Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Horn
    replied
    Kuo toliau tuo labiau man gaila, jog Kernavės gatvė nebuvo daryta tik pėsčiųjų-dviratininkų gatvė be automobilių eismo. Perimetru per didžiąją dalį gatvės būtų nauji pastatai, komercija pirmuose aukštuose. Aplinkui nemažai naujų gyventojų. Svarbu tik tą gatvę buvę padaryti įdomesnę, kaip Hanner Rinktinės pėsčiųjų alėja.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.
    Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip papildomų paralelinio parkingo vietų bus įrengta daug kur, įskaitant patį Konstitucijos pr. Kodėl Kernavės g. buvo pasirinktas būtent toks variantas, geras klausimas. Gal tiesiog nusprendė paeksperimentuoti su tokio tipo gatve ir pažiūrėti, kaip tai veiks. Jeigu paaiškės, kad idėja nebuvo gera, perdaryti į paprastą 1+1 gatvę su paraleliniu parkavimu abiejose pusėse neturėtų būti labai sunku ar brangu.

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Ilga parkavimo juosta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kokia parkavimo juosta, kokios kišenės? Jos pastoviai būtų užstatytos, niekada nepagelbėtų atveju "kad būtų galima kažkaip sustot".

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Pasistūmėta tai pasistūmėta bet iki galo nedastumta . Reikėjo, sakyčiau, dar medžių palei gatvę ir parkavimosi juosta 5cm aukščiau prie krašto padaryt, kad būtų galima kažkaip sustot. Arba bent kišenes įrengt. Dabar gi gaunasi ta gatvė nei tranzitinė nei vietinė. Tokia kažkokia nei šiokia nei tokia. Gal išvis jos nereikėjo jei taip. Pėsčiųjų ir dviratininkų takas be auto juostų atrodytų ne taip keistai kaip tai kas čia sutverta.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Man asmeniskai viskas gerai su sia gatve, estetikos dizaino prasme simtmeciais pasistumeta i prieki, gyventojams nevazines furos ir masinos pastoviai, judesio tikrai padides kai pasistatys skansenai, vyrokai, hanneriai ir kiti skyscraperiu busimi projektai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nusivylimas kažkiek suprantamas. Iš pradžių Kernavės g. planuota kaip pagrindinė Šnipiškių eismo arterija nuo Ozo parko iki Goštauto g. su viešojo transporto linijomis, turėjusi kažkiek nukrauti Kalvarijų ir Geležinio Vilko g. O dabar ji tėra vidinė kvartalo gatvelė, kurioje net nelabai yra prasmės kokį autobusą paleisti (o jei ir bus paleistas, tai važinės su pusvalandžio pertraukomis). Kita vertus, šitas atvejis iliustruoja pasikeitusį požiūrį į urbanistiką, ir daugeliu atveju tas požiūris pasikeitė į gera. Man šiek tiek gaila, kad nebus naujos kokybiškos VT jungties, bet gal tai mažas praradimas siekiant sukurti ramesnį ir jaukesnį kvartalą.

    Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.
    Paskutinis taisė abruo; 2021.12.12, 17:13.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vienžo total košmar anot Romo.
    Taip nebuvo sakyta.
    Eismo prasme tai tik dar viena vietinės reikšmės gatvelė, kuri šiek tiek svarbesnė nei Fino g.ar panašios svarbos kaip Giedraičių gatvelė. Bent kol nėra panašu, kad ji nuimtų kažkiek srauto - net nuo Linkmenų gatvės

    Pasivažinėjimui dviračiais ar pasigrožėti želdynais ir atsivėrusiomis perspektyvomis visai neblogas variantas. Yra vienas tos gatvės pliusas, kad be šabakšynų atsivėrė vaizdas ir į Vyroką (Arfą, Sraigę, Tower ir pan.).

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu tai čia tada galėjo 3x3 padaryt jei tokia ta gatvės paskirtis arba tokių kernabvės botleneck'ų reikia min. trijų vienetų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kad aplenkti kamščius Žalgirio/GV/Lvovo/Ukmerges botlenecke. Jei reikia pvz tarp Narbuto ir Žalgirio nušokti

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O ko ten važiuot jei ne tranzitu iš Lvovo į Žalgirio g. ir atvirkščiai? Gyventojam į savo garažus įvažiavimas ne pro čia, škias atsimeta, komercija pirmuose aukštuose dar neįsikūrus( O kai vėliau įsikurs tai nepastebėjau ar bus ten nuo gatvės kišenių auto prišvartuot, jei ne tai vėl dalis srauto atpuola). Kokiu dar tikslu varyt ta gatve su auto?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vienžo total košmar anot Romo. Geriau jau užarti ir leisti šanchajaus gyventojams bulves auginti. Dabar gi vasarą ekskursijos bus kas dedasi beveik Vilniaus centre, vaizdeeeliū buzz kai pradės žmonės vaikščioti. Kokie japonai prifotkins galinių kiemo vaizdų, ten kur 50 metų visi metė visą šlamštą ir staiga bum, atsirado ten takeliai, suoleliai. Nu ble, į ką tai panašu???

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju visisškai sutikčiau su aukščiau išsakytomis negatyviomis nuomonėmis. Aš jau bandžiau važiuoti Kernavės gatve (tiek nuo Žalgirio, tiek nuo Lvovo), tai eina sau kaip blogai. Nors eismo daug nesimatė, bet net prakaitas išpylė bevažiuojant: o kas jeigu mašina suges bevažiuojant? Arba baigsis benzinas? Kaip reiks kur nors pasitraukti ir praleisti kitas mašinas? Neduok dieve po tokiu stresu važinėti. Tai aš skaitau, kad galimai ir kitiems vairuotojams galioja tas pats ir jie tiesiog nenori gadintis nervų tokiomis "gatvėmis" važinėti. Nekalbant jau apie tai, kad, esant reikalui, negalima normaliu greičiu ant 90km/h prasinešti. Čia tam atvejui, jeigu reiktų skubiai močiutę į gydymo įstaigą transportuoti. Kaip pro tą žiedą ant tokio greičio reiktų išsukti? Kas sumokės už mašinos taisymą, jeigu dėl tokių blogų inžinerinių sprendimų tektų atsiremti į stulpą? Tai daugiau aš ta gatve nevažiuosiu ir paliksiu paspirtukinkams.
    Siaip pritariu , liberastu ismyslas tas mazas greitis ir siauros gatves, ir negaliama prasinest iskart nuo Konstitucijos prospekto iki zalgirio nu dar ir tilto nera tai isvis tackia neimanoma dar ir iki Gediminkes davaziuot, kazkokius ziedus aplink miesta sukt reikia. Simasiaus ISMYSLAS!! nebalsuosiu (nors pats gyvenu ne Vilniuj)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiuo atveju visisškai sutikčiau su aukščiau išsakytomis negatyviomis nuomonėmis. Aš jau bandžiau važiuoti Kernavės gatve (tiek nuo Žalgirio, tiek nuo Lvovo), tai eina sau kaip blogai. Nors eismo daug nesimatė, bet net prakaitas išpylė bevažiuojant: o kas jeigu mašina suges bevažiuojant? Arba baigsis benzinas? Kaip reiks kur nors pasitraukti ir praleisti kitas mašinas? Neduok dieve po tokiu stresu važinėti. Tai aš skaitau, kad galimai ir kitiems vairuotojams galioja tas pats ir jie tiesiog nenori gadintis nervų tokiomis "gatvėmis" važinėti. Nekalbant jau apie tai, kad, esant reikalui, negalima normaliu greičiu ant 90km/h prasinešti. Čia tam atvejui, jeigu reiktų skubiai močiutę į gydymo įstaigą transportuoti. Kaip pro tą žiedą ant tokio greičio reiktų išsukti? Kas sumokės už mašinos taisymą, jeigu dėl tokių blogų inžinerinių sprendimų tektų atsiremti į stulpą? Tai daugiau aš ta gatve nevažiuosiu ir paliksiu paspirtukinkams.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vienu žodžiu, gavosi ne gatvė, o dar vienas kažkuo apželdintas dvirtakis, tik platesnis ir dar su papildomomis juostomis automobiliams.
    ES lėšų apželdintas dvirtakis su papildomomis juostomis automobiliams

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo
    Buvo labai pasistengta, kad tai būtų kelias iš niekur į niekur. Jei būtų jungtis iki Konstitucijos prospekto, eismo būtų daugiau. Apie tiltą per Nerį ir jungtį iki Ozo gatvės neverta ir svajoti.

    Šviesoforo ciklai Žalgirio gatvėje taip sureguliuoti, kad norint pasukti į kairę iš Žalgirio gatvės galima šaknis įleisti. Taip pat reikia stovėti prie šviesoforų išvažiuojant iš jungčių su Lvovo gatve į Konstitucijos prospektą.

    Vienu žodžiu, gavosi ne gatvė, o dar vienas kažkuo apželdintas dvirtakis, tik platesnis ir dar su papildomomis juostomis automobiliams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo. Negi niekas Waze nenaudoja?
    O jau pinai baigta ir atidaryta?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Man keista kad Kernavės gatvė nėra visai naudojama. Toks grynai kvazitunelinis teleportacijos kanalas tarp Konstitucijos ir Žalgirio be jokio eismo. Negi niekas Waze nenaudoja?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybė bandys išpirkti tą namuką, stovintį prie #Tower ir būsimos Kernavės g. jungties su Konstitucijos pr. vietoje.
    Kaip tai išpirkti? Taigi man savivaldybė ne kartą atrašinėjo ir dėl Drujos apendikso kur sugriuvęs sandėlis įsirėžęs į gatvę (K. Vanagėlio 11), ir dėl kitų panašių situacijų, kad: ,,Neįmanoma išpirkti.'' arba ,,Kodėl savivaldybė kažką turėtų išpirkinėti?'' : )

    Komentuoti:

Working...
X