Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.
    "Skaityk", ką nori, nuo tavo "skaitymo" niekas nesikeičia. Jeigu tu tik tai iš visos mano žinutės tesugebėjai išskaityti, na tai čia nebėra diskusijos.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    atliksiu manevrą vien tam, kad sutaupyti jam laiko, ir po to atliksiu antrą manevrą, kad grįžčiau į apvažiavimo juostą. Kiekvienas toks manevras sukuria naujas rizikas eismo įvykiui.
    Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą


    Nereikia leistis į kraštutinumus. Vienas jaučiasi kelio valdovu, važiuodamas, cituoju, pagal taisykles ant 140. Kitas nepasivargins net kelioms sekundėms numesti autopiloto ir pasitraukti į pirmą juostą.

    Kažkada čia jau tai rašiau - daug važinėju Vakarų Europoje (Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduode, Vokietijoje) ir nėra tekę matyti tiek daug chamiškų situacijų, kiek jų būna Lietuvoje. Tiesą sakant, grįžęs vairuodamas kurį laiką jaučiuosi nejaukiai, ypač dėl to, kaip ignoruojami greičio limitai tiek miestuose, tiek už jų ir kaip pacukai (ne tik pagal amžių) jaučiasi autostrados šeimininkais. Šiuo atžvilgiu dar esame arčiau ruskyno nei Vakarų.
    Teko pavažinėt Lenkijoj tarp Katowice ir Lodzės, ten kur autostrada su 140 leistinu. Tai ramiai atsipūtę lenda lenkti ant 110-115 ir net nebando trauktis į pirmą eilę, nors tarpų yra. O vat pasukus nuo Lodzės link Varšuvos kažkaip kultūringiau su praleisdinėjimais. Žodžiu visur visko pilna, pasaulis globalėja, kultūros po truputį maišosi

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

    <...>
    Tas "avinas eismo stabdytojas" dažnai būna 10 mašinų priekyje.
    Prašau pacituok man KET punktą, kur tavo aprašyta procedūra numatyta.

    _______
    Ir dar kartą.
    Jei kažkas atlekia paskui mane mirksėdamas, nors aš pats esu apvažiavimo manevre, kodėl jis įsivaizduoja, kad jo laikas yra brangesnis, nei mano? Apie kokią, po velniais, pagarbą čia galima kalbėti? Pagarba turi būti abipusė, todėl siūlau pradėti gerbti ir kitų laiką.
    Jei aš lenkiu lėtą koloną, bet tai esu priverstas daryti kitoje kolonoje, mirksėtojas turi turėti nulį lūkesčių, kad aš imsiu stabdyti (kad suvienodinčiau greitį su lenkiama kolona), atliksiu manevrą vien tam, kad sutaupyti jam laiko, ir po to atliksiu antrą manevrą, kad grįžčiau į apvažiavimo juostą. Kiekvienas toks manevras sukuria naujas rizikas eismo įvykiui. Po velniais, iš kur pas skraidytojus toks susireikšminimas?

    Ir tikrai neketinu mirksėti lėtai važiuojančiai kolonai, kai matau, jog eismą stabdo ne iš karto prieky manęs važiuojantis automobilis, o kažkur toli priekyje flegminantis. Tai yra absurdiška.

    Aš nesuprantu, gal mes ne apie tą patį kalbame?
    Man susidaro toks įspūdis, kad skraidytojai įsivaizduoja, jog čia agituojame 110-120 km/h važiavimą kairėje juostoje, kai taip nėra. Pats "standartu" nusistatau 135 km/h (faktiškai, apie 131 km/h pagal GPS), kai važiuoju dešine juosta.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2024.08.09, 09:39.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied

    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Bet jai jau išvažiavai į lenkimą tai lenk. Nes yra tokių kurie kur leidžiama 130 km/h greitis į lenkimą išvažiuoja 105 km/h greičiu ir lenkia 5 minutes.
    Per tokius "lenkėjus" ir formuojasi paskui spūstys, nes išlysdami ir stabdydami eismą antra juosta priverčiate susidaryti greičiau važiuojančių mašinų koloną.
    Tiesiog turi būti eismo kultūra ir jei nori važiuoti lėčiau - važiuok bet ir nesimaišyk tiems kurie nori važiuoti greičiau.

    O lempomis - taip mirgalinsiu jei stabdysi eismą ir neadekvačiais elgsiesi kelyje.
    Greičio autopilote nekeičiu tam, kad apvažiuoti fūrą. Eismo kultūra yra nebūti nevispročiu kuriam visi važiuojantys lėčiau "maišo".

    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Aš pasitraukiu, man nesunku ir negaila kad jis važiuoja greičiau.
    Tau negaila, o normaliems žmonėms gaila kad žmogus kelia pavoju sau ir aplinkiniams.
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Nepykit, bet manau ne jums spręsti
    Mums.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

    Faktai:
    1. Visa 125 kmh kolona nori važiuoti greičiau, išskyrus pirmąjį aviną - eismo stabdytoją. Kitaip neatsirastų ta kolona.
    2. Praleisdamas "mirksintį", sudarysi jam galimybes nuvaryti į pimąją juostą tą pirmąjį aviną - eismo stabdytoją.
    3. Win-Win. Trukdo tik antros kolonos bukas užsispyrimas ir nepagarba kitiems eismo dalyviams.
    Už mirksįjimą (akinimą) tu netenki teisių, tai normalūs žmonės nemirksės. O mirksinčių nuomonė nieko verta. Nepagarba čia yra tik tų, kurie galvoja kad jie turi dievo duota teise lėkti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied


    Nereikia leistis į kraštutinumus. Vienas jaučiasi kelio valdovu, važiuodamas, cituoju, pagal taisykles ant 140. Kitas nepasivargins net kelioms sekundėms numesti autopiloto ir pasitraukti į pirmą juostą.

    Kažkada čia jau tai rašiau - daug važinėju Vakarų Europoje (Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduode, Vokietijoje) ir nėra tekę matyti tiek daug chamiškų situacijų, kiek jų būna Lietuvoje. Tiesą sakant, grįžęs vairuodamas kurį laiką jaučiuosi nejaukiai, ypač dėl to, kaip ignoruojami greičio limitai tiek miestuose, tiek už jų ir kaip pacukai (ne tik pagal amžių) jaučiasi autostrados šeimininkais. Šiuo atžvilgiu dar esame arčiau ruskyno nei Vakarų.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Va dėl to mums dar toli iki vakarų Europos kultūros.
    Nulis tolerancijos ir visiškas savanaudiškumas vardan principų.
    Labakatis
    Būtent. Dėl to ir laikausi šių taisyklių. Geros ir ramios jums nakties.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
    Laikausi tokių taisyklių autostradoje:
    • jei reikės nors truputį pristabdyti, kad praleisčiau atlekiantį veikėją prieš lenkdamas - rikiuojuosi ir man nusiš… ant jo
    • jei nereikės pristabdyti - praleidžiu ir tik tada rikiuojuosi lenkti
    • jei lenkiant kažkas iš galo laikosi saugaus atstumo - padidinu greitį
    • jei atstumo nesilaiko - nepadidinu (važiuoju ant 105-110 kmh, nes taupau)
    • jeigu atstumo nesilaiko ir dar mirksi - gerai nuplaunu langus (apmy… jį)
    • galinio vaizdo veidrodėlį visada laikau nusuktą į šoną
    Va dėl to mums dar toli iki vakarų Europos kultūros.
    Nulis tolerancijos ir visiškas savanaudiškumas vardan principų.
    Labanaktis
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.08.08, 23:29.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Greičio viršyjimas nardant po juostas 150-160 autostradoje nėra tas pats, kas važiavimas 60-70 mieste su srautu. Mieste avarijos dažniausiai būna techninės, autostradoje avarijos labai retai kada nesibaigia mirtimi. Skirtumą jauti?
    O aš ar sakiau kažkur kad nėra skirtumo?
    Greičio viršijimas ir greičio viršijimas + chuliganiškas vairavimas.

    Ir išvis kuo tai susija su tuo ką aš rašiau?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

    Faktai:
    1. Visa 125 kmh kolona nori važiuoti greičiau, išskyrus pirmąjį aviną - eismo stabdytoją. Kitaip neatsirastų ta kolona.
    2. Praleisdamas "mirksintį", sudarysi jam galimybes nuvaryti į pimąją juostą tą pirmąjį aviną - eismo stabdytoją.
    3. Win-Win. Trukdo tik antros kolonos bukas užsispyrimas ir nepagarba kitiems eismo dalyviams.
    Mldc, nėr ko bachūrams kely maišytis, prasčiokai avinai tegu sėdi pirmoj juostoj su savo leistinu greičiu ir netrukdo 170kmh link los palangeles spaust.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Laikausi tokių taisyklių autostradoje:
    • jei reikės nors truputį pristabdyti, kad praleisčiau atlekiantį veikėją prieš lenkdamas - rikiuojuosi ir man nusiš… ant jo
    • jei nereikės pristabdyti - praleidžiu ir tik tada rikiuojuosi lenkti
    • jei lenkiant kažkas iš galo laikosi saugaus atstumo - padidinu greitį
    • jei atstumo nesilaiko - nepadidinu (važiuoju ant 105-110 kmh, nes taupau)
    • jeigu atstumo nesilaiko ir dar mirksi - gerai nuplaunu langus (apmy… jį)
    • galinio vaizdo veidrodėlį visada laikau nusuktą į šoną

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

    Kurioje vietoje aš jūsų KET nesilaikymą lyginau su prievartavimais žudimais ar dar kuo?
    Už greičio viršijima ne šiaip į kalėjimą nesodina. Tačiau problema yra ta kad jūs teigiat jog važinėjat pagal taisykles nors pasirodo sistemiškai jas pažeidinėjat nuolatos viršydamas greitį ir tame net problemos nematot.

    Taipogi kodėl tada piktinatės jog kai kurie važiuoja šiek tiek lėčiau nei MAKSIMALUS leistinas greitis? Kažkokie dvigubi standartai pas jus iškart pradedat aiškint kad reikia laikytis dešinės juostos, nors patys pažeidinėjat tas pačias KET viršindami greitį?

    Greičio viršyjimas nardant po juostas 150-160 autostradoje nėra tas pats, kas važiavimas 60-70 mieste su srautu. Mieste avarijos dažniausiai būna techninės, autostradoje avarijos labai retai kada nesibaigia mirtimi. Skirtumą jauti?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Ten, kur greitis yra 30, jis ten toks yra su priežastimi. Jeigu nesugebi neviršyti greičio 30 zonoje, tuomet neturiu ko ir pasakyti.
    Pvz. Po po statomu tiltu per Nerį Kaune greitis 30 į vieną pusę. 99% dėję ant idiotiško ženklo ir viršija dvigubai.
    Jei vyksta darbai, manevruoja statybininkai, pristabdai ar sustoji ir be jokių ženklų. O ženklas stovi 24/7/365 ir juokina vairuotojus.
    Porą kartų įdomumo dėlei pravažiavau viršydamas tik +10, net uošvienė nustebo ko taip lėtai važiuoju.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Taip, tai yra mirties bausmės vertas nusižengimas, kuris yra baisiau už prievartavimą (kažkas greičio viršijimą sulygina su prievartavimu ir žudimu).

    Juokinga skaityti komentarus kurie čia smerkia, teisia, siunčia į griovi tuos kurie viršyja greiti. Man tik norisi paklaust, ar tikrai patys niekada nėra viršyja, ar tikrai visada laikosi VISŲ kelių eismo taisyklių ir jei yra ženklas 30 VISADA važiuoja max 30 km/h greičiu.
    Kurioje vietoje aš jūsų KET nesilaikymą lyginau su prievartavimais žudimais ar dar kuo?
    Už greičio viršijima ne šiaip į kalėjimą nesodina. Tačiau problema yra ta kad jūs teigiat jog važinėjat pagal taisykles nors pasirodo sistemiškai jas pažeidinėjat nuolatos viršydamas greitį ir tame net problemos nematot.

    Taipogi kodėl tada piktinatės jog kai kurie važiuoja šiek tiek lėčiau nei MAKSIMALUS leistinas greitis? Kažkokie dvigubi standartai pas jus iškart pradedat aiškint kad reikia laikytis dešinės juostos, nors patys pažeidinėjat tas pačias KET viršindami greitį?


    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Taip, tai yra mirties bausmės vertas nusižengimas, kuris yra baisiau už prievartavimą (kažkas greičio viršijimą sulygina su prievartavimu ir žudimu).

    Juokinga skaityti komentarus kurie čia smerkia, teisia, siunčia į griovi tuos kurie viršyja greiti. Man tik norisi paklaust, ar tikrai patys niekada nėra viršyja, ar tikrai visada laikosi VISŲ kelių eismo taisyklių ir jei yra ženklas 30 VISADA važiuoja max 30 km/h greičiu.

    Visi labai gudrūs vertinti, smerkti ir teisti kitus nematant savęs.
    1. Ar žmonių minioje eidamas suktum kirvį ratais, pririšęs prie batų raiščio? Galbūt ir suvaldysi ir niekam nieko nenutiks, o galbūt ir ką nors užmuši. Biški jausk atsakomybę ką taviškis 150-160km/h gali padaryti kitam žmogui. O jeigu nejauti atsakomybės, tai padėk teises į stalčių ir nebesulauksi palinkėjimo sau pačiam žolių pro stiklą pavalgyt.

    2. Niekam neįdomu ar tavo žmona gimdo, rudis lenda ar skrendi į topsportą ant žalio statyt. Gatvės yra visiems, taisyklės yra nustatytos visiems, maksimalus greitis irgi nustatytas visiems. Tavo asmeniniai interesai nėra aukščiau už visuomenės interesus. Jeigu nori palakstyt - tam yra uždaros trasos.

    3. Yra žioplos KET klaidos, kurias daro visi, yra piktybinės ir sąmoningos klaidos, už kurias reikia atsakyti. Ten, kur greitis yra 30, jis ten toks yra su priežastimi. Jeigu nesugebi neviršyti greičio 30 zonoje, tuomet neturiu ko ir pasakyti.

    Tau nebe 10 metų, kad nesuprastum kaip pasaulis veikia ir kokį pavojingą daiktą valdai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    o tu tikiesi, kad visos priekyje kolonoje esančios mašinos stabdys, ir persirikiuos į lėtesnę koloną vien tam, kad tave praleistų?
    Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.

    Faktai:
    1. Visa 125 kmh kolona nori važiuoti greičiau, išskyrus pirmąjį aviną - eismo stabdytoją. Kitaip neatsirastų ta kolona.
    2. Praleisdamas "mirksintį", sudarysi jam galimybes nuvaryti į pimąją juostą tą pirmąjį aviną - eismo stabdytoją.
    3. Win-Win. Trukdo tik antros kolonos bukas užsispyrimas ir nepagarba kitiems eismo dalyviams.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Tam tikrais sumetimais dažnai tenka antraeilininku pabūt, pvz:
    - Vilniuje, kylant Narbuto g, vengiant "tarkos" pirmoje juostoje
    - Kai kur A1 prastuose ruožuose

    Teko vairuoti per audrą A2 nuo Panežėžio link Vilniaus prieš porą savaičių. Su A2 provėžom pirmoj juostoj tai jau buvo ne tik mašinos saugojimo, bet ir realaus saugumo klausimas. Dėl to nemažai automobilių naudojo vien antrą juostą

    Todėl su mūsų kelių būkle būna priežasčių pabūt antroj juostoj ir ne dėl apvažiavimo. Meskit akmenį

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ponas Rieduti,

    perskaitykite visus postus, nes Jūsų kolegos minėjo, jog mėgsta SPECIALIAI nepraleisti mirksinčių, kažkas minėjo, kad visiems linki atsidurt griovį kurie viršija greitį, kažkas aiškina kad optimalus ir komfortiškas važiavimas turi būti 120 km/h greičiu ir t.t.
    O problema yra ir ji labai didelė, nes jai pavažinėtumėte daugiau autostrada, pamatytumėte, kad tookių kurie važiuoja bet kokiomis aplinkybėmis antroj juostoj 110 km/h greičiu yra ne vienas ir ne du. Taip, gal jie ne iš šio forumo, bet jų tikrai yra nemažai. Ir tai yra problema apie kurią aš ir šneku.
    Pone (krepiniui tikslinigiau naudoti šauksmininko linksnį) iPhone,

    Specialiai prieš rašydamas praeitą komentarą perskaičiau paskutinius 3 lapus diskusijų. Ką Jūs minite kaip pavyzdžius, mano manymu, ne taip suprantate ar interpretuojate.
    Tikrai pritariu, kad jei matote atvejus, kai 110 km/h važiuojama antrojoje juostoje - taip neturėtų būti. Vienintelis logiškas paaiškinimas - tas vairuotojas gyvena praeityje ir iki šiol jo niekas neinformavo, jog vasaros metu leistinas greitis yra 130 km/h (kalbant apie kelią Vilnius-Kaunas). Magistraliniais keliais tenka karts nuo karto važiuoti. Tokių atsilupėlių tenka pamatyti, bet tikrai ne daug, ir tikrai niekas čia jų negina.

    Dėl minimų komentarų:
    1. Kažkam linkint mirties, toks komentaras, manau, parašytas su mintimi, jog jei žmogus nusprendžia savavališkai pažeisti įstatymus, nesilaikyti saugaus nustatyto greičio ir taip padidinti avarijos riziką, tai to komentarą palikusio asmens lūkestis yra tas, kad jeigu jau kas nors ir nukentėtų dėl tokio neapdairaus ir neatsakingo sprendimo, tai tebūnie tik pats pažeidėjas, o ne aplinkiniai žmonės, kurie niekuo dėti būna.
    2. Dėl 120 km/h - tai buvo visai kitame kontekste, ir tikrai ne kaip pasiūlymas žmonėms važiuoti -10 km/h nuo leistino greičio.
    3. Dėl nepraleidimo mirksint - toks elgesys yra ne dėl "pamokymo" ar "principų". Tokios situacijos dažnai susidaro kai nepraleidžiantis vairuotojas pats atlieka apvažiavimo manevrą, todėl yra visiškai neracionalu tikėtis, kad kitas asmuo, važiuodamas 130-135 km/h greičiu mes viską šalin, atliks galimai pavojingą manevrą stabdydamas ir persirikiuodamas atgal į lėtesnę (ir galimai, pilną automobilių) dešiniąją juostą (kurios apvažiavimu iki tol užsiimė), vien tik tam, kad praleistų naglai lekiantį vairuotoją. Čia tikrai be ironijos sakau - tie lenkiantys turi šiek tiek arčiau žemės nusileisti, pasikuklinti ir mažiau apie savo brangųjį greičio viršijimą galvoti.

    Tikrai atrodo, kad netinkamai įvertinote šios diskusijos toną.

    Riedutis
    Paskutinis taisė Riedutis; 2024.08.08, 13:23.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Truputi kita tema. Koks šiuo metu teorinis ir praktinis motociklų važiavimo tarp juostų reguliavimas?

    Asmeniškai visada praleidžiu pravažiuot stovinčiame kamštyje. Bet paskutiniu metu padaugėjo debilų važiuojančių tarp juostų ir judančiame eisme. Ypač malonu kai kokiam GV eismas juda ~ 20-30km/h, rikiuojies į kitą juostą ir tarp juostų atskrenda 2-3x greičiau važiuojantis kamikadzė.

    Komentuoti:

Working...
X