Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Pas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.
- 2 patinka
-
Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kuo atitvarai susiję su lenkimais?Turbūt seniai teko vairuoti užmiestyje ar juo labiau lenkti. Suprantu, kad troleibusas yra labai gerai, bet pateikti pavyzdžai ne visai tikę - tik nauji troleibusai be "ūsų" gali kažką lenkti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąLygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
Dalis lietuvių neišmokomi laikytis dešinės pusės, jie važiuoja ne eismo juostos dešiniame krašte ar juostos viduryje, tačiau vos ne ant ašinės linijos. Tai apsunkima lenkimą.
Kai atitvarai pastatomi beveik be jokio kelkraščio (kaip A14), smarkiai padaugėja "antraeilininkų", važiuojančių ant ašinės linijos.
Be to, A14 tarp Molėtų ir Utenos dauguma atitvarų eina poroje su ištisine linija, nors tiesiame kelyje dažniausia yra puikus matomumas.
Žiemos sekmadienį ten buvo apytuštis kelias. Reikia palaukti pavasario - vasaros sezono, tuomet bus galima pamatyti, kaip (ne)pavyks atlikti lenkimo manevrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kur čia tokios KET galioja?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis (
)
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
2. Lengvieji su priekaba - 90km/h,
131.4. lengvaisiais automobiliais ir krovininiais automobiliais, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su priekabomis automagistralėse, greitkeliuose ir keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir ką tuo norėjai pasakyti, KET taisykles priminti? Nereik nepamiršau... Kadangi šis kelias skirtas visiems šiems skirtingiems greičiams, tai dar prie kiekvieno iš jų parašyk, kokios reikalingos, važiuojant 90km/h, saugaus aplenkimo atkarpos? Kokio reik matomumo į priekį šiame "įkalnių, serpantinų" kelyje? Jei vairuojantis pats privalo pasirinkti saugų greitį, tai kodėl vairuotojui nebeleidžiama nuspręsti ką saugu lenkti? Ar reikia pasiimti pati sudėtingiausią variantą, "furą", dar uždėti ant rezervo ir pagal tai visur subraižyti ištisines?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis (
)
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
Pvz. https://www.google.lt/maps/@55.12948...UzSAFQAw%3D%3D čia koks reljefo kriterijus, riboja matomumą, kad reikalinga buvo ištisinė? Jei čia viskas ok? Tai kodėl ir likusio kelio viena ištisine nenubraižius? Juk viskas dėl saugumo ane?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis (
)
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
Komentuoti:
-
Beje, Nyderlanduose greitį dienos metu iki 100 km/h apribojo ne dėl saugumo, o dėl emisijų. Būtų mokėję baudas už bendrus CO2 išmetimus, tai jie paskaičiavo, kad sumažinti greitį iki 100km/h yra lengviausiai pasiekiama priemonė.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
p.s. tik priminsiu, kad Nyderlandų plotas yra 36% mažesnis nei Lietuvos, o gyventojų skaičius 638% didesnis nei Lietuvos. Lietuvos kelių tinklas sudaro 21 268 km, Nyderlandų - 139 000 km. (653% daugiau nei Lietuvoje).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
ten net ant šventos žolės stovėti galima https://maps.app.goo.gl/baQJzb5CJJtUpV2EAParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
tai gal ten ir lenkt leidžiama?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas pasiduoduParašė gerietis Rodyti pranešimą
Dar klausimas kelių palyginimui, tik dabar atkreipiau dėmesį.... gal kas žino kaip ten su sankryžomis... įspėjamojo ženklo kad sankryža nėra, sankryžoje brūkšninis žymėjimas kaip ir nepasikeičia, -ženklai pagrindinis-šalutinis yra.... https://www.google.lt/maps/@48.04508...oASAFQAw%3D%3D tai gal ten ir lenkt leidžiama?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dvi ištisinės, šachas ir matas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje:
Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikia ir greičio apribojimą kaip Vokietijoj - 100Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje: https://www.google.lt/maps/@48.30104...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.29938...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30282...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30630...oASAFQAw%3D%3DParašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
Komentuoti:
-
Kažkodėl nei Vokietijoje, nei Belgijoje, nei Prancūzijoje nemačiau, kad būtų tiesiami tiesūs nauji keliai su ištisinėmis per pusę kelio. Ten, jeigu jau yra ištisinė, tai ne be priežasties ir tikrai ne dėl to, kad ten kažkada vyko avarija (kuri gali įvykti dėl šimtų priežasčių, ne vien dėl to, kad ten nesaugi vieta lenkimui). Bet pas mus, žinoma, be geros idėjos suvedimo į absurdą niekaip.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ne vien naujas asfaltas, bet ir susiaurintas kelias, sustatyti atitvarai, etc., kas buvo padaryta šiame kelyje. O bet ir šiaip, aš manau kad draudimas lenkti bet kur, kur įvyko eismo įvykis yra absurdas. Nes tas eismo įvykis galėjo įvykti dėl šimtų priežasčių (girtas, užmigo, maigė telefoną, netvarkinga mašina ir daug daug kitų) ir tai savaime nereiškia, kad ta vieta yra pavojinga. Nes su tokia logika ilgainiui niekur Lietuvoje negalėsime lenkti.
