Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Atsakysiu tau irgi paprastai:
"Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
paaiškinsiu tau paprasčiau,
1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
"Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja.
Kitas dalykas, kad tie bortai nevykęs eksperimentas. Saugumo jie neprideda, nes juos "peršokti" problemos nėra, o jų montavimas yra žiauriai ilgas. Geriau kaip anksčiau atskirtų dviguba geltona linija ir jos viduryje kas kažkokį atstumą prisuktų tas mažas lanksčias gairės, kurias dabar deda tarp bortų. Greičiau sumontuotų, o efektas būtų lygiai toks pats.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
Vis dar laikausi nuomonės, kad daugelio problemų galima išvengti paprasčiausiai trumpinant remontuojamas atkarpas iki 1-2km, o ne iškart 6km, kaip prie Krūnos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Lietuva uždara ekosistema kelių ženklinime. Lyg ir nėra spaudimo norėti turėti aiškesnį ženklinimą, nes esam uždara kultūrinė erdvė. Gal pastarieji keletas metų bandoma paklibint ženklinimo niuansus, turbūt greitkelių statyba Lenkijoje daug duoda. Latvija per estus spėju irgi perima praktikų.
jei LAKD būtų mažiau užsispyrę ten kur nereikia ir padarytų užduotis iki galo, norėčiau, kad su ženklinimu juos gerai pamokytų Briuselis
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...
Jau iš pačio asfalto būklės (smulkus pažaidų voratiklis), matosi jog po visu plotu pagrindų nėra. Tai apskritai neįmanoma kitaip ar kažkaip tvarkingai jį užlopyti.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.
Paskutinis taisė goolfietis; 2024.04.19, 13:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
Švedija:
Danija:
Rumunija:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai paskutinėj foto kuriuo ženklu vadovautis? Uždengtu kairėj, atidengtu dešinėj? Ar čia pagal politines pažiūras?
O jei visi ženklai uždengti, ribojimų nėra... tai staiga prieš nosį išvydus geltonas juostas irgi reik staiga keisti važiavimo kryptį ir zigzaguot. O jei šoninėje juostoje važiuojantis nepakeis, nesilaikys juostos, kaip elgtis? Durt į šoną? Sustot ir praleist visus? Būsi stropus KET besilaikantis, bet kiek bus saugu tiek pačiam, tiek aplinkiniams klausimas...
O su ženklų uždengimu problemos dažnos.... Beje prie tos nelemtos sankryžos iš pradžių stovėjo ženklas, kad sankryža bus uždaryta nuo 04/08, tada pasikeitė į 04/15. Šiandien jau 04/18, o darbai dar nevyksta, sankryža neuždaryta. Geltonos juostos ten atsirado dar prieš 04/08...
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąToli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O jeigu šviesaforo nematai dešimt kartų per dieną, tai jau galima neatsiminti?
Visi aplinkiniai - debilai, kurie nesuprantai akivaizdžių KET'ų, ane?
Apsiraminkit, chebra, kaip sako anglakalbiai, ženkite laukan ir palieskite žolę. Šiek tiek nuo realybės nutolę esat.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Šviesoforą matai dešimtis kartų per dieną. Tai ir atsimink. Tau taip sunku suprasti, kaip žmonės gali pamiršti nenaudojamas taisykles?
.
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąRealybė ta, kad tiesiog esam Rusija(
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: