Vakar vakare mašinų daug, važiuoju antra eile ir matau, kad jau primygtinai "stumia" ir žlibina iš paskos. Galvojau, kad koks SUVas. Tik prie 117 km/h mane nustūmė, nes tik tuomet man pirma eilė atsilaisvino. Pasirodo, keleivinis autobusas, ir apysenis. Laidžiamas greitis tarp Gariūnų ir Grigiškių 100 km/h. Mačiau, kad ir toliau jis pušino antrą eilę.
O kažkas čia tvirtino, kad ribotuvai, taisyklės... (tiesa sakant, nežinau kaip jie tuos klausimus sprendžia)
Tvarkingai važiavusiam vaikinui nedrausmingai važiavę vairuotojai-pirmaeilininkai "tormazai" sukėlė avarinę situaciją.
Va iki ko "seurintojai" privedė. Būtų standartinės "mūsų klimatui" eismo juostos po 5-6 metrus, tai skersas būtu net tarp prasilenkiančių mašinų pratilpęs.
Blogiausia, kad tokie apvažinėtojai legitimizuoja iš tiesų miegančius antroj juostoj. Po to aiškina, kad koks skirtumas, jei norės apvažiuos pirma, kame čia problema.
Kad to nebūtų, reikia nepalikti antraeiliniko apvažiavus pirma juosta, o susilyginus su juo važiuoti greta, palaikyti vienodą greitį, kol jam prašviesės protas. Ypač tam padeda iš galo prisivijęs rimtas lakstūnas, mirksinti ilgomis.
Vasara turėjau situacija, kai važiojant nuo Kauno link Jurbarko, bet dar neprivažiavus Nemuno kelyje pasirodo traktorius su priekaba. Važiuoja jis apie 30, traukinukas vis didėja. Ir po poros km pagaliau atsirado vieta lenkimui. O prieš mane važiavo kažkoks paukštis dyzeliniu BMW universalu, kuris visą šitą lėtą kelionę "šildė padangas kaip F-1". Kai ateina jo eilė lenkti staigiai pajuda, susilyginus su traktoriumi staigiai stabdo, atidaro langą ir pradeda kažką aiškinti traktoriaus vairuotojui. Nežinau ką traktoriaus vairuotojas galėjo ten išgirsti, bet tada jau man atsibodo, daviau per signalą, o Bemsas per gazą ir poros posūkių nusuko į kažkokį kaimą.
Pala tai aš tą ir noriu pasakyti, kad furos šiaip pagal KET neturėtų daugiau 80km/h važiuoti.
Bet pats teigi kad tai kažkoks kraštutinumas: "Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume."
Ar čia kitaip reikėjo suprast?
Ir nieks nebando čia kažko legitimuoti, tiesiog buvo oponuojama, kad furos tikrai važiuoja ir 90 ir 90+.
Deja, bet jei ypač tranzitiniuose keliuose, geromis oro sąlygomis važiuoji lėčiau už maksimalų leidžiamą greitį, nepraleidi "traukinuko" už savęs, prisivijęs dar didesnę "sraigę" važiuoji iš paskos prilipęs, nepalikdamas lenkimo tarpo esi kliuvinys. Sraigė, nematanti, kas vyksta aplink tave.
Taip formaliai tu nieko nepažeidi, bet savo veiksmais išderini visą sklandžiai judantį srautą lygiai taip pat, kaip ir važiuojantys per greitai. Kokia esminė KET mintis? Laikytis visų sutartos, nustatytos tvarkos ir kuo mažiau vieni kitiems trukdyti judėti eisme.
Man asmeniškai tikrai yra saugiau normaliame kelyje važiuoti 90-92 pagal GPS, nei 90 pagal spidometrą ir stebėti kaip mane lenkia furos. Gal kitiems kitaip atrodo
Kraštutinumas buvo tamstos sarkazmas:
Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja
Kur aš tikrai nenoriu veltis į diskusijas, kur bandomi iškreipti žodžiai, bei "prilipdomi" nepasakyti teiginiai
O fūros važiuoja taip kaip ir kiti vairuotojai - sau leisdami pažeisti tam tikras taisykles, nėra čia kažkokio išskirtinumo. Jeigu nėra vidutinio matuoklio, tai ne retas lengvojo automobilio vairuotojas užmiesčio keliuose spustelį truputi virš 90 km/h.
O dėl greičio pasirinkimo, jį reikia pasirinkti atsižvelgiant į daugelį faktorių. Tik nepamenu, kad būtent aš (nes replikuojama man) būčiau kažką sakęs, kad reikia važiuoti tiek, kiek rodo spidometras. Aš į diskusiją būtent ir pasijungiau sakydamas "pasitikrinkite ar rodomas greitis atitinka faktinį greitį". Kadangi kombinacijoje su EK reglamentuota spidometro paklaida ir padangų dydžiu, galima gauti nemažą faktinį neatitikimą tarp to kiek rodo ir kiek realiai yra. Taip atsiranda pranešimai, kad važiavau 110, o mane aplenkė fūra
Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.
Labiau klausimas prie ko pratę apvažiuojami per kairę. Asmeniškai jei pamatau kažką atskrendantį iš galo, kai tik pasitaiko proga rikiuojuos į pirmą. Esu turėjęs kelis pavojingus atvejus kai privažiavus tokį tarpą pradedu rikiuotis, o toks tešlagalvis kelių erelis jau pradėjęs apvažinėt ir gazuoja, kad spėtų įšokt atgal prieš mane...
Blogiausia, kad tokie apvažinėtojai legitimizuoja iš tiesų miegančius antroj juostoj. Po to aiškina, kad koks skirtumas, jei norės apvažiuos pirma, kame čia problema.
Norėčiau priminti, kad paprastame kelyje > 3,5t transportui leistinas greitis yra būtent 80 km/h. Kažkaip paimdami technines galimybes, bandome legitimizuoti taisyklių pažeidimus. Nes tas važiuojantis pagal leistiną greitį nėra nei "sraigė", nei pavojus kelyje. Juo labiau, nesuprantu minties, kas bandoma tuo pasakyti. Gal turėtume bausti važiuojančius pagal taisykles, nes matai jie visur nuolat skubančius "verčia" elgtis pavojingai ir kelia pavojų?
Pala tai aš tą ir noriu pasakyti, kad furos šiaip pagal KET neturėtų daugiau 80km/h važiuoti.
Bet pats teigi kad tai kažkoks kraštutinumas: "Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume."
Ar čia kitaip reikėjo suprast?
Ir nieks nebando čia kažko legitimuoti, tiesiog buvo oponuojama, kad furos tikrai važiuoja ir 90 ir 90+.
Deja, bet jei ypač tranzitiniuose keliuose, geromis oro sąlygomis važiuoji lėčiau už maksimalų leidžiamą greitį, nepraleidi "traukinuko" už savęs, prisivijęs dar didesnę "sraigę" važiuoji iš paskos prilipęs, nepalikdamas lenkimo tarpo esi kliuvinys. Sraigė, nematanti, kas vyksta aplink tave.
Taip formaliai tu nieko nepažeidi, bet savo veiksmais išderini visą sklandžiai judantį srautą lygiai taip pat, kaip ir važiuojantys per greitai. Kokia esminė KET mintis? Laikytis visų sutartos, nustatytos tvarkos ir kuo mažiau vieni kitiems trukdyti judėti eisme.
Man asmeniškai tikrai yra saugiau normaliame kelyje važiuoti 90-92 pagal GPS, nei 90 pagal spidometrą ir stebėti kaip mane lenkia furos. Gal kitiems kitaip atrodo
Kiek važinėju A1, tai kažkokių piktybinių kurie specialiai velkasi tikrai nebūna - yra kas važiuoja 100-110, privažiavę kokią fūrą savo greičiu ją aplenkia ir grįžta atgal į pirmą. Žinoma neretai tokius pradeda iš galo spausti silpnapročiai, važiuojantys arčiau negu automobiliai parkavimo vietoje, nenustebčiau kad tokiems vairuotojams ir pradeda vaidentis kad visi jiems trukdo ir neleidžia važiuoti normalEi.
Tikrai būna. Aišku tai ne masinis reiškinys, bet vienetų visada yra.
Dažniausi apvažiavimai per dešinę nutinka, kai "antros juostos direktoriai" tiesiog pustuštėse atkarpose piktybiškai važiuoja antra juosta nei kažką apvažiuodami, nei nuo kažko besitraukdami. Tai tiesiog važiuodamas greičiau tvarkingai pirma juosta, toliau pirma juosta juos ir "aplenki".
Mano kelionėse kelyje A1 vidurkis turbūt kokie 2-3 apvažiavimai per dešinę 100 km atstume. Kad nebūtų nei vieno - labai retai pasitaikantis variantas, nebent važiuojama beveik tuščiame kelyje (ankstyvi savaitgalio rytai, arba labai vėlai vakare).
Ne, su vairuotoju viskas ok. RAV'o senas softas ir radarai - tikrai prastai veikia.
Tikrai taip. Todėl RAV'e ACC naudoju tik 1+1 keliuose, kai neplanuoju nieko lenkti. Automagistralėse važiuoti pagal jį yra kančia. Visada užsistatau paprastą CC.
Kiek važinėju A1, tai kažkokių piktybinių kurie specialiai velkasi tikrai nebūna - yra kas važiuoja 100-110, privažiavę kokią fūrą savo greičiu ją aplenkia ir grįžta atgal į pirmą. Žinoma neretai tokius pradeda iš galo spausti silpnapročiai, važiuojantys arčiau negu automobiliai parkavimo vietoje, nenustebčiau kad tokiems vairuotojams ir pradeda vaidentis kad visi jiems trukdo ir neleidžia važiuoti normalEi.
Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.
Tai gal tu čia BMW vairuoji ir mane kelyje link Varšuvos bandei per pirmą eismo juosta apvažiuot?
Situacija - kažkas priekyje pirma juosta važiuoja, aš greitesnis rikiuojuosi į antrą. Kadangi RAV'o kvaila atstumo palaikymo sistema numetinėja greitį iš labai toli, persirikiuoju į antrą taip šiek tiek anksčiau, na likus kokiems keliems šimtams metrų iki tos lėtesnės mašinos. Po kiek laiko pamatau veidrodėlyje, kad pirma juosta parskrenda BMW. Nu ok, jis greitesnis aš rikiuojuos atgal į pirmą juosta. Lenkui tai pasirodo buvo siurprizas - buvo labai piktas, kad neleidau pirma juosta apvažiuot.
Komentuoti: