Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Jeigu jau buvo kalbama apie pilnavertę sankryžą, tai teismų pastato nugriauti būtų gaila. Senas, mūrinis, paišosi į kontekstą su kitais senais ir mūriniais toje Kalvarijų g. vietoje. O tuo tarpu kitoje Kalvarijų g. pusėje medinės pirkios su tikrai žemesne architektūrine verte, ir gatvės sujungimas vietoj jų atrodytų geresnis variantas. Aišku, klausimas dar ar gyventojai sutiktų kalbėtis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kad neliks. Nei kad ten tos sankryžos apskritai reikia. Bet dviračiams eilinį kartą nieko nenumatyta toje vietoje.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
Komentuoti:
-
Turbūt pirmą kartą gyvenime sutiksiu su Romu infrastruktūros klausimais, bet tikrai nesąmonė, kad leidžiamas posūkis kairėn. Na bent jau tada turėtų būti draudžiantis ženklas su lentele 8-18 val., ar kažkas tokio. Pats ten gyvai ne vieną ir ne du incidentus mačiau. Klasikinis atvejis, kai eismas link centro stovi, tada kas nors įleidžia įvažiuot iš Lvivo gatvės, o tas žmogus užsistresavęs, kad stovi statmenai vidury kamščio bando greičiau pralėkt ir nepasižiūri normaliai dešinėn.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?Parašė Romas Rodyti pranešimąTai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBeje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
Komentuoti:
-
Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų
Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.Paskutinis taisė Romas; 2023.02.19, 09:17.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nukrautų srautą turbūt tam pusvalandžiui, kai visi ten dirbantys skubiai evakuojasi iš darbo vietos maždaug apie 17 valandąParašė gangstarr Rodyti pranešimąIšvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.
Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?
Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
Ten tos gatvės išvis nereikia. Išvažiuotų patogiai per Giedraičių ir Lvivo g. Geriau padarytų normalų pėsčiųjų/dviračių taką toje vietoje.
Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
Savo pasiūlyme atkreipiau dėmesį, kad dviračiams nieko nepasiūlyta šitam projekte, nors ten numatyta trasa pagal Darnaus judumo planą.
Komentuoti:
-
Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.
Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?
Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKrokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/Keliukas numatytas į iš kitos pusės nuo buv. Vilniaus rajono teismo.Parašė spekas Rodyti pranešimąAš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis.
Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
Jei ten bus leidžiama sukti į visas puses, o ne tik į dešinę, tai lygioje vietoje bus padaryta sudėtinga Kalvarijų - Krokuvos g. sankryža.
Komentuoti:
-
Tiesą sakant Turto bankas jau nuo 2019 pardavinėja tą pastatą... Tai galbūt būtų prasmingiau paaukoti tą pastatą gatvei, ir vystyti sklypą šalia.
Komentuoti:
-
Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis. Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai nereikalinga ta atkarpa tarp Kalvarijų g. ir burių, kuri ir taip būtų vienos krypties, perteklinė infrastruktūra, tą vietą ir taip patogu pasiekti automobiliu iš Lvivo gatvės. Dviračiams visiškai nieko, bet pavyzdžiui Krokuvos g. galėtų būti alternatyva Šeimyniškių - Konstitucijos koridoriui (Šeimyniškių g. neatsirado vietos dviračių juostai ar takui).
Rašysiu pasiūlymus atsisakyti vienpusės jungties išvažiavimui iš kvartalo, nes čia nesąmonė totali.Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.17, 19:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/krokuvos-gatves-dalies-nuo-giedraiciu-g-iki-kalvariju-g-ir-jungiamojo-kelio-nuo-krokuvos-g-iki-kalvariju-g-vilniaus-m-statybos-projekto-projektiniu-pasiulymu-pristatymas/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko neveikia, jie vidiniais bortais nevžinėja Vokietijoje ar Nyderlanduose. Aš šneku ne apie ta grindinį kuris skirtas didesnės transporto priemonės prasisukti o vidinį, už kurio prasideda žolynas.Parašė John Rodyti pranešimą
O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.
Komentuoti:
-
O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?Parašė John Rodyti pranešimą
Tai jie net FB atrašė, kad "bortai nepritaikyti sunkvežimiams", kurie neva ten tuos bortus sugadino. Paklausus, kodėl betoniniai bortai netrupa kitose šalyse, nors ant jų irgi važinėja sunkvežimiai, nebeatsakė.
Komentuoti:
-
Tas taip, yra nemažas kokybės spektras. Pavyzdžiui esu matęs porą vietų Vilniuje (berods Jogailos gatvėje prie Iki, nors galiu klysti), kur sovietinės (!) betoninės šaligatvio plytelės (tos su mažais akmenukais) buvo geriau išsilaikiusios nei šalia pakankamai šviežiai sudėtos šimašinės. Jei nesiekiam sovietinių betono standartų tai spėju iki vokiškųjų ten šviesmečiai.Parašė John Rodyti pranešimąBetonas gali būti be galo tvirtas materialas
Komentuoti:
-
Šiaip tai pačioje Kernavės g. yra granitiniai, gatvės viduryje. Bet problema čia turbūt apskritai ne medžiagiškumas, bet esamos medžiagos kokybė ir sudėtis. Betonas gali būti be galo tvirtas materialas, kaip ir prastas granitas gali trupėti ir lūžti. Vokietijoje (Diuseldorfe, Kiolne) visur naudojamas betonas, bet nei plytelės, nei bortai, nei kitos detalės netrupa. Tiesą sakant, per poros dienų pasivaikščiojimus suskilusių betoninių plytelių mačiau tik vieną kitą, kur matyt buvo pridaryta kažkokio broko.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Problema, kad iš šios VMS valdžios jų galima nesitikėt net pačiame centre iš esmės rekonstruojant gatvę, kaip pvz buvo su Totorių g.
Ok, o ką daryt antro klausimo atveju? Nes puikiai žinom kokie yra tie bortai ir trinkelės, puikiai žinom koks yra garantinis laikotarpis ir puikiai žinom kokie būna VMS atsakymai, kai to garantinio nėra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Neries krantinė yra mistika, ją iš esmės jau dabar būtų galima beveik visą tvarkyti iš naujo (bent grindinį šalia upės), nes darbų kokybė iš plikos akies tragiška. Ypač atkarpoje tarp Žaliojo ir Karaliaus Mindaugo tiltų.Parašė Edd Rodyti pranešimąBaisiausia kad praktiškai visas Vilnius trupa. Gedimino pr. - trupa, Rotušės aikštė - trupa... Net naujai rekonstruotos Neries krantinės trupa, po kelių metų atrodys kad jos buvo rekonstruotos mažiausiai prieš 20 metų. Kaip galima nematyti tokios akivaizdžios problemos? Tokios plytelės/bordiūrai užprogramuoja pastovius remontus arba tiesiog išbyrėjusias aikštes/kelius/šaligatvius...
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: