Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Abu įvažiavo į sankryžą degant raudonam (su prielaida kad iš kitos pusės raudona tuo pačiu metu užsidegė).
    Į sankryžą įvažiuoti tuo momentu, kai kerti stop liniją, taip kad ten net 2 auto jau įvažiavę laukė

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kokia pirmenybė, kai įlėkė į sankryžą aiškiai degand raudonam signalui?
    Abu įvažiavo į sankryžą degant raudonam (su prielaida kad iš kitos pusės raudona tuo pačiu metu užsidegė).

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Esu tikras, jog kai eismo juostos siauresnės tokių avarijų įvyksta žymiai mažiau, nes tiesiog greitis mažesnis ir reik labai piktybiškai elgtis, jog taip viršyti greitį. O tokio Panerių gatvėje reik iš visos valios prisiversti važiuoti leistinu greičiu ir tai ką padarė šis pažeidėjas yra beveik natūralu.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.
    Kokia pirmenybė, kai įlėkė į sankryžą aiškiai degand raudonam signalui?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.
    Sukantis įvažiavo į sankryžą dar degant žaliam (pagal taisykles turi teisę pabaigti manevrą, o kitiems reikia praleisti baigaiančius manevrą, net jei žalias dega), o atlėkęs ne tik viršijo greitį, bet dar ir per raudoną, tai kaltininkas labai aišku kas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.14, 08:45.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?
    Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiaip tiesioginio ryšio tarp šio pažeidimo ir gatvių nėra.
    Neseniai prie mano akių Trakų g. Volvo XC90 prasinešė ~70 km/h greičiu, tai ten tikrai nėra "lygus asfaltas" ir "6 m juostos". Ir tai nuolatinė situacija toje vietoje, nes didelė mažorų koncentracija.
    Nors ten net pėstieji važiuojamąja dalimi kartais eina (skirtingai nei Panerių ar Kirtimų g.).

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

    tai kas čia acitiko? praskrido kažkoks veikėjas per raudoną šviesą ir tiek, kuo čia dėtas asfaltas? toks veikėjas pralėktų ir lėkdamas 1,5 m pločio žvyrkeliu, melejonas vairuotojų važiuoja laikydamiesi taisyklių ir nori važiuoti normaliom gatvėm ir bandymai sunkinti eismo sąlygas tik prives prie daugiau nesąmoningų veiksmų
    tiesa nežinia dar kuo baigsis tas entuziastų už greičio mažinimą miestuose iki 30 km/h judėjimas, tai gal pakeis patį miesto veidą, nes kiek laiko užims kelionė į darbą judant 30 km/h? matyt visi reikalaus geresnio ir greitesnio VT, nes automobilis bus tik dekoracija

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
    Nereikėjo nuplėšti juodos plėvelės, liktų skiriamasis barjeras ir mersas sveiki.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
    Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tik juokingiausia ir keisčiausia, kad net apsigynus ir nutraukus administracinę teiseną, t. y. tampant nekaltu – išsiėmus pažymą iš kokio Ryšių ir informatikos departamento už praėjusį laikotarpį apie administracinius pažeidimus, bus nurodyta, kad buvai kaltinamas (nors ir nurodyta, kad teisena nutraukta, o bauda nepaskirta).

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
    Nesuvokiu, teisės iš Madagaskaro atsiųstos, dar įlaminuotos

    Gerai tada be išvedžiojimų aprašau kelio situaciją ir laukiu išdėstymo pagal KET punktus kaip jis turi būti įveikiamas:
    Kelias po dvi juostas pirmyn atgal, ruošiamas remonto darbams - privažiuoji: matai ženklus "Kelio darbai, tarkim jau ir greičio ribojimas" Daugiau jokių vertikalių ženklų nėra. Staiga toliau kelyje pamatai šviežiai pripieštų geltonų linijų (būsimam juostų susiaurėjimui). Vėl nei papildomų kelio darbų gairelių, nei krypties, juostos keitimo ženklų nėra. Už kilometro geltonos linijos baigiasi žalioje vejoje. Primenu, ten irgi jokių vertikalių ženklų nėra.
    Kur ir kokiais taisyklių punktais vadovausitės?
    Gal taip visiems bus aiškiau.... tik nesakykit, kad vėl tokios situacijos mūsų keliuose nėra.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
    Nežinau niuansų, bet ne dėlto kad linija nusitrynusi būtų.
    Galimai toks punktas galėjo būti pažeistas, nupaišius 30,1 m. ilgio ištisinę liniją, be jokio pagrindo viršijus 30 m ribą:

    71. Persirikiavimo ribojimas taikomas tarp tų eismo juostų, kurios neturi nė vienos bendros krypties (išskyrus pagrįstus atvejus), taip pat prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tuo tikslu prieš pat sankryžą ženklinama siaura ištisinė linija 1.1, ne ilgesnė kaip 30 m. Pagrįstais atvejais (pvz., sankryža yra nepakankamo matomumo zonoje) persirikiavimo ribojimas gali būti taikomas ir ilgesnėje atkarpoje.
    P.S. arba neužpiešta buvo artėjimo linija 1.6., arba jos ilgis buvo 3,9 m.

    72. Prieš persirikiavimo ribojimą ženklinama artėjimo linija 1.6. Ne gyvenvietėje ženklinama ne trumpesnė kaip 8 m ilgio, gyvenvietėje – ne trumpesnė kaip 4 m ilgio (ne mažiau kaip vienas brūkšnys ir tarpas) artėjimo linija 1.6.
    Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.13, 18:08.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.
    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

    Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
    Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
    Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

    Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

    P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
    Kai pagalvoji, kiek "galimai" atsilupusių rašo šiame forume, nenuostabu, kad forumas virsta ambicijų, patyčių, įžeidinėjimų sąvartynu.
    Kadangi vis dar čia komentuojame, (neužsiėmę eismo įvykio deklaracijomis, negulime ligoninėse, nesėdime už grotų ar nesiilsime kapuose) tai turbūt apie kažkokius kitokius atsilupusius mąstei?

    Visų oponuojančių vardu atsiprašau tamstos, kad išdrįsome paklausti kaip įveikėte šią atkarpą. Supratom, valstybinė paslaptis. Kitą kart pasistengsim, kad atsakymas pats iki mūsų "daeitų", jei kelias bus netolimas

    Kai jau prieš metus sakiau, kad prie KET "važiuojant reik įjungt ir sveiką protą" paties iškart užlipinta etiketė buvo - automarozas. Labai rimtas argumentas tam buvo ane? O dabar staiga ir pats sveiku protu bandai argumentuoti? Tai kodėl ir toliau kiekviename savo įraše oponuojantiems bandai lipinti menkinančias etiketes, lyg prie paties neliptų?
    Apsidairyk, kur čia matai įsižeidusius?
    Tiesiog nepagarbiai bendraujant, pagarbos neužsitarnausi. Na kokiu žodžiu sekantis įrašas prasidės? Įsižeidę gaideliai?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
    Vienas pažįstamas pasinaikino "teistumą" už ištisinės kirtimą lenkiant traktorių, tuo pagrindu kad žymėjimas neatititiko teisės aktų. Nors realiai pačio pažeidimo tai niekaip neįtakojo - taip pat būtų kirsta ir "legali" ištisinė linija.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

    Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
    Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
    Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

    Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

    P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas
    O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.

    Komentuoti:

Working...
X