Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Stovai su varžteliais? https://scontent.fvno1-1.fna.fbcdn.n...yA&oe=628933B2
- 1 patinka
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Galimas variantas, nes aprašyme paminėtas 69 autobuso paleidimas, stops.lt jau irgi paskelbtas maršruto atnaujinimas.
Klausimas ar pareguliuos Žalgirio-Kernavės g. sankryžos kairį posūkį, ar stovės lauks kelias minutes žalio signalo.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTurbūt todėl, kad dabar paleidžiamas VT gatve.
Klausimas ar pareguliuos Žalgirio-Kernavės g. sankryžos kairį posūkį, ar stovės lauks kelias minutes žalio signalo.
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąO vat kodel tik dabar? Gi seniai naudojama.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSavivaldybė paskelbė apie Kernavės gatvės atidarymą.
https://facebook.com/events/s/kernav...8741080970013/
Komentuoti:
-
Savivaldybė paskelbė apie Kernavės gatvės atidarymą.
https://facebook.com/events/s/kernav...8741080970013/
Komentuoti:
-
Nepamiškit kad "praleisti pravažiuojantį" as mus reiškia ne sustoji ir praleidi, o lendi į tarpą ir skaičiuoji numuštų veidrodėlių skaičių. Dar toj pusėje kur nestovi vairuotojas tave šaligatviu apvažiuos jei netingės.
Komentuoti:
-
"Ramaus eismo" gatvė. Tikiuosi parkavimo vietas irgi išmėtys tai vienoj, tai kitoj pusėj, jog reiktų vingiuoti, o kartais ir praleisti atvažiuojantį iš priešas. Bent jau taip daro Ženevoje analogiškose gatvėse.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.
Kiek man teko vaikščioti, visi gan kultūringai pravažiavo.
Palaukime, kol susodins medžius ir krūmus, sustatys suoliukus, kitoks bus vaizdas, kitaip važiuos, nes dabar trinkelių jūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.- Pėstieji pereina iš vienos šaligatvio į pusės į kitą.
- Automobilinės pėsčiųjų perėjos zebro tęsinys per dviračių taką. Kažkas panašaus kaip Giedraičių g.
Kaune galima sutikti abi rūšis. Pramonės pr., Savanorių pr. dviračių takai taip ir sužymėti, kad pvz. ir į stotelę nuvestos perėjos iš šaligatvio, pėstieji ne itin laikosi zebro. Taip pat zebrai ties automobilinėmis pėsčiųjų perėjomis. Vilniuje, pvz. Giedraičių g., zebrai paišomi tik ties automobilinėsmis perėjomis. Tokie zebrai taip pat populiarūs visoje Lenkijoje.
Beje, kiek teko atkreipti dėmesį, Nyderlanduose zebrų dviračių takuose, kaip ir Vilniuje, irgi vengiama.
Kaip ir atrodo cool tie zebrai, bet laikoma, kad dviratis tai ne automobiliai, suteikti pirmumą pėstiesiems darosi beveik tas pats, kai pėstieji suteikia pirmumą pėsčiajam. Kai greičiai iki 20 km/h, taip kaip gyvenamoje zonoje, pėsčiųjų perėjos darosi mažai tikslingos.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKernavės g. trūksta tik papildomos lentelės (856) po trikampiu ir trikampių ant asfalto prieš perėjas – prieš įvažiuojant į žiedą (iš žiedo yra trikampiai prieš pervažą). Taip, kaip Olandijoj daro:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Reikia pripažinti, kad visa gatvės išklotinė visai gerai atrodo. Taip, netgi Anrekos namai. Kas gerai? Visų pirma, perimetras. Antra, skirtingų sprendimų ir tūrių pastatai. Na, diena buvo salėta, tokią dieną net Anreka gražiai atrodo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš kai pirmą kartą apsilankiau, vertinu 9/10, kad pagaliau ne tankams gatvę pastatė. Plius su dar su šiokiu tokiu požiūriu į civilių patogumu.
10/10 jei gatvė nesulauktų iš vis jokios kritikos: pastatų architektūra, žolės lopinėliai nepageidaujamose vietose, taip pat nepatenkinti miesto rajonskai negalintys greit pravažiuot pro čia.
Jei visos naujos gatvės būtų tokios, mūsų urbanistinę padėtį vertinčiau kaip bent jau patenkinamą/gerą Visada pridedu kuklumo, nes žmogus iš principo negali idealiai visko daryti.Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.06, 20:42.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: