Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Jei stovint galima naudoti telefonu ir kompiuteriu, tai jokio laiko nuostolio.
    Jei ir negalima būtų. 80-160 EUR bauda 31-40kmh viršijus.
    Tai tik idiotas (nekalbu apie veluojančius į lėktuvą, ar vestuves, ar egzaminą ir pan) nesirinktų valandos kai vidutiniška alga valandos Lietuvoje nesiekia 10 eurų.
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Seniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.
    Šiaip jau didesnė problema yra baudų iš vis nemokantys, vairuotojo pažymėjimo, turto ir darbo neturintys nuolatiniai pažeidėjai, kurie ant tų nepatogumų nusišvilpt.
    Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
    Attached Files
    Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.11.12, 15:55.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET. Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui. Pasimelskime už suklydusį.
    Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Apie kultūrą noriu padiskutuot, tai perkeliu iš A14 temos.
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Didžioji dalis vairuotojų dar pripratę stovėt kelkrašty su avariniu ir galvot, kad niekam netruko. Nors priežasties apart nusimyžimo nėra
    Galit mane suvartyti, bet tas noras belekur stot tai tikrai nervuoja. Kvepia kažkokiu grynu maroziškumu. Geriau į kokį šoninį keliuką geriau nusukt ir ten susižiūrėt. Lietuvoje netgi per daug tų nusukimų į keliukus, tikrai galima išsirinkti tokį kuris mažiausiai trukdytų, ypač trumpesniam sustojimui.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?
    Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET. Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui. Pasimelskime už suklydusį.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.

    Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.
    Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.

    Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Durną ir bažnyčioje muša
    Aš jau sakiau kaip tokioje vietoje pravažiuočiau, bet kaip jau supratau tau nieko neįrodysi tad duodu d...iui kelią.

    Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa, kurios ilgis gal 20 metrų.
    Kaip jau be sau įprastų epitetų.. Tai važiavai pagal geltonas linijas, ar važiavai kaip tie, kuriuos automarozais ir durniais vadini?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa
    Tai visgi laikėtės taisyklių ir nekirtote geltonos ištisinės ar pademonstravote teisinį nihilizmą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    kai jie tą pastovėjimo laiką enforsina? Juk lietuvoje greičio viršijimą tikrina tik stulpiniai radarai ir trikojai radarai. Estijoje patruliai gaudo?
    Šį mėnesį pravažiavau mažiausiai pro du policijos ekipažus kurie matavo greitį su "fenais".

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Tomčiau: maikę plėšei, kad reikia važiuoti pagal geltonas linijas: kaip važiuotum šitoj vietoj?
    Durną ir bažnyčioje muša
    Aš jau sakiau kaip tokioje vietoje pravažiuočiau, bet kaip jau supratau tau nieko neįrodysi tad duodu d...iui kelią.

    Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa, kurios ilgis gal 20 metrų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Antroj juostoj esantis turėjo užleisti iš pirmos važiuojantį, nes:
    • pirmumas to, kuris iš dešinės ("dešinės rankos taisyklė" (kliūtis iš dešinės));
    • reikia vadovautis geltonu žymėjimu – ištisinės kirsti negalima, todėl praleidžia tą iš pirmos juostos "įstrižinį".
    "Įstrižinis" gali kirsti ištisinę jau pervažiavęs į antrą juostą, nes iki tada vadovaujamasi kelio ženklinimu, o atsirėmus į gaireles – kelio ženklus – reikia vadovautis jais. KET rašo, kad jie nurodo važiavimo trajektoriją, t. y. keičia geltoną žymėjimą.
    Tai iki pilnos laimės tereikia antros gairelių eilės, nes per antrą juostą nebesimato gairelių trajektorijos?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Thomčius sakė, kad gali pademonstruoti, kaip jis važiuotų pagal KET. Aš net siūliausi su dronu visa tai nufilmuoti.
    Click image for larger version

Name:	ooohh-wow.gif
Views:	913
Size:	431,6 kB
ID:	2163896

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    o jei važiuoji antra juosta, o šalia tavęs pirma juosta važiuojantis taip pasielgs ?
    Antroj juostoj esantis turėjo užleisti iš pirmos važiuojantį, nes:
    • pirmumas to, kuris iš dešinės ("dešinės rankos taisyklė" (kliūtis iš dešinės));
    • reikia vadovautis geltonu žymėjimu – ištisinės kirsti negalima, todėl praleidžia tą iš pirmos juostos "įstrižinį".
    "Įstrižinis" gali kirsti ištisinę jau pervažiavęs į antrą juostą, nes iki tada vadovaujamasi kelio ženklinimu, o atsirėmus į gaireles – kelio ženklus – reikia vadovautis jais. KET rašo, kad jie nurodo važiavimo trajektoriją, t. y. keičia geltoną žymėjimą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    o jei važiuoji antra juosta, o šalia tavęs pirma juosta važiuojantis taip pasielgs ?
    Thomčius sakė, kad gali pademonstruoti, kaip jis važiuotų pagal KET. Aš net siūliausi su dronu visa tai nufilmuoti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Reiktų iš pirmos juostos mestis į antrą, o tada atsirėmus į kelio ženklus (gaireles) – ištiesinti trajektoriją pagal jas ir tęsti tiesiai (ne įstrižai).
    o jei važiuoji antra juosta, o šalia tavęs pirma juosta važiuojantis taip pasielgs ?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Reiktų iš pirmos juostos mestis į antrą, o tada atsirėmus į kelio ženklus (gaireles) – ištiesinti trajektoriją pagal jas ir tęsti tiesiai (ne įstrižai).

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Tomčiau: maikę plėšei, kad reikia važiuoti pagal geltonas linijas: kaip važiuotum šitoj vietoj?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    kai jie tą pastovėjimo laiką enforsina? Juk lietuvoje greičio viršijimą tikrina tik stulpiniai radarai ir trikojai radarai. Estijoje patruliai gaudo?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Seniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.

    Komentuoti:

Working...
X