Turėtų kompanijos mokėti Via Lietuva už kiekvieną greičio apribojimo dieną.
Tada nebebūtų ženklų 50 km h savaitgaliais, jei kelio darbininkai nedirba (iki 50 eismas lėtinamas kur dirba žmonės).
Ir tada būtų kompanijos reikalas ar mokėti kovo 15 d. - gruodžio 15 d. po tarkim 500 eur už dieną.
Ar bent išmesti savaitgalius, savo atostogas (kelininkai pradėjo išsileisti atostogų ir vasarą). ir sutaupyti kelias dešimtis tūkstančių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
esmė tame, kad savo asmeninę tragediją 8,8km pavažiuoti labai ilgoje kolonoje 50km/h greičiu labai sureikšminai.
Tai gal ir Vilniaus VT temoje pasiūlyk visiems susigyventi su "asmeninėmis tragedijomis"
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojant saugiu atstumu puikiai galima skaityti lenkiančių automobilių numerius.... nežinojai? pabandyk
Kadangi kolona buvo ilga, tai VISI net ir norėdami nebūtų spėję, bet esant galimybei TAIP.
Kantrybė trūko 3852m 15 cm, jei labai aktualu ir ką nors keičia galima bus patikslinti
Pabuvau tarp tų tinginčių ir eilinį kartą įsitikinau, kaip tai yra NESAUGU.
Galėjai ir nereaguoti į komentarą, bet nesusilaikei... juk reik paadvokataut. Turėjai pakankamai laiko pasiklaust kokio parašiuko ten trūksta LAKD...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimątai aš net neabejoju, kad tu važiavai paskui...taip ir spėjau... nes važiuojant saugiu atstumu, galima perskaityti maksimum vienos mašinos numerius.
ar tikrai bandė VISI? ar tikrai 4 kilometre trūko kantrybė? o tu buvai tarp tų kur netingėjo ar kur tingėjo?
gal ir ne norma, bet jei ženklas stovi tai pasipiktinu, bet neviršiju (patingiu), nes aš ne specialistas spręsti ar ten jo reik ar ne ir kodėl ten jis vis dar stovi.
Kiek laiko sutaupei ar praradai savo gyvenimo? 1 min?Galėjai sutaupyti dar 1 min nerašydamas čia komentarų, o geriau paklausk LAKD
Kadangi kolona buvo ilga, tai VISI net ir norėdami nebūtų spėję, bet esant galimybei TAIP.
Kantrybė trūko 3852m 15 cm, jei labai aktualu ir ką nors keičia galima bus patikslinti
Pabuvau tarp tų tinginčių ir eilinį kartą įsitikinau, kaip tai yra NESAUGU.
Galėjai ir nereaguoti į komentarą, bet nesusilaikei... juk reik paadvokataut. Turėjai pakankamai laiko pasiklaust kokio parašiuko ten trūksta LAKD...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąBandė visi sukandę dantis taip važiuoti gilios minties beieškant. Deja ketvirtame kilometre... prasidėjo eilinis chaosas, agresyvūs lenkimai bet kaip ir nesaugiai. Lenkė estai, lenke latviai ir visi kiti keliautojai.. žodžiu kas netingėjo.
Komentuoti:
-
tai aš net neabejoju, kad tu važiavai paskui...taip ir spėjau... nes važiuojant saugiu atstumu, galima perskaityti maksimum vienos mašinos numerius.
ar tikrai bandė VISI? ar tikrai 4 kilometre trūko kantrybė? o tu buvai tarp tų kur netingėjo ar kur tingėjo?
gal ir ne norma, bet jei ženklas stovi tai pasipiktinu, bet neviršiju (patingiu), nes aš ne specialistas spręsti ar ten jo reik ar ne ir kodėl ten jis vis dar stovi.
Kiek laiko sutaupei ar praradai savo gyvenimo? 1 min?Galėjai sutaupyti dar 1 min nerašydamas čia komentarų, o geriau paklausk LAKD
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
gal tuos tris km koks nors automorazas buvo prilipęs per 2 metrus?tik spėjimas...
Bandė visi sukandę dantis taip važiuoti gilios minties beieškant. Deja ketvirtame kilometre... prasidėjo eilinis chaosas, agresyvūs lenkimai bet kaip ir nesaugiai. Lenkė estai, lenke latviai ir visi kiti keliautojai.. žodžiu kas netingėjo.
Bet matau pačiam juk viskas su kelio eismo reguliavimu norma. Nes sliekų ne ten ėmeisi ieškoti. Tai gal dar žinai kokio Via Lietuva parašiukio ant ADA trūksta, gal SF neišrašyta, kad tranzitiniame kelyje atstatyti normalų eismą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąNa ką tradicijos toliau tvirtos ir nepajudinamos. Via Baltica ties Pasvaliu.... Po kelių remonto, kelių technikos net statybos aikštelių nebėra, kelio pilnas vertikalus ženklinimas sudėtas, juostos išpieštos, net kelkraščiai jau žolyte apžėlę.. Eismoinfo irgi apribojimų neberodo.
Ir spėkit ką turim? 8,8km su ženklu kelio darbai ir apribojimu 50km/h. Po 3km, net preciziškai važiavusiems suomiams su kemperiais trūko kantrybė ir pasileido plaukus...Per tris kilometrus pavirto automarozais
tik spėjimas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na ką tradicijos toliau tvirtos ir nepajudinamos. Via Baltica ties Pasvaliu.... Po kelių remonto, kelių technikos net statybos aikštelių nebėra, kelio pilnas vertikalus ženklinimas sudėtas, juostos išpieštos, net kelkraščiai jau žolyte apžėlę.. Eismoinfo irgi apribojimų neberodo.
Ir spėkit ką turim? 8,8km su ženklu kelio darbai ir apribojimu 50km/h. Po 3km, net preciziškai važiavusiems suomiams su kemperiais trūko kantrybė ir pasileido plaukus...Per tris kilometrus pavirto automarozais
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąO tai jei kelyje, kur leidžiamas greitis 90 kmh tenka vilktis paskui transporto priemonę ant 20 kmh, tada gal galima skambinti - naudojantis integruota laisvų rankų įranga, be abejo, persižegnoju - kelių policijai, pranešti apie pavojingas vairavimo sąlygas sukeliantį dalyvį, kuris eisme dalyvauja reikšmingai lėtesniu greičiu nei nustatytas leidžiamas, taip sukeldamas avarinę situaciją?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ne, čia grįžęs į doros kelią užkietėjęs automarozas po forumo "KET šventosios brolijos" auklėjamųjų-pedagoginių pamokėlių
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Čia sarkazmas?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Negalima. Nes kuo lėčiau važiuoti - tuo esi saugesnis. Problema esi tu, o ne traktorius ar kombainas.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąO tai jei kelyje, kur leidžiamas greitis 90 kmh tenka vilktis paskui transporto priemonę ant 20 kmh, tada gal galima skambinti - naudojantis integruota laisvų rankų įranga, be abejo, persižegnoju - kelių policijai, pranešti apie pavojingas vairavimo sąlygas sukeliantį dalyvį, kuris eisme dalyvauja reikšmingai lėtesniu greičiu nei nustatytas leidžiamas, taip sukeldamas avarinę situaciją?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O tai jei kelyje, kur leidžiamas greitis 90 kmh tenka vilktis paskui transporto priemonę ant 20 kmh, tada gal galima skambinti - naudojantis integruota laisvų rankų įranga, be abejo, persižegnoju - kelių policijai, pranešti apie pavojingas vairavimo sąlygas sukeliantį dalyvį, kuris eisme dalyvauja reikšmingai lėtesniu greičiu nei nustatytas leidžiamas, taip sukeldamas avarinę situaciją?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Tai tikriausiai esu "kelių erelis" ir važiuoju ~95km/h kur galima važiuoti 90km/h ir nesinorėjo "dėti per stabdžius" kad sulėtinti iki 30-40km/h. Mašinų priešpriešais nebuvo.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Privalėjai vilktis ant 30 kad ir iki Marso. Ištisinė linija yra ŠVENTA.
Komentuoti:
Komentuoti: