Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Stovai su varžteliais? https://scontent.fvno1-1.fna.fbcdn.n...yA&oe=628933B2

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Na, ir labai viskas dailiai, negi ne?

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...79237094253745

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Galimas variantas, nes aprašyme paminėtas 69 autobuso paleidimas, stops.lt jau irgi paskelbtas maršruto atnaujinimas.
    Klausimas ar pareguliuos Žalgirio-Kernavės g. sankryžos kairį posūkį, ar stovės lauks kelias minutes žalio signalo.
    Galėtų išduoti autikų vairuotojams distancinį pultelį, kad perjungtų į žalią sau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Turbūt todėl, kad dabar paleidžiamas VT gatve.
    Galimas variantas, nes aprašyme paminėtas 69 autobuso paleidimas, stops.lt jau irgi paskelbtas maršruto atnaujinimas.
    Klausimas ar pareguliuos Žalgirio-Kernavės g. sankryžos kairį posūkį, ar stovės lauks kelias minutes žalio signalo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    O vat kodel tik dabar? Gi seniai naudojama.
    Turbūt todėl, kad dabar paleidžiamas VT gatve.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Pumpurai dabar tik susprogo. Atsiskleide visas zalumos grozis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Savivaldybė paskelbė apie Kernavės gatvės atidarymą.

    https://facebook.com/events/s/kernav...8741080970013/
    O vat kodel tik dabar? Gi seniai naudojama. Ar gal kokie keli sušik*i bordiūrai prisitingint neprisiruošta per pusę metų kad vieton patupdyt? Tai tipo sakykim dabar jau įkalė juos į vietą ir jau skelbia "grandijoziniaus" projekto šventinę ir didžią pabaiga? Ar kaip?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Savivaldybė paskelbė apie Kernavės gatvės atidarymą.

    https://facebook.com/events/s/kernav...8741080970013/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nepamiškit kad "praleisti pravažiuojantį" as mus reiškia ne sustoji ir praleidi, o lendi į tarpą ir skaičiuoji numuštų veidrodėlių skaičių. Dar toj pusėje kur nestovi vairuotojas tave šaligatviu apvažiuos jei netingės.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    "Ramaus eismo" gatvė. Tikiuosi parkavimo vietas irgi išmėtys tai vienoj, tai kitoj pusėj, jog reiktų vingiuoti, o kartais ir praleisti atvažiuojantį iš priešas. Bent jau taip daro Ženevoje analogiškose gatvėse.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.
    Ji yra bendro eismo, o ne "saugaus eismo". Saugaus eismo gatvės turi būti visos.
    Kiek man teko vaikščioti, visi gan kultūringai pravažiavo.
    Palaukime, kol susodins medžius ir krūmus, sustatys suoliukus, kitoks bus vaizdas, kitaip važiuos, nes dabar trinkelių jūra.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.
    Ant dviračių takų esančias perėjas išskirčiau į dvi rūšis:
    • Pėstieji pereina iš vienos šaligatvio į pusės į kitą.
    • Automobilinės pėsčiųjų perėjos zebro tęsinys per dviračių taką. Kažkas panašaus kaip Giedraičių g.

    Kaune galima sutikti abi rūšis. Pramonės pr., Savanorių pr. dviračių takai taip ir sužymėti, kad pvz. ir į stotelę nuvestos perėjos iš šaligatvio, pėstieji ne itin laikosi zebro. Taip pat zebrai ties automobilinėmis pėsčiųjų perėjomis. Vilniuje, pvz. Giedraičių g., zebrai paišomi tik ties automobilinėsmis perėjomis. Tokie zebrai taip pat populiarūs visoje Lenkijoje.

    Beje, kiek teko atkreipti dėmesį, Nyderlanduose zebrų dviračių takuose, kaip ir Vilniuje, irgi vengiama.

    Kaip ir atrodo cool tie zebrai, bet laikoma, kad dviratis tai ne automobiliai, suteikti pirmumą pėstiesiems darosi beveik tas pats, kai pėstieji suteikia pirmumą pėsčiajam. Kai greičiai iki 20 km/h, taip kaip gyvenamoje zonoje, pėsčiųjų perėjos darosi mažai tikslingos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.
    Bet tada pėstieji ten turėtų pirmenybę?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kernavės g. trūksta tik papildomos lentelės (856) po trikampiu ir trikampių ant asfalto prieš perėjas – prieš įvažiuojant į žiedą (iš žiedo yra trikampiai prieš pervažą). Taip, kaip Olandijoj daro:
    Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kernavės g. trūksta tik papildomos lentelės (856) po trikampiu ir trikampių ant asfalto prieš perėjas – prieš įvažiuojant į žiedą (iš žiedo yra trikampiai prieš pervažą). Taip, kaip Olandijoj daro:

    Click image for larger version

Name:	Per_pereja_vaziuojama.jpg
Views:	1339
Size:	130,9 kB
ID:	1962105 Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1339
Size:	183,0 kB
ID:	1962106

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Kernavės g.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Reikia pripažinti, kad visa gatvės išklotinė visai gerai atrodo. Taip, netgi Anrekos namai. Kas gerai? Visų pirma, perimetras. Antra, skirtingų sprendimų ir tūrių pastatai. Na, diena buvo salėta, tokią dieną net Anreka gražiai atrodo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš kai pirmą kartą apsilankiau, vertinu 9/10, kad pagaliau ne tankams gatvę pastatė. Plius su dar su šiokiu tokiu požiūriu į civilių patogumu.

    10/10 jei gatvė nesulauktų iš vis jokios kritikos: pastatų architektūra, žolės lopinėliai nepageidaujamose vietose, taip pat nepatenkinti miesto rajonskai negalintys greit pravažiuot pro čia.

    Jei visos naujos gatvės būtų tokios, mūsų urbanistinę padėtį vertinčiau kaip bent jau patenkinamą/gerą Visada pridedu kuklumo, nes žmogus iš principo negali idealiai visko daryti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.06, 20:42.

    Komentuoti:

Working...
X