Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Jei greitis mažiau 50 kmh, neveikia ultragarso švilpukai...

    Tai geriau 60 kmh važiuot nei 20 kmh...

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    Kažkaip apgailėtina eilinį kartą skaityti, kaip apsilaižant „įmantraus“ sąmojo „pikantišku kandumu“, išvemiami runkeliški „siūlymai“ riboti greitį iki nulio ar remtis XIX a. viduryje panaikintais Anglijos teisės aktais. Pilnam jumoro komplektui trūksta tik užuominų į Lianzbergistaną, „RUSAI PUOLA!!!" ir „jej yra klymato atšylymas, taj kodiel šenden prisnygo, aa?!!"

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    T ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis.
    Ir atvirkščiai: bet kokiai avarijai galima pripaišyti "nepasirinko saugaus greičio". Nes jei vairuotojas būtų pasirinkęs saugų greitį, avarija nebūtų įvykusi. Filosofija tokia...

    O šiaip, jau senai minėjau, kad reikia grįžti į 1865, ir priimti raudonos vėliavos įstatymą.
    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2025.01.15, 20:07.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai čia dar nieko. Mačiau, kaip vairuotojas centrinėje panelėje žiūri filmą, telefone kitoje pusėje kabo navigacija ir dar gurkšnoja kavą iš puodo.
    Kalbėjimas per telefoną prie ausies net moderniuose automobiluose šiaip jau stebina, nes visi jie turi laisvų rankų įrangą.
    Primena Gruziją, kur esu matęs (ir, prieš savo valią, dalyvavęs) kaip mikriuko vairuotojas ramiai sau žiūrėjo ir komentavo filmą, sukdamas kalnų keliais, iš už posūkio vis išnyrant palaidoms karvėms. Įspūdingas reginys, tikrai.

    Lietuvoje filmų nesu matęs, bet telefono maigymas – masinis reiškinys. Automatiškai preziumuoju, kad žmogus į kelią nežiūri, kai keistai elgiasi kelyje. Praėjo tie laikai, kai įtardavai girtumą pirmiausia.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
    Dar papildomai iš interneto policijos klodų:
    būdamas apsvaigęs nuo alkoholio (avarijos metu jo kraujuje buvo 1,72 prom.) , nepasirinko saugaus greičio, nesilaikė saugaus atstumo iki priekyje važiavusio vilkiko „Daf FT 19“ su puspriekabe, kurį vairavo L. Z., ir , pastarajam mažinant važiavimo greitį, atsitrenkė į puspriekabės galą,
    vairavo transporto priemonę būdamas neblaivus (nustatytas 1,81 promilės neblaivumas), nepasirinko saugaus greičio, nesuvaldė transporto priemonės ir trenkėsi į pakelės medį,

    Būtų pasirinkę saugų greitį pagal promiles, viena priežastimi mažiau įvardytų? Koks girtam yra saugus greitis?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai čia dar nieko. Mačiau, kaip vairuotojas centrinėje panelėje žiūri filmą, telefone kitoje pusėje kabo navigacija ir dar gurkšnoja kavą iš puodo.
    Kalbėjimas per telefoną prie ausies net moderniuose automobiluose šiaip jau stebina, nes visi jie turi laisvų rankų įrangą.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Tai žodžiu, vienintelis būdas padaryti kad eismas būtų saugus yra apriboti greitį 0 km/h Arba gal nesuvedinėkime visko į absurdą ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis. Tų priežasčių yra labai daug.
    Predator dar gerą priežastį prisiminė - pašalinių dalykų darymas sėdint už vairo. Kiek kartų teko apvažiuoti neprognozuotai važiuojantį, iš šono į šoną besimėtantį automobilį, kad paskui pamatyti kad pas vairuotoją vienoje rankoje ragelis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau?
    Jei greitis bus 5 km/h, tai retas žvėris atsitrenks. Arba pasekmės bus labai neskaudžios.
    Nors, pvz. pažįstamo auomobilį elnias aplamdė stovintį

    O šiaip tai panašiais orais kaip vakar iš viso bet koks greitis skirtