Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
    Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
    Turbūt pirmą kartą gyvenime sutiksiu su Romu infrastruktūros klausimais, bet tikrai nesąmonė, kad leidžiamas posūkis kairėn. Na bent jau tada turėtų būti draudžiantis ženklas su lentele 8-18 val., ar kažkas tokio. Pats ten gyvai ne vieną ir ne du incidentus mačiau. Klasikinis atvejis, kai eismas link centro stovi, tada kas nors įleidžia įvažiuot iš Lvivo gatvės, o tas žmogus užsistresavęs, kad stovi statmenai vidury kamščio bando greičiau pralėkt ir nepasižiūri normaliai dešinėn.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
    Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
    Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
    Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
    Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų
    Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
    Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.19, 08:17.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.

    Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?

    Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
    Nukrautų srautą turbūt tam pusvalandžiui, kai visi ten dirbantys skubiai evakuojasi iš darbo vietos maždaug apie 17 valandą
    Ten tos gatvės išvis nereikia. Išvažiuotų patogiai per Giedraičių ir Lvivo g. Geriau padarytų normalų pėsčiųjų/dviračių taką toje vietoje.
    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
    Savo pasiūlyme atkreipiau dėmesį, kad dviračiams nieko nepasiūlyta šitam projekte, nors ten numatyta trasa pagal Darnaus judumo planą.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.

    Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?

    Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis.
    Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
    Keliukas numatytas į iš kitos pusės nuo buv. Vilniaus rajono teismo.
    Jei ten bus leidžiama sukti į visas puses, o ne tik į dešinę, tai lygioje vietoje bus padaryta sudėtinga Kalvarijų - Krokuvos g. sankryža.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tiesą sakant Turto bankas jau nuo 2019 pardavinėja tą pastatą... Tai galbūt būtų prasmingiau paaukoti tą pastatą gatvei, ir vystyti sklypą šalia.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis. Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Visiškai nereikalinga ta atkarpa tarp Kalvarijų g. ir burių, kuri ir taip būtų vienos krypties, perteklinė infrastruktūra, tą vietą ir taip patogu pasiekti automobiliu iš Lvivo gatvės. Dviračiams visiškai nieko, bet pavyzdžiui Krokuvos g. galėtų būti alternatyva Šeimyniškių - Konstitucijos koridoriui (Šeimyniškių g. neatsirado vietos dviračių juostai ar takui).
    Rašysiu pasiūlymus atsisakyti vienpusės jungties išvažiavimui iš kvartalo, nes čia nesąmonė totali.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.17, 18:53.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/krokuvos-gatves-dalies-nuo-giedraiciu-g-iki-kalvariju-g-ir-jungiamojo-kelio-nuo-krokuvos-g-iki-kalvariju-g-vilniaus-m-statybos-projekto-projektiniu-pasiulymu-pristatymas/

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	368
Size:	145,2 kB
ID:	2031028
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.
    Nieko neveikia, jie vidiniais bortais nevžinėja Vokietijoje ar Nyderlanduose. Aš šneku ne apie ta grindinį kuris skirtas didesnės transporto priemonės prasisukti o vidinį, už kurio prasideda žolynas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?
    O ką jie veikia ant bortų Vokietijoje ar Nyderlanduose? Esmė, kad nuo jų bortai trupa kažkodėl tik Vilniuje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai jie net FB atrašė, kad "bortai nepritaikyti sunkvežimiams", kurie neva ten tuos bortus sugadino. Paklausus, kodėl betoniniai bortai netrupa kitose šalyse, nors ant jų irgi važinėja sunkvežimiai, nebeatsakė.
    O ką sunkvežimiai veikia ant vidinio žiedo borto? Tipo užmigęs kiaurai pravažiavo ar kas?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Betonas gali būti be galo tvirtas materialas
    Tas taip, yra nemažas kokybės spektras. Pavyzdžiui esu matęs porą vietų Vilniuje (berods Jogailos gatvėje prie Iki, nors galiu klysti), kur sovietinės (!) betoninės šaligatvio plytelės (tos su mažais akmenukais) buvo geriau išsilaikiusios nei šalia pakankamai šviežiai sudėtos šimašinės. Jei nesiekiam sovietinių betono standartų tai spėju iki vokiškųjų ten šviesmečiai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Problema, kad iš šios VMS valdžios jų galima nesitikėt net pačiame centre iš esmės rekonstruojant gatvę, kaip pvz buvo su Totorių g.

    Ok, o ką daryt antro klausimo atveju? Nes puikiai žinom kokie yra tie bortai ir trinkelės, puikiai žinom koks yra garantinis laikotarpis ir puikiai žinom kokie būna VMS atsakymai, kai to garantinio nėra.
    Šiaip tai pačioje Kernavės g. yra granitiniai, gatvės viduryje. Bet problema čia turbūt apskritai ne medžiagiškumas, bet esamos medžiagos kokybė ir sudėtis. Betonas gali būti be galo tvirtas materialas, kaip ir prastas granitas gali trupėti ir lūžti. Vokietijoje (Diuseldorfe, Kiolne) visur naudojamas betonas, bet nei plytelės, nei bortai, nei kitos detalės netrupa. Tiesą sakant, per poros dienų pasivaikščiojimus suskilusių betoninių plytelių mačiau tik vieną kitą, kur matyt buvo pridaryta kažkokio broko.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Baisiausia kad praktiškai visas Vilnius trupa. Gedimino pr. - trupa, Rotušės aikštė - trupa... Net naujai rekonstruotos Neries krantinės trupa, po kelių metų atrodys kad jos buvo rekonstruotos mažiausiai prieš 20 metų. Kaip galima nematyti tokios akivaizdžios problemos? Tokios plytelės/bordiūrai užprogramuoja pastovius remontus arba tiesiog išbyrėjusias aikštes/kelius/šaligatvius...
    Neries krantinė yra mistika, ją iš esmės jau dabar būtų galima beveik visą tvarkyti iš naujo (bent grindinį šalia upės), nes darbų kokybė iš plikos akies tragiška. Ypač atkarpoje tarp Žaliojo ir Karaliaus Mindaugo tiltų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip, centre kaip Totorių ar ir Šnipiškėse turėtų dėti granitinius ar bent jau geresnių parametrų betoninius. Reikia tikėtis su nauja valdžia tas pasikeis

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aišku būtų geriau granitiniai, bet bent jau kol kas nesitikiu, kad paprastame įvažiavime link siurblinės sudės tokius.
    Problema, kad iš šios VMS valdžios jų galima nesitikėt net pačiame centre iš esmės rekonstruojant gatvę, kaip pvz buvo su Totorių g.

    Ok, o ką daryt antro klausimo atveju? Nes puikiai žinom kokie yra tie bortai ir trinkelės, puikiai žinom koks yra garantinis laikotarpis ir puikiai žinom kokie būna VMS atsakymai, kai to garantinio nėra.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Reikia vėl reportinti, kol yra garantija, privalo tvarkyti. Gal net patiems užknis keisti į trupančius ir pakeis į normalius?
    Jei išpuls laiko. Aš jau su neveikiančiu gatvės apšvietimu praktiškai full time ten užsiimu raportavimu. Dažnai po ~5 kartus tasausi su 1 šviestuvu kol sutvarko.

    Komentuoti:

Working...
X