Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
Komentuoti:
-
Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
Komentuoti:
-
Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
Komentuoti:
-
Reikia papildomų kintamų ženkliukų su 805 lenteleParašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
Komentuoti:
-
Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
Komentuoti:
-
Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 19:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Liberalizmas yra iš to, kad Lietuvoje Aukštadvario vingių ir kalnų kelias yra 90 km/h ir tiesusis Vilnius-Utena yra 90 km/h.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.
Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.
Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.
Komentuoti:
-
Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
Komentuoti:
-
Įranga turi gerokai mažesnę paklaidą. Tačiau visiems įrenginiams taikoma vienoda 3kmh paklaida vairuotojo naudai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Paklaida 3 km/h yra per didelė. Čia turėtų būti rimtas klausimas tiems, kas perką tokį šlamštą ir leidžia naudoti tokius abejotinos kokybės aparatus... Tuo labiau sektoriniams greičio matavimams, kur praktiškai vyksta fotografavimas ir greičio skaičiavimas tarp dviejų nuotraukų... Laiko sinchronizacija ir fiksacija atliekama labai tiksliai, fokusavimas irgi žinomose kelio ruožo ribose atliekamas. Tarkime, 10 km ruože 3 sekundės duoda maždaug 1 km/h pokytį judant 90 km/h greičiu... Tai taip išeina, kad tie sektoriniai matuokliai yra visiškas šlamštas, jei leidžiamas 3 km/h paklaida...
Kita kalba apie paprastus radarus.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.08, 20:35.
Komentuoti:
-
Turbūt 10 dėl nuolaidžiavimo + 3 galima matuoklio paklaida. Tačiau reikia įvertinti kad matuoklis iš tiesų gali turėti paklaidą, ir yra teorinė rizika kad važiuojant +13 išmatuos +16.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?
Komentuoti:
-
nes baudžiama tik kai viršiji 13+, dar pridėkim kad kaikurie nežino savo GPS greičio todėl įsivaizduoja kad važiiuoja leidžiamu greičiu bet iš tikro važiuoja lėčiau ir gaunasi didelis greičių skirtumas...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes visada yra gaidžių, kurie pavojingai lenkia. Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Lenkimo pavojinguose ruožuose nepateisinu, tačiau suprantu tuos mikrobus, nes didžioji dauguma faunos sektoriniuose ruožuose važiuoja -10 ... -15 nuo leistino (dėl daugiau rodančių gamyklinių spidometrų ir apsidraudimo), o mikrobai nori važiuoti +9 pagal GPS. Ir kažkaip nesimato pakelėse pridaužytų tų mikrobų.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal geriau tegul uniformuoti-rėdyti daugiau keliuose dirba realiai, o ne kamerų prisistatę vaizduoja, kaip kovoja su pažeidėjais... Ar be greičio viršytojų kitokių pažeidimų nėra? Tai kodėl avaringumas keliuose auga, nepaisant pristatytų kamerų?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Mano nuomone kitokios retorikos kelių gaideliams ir būti negali. Jeigu tu toleruoji asmenis kurie viešai rašo jog viršija greitį ir kitaip pažeidinėja KET, tai tave ir parodo ne iš geriausios pusės.
Jiems visada viskas gerai, kol neįvyksta avariją. Kada įvyksta, tada nei vienas nepasigirs, ai čia va biški viršijau greitį, kirtau ištisines, o pirmi bėgs į krūmus su savais pasiteisinimais.
Arba štai šių metų rudens (berods spalio pabaiga) matytas avarija ruože po sektorinėmis kameromis - kelyje A4 ties Ropėjų girininkija susidūrė trys lenvieji automobiliai. Nes kameros gaidžiams nieko nereiškia, lenks net ir per dvigubą liniją (ten būtent dviguba linija yra, nes sankryža ir stotelės). Avarinių situacijų kameros net nesumažina. Nes visada yra gaidžių, kurie pavojingai lenkia. Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?Paskutinis taisė Al1; 2024.12.08, 10:47.
Komentuoti:
-
↑ Tie keli dviratininkai su mašinų srautu važiuojantys įvertina viską labiau ir turėtų būti traktuojami, kaip tas motociklininkas. Visgi esant dviračių juostoms (kur dažų linija atskirta gatvės lygyje, pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g., Vilniuje), tai ten didžioji masė mina, kuri mažiau įgudusi "nuskaityti" mašinų pavojingus ketinimus. Teismas jau negalėtų traktuoti jų, kaip to motociklininko, nes "pirma" eismo juosta iš esmės yra jau ta dviračių juosta, o "pirma" mašinų juosta tarsi tampa "antra". Yra atskiras punktas nurodantis mašinoms keičiant kryptį praleisti ta pačia kryptimi judančius dviračių juosta ir duoti jiems kelią, kaip ir punktas praleisti dviračių taku minant mašinai sukant į kiemą ar net sankryžoj.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: