Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
    Linijos reikalingos tik viename gale viena kryptimi, nuo kurios ir pradeda montuoti bortelius. Kitame gale jos visiškai nereikalingos ir kelia sumaištį, nes priešpriešiniam eismui dar niekur nereikia rikiuotis, o šia kryptimi jau varoma visomis keturiomis juostomis (žymėjimas nedraudžia rikiuotis kur nori), o dvi iš jų staiga liepia šokti kiton pusėn.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Atsakysiu tau irgi paprastai:
    "Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
    Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
    Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
    Ne, ne puiku, nes daug kas nesilaiko taisyklių ir dėl to sužeidžiami ar žūsta žmonės!

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    paaiškinsiu tau paprasčiau,
    1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
    2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
    Atsakysiu tau irgi paprastai:
    "Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
    Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
    Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
    paaiškinsiu tau paprasčiau,
    1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
    2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja.
    Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
    Kitas dalykas, kad tie bortai nevykęs eksperimentas. Saugumo jie neprideda, nes juos "peršokti" problemos nėra, o jų montavimas yra žiauriai ilgas. Geriau kaip anksčiau atskirtų dviguba geltona linija ir jos viduryje kas kažkokį atstumą prisuktų tas mažas lanksčias gairės, kurias dabar deda tarp bortų. Greičiau sumontuotų, o efektas būtų lygiai toks pats.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
    Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja. Todėl ir niekaip nesulaukiam darbų pradžios.
    Vis dar laikausi nuomonės, kad daugelio problemų galima išvengti paprasčiausiai trumpinant remontuojamas atkarpas iki 1-2km, o ne iškart 6km, kaip prie Krūnos

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied

    Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Lietuva uždara ekosistema kelių ženklinime. Lyg ir nėra spaudimo norėti turėti aiškesnį ženklinimą, nes esam uždara kultūrinė erdvė. Gal pastarieji keletas metų bandoma paklibint ženklinimo niuansus, turbūt greitkelių statyba Lenkijoje daug duoda. Latvija per estus spėju irgi perima praktikų.
    jei LAKD būtų mažiau užsispyrę ten kur nereikia ir padarytų užduotis iki galo, norėčiau, kad su ženklinimu juos gerai pamokytų Briuselis

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...
    Akivaizdu, kad pagrindų po tuo asfaltu nėra ir jo paties tik vienas plonas sluoksnis. Tai kokios ten kokybės norėti?
    Jau iš pačio asfalto būklės (smulkus pažaidų voratiklis), matosi jog po visu plotu pagrindų nėra. Tai apskritai neįmanoma kitaip ar kažkaip tvarkingai jį užlopyti.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.
    Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...

    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.04.19, 13:48.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
    Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
    Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
    Kultūra Europoje: su pastatytais sunkvežimiais, kad sugertų smūgį, su aplinkkeliais, su laikinais šviesoforais, dirba naktį, na žodžiu tikrai kaip ne pas mus

    Švedija:


    Danija:


    Rumunija:
    Paskutinis taisė digital; 2024.04.18, 15:00. Priežastis: sudėti [youtube] tagai

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai paskutinėj foto kuriuo ženklu vadovautis? Uždengtu kairėj, atidengtu dešinėj? Ar čia pagal politines pažiūras?
    O jei visi ženklai uždengti, ribojimų nėra... tai staiga prieš nosį išvydus geltonas juostas irgi reik staiga keisti važiavimo kryptį ir zigzaguot. O jei šoninėje juostoje važiuojantis nepakeis, nesilaikys juostos, kaip elgtis? Durt į šoną? Sustot ir praleist visus? Būsi stropus KET besilaikantis, bet kiek bus saugu tiek pačiam, tiek aplinkiniams klausimas...
    O su ženklų uždengimu problemos dažnos...
    Bet vakar tas atsilaupęs ženklas jau buvo vėl apvyniotas streču. Matyt forumo kelininkai buvo nulėkę sutvarkyti . Beje prie tos nelemtos sankryžos iš pradžių stovėjo ženklas, kad sankryža bus uždaryta nuo 04/08, tada pasikeitė į 04/15. Šiandien jau 04/18, o darbai dar nevyksta, sankryža neuždaryta. Geltonos juostos ten atsirado dar prieš 04/08...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
    Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
    Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
    Kol kas nedaug, bet atsiranda jau ta kritinė masė, atsiranda. Kuo daugiau žmonių sakys savo pastabas, tuo greičiau ir pagerės.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O jeigu šviesaforo nematai dešimt kartų per dieną, tai jau galima neatsiminti?
    Ai ai ai, kiek daug protingų klausimų čia yra.
    Visi aplinkiniai - debilai, kurie nesuprantai akivaizdžių KET'ų, ane?
    Apsiraminkit, chebra, kaip sako anglakalbiai, ženkite laukan ir palieskite žolę. Šiek tiek nuo realybės nutolę esat.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.
    Ne iš Panevėžio, bet teko garbė šiandien pervažiuoti

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
    Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
    Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
    Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
    Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
    Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
    Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Šviesoforą matai dešimtis kartų per dieną. Tai ir atsimink. Tau taip sunku suprasti, kaip žmonės gali pamiršti nenaudojamas taisykles?
    .
    O jeigu šviesaforo nematai dešimt kartų per dieną, tai jau galima neatsiminti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
    Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Realybė ta, kad tiesiog esam Rusija(
    Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.

    Komentuoti:

Working...
X