Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė ilgas

    Nu darbus atlieka lietuviai,tai nuo Lenkijos puses situacija ta pati. Tas papildomas transportas,kuris vyksta del statybos darbu grizta atgal is kur atvyko. Tai del kelio statybos darbu transportas yra abipusis. Kelias kur 130km/h buvo atidarytas vasara,kur 70km/h neseniai. BTW srautas toje dalyje kur 130km/h yra kazkiek mazesnis,nei toj naujausioj dalyje,dasideda ir vietinis srautas ,ne tik tranzitas. Dar dadek naujo kelio efekta,kai zmones zvalgosi i sonus,zioplineja (Vilniuje Rugseji kas daros. Is dideles sumos nesilazinciau,bet is mazesnes manau po gero menesiuko padidins greiti iki 110km/h (Nes ziema ,todel nedarys 130km/h). Vietiniai apsipras atsiziures ir prades i kelia ziuret. Tai kad ir uzsienieciai ,jei matai nauja kelia zvalgais i sonus ,kazkaip naturaliai gaunas,taigi matos kad naujiena. Maziau zioplinejanciu didina pralaiduma. Chebra viskas yr o.k. ,mes lygioj vietoj problemas matom. Tai Vakarini Aplinkeli kai atidare irgi visi zvalges i sonus ziurejo, kiti net bijojo vaziuot,dabar daug daugiau nei pirma menesi vaziuoja ,o srautas del tvarkos atrodo kad mazesnis. Net furistai (ypac uzsienieciai) varydavo per miesta,bijojo to aplinkelio pacioj pradzioj .Tai ir avariju buvo Vakarinaim Aplinkelyje,kur absurdiskos visiskai,del to kad pradzioj ziopsojo ar kas kitoj masinoj ziopsojo.
    Aftar, vypej jad....

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė ilgas

    Jei padidejas srautas,tai ir greitis sumazintas,gi klausei kodel zenklas 70km/h . Vyksta statybos prie sienos,daug papildomo transporto vyksta.Pasibaigs statybos ,nusiims dalis srauto ,kur ten dirba ir nebebus perteklinio,nebereiks ribojimo. Taigi rasiau,kad ribojimas del srauto,o ne del darbu ar kelio kokybes.
    Pagooglink ,kodel ribojami greiciai greitkeliuose. Olandijoj per radija ,tiesiai sviesiai sako, formuojasi "Fylia" (kamstis Olandiskai), maziname greiti, "fylia" issivazineja, greitis didinamas.
    Ten per radija nuolatos isijungia pranesimai apie kamscius.
    Gal tu pagooglink,jei moki Anglu kalba,bus tau aiskiau. Ir nebuk toks piktas. Yra toks angliskas posakis,neisversiu pazodziui,bet: Jei isejei ir sutikai chama,tai tu sutikai chama,jei kasdien tu sutinki chama,tai chamas esi TU. Cia pamastymui tau.
    Tu bent Romo foto žiūrėjai? Srautas padidėjęs...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Ajajai, koks įsižeidęs. Tai kodėl tada A5 Lietuvos pusėje tiesiog sukabinėti ženklai 70 visame 16km ruože jei visame jame nedirbama? Nustok rašyti tą patį per tą patį...
    Kas mane įžeidė? Tu? Tai atsiprašyk
    O kas tau sakė kad nedirbama?

    Pravažiuok pro Vokietiją, Prancūziją pasižiūrėk kiek ten kilometrų atsitveria ir dar prieš darbų teritorija koks kilometras kūgelių kreipiančių į susiaurintas juostas.
    Ir dažnai tuose ruožuose kur ne kur dirba, kartais išvis darbininkų nematai, o visi turi "vilktis" 60-80km/h greičiu.

    Pakentėkit nuims tuos ženklus iki gruodžio ir nuo to pasaulis tikrai nesustos.


    Kaip Romukas giria, kad Lenkai puikiai organizuoja ženklus ir jau pirmoje foto ikelia kaip vienas ženklas užstoja kitą ir kaip ten pasielgti per kelis metrus numesti greitį nuo 90 iki 60?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Tai tam ir yra ribojimas......
    ....... Bet kuris kvailys gali pasirinkt tarp gerai ir blogai,bet gyvenime taip retai buna: reikia rinktis tarp blogai ir maziau blogai. Jau kur kas geriau vaziuot 70km/h,nei stovet kamstyje kurie veikiausiai butu pikinem valandom
    Na nereik čia tų teorijų, važiuodamas kelyje aš tą puikiai suprantu, kurie dalykai veikia, kurie ne. Tam ką išdėstei nereik google, galima ir iš praktikos pajaust. Nieks to neneigia.
    Bet ar tu aklas ar apsimeti: atsiversk google ir man paaiškint kaip veikia tas stebuklingas srautų valdymo algoritmas šioje konkrečioje atkarpoje 70km/h(naujas ruožas) -130km/h(anksčiau įrengta atkarpa) - 50km/h (pasienio remonto butelio kakliukas) ? Kaip tas traffikas valdosi? 130km/h atkarpoje? Pagreitinimu?
    O kaip tada važiuojant nuo Lenkijos: remonto ruožas 50km/h - 130km/h - 70km/h? Kur logika tavo teiginių?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Jei turetu proto sumazintu greiti ir nebebutu tu kamsciu ,kur vietoj stovi. Olandijos traffikas diziausias europoj pagooglink tamsta,kokie ten kamsciai ir kokiu budu jie to pasiekia. Dviratis jau israstas, turbut sunku gyvent kai pasaulyje 1nas tik protingas esi?
    Tai as ne save cituoju,ne savo idejas siulau,cia viskas ne mano sugalvota ir veikia viskas, ir praktikoj.
    "Daužo" pilnatis kaip reikiant. kas čia tas protingas? aš tik klausimus uždavinėju, bandydamas atsakymus rast, o pats kaip žinovas išdėstai. Ką iškarto paneigti galiu: tarp atidaryto ruožo su ribojimais ir remontuojamo pasienio ruožo yra magistralės ruožas be ribojimų. Tai kokius čia traffikus kur valdai?
    Primenu, jei kas asmeniško, prašom į asmeniškai. Negerbi kitos nuomonės, tai bent gerbk kitus forumo dalyvius.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Na taip Tai as ta ir rasiau,del to ir nera kamsciu nes ribojamas greitis. Kai didelis srautas sumazina leistina greiti,kad nesusidarinetu kamsciai. Blemba pagooglink. Nepyk,bet tingiu berasyt ,paziuresu gal eis uzblokuot tave.
    Bro pasiziurek savo komentu istorija,pasistenk is salies i save paziuret.

    If you meet a jerk once a month, you've met a jerk. If you meet jerks every day, you're a jerk
    Jau stebiuosi, kaip čia tarp Vilniaus-Kauno dar ne 50km/h galėtų visi be kamščių važinėti. Juk prie Megos remontas, Gariūnuose gali ženkla kabint
    Ačiū tėveli už rodomą dėmesį, nepamiršk ir pats perskaityt ką čia prirašei. Primenu, nesikuklink kreipkis asmeniškai išklausysiu

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Tu skaitai ar siaip rasai? Tu rasei:Visas kelias maksimaliu leidžiamu ir.... Gal amortizatorius pasikeisk? Faktas,kad to nera yra dalis ,kur nera okey. Oj nepasisieke tavo aplinkiniams,nors gal tu internete issilieji ir namuose silkinis Ka manai apie ta angliska posaki? Nesamone?
    Na su paties minčių srautu tikrai sunku spėti Nežinau prie ko čia bandai prikibt... ir niekur skraidyt nereikėjo, todėl ir siūlau važiuokle susižiūrėt Kur aš sakiau kad visoj Lenkijos ok? Gal baik baubų aplink ieškoti? Na su aplinkiniais man jokių problemų. O jei turi kažką man asmeniško pasakyti kreipkis tiesiai, nepaversk forumo šiukšlynu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Jei netingesiu surasiu video Youtube,kur kolegos furistai stebisi "kokybe'' . Cia ne mano vieno nuomone. Ten yra kokie geri 10km atkarpa,kur kelias bangoms eina.
    Aha o lietuviška kokybe nesistebi? Ar be Youtube ir taip aišku. Ir prie ko čia kažkiokia nekokybiška atkarpa Lenkijoje ir naujas kelias Lietuvoje? stabdyk minčių srautą

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Jei padidejas srautas,tai ir greitis sumazintas,gi klausei kodel zenklas 70km/h . Vyksta statybos prie sienos,daug papildomo transporto vyksta.Pasibaigs statybos ,nusiims dalis srauto ,kur ten dirba ir nebebus perteklinio,nebereiks ribojimo. Taigi rasiau,kad ribojimas del srauto,o ne del darbu ar kelio kokybes.
    Pagooglink ,kodel ribojami greiciai greitkeliuose. Olandijoj per radija ,tiesiai sviesiai sako, formuojasi "Fylia" (kamstis Olandiskai), maziname greiti, "fylia" issivazineja, greitis didinamas.
    Ten per radija nuolatos isijungia pranesimai apie kamscius.
    Gal tu pagooglink,jei moki Anglu kalba,bus tau aiskiau. Ir nebuk toks piktas. Yra toks angliskas posakis,neisversiu pazodziui,bet: Jei isejei ir sutikai chama,tai tu sutikai chama,jei kasdien tu sutinki chama,tai chamas esi TU. Cia pamastymui tau.
    Na matosi olandisko dūmo šleifas... Koks kur srautas? Praeitą savaitgalį tarp mašinų 300-400 metrų atstumai... Romo nuotraukose irgi "perkrautos" juostos "matosi". Prieš remonto ruožą reik 16 ir plus km greičius riboti? Pirma dėliok mintis nuoseklia seka, o ne kratiniu ir nesivaidens pikti

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas

    Ta prasme? Rimtai nezinai? Vietose kur pasikartoja avarijos,ar buna skaudus ivykis,pavyzdys (berods Pilaitej),kur BMW partrenke moteri su vaiku,atsirado ribojimai,nes buvo vietos gyventoju noras. Niekas nedaro siaip sau,cia net ir korupcijos neprikisi,nu nepadarysi pinigo su tuo 1-2 zenklais.
    Kada vaziavai? Kaip savijauta griztant namo,mazdaug 400-500km po Vokietijos sienos ,vaziuojant isgirtuoju Lenkijos autobanu? Vaziuojant 100km vos ne skrist pradedi,ten net akim matos tie bangavimai.. Nu suprantu pasedo kelias,gal durpynai ar dar kas,tai taisykit ar zenklus statykit.
    rimtų dūmų atvežė... Lietuva-Zakopane su gera nuotaika ir pora trejeta sustojimų ir dar visas vakaras pramogoms po vietą ir ką? Žinoma, kai kas tokius atstumus ir su nakvyne Varšuvoje įveikinėja Visas kelias maksimaliu leidžiamu ir.... Gal amortizatorius pasikeisk?
    Asmeniškai tau pakartosiu https://www.google.com/maps/@55.4476...oASAFQAw%3D%3D Čia kas, kada ir kiek berželių partrenkė?
    Šiaip tai čia ne šios temos diskusija beje...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė ilgas

    Ta prasme? Rimtai nezinai? Vietose kur pasikartoja avarijos,ar buna skaudus ivykis,pavyzdys (berods Pilaitej),kur BMW partrenke moteri su vaiku,atsirado ribojimai,nes buvo vietos gyventoju noras. Niekas nedaro siaip sau,cia net ir korupcijos neprikisi,nu nepadarysi pinigo su tuo 1-2 zenklais.
    Kada vaziavai? Kaip savijauta griztant namo,mazdaug 400-500km po Vokietijos sienos ,vaziuojant isgirtuoju Lenkijos autobanu? Vaziuojant 100km vos ne skrist pradedi,ten net akim matos tie bangavimai.. Nu suprantu pasedo kelias,gal durpynai ar dar kas,tai taisykit ar zenklus statykit.
    Kur A5 ką tik atidarytam ruože kažkokie skaudūs įvykiai? Tas kelias KĄ TIK ATIDARYTAS. Gal nustok rašinėti į pievas....

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė ilgas

    Daug metu gyvenau Olandijoje(beje FunFact, plotas mazesnis nei Lietuvos), jei padideja trafikas iskart atsirandi ribojimai 70km/h,jei nepadeda 50km/h... Ten retai stovimi kamsciai,bet nuolatos tokie su ribojimais. Gali Discovery dokumentikos paieskot,esant dideliam srautui mazinamas greitis,kad nebutu kamsciu,cia jau nebediskuotinas reiskinys,jau senokai moksliskai irodytas.
    1-Didesniu greiciu didesni atstumai tarp masinu.
    2-Taip pat, jei priesai tave masina stabdo(uzsidega stop sviesos), vaziuojan didesniu greiciu tu daug anksciau pradedi stabdyt ir kamstis issitesia(ilgeja)
    Cia jau mokslu irodyti dalykai ir praktikoj,ne tik teorijoj.
    Ką tai turi bendro su mano pasakymu?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ilgas
    Sveiki,kiek jus turit teises?
    Kas čia per delfio komentaro lygio kratinys? Ar pats bent perskaitei apie ką diskusija? ir dar logikos reik paieškot...
    O kiek reikėjo pakeliaut po Europą? Paskutiniai pora metų: iki Italijos, Austrijos, Vokietijos pakankamai? Ar dar reik kur prasukt?
    Ir nepamenu, ar buvo vietos, kur kiltų mintis "O ką ir nuo ko turėtų saugoti šis ženklas?"
    Greičiau pats lėčiau važiavau nei leidžiama, nes kažkaip nesaugu atrodo lietuviškais standartais.
    Ir buvo pateiktas ne vienas pavyzdys, kur nieks užtikrintai atsakyt nesugeba kam ribojimas. Gal nuo to, o gal nuo ano? Tai gal būsi pirmas tas, kuris tuos atsakymus žino?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tai, kad turi ta Varšuva aplinkelius bent jau tokį kaip Vilniaus Vakarinis tikrai ir naujus dar statosi.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Romukas toliau savo stiliuje, įdėjęs mano citata kuri nieko nereiškia šioje temoje.
    Dabar jau netrimituoja: "pažiurėkite Lenkijoje tai 1+1 eisme greitis 80km/h..." kas nėra tiesa ir ruože ties Lomža.
    Tai kodėl tame pačiame kelyje, atrodo identiškomis sąlygomis 1+1 vienoje vietoje greitis mažinamas iki 60 ir 50, o truputį toliau, kur upė užlieja pievas ir važiuojama tiltaisir viadukais greitis 80 ir 50? Greitis atkarpoje skiriasi 30km/h kas kai kuriems komentatoriaus atrodytų neįveikiama užduotis.
    Ajajai, koks įsižeidęs. Tai kodėl tada A5 Lietuvos pusėje tiesiog sukabinėti ženklai 70 visame 16km ruože jei visame jame nedirbama? Nustok rašyti tą patį per tą patį...

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
    Kartais tenka važiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą darbo reikalais ir jei važiuoju vienas ir turiu laiko, tai po Kauno suku link Jurbarko arba nuo Vilniaus per Prienus ir link Jurbarko arba Žemaičių plentu. Žiema aišku būna nuotykių su nevalytais keliais ir t.t., bet bendrai absoliučiai kita emocija, atrodo važiuotum amžinai Vnž. rekomenduoju

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Vokiečio įspūdžiai apie eismą Kaune

    https://www.reddit.com/r/lithuania/s/z7rZxrjOmq

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.
    Kaip ir tiems kurie neranda stabdžių pedalo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
    Kol pora kartų per gyvenimą tai taip, egzotika (kaip ir važiavimas VVT). Bet jei reikėtų kas pora dienų taip važinėti (o juolabiau kai kiti darbai dar skubintų) tai greitai atsibostų vilktis. Man, kaip važinėjančiam daug, visos tos kelionės yra maksimalus laiko leidimas veltui. Nors ir stengiuosi tą laiką kažkaip išnaudoti (užsileidęs laidas ar audio knygą). Ir dauguma žmonių į tą žiūri taip pat pragmatiškai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kai važinėjau dyzeliu, dažnai irgi vilkdavausi paskui fūras kuro taupymo tikslu. Bet tuščiam kely stabdyti eismą neleisdavau sau.
    Autostradoje važiuoti lėtai = pradėti dairytis į salis ir nematyti kelio arba užmigti ir nuvažiuoti į griovį.

    Komentuoti:

Working...
X