Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Koks puikus vandens iš lietvamzdžių nuvedimas... Tiesiai ant šaligatvio.
    Helsinkyje tokių pilna:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230707_162201.jpg
Views:	310
Size:	4,01 MB
ID:	2099733

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Koks puikus vandens iš lietvamzdžių nuvedimas... Tiesiai ant šaligatvio.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Parašė Azure Rodyti pranešimą
    Kaip jums toks šaligatvio atitvėrimo sprendimas? Panašu, kad vadeliotojai parkavo karietas bet kaip ir buvo imtąsi "hot fix'o". Kintų gatvė 3.


    Panašu, kad buvo pakeistos dangos ir erdvė priešais namą konvertuota iš parkingo į šaligatvį. Jeigu dar tuos purvyno gabaliukus panaikins, bus labai džiuginantys pokyčiai (bortų pakeitimo į tinkamus aš net nesitikiu....).



    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Ta pati Kernavės gatvė darbo dienomis:



    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kernavės g. 2023 metų gruodžio sekmadienį

    Sakyčiau tikrai vykęs projektas. Krūmai net ir žiemą suteikia savotiško jaukumo, eismo beveik nėra, ramu, tylu, takai platūs ir patogūs.
    Kas nustebino, kad visoje gatvėje takai yra nuvalyti, o ne pribarstyti druska, todėl daug patogiau ir žiemiškiau eiti/važiuoti dviračiu, nei per "tešlas" ar balas. Druska pribastyta buvo tik VT stotelėse.









    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atkurtos ir papildytos šios temos 1 puslapio NMC 2001-2005 m. nuotraukos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už susidomėjimą.
    Pasistengsiu atkurti įdomesnes nuotraukas kai bus laiko. Labai tikiuosi, kad jo atsiras iki Kalėdų.
    Išsamiau atsakiau temoje apie nuotraukų talpinimą forume.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...7-06?p=2086554

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vis sugrįžta diskusija apie "per platų" Konstitucijos propektą.
    Kai raginanama siaurinti Konstitucijos prospektą, paprastai apeinamas klausimas - ar pastačius naujus biurų pastatus buvusi dviejų juostų gatvė susitvarkytu su išaugusiu srautu. Jei nebūtų praplatintas Konstitucijos prospektas tai vargu ar būtų atsiradęs NMC.

    Įdedu porą palyginimų iš senų nuotraukų - iki platinimo ir iškart po 2003 m. atliktos 23 mln. litų investicijos į KT platinimą.

    Iš gatvės lygio.
    ​​​​​Iki platinimo. Foto 2002.07


    Po platinimo. Foto 2003.12


    Iš viršaus.
    Iki platinimo. Foto 2003.04 nuo statomo Vilniaus m. savivaladybės pastato


    Po platinimo. Foto 2006.10 iš "Hanner" biurų pastato
    ieskojau senu Konstitucijos pr nuotrauku ir radau sias. Butu gerai kad tokias pacias esancias sios temos pirmame puslapyje pakeistum i sitas be "Photobuchet" logotipu per visa dydi.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal dėl to, kad čia projektuojami +- aukštybiniai pastatai? Iki 85 metrų, tai gal reikalavimas yra iš gaisrininkų dėl erdvės kopėčioms sukiotis?

    Bet plotis čia man atrodo nėra problema. Problema yra, kad vėl projektuojama 100 metrų atkarpa, nors yra visai gatvei parengtas projektas. Galėtų na bent jau atkarpą nuo Kernavės iki Daugėliškio sutvarkyt, kad neliktų dar 100 metrų...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Eilinė būsimo tranzitinio eismo gatvė
    Tikrai ne argumentas, didinti plotį dėl priešgaisrinio pravažiavimo, nes jo nėra kaip teisiškai pagrįsti.
    Vienitelis reikalavimas: STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“
    31. Motorizuoto eismo gatvių tinklas turi užtikrinti priešgaisrinių ir kitų specialiųjų tarnybų transporto priemonių privažiavimą iki pastatų ne tolimesniu kaip 25 m atstumu.
    Jeigu jau tikrai norėtų apsisaugoti nuo blogai priparkuotų automobilių, turėtų numatyti parkavimo apsaugos zona (taip, kaip padaryta Žirmūnų g.):
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	126,0 kB ID:	2085142

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Labai paprasta. kai bus iš abiejų pusių priparkuoti automobiliai (nepriklausomai nuo to ar tai leidžiama ar ne) tada gaisrinė arba pravažiuos, arba ne. Kai nepravažiavo mano kaiminijoje teko gaisrininkams pėstiems bėgti į gaisrą. nepavydžiu. Aišku galima daryti konrmalią kontrolę (ten vienoje pusėje draudžiama sustoti) bet net pranešinėjant 3 metus tas vis tiek nevyksta.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Atsirado nauji projektiniai pasiūlymai Krokuvos g. atkarpai ties būsimu projektu Horizontai: Krokuvos g. ties “Horizontai” - planuojamas - Citify

    Gatvė D kategorijos, tad turėtų būti projektuojamos 2.75 m eismo juostos, bet projektuojamos 3 m pločio "atsižvelgiant į gaisrinio pravažiavimo reikalavimus". Ar iš tiesų gali būti toks pagrindimas ir jei taip, kodėl ne visur taikomas?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-27 002710.png
Views:	1872
Size:	1,69 MB
ID:	2085118

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Paskutiniu metu galvoju, kad jei kandidatas be gatvių platinimo ir asfaltavimo dar pažadėtų nuimti visus greičio matuoklius, tai būtų išrinktas ne tik į merus, bet ir į prezidentus. Ir tai galėtų būti atvirai prorusiškas kandidatas arba net rusas.
    Jeigu dar pažadėtų panaikinti mokamo parkingo zonas ir uždrausti bausti už parkavimąsi pažeidžiant KET - laimėtų net ir su Vladimir Putin vardu.
    Paskutinis taisė ttttt; 2023.10.04, 13:42.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

    Kad šitam forume dominuoja kiek kitokio požiūrio į gatves šalininkai, tai nėra tas pats su visuomenės požiūriu. Kaip tik, visuomenėje ir vilniečių bendruomenėje, dabartinis meras kaip beje ir Matijošaitis Kaune, yra gerai vertinami. O jeigu va šitas meras imtųsi gatvių siaurinimo, tai tada jo reitingai važiuotų žemyn.

    Bus įdomu matyti kaip atrodys naujas savivaldybės biudžetas kitiems metams, tada bus galima jau matyti kokia bus politika visai kadencijai. Na ir įdomu koks bus naujojo miesto architekto požiūris, ką kalbės apie siaurinimą
    Paskutiniu metu galvoju, kad jei kandidatas be gatvių platinimo ir asfaltavimo dar pažadėtų nuimti visus greičio matuoklius, tai būtų išrinktas ne tik į merus, bet ir į prezidentus. Ir tai galėtų būti atvirai prorusiškas kandidatas arba net rusas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Šitas visas nesąmones pridarytas - "paprastuosius remontus", ištisinius asfaltavimus - reikės kažkam perdarinėti po to anyway, čia faktas. Tiesiog kaip visada už viską dvigubai sumokėsim, nes turtingi esam.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
    nu nieko sau mera isirinkote, sunku patiketi. Skamba kaip suvaikejes kvailys-narcizas. Ar cia nebus tik konservatoriu dovanele Vilniaus miestui: Kupcinskas 2.0. Kaunieciai sito sudo tiek atsikando, kad dabar ir korumpuota bandita i valdzia renka, kad tik Andriukas negriztu atgal.
    Kad šitam forume dominuoja kiek kitokio požiūrio į gatves šalininkai, tai nėra tas pats su visuomenės požiūriu. Kaip tik, visuomenėje ir vilniečių bendruomenėje, dabartinis meras kaip beje ir Matijošaitis Kaune, yra gerai vertinami. O jeigu va šitas meras imtųsi gatvių siaurinimo, tai tada jo reitingai važiuotų žemyn.

    Bus įdomu matyti kaip atrodys naujas savivaldybės biudžetas kitiems metams, tada bus galima jau matyti kokia bus politika visai kadencijai. Na ir įdomu koks bus naujojo miesto architekto požiūris, ką kalbės apie siaurinimą

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    nu nieko sau mera isirinkote, sunku patiketi. Skamba kaip suvaikejes kvailys-narcizas. Ar cia nebus tik konservatoriu dovanele Vilniaus miestui: Kupcinskas 2.0. Kaunieciai sito sudo tiek atsikando, kad dabar ir korumpuota bandita i valdzia renka, kad tik Andriukas negriztu atgal.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Konkrečiai nežinau, ką numatė tvarkyti, bet vystant Vytenio g. 46B
    Jie lyg ir projektavo šaligatvio palei Kauno g. atnaujinimą. Nebent čia ne tai, o dar kažkas daugiau buvo planuojama. Bet ką gi čia galėjo užreikalaut? Papildomą juostą įrengt?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-02 182720.jpg
Views:	2062
Size:	293,6 kB
ID:	2079708

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Žinau Vilnuje atvejį, kai pasikeitus valdžiai, projektą liepė koreguoti pagal Valdelio standartus, nors jau projektas buvo parengtas ir suderintas. Kadangi atsirado papildomos išlaidos projekto koregavimui, o pakeitimai nebuvo į gerąją pusę, investuotojas ir pastato vystyojas atsisakė toliau rengti gatvės projektą ir skirti lėšas infrastruktūros gerinimui. Todėl dabar sumokės infrastruktūros mokestį, o aplink liks nesutvakyta. Gal čia tokia pati situacija?
    Cia reik viesint tokus atvejus, nes jau einam ne prie visko asfaltavimo, bet ir prie zmoniu ir verslu terorizavimo. Jei taip toliau, tai bus blogai ir vienintelis dalykas yra viesumos tokiem atvejams.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gal čia tokia pati situacija?
    Čia labiau situacija tokia, kad debilas už'cancel'ino šį projektą, nes jame yra atsisakoma vienos eismo juostos, o čia juk gaunasi gatvės siaurinimas, už kurį debilo rinkėjai užpuls debilą, todėl debilas nusprendė eiti jau pramin.. užasfaltuotu takeliu ir tiesiog nedaryt nieko, nes juk jeigu nieko nedarai, tai ir mažesnė tikimybė, kad gausi už tai kritikos...

    Komentuoti:

Working...
X