Sėkmės sustatyti kameras visame 30 km ruože. Kurios nebūtų aplytos, puikiai filmuotų visą parą ir nedarytų false positive. Juk geriau investuoti šimtus milijonų nei tiesiog peržiūrėti, kur iš tikro nesaugu lenkti, o kur saugu?
Ne tokia ir bloga ta situacija, patikėkite. Europa yra didelis kontinentas, jame yra ne vien Vokietijos su Belgijom, bet ir tokios pažangios šalys kaip Italija, Albanija, Ispanija, Turkija ir pan. Aš neteisinu pažeidinėjimų, bet ir over dramatizuoti nereikėtų.
Dar kartą - jūsų siūlomi nelogiški ribojimai tik dar labiau skatins žmones pažeisti taisykles.
Komentuoti:
-
Ne vien naujas asfaltas, bet ir susiaurintas kelias, sustatyti atitvarai, etc., kas buvo padaryta šiame kelyje. O bet ir šiaip, aš manau kad draudimas lenkti bet kur, kur įvyko eismo įvykis yra absurdas. Nes tas eismo įvykis galėjo įvykti dėl šimtų priežasčių (girtas, užmigo, maigė telefoną, netvarkinga mašina ir daug daug kitų) ir tai savaime nereiškia, kad ta vieta yra pavojinga. Nes su tokia logika ilgainiui niekur Lietuvoje negalėsime lenkti.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Palyginimas visiškai ne į temą. Jūs manote, kad vien naujas asfaltas sprendžia avarijų problemą? Ne, problemą labiau sprendžia ne asfaltas, o saugumo priemonės.
Sėkmės sustatyti kameras visame 30 km ruože. Kurios nebūtų aplytos, puikiai filmuotų visą parą ir nedarytų false positive. Juk geriau investuoti šimtus milijonų nei tiesiog peržiūrėti, kur iš tikro nesaugu lenkti, o kur saugu?Parašė eigh Rodyti pranešimą
Mano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.
Ne tokia ir bloga ta situacija, patikėkite. Europa yra didelis kontinentas, jame yra ne vien Vokietijos su Belgijom, bet ir tokios pažangios šalys kaip Italija, Albanija, Ispanija, Turkija ir pan. Aš neteisinu pažeidinėjimų, bet ir over dramatizuoti nereikėtų.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Ar skaitėte ką rašiau, ar šiaip komentuojate? Problema Lietuvoje ta, kad važiuodamas leistinu greičiu (pagal navigaciją) esi lenkiamas iš visų pusių.
Dar kartą - jūsų siūlomi nelogiški ribojimai tik dar labiau skatins žmones pažeisti taisykles.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kai Lietuvoje vairuotojų kultūra bus tokia, kaip Vokietijoje, ir ribojimų galės būti mažiau. Dabar kultūra toli gražu nesiekia civilizuotų kraštų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tame ir problema, kad eismo priežiūra statoma ant kamerų. Vakar prasilenkiau (tamsoje) su frūktu, kuris ant priekio, tiesiai po numeriu pasikabinęs ir įsijungęs belenkokio intensyvumo baltą LED. Šiandien važiavau paskui BMW SUV, kuris akivaizdžiai persipiešęs P raidę į R numerio ženkle. Dar kitą dieną važiavau paskui miniveną, kuris ANT numerio ženklo uždėjęs galinio vaizdo kamerą, o šalia kameros (tiesiai atgal) šviečia 2 ryškios lemputės...Parašė eigh Rodyti pranešimą
Mano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.
Ir ką tos kameros padarys tokiems gudručiams?
Komentuoti:
-
Palyginimas visiškai ne į temą. Jūs manote, kad vien naujas asfaltas sprendžia avarijų problemą? Ne, problemą labiau sprendžia ne asfaltas, o saugumo priemonės.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Jūs pats bent skaitėte VIA Lietuvos atsakymą? Šioje šakoje, prieš kelis puslapius buvo. Linijos buvo papaišytos "ten kur buvo eismo įvykių", kas visiškai prasilenkia su sveiku protu. Čia tas pats kas sudėjus naują namo stogą sudėlioti puodus ten, kur prie seno stogo lašėdavo. Todėl ir sakau - gerai kad nugalėjo sveikas protas.
Bendrai, saugumas yra svarbu, bet nereikia teisinti akivaizdžiai absurdiškų dalykų.
Mano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNieko jos nesprendžia, nes ant kiekvieno kampo kameros nepastatysi. Tiesiog eilinį kartą nubausi tuos, kurie ir taip laikosi taisyklių, tuo tarpu kai lakstūnai kaip lakstė, taip toliau lakstys. Nes patinka jums tai ar ne, didžioji dalis žmonių turi galvą ant pečių ir ignoruos akivaizdžiai absurdiškus reikalavimus. Infrastruktūra turi skatinti kad žmonės važiuoti kuo greičiau (atsižvelgiant į saugumą), o ne 15 km vilktis ant 20 km/h iš paskos traktoriui, nes prieš 10 metų, dar neatnaujintame kelyje čia dėl kažkokios priežasties būta avarijos. Būtent dėl tokių absurdiškų reikalavimų ilgainiui atsiranda tolerancija kelio ženklų ignoravimui, nes visi jau įprato, kad pas mus jie sustatyti be ryšio. Šiuo atveju reikėtų pasimokyti iš vakarų, kad ir tos pačios Vokietijos - jei yra ženklas 30, tai toje zonoje, kur būna daug pėsčiųjų, vaikų, o ne šiaip iš lempos. Pas mus gi absoliutus kargo kultas - vakaruose stato ženklą 30, ir mes įkalkime, o aplinkybės dzin. Ir tokie kaip jūs visą tą teisinat, susidaro įspūdis kad iš kažkokios piktdžiugos.
Apie ženklą 30 ne be reikalo prisiminiau. Prieš kokį mėnesį mačiau LT tokį kelią, kur ant vingių buvo ženklai 30 sustatyti. Užmiestiniame kelyje, kur žmonių nebūna. Naujas asfaltas. Spėkit ar kas to laikėsi.
Ar skaitėte ką rašiau, ar šiaip komentuojate? Problema Lietuvoje ta, kad važiuodamas leistinu greičiu (pagal navigaciją) esi lenkiamas iš visų pusių. Ypač tai jaučiasi mieste, kai užsimeti 55 km/h (pagal navigaciją tip top 50), bet už nugaros visada atsiras koks nors nerimaujantis veikėjas, kuriam būtinai reikės aplenkti. Panašiai ir užmiesčiuose.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNa nežinau, jei jums važiavimas lygiu, tiesiu ir naujai suasfaltuotu keliu ant 90 (pagal navigaciją) kelia diskomfortą, gal būtų verta teises padėti į stalčių. Dėl greičių skirtumo - tai sustatyk ženklus, kad jo nebūtų, to greičių skirtumo, tai taip pat VIA Lietuvos atsakomybė. Nejaugi sunku po sankryžos pastatyti papildomą ženklą "visų ribojimų pabaiga", jei jau mūsų tautiečiai taip neprisimena, kad ženklai galioja iki sankryžos ir toliau velkasi ant 70? Viskas yra išsprendžiama, jei yra noras tą spręsti. Bet tam pirmiausiai reikia pripažinti problemą.
Kai Lietuvoje vairuotojų kultūra bus tokia, kaip Vokietijoje, ir ribojimų galės būti mažiau. Dabar kultūra toli gražu nesiekia civilizuotų kraštų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo atveju nepakanka to "dažniausiai" - pasitraukti turėtų visada. Visų pirma dėl kamščių, visų antra dėl saugumo.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTokiose avarijose dažniausiai yra pasitraukiama į šalikelę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na vieną kartą perskaityti fiksavimo rekomendacijas manau ne naikintuvo pilotavimo instrukcijas išmokti. O ir rekomendacija - atsitrauk nuo automobilių 10-15m ir stambiu planu padaryk foto iš visų 4 pusių. O jei jau toks stresas, tai aš pats išlipsiu ir nufotografuosiu, kad tik pasitrauktumėte greičiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jūs rimtai manote, kad tipinis vairuotojas ne tik atmintinai išmoks, bet ir streso metu prisimins tą atmintinę?
Paga siūlymas nesutarimo metu nėra prievolės pasitraukti.
Komentuoti:
-
Jūs rimtai manote, kad tipinis vairuotojas ne tik atmintinai išmoks, bet ir streso metu prisimins tą atmintinę?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galima išleisti atmintinę su punktais, ką ir kaip rekomenduojama užfiksuoti. Tai labai paprastai išsprendžiama. Dėl to gaišinti dešimtis tūkstančių miestiečių po 30min-1 val. visiškai ne variantas.
Tikrai pasitrauks, jeigu žinos, kad dėl naujų įstatymų, jam nepasitraukus ta atvykusi policija pirmiausiai išrašys "premiją" 100-150 eur ir tik tada pradės žiūrėti kas bei kodėl.
Paga siūlymas nesutarimo metu nėra prievolės pasitraukti.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: