Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.
    LT per metus žuvo 234 pėstieji, kiek užmušė stogas nežinau, bet spėju mažiau, plius saugotis automobilių paprasčiau nei stogų.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?
    Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.
    Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....
    Jeigu eičiau per gatvę ar dviračiu važiuočiau nepristabdęs ties visokiais įvažiavimais į kiemą "ant šarano borankos sukiotojo pasitikėjimo" jau senai būčiau negyvas. Jūs turbūt ir savo vaikus mokot, kad gali eiti per gatvę neapsidairę, nes "vairuotojas turi praleist"?
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.09, 19:26.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.
    Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

    Kokia problema?
    Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
    Mano gyvenime yra daugiau spalvų nei juoda - balta...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
    Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

    Kokia problema?
    Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?
    Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

    Kokia problema?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.
    Tai ir apsispręskit reik tos pagarbos ar nereik Taisyklių laikymasis iš abieju pusių jau yra mano įvardijama pagarba.
    Apie KET reik ir tai pridėti
    44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.
    Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Aš darau taip, kaip ėjau greitai, taip ir priartėju prie pat pat perėjos, periferiniu matymu įvertinu ar lėtėja mašina ar ne. Negaudyt kontakto akim dar net geriau, nes mašinai greitai judant ji gali tikėtis, jog pagavęs tavo žvilgsnį bijosi įžengti, nes jis greitai važiuoja. Kai kontakto nemato, tai nežino ar stosi ar ne, tai tada jis jau staigiau stabdo.
    Lygiai taip pat darau, ypač jei pamatau, kad atlekia greitai siauroje vietoje ir nesiruošia stabdyti.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
    Kurios vietos šitame sakinyje tu nesupratai?

    Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
    Rekomenduoju. Buvau šoke, kad vairuotojai atsisako pajudėti iš vietos, kol nekirtai važiuojamosios dalies

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Savižudis būtum, jei žinotum, kad Rygos maksima tave užgrius, bet vistiek eitum, nes "statytojas liks kaltas". Arba liptum į lėktuvą žinodamas, kad jis nukris, nes "pilotas liks kaltas".
    O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.
    Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
    UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lyginant su UK, Švedija, lietuviški vairuotojai yra visiški barbarai ir neandartalai.
    Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Lyginant su kuo? Nes mano patirtimi tai Prancūzijoje ir Ispanijoje kultūra prastesnė, o lyginant su JAV išvis šventieji mūsų vairuotojai.


    Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
    Lyginant su UK, Švedija, lietuviški vairuotojai yra visiški barbarai ir neandartalai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Atsakymas į pievą. Paskaityk, ko klausė PredatorGTR...
    kaip tu manai kaip aš einu, jeigu parodau punką kuris man leidžia nebėgti kaip išdurnėjusiam?

    Komentuoti:

Working...
X