti daugiau nei 10 min žmonės persėda į automobilį. Seniai studijos dėl to padarytos. Bet VVT dar nesugeba to suprasti.

    Tokiai tankiai apgyvendintai ir suofisintai gatvei kaip Linkenų esamų maršrutų tikrai neužtenka, ir net ne maršrutai dabar, o tik puse jo - į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kartą į pusvalandį tai tas pats kas nevažiuoja. Ir tie patys tik į vieną pusę. Niekas nelauks pusvalandį autobuso.
    Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Linkmenų gatve važiuoja 3 maršrtai... Jei jau nevažinėji, tai bent VT žemėlapį galima patikrinti.
    Kartą į pusvalandį tai tas pats kas nevažiuoja. Ir tie patys tik į vieną pusę. Niekas nelauks pusvalandį autobuso.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kernavės gatvėje yra VT stotelės.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai yra natūrali baigtis to, kad Kernavės g. buvo "iškastruota" ir palikta tik kaip vietinio susisiekimo gatvelė. Jei būtų buvęs realizuotas pradinis planas su Kernavės tiltu, normalus VT Šnipiškėse būtų atsiradęs. Dabar kažko tikėtis yra naivu – reikiamų jungčių nėra ir neatsiras.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    butent. Man keista, kokiu kosmonautu turi but kalbedamas apie viesaji transporta linkmenu stotelej. Is esmes niekam ji nereikalinga, nes nei i centra, nei i oro uosta, nei i stoti nenuvaziuosi. Turi eit peskom i arba gaudyt persedimus iki Kalvariju g arba Europos.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Linkmenų gatve važiuoja 3 maršrtai... Jei jau nevažinėji, tai bent VT žemėlapį galima patikrinti.
    Kaip besidomintis VT, siūlau atsižvegti ne tik į statistinį maršrutų skaičių, bet dar ir įvertinti, kur tie maršrutai važiuoja ir kaip dažnai. Kaip jau buvo aukščiau pastebėta, iš Linkmenų stotelės nei į ''senąjį'' centrą, nei į stotį tiesiogiai nenuvažiuosi, čia dar nekalbant, kad tų maršrutų kursavimo dažnis yra nuo 1 iki 3 kartų per valandą. Čia gal ir būtų pateisinama kur nors Salininkuose ar Balsiuose, bet tikrai ne miesto centre.

    Komentuoti:

Working...
X