Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Norima rekonstruoti Lvivo ir Krokuvos gatves - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

    Gegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms.
    Žiūrėsim, kas iš šito išeis. Lvivo g. rekonstrukcija yra būtina ir seniai overdue, bet žinant paskutines tendencijas VMS, turbūt nereiktų daug tikėtis.

    O Krokuvos g. projektas juk jau seniai yra, tai vėl iš naujo darys?
    Paskutinis taisė John; 2024.05.05, 13:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šatrijos - Laumėnų gatvių sankryža
    Foto 2024.05

    Šatrijos gatvėje pietų kryptimi kieta danga yra tik iki dviejų naujų namų


    Sankryža šalia "Naujojo Skanseno" kvartalo


    Šatrijos gatvėje eismas (ir parkavimas) šiaurės kryptimi atidarytas iki Videniškių gatvės


    Laumėnų gatvė vakarų kryptimi kol kas uždaryta




    Laumėnų gatvės vaizdas rytų kryptimi link Kernavės gatvės
    Anksčiau ši atkarpa turėjo Šatrijos gatvės vardą


    Yra kur tobulėti

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gyventojai kviečiami susipažinti su Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizija

    <..>

    Susitikimas vyks Vilniaus miesto savivaldybės (Konstitucijos pr. 3) 20-ame aukšte. Susitikimo metu specialistai pristatys nagrinėjamos teritorijos raidos perspektyvas, Lvivo ir Krokuvos gatvių vizijas bei darnaus judumo (įskaitant ir viešojo transporto) perspektyvą šioje teritorijoje. Po pristatymo vyks diskusija prie teminių stalų – dalyviai galės paklausti ir išsakyti nuomonę apie kuriamus Lvivo ir Krokuvos gatvių dizaino principus ir su šiomis gatvėmis besiribojančias viešąsias erdves.

    <..>
    https://idvilnius.lt/lvivo-ir-krokuvos-gatviu-pokyciai/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Yra, bet jis vis dar uždarytas ir atrodo, kad bus su durimis
    Taip, norintiems aplenkti duris ir patekti į podzemkę irgi galima pasinaudoti tuo pačiu įvažiavimų į parkingą. Darnus judumas, walkability ir accessibility, tsakant.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    O nebuvo pirminis planas sujungti požeminės perėjos po Europa su Artery, padarant praėjimą po Konstitucijos pr.?
    Kitu atveju tai eilinis pavyzdys, kad šitame mieste nėra planavimo ruošiantis kažką statyti.
    Yra, bet jis vis dar uždarytas ir atrodo, kad bus su durimis

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Argi neironiška
    Aš ir naudojuos tuo pravažiavimu. Pagalvojau, jei jie pastabės šitą tendenciją, ar nepadarys tam tikrų ribojimų
    O nebuvo pirminis planas sujungti požeminės perėjos po Europa su Artery, padarant praėjimą po Konstitucijos pr.?
    Kitu atveju tai eilinis pavyzdys, kad šitame mieste nėra planavimo ruošiantis kažką statyti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, dėl tos pačios vietos. Ironiška, kad dabar patogiausias būdas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams ir kitiems micromobilininkams patekti iš Upės g. į Konstitucijos pr. yra pro Artery... požeminį parkingą. T.y. literaliai einant per automobiliams skirtus šlagbaumus ir po to pro automobiliams skirtą rampą į Konstitucijos pr.
    Argi neironiška
    Aš ir naudojuos tuo pravažiavimu. Pagalvojau, jei jie pastabės šitą tendenciją, ar nepadarys tam tikrų ribojimų

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pilnai užtektų (ir reikėtų) tokiose gatvėse, kaip Upės, riboti tranzitą. Ir, kadangi Vilniuje ženklai yra tik pasiūlymas, tą reikėtų daryti fizinėmis priemonėmis. Pageidautina betono blokais, nes atskyrus paprastais bortais ir trinkelėmis liaudis nematys problemos važiuot kaip važiavusi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Išvažiavimas iš Artery ir Radisson viešbučio. Išplatino pridedant dar vieną eismo juosta
    Jei pavyktų įgyvendinti kai kurių politikų siūlomą eismo draudimą Upės gatvėje, tai būtų kelias į niekur - bent sakurų žydėjimo.metu

    Made in Vilnius / Delfi 2024.04.21
    "Made in Vilnius" skaitytojai išsakė savo nuomonę dėl pasiūlymo uždrausti eismą Upės gatvėje
    36 proc. apklaustųjų (536 balsai) atsakė, kad automobilių judėjimas jiems netrukdo ir jo drausti nereikia.
    Su jais nesutinka 30 proc. respondentų (448 balsai), kurie mano, kad eismą Upės g. stabdyti reikėtų.
    Su tokiu scenarijumi sutiktų dar 18 proc. žmonių (276 balsai) su sąlyga, kad eismas būtų draudžiamas dalinai arba tam tikromis valandomis.
    Dar 16 proc. (237 balsai) klausiamas pasirodė neaktualus.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...tveje-96383849
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/miestas/vilnieciai-eismas-upes-gatve-sakuru-zydejimo-laikotarpiu-neturetu-buti-draudziamas/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, dėl tos pačios vietos. Ironiška, kad dabar patogiausias būdas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams ir kitiems micromobilininkams patekti iš Upės g. į Konstitucijos pr. yra pro Artery... požeminį parkingą. T.y. literaliai einant per automobiliams skirtus šlagbaumus ir po to pro automobiliams skirtą rampą į Konstitucijos pr.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Išvažiavimas iš Artery ir Radisson viešbučio. Išplatino pridedant dar vieną eismo juosta

    Vaizdas seniau:
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	444
Size:	90,1 kB
ID:	2125588


    Vaizdas dabar:
    Click image for larger version

Name:	20240421_175456.jpg
Views:	460
Size:	1,86 MB
ID:	2125587

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Šuliniai statomi pagal bortus. O balos aiškiai formuojasi pagal ratų provėžas, tai čia bus pagrindo kokybės problema.
    Ir matosi, kad žiauri problema. Kadangi trapai yra abiejose pusėse, tai profilis turėjo būti /\ formos. O šiuo atveju daugiausiai vandens stovi ties ašine linija ir akivaizdu jog ten danga žemiausia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Ten net aiškiausiai matosi, kaip prie jų trinkelės kyla aukštyn, čia grynai kaip iš Naša Raša statybininkų sketch'o
    Šuliniai statomi pagal bortus. O balos aiškiai formuojasi pagal ratų provėžas, tai čia bus pagrindo kokybės problema.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tos grotelės šonuose gal vakuuminės, nes net plika akimi matosi, kad jos yra bene aukščiausiame taške per visą profilį.
    Ten net aiškiausiai matosi, kaip prie jų trinkelės kyla aukštyn, čia grynai kaip iš Naša Raša statybininkų sketch'o

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tos grotelės šonuose gal vakuuminės, nes net plika akimi matosi, kad jos yra bene aukščiausiame taške per visą profilį.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Ką tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:

    Ir lietvamzdis tiesiai ant dangų - kaip prie caro. Nepaisant naujoviškų grotelių bortuose, lietvsmzdžiui pajungt jau matyt nebepakankamas vamzdžių pralaidumas, bet perbėgęs per šaligatvį legalizuojasi į pakankamą
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.18, 21:26.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Ką tik atidaryta Kintų gatvė, prie Šnipiškių aikštės, po lietaus:
    Click image for larger version  Name:	20240416_184831.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2125063

    Click image for larger version  Name:	20240416_184802.jpg Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2125062

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Būtų puiku, jei būtų paleistas VT per visą Linkmenų g. ir po to per šią projektuojamą Kernavės g. atkarpą į Ozo g.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Realiai tai ten turėtų būti draudžiamas tranzitinis eismas ir uždėtas šlagbaumas, praleidžiantis tik VT ir emergency servisus. Ko nereikia Linkmenų g. gyventojams, tai jų gatvę užkemšančių "gudresnių" automarozų, kurie bandys pro ten "aplenkti" kamščius ir tokiu būdu sėdės kamštyje toje gatvėje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Užkimšta visais atvejais.

    Komentuoti:

Working...
X