Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Kokia pirmenybė, kai įlėkė į sankryžą aiškiai degand raudonam signalui?
Komentuoti:
-
Esu tikras, jog kai eismo juostos siauresnės tokių avarijų įvyksta žymiai mažiau, nes tiesiog greitis mažesnis ir reik labai piktybiškai elgtis, jog taip viršyti greitį. O tokio Panerių gatvėje reik iš visos valios prisiversti važiuoti leistinu greičiu ir tai ką padarė šis pažeidėjas yra beveik natūralu.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.14, 08:45.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tiesioginio ryšio tarp šio pažeidimo ir gatvių nėra.
Neseniai prie mano akių Trakų g. Volvo XC90 prasinešė ~70 km/h greičiu, tai ten tikrai nėra "lygus asfaltas" ir "6 m juostos". Ir tai nuolatinė situacija toje vietoje, nes didelė mažorų koncentracija.
Nors ten net pėstieji važiuojamąja dalimi kartais eina (skirtingai nei Panerių ar Kirtimų g.).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?
tiesa nežinia dar kuo baigsis tas entuziastų už greičio mažinimą miestuose iki 30 km/h judėjimas, tai gal pakeis patį miesto veidą, nes kiek laiko užims kelionė į darbą judant 30 km/h? matyt visi reikalaus geresnio ir greitesnio VT, nes automobilis bus tik dekoracija
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?
- 21 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
Komentuoti:
-
Tik juokingiausia ir keisčiausia, kad net apsigynus ir nutraukus administracinę teiseną, t. y. tampant nekaltu – išsiėmus pažymą iš kokio Ryšių ir informatikos departamento už praėjusį laikotarpį apie administracinius pažeidimus, bus nurodyta, kad buvai kaltinamas (nors ir nurodyta, kad teisena nutraukta, o bauda nepaskirta).
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
Gerai tada be išvedžiojimų aprašau kelio situaciją ir laukiu išdėstymo pagal KET punktus kaip jis turi būti įveikiamas:
Kelias po dvi juostas pirmyn atgal, ruošiamas remonto darbams - privažiuoji: matai ženklus "Kelio darbai, tarkim jau ir greičio ribojimas" Daugiau jokių vertikalių ženklų nėra. Staiga toliau kelyje pamatai šviežiai pripieštų geltonų linijų (būsimam juostų susiaurėjimui). Vėl nei papildomų kelio darbų gairelių, nei krypties, juostos keitimo ženklų nėra. Už kilometro geltonos linijos baigiasi žalioje vejoje. Primenu, ten irgi jokių vertikalių ženklų nėra.
Kur ir kokiais taisyklių punktais vadovausitės?
Gal taip visiems bus aiškiau.... tik nesakykit, kad vėl tokios situacijos mūsų keliuose nėra.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
Galimai toks punktas galėjo būti pažeistas, nupaišius 30,1 m. ilgio ištisinę liniją, be jokio pagrindo viršijus 30 m ribą:
71. Persirikiavimo ribojimas taikomas tarp tų eismo juostų, kurios neturi nė vienos bendros krypties (išskyrus pagrįstus atvejus), taip pat prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tuo tikslu prieš pat sankryžą ženklinama siaura ištisinė linija 1.1, ne ilgesnė kaip 30 m. Pagrįstais atvejais (pvz., sankryža yra nepakankamo matomumo zonoje) persirikiavimo ribojimas gali būti taikomas ir ilgesnėje atkarpoje.
72. Prieš persirikiavimo ribojimą ženklinama artėjimo linija 1.6. Ne gyvenvietėje ženklinama ne trumpesnė kaip 8 m ilgio, gyvenvietėje – ne trumpesnė kaip 4 m ilgio (ne mažiau kaip vienas brūkšnys ir tarpas) artėjimo linija 1.6.Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.13, 18:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.
Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.
Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu
P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
Kadangi vis dar čia komentuojame, (neužsiėmę eismo įvykio deklaracijomis, negulime ligoninėse, nesėdime už grotų ar nesiilsime kapuose) tai turbūt apie kažkokius kitokius atsilupusius mąstei?
Visų oponuojančių vardu atsiprašau tamstos, kad išdrįsome paklausti kaip įveikėte šią atkarpą. Supratom, valstybinė paslaptis. Kitą kart pasistengsim, kad atsakymas pats iki mūsų "daeitų", jei kelias bus netolimas
Kai jau prieš metus sakiau, kad prie KET "važiuojant reik įjungt ir sveiką protą" paties iškart užlipinta etiketė buvo - automarozas. Labai rimtas argumentas tam buvo ane? O dabar staiga ir pats sveiku protu bandai argumentuoti? Tai kodėl ir toliau kiekviename savo įraše oponuojantiems bandai lipinti menkinančias etiketes, lyg prie paties neliptų?
Apsidairyk, kur čia matai įsižeidusius?
Tiesiog nepagarbiai bendraujant, pagarbos neužsitarnausi. Na kokiu žodžiu sekantis įrašas prasidės? Įsižeidę gaideliai?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
Komentuoti:
-
Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.
Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.
Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu
P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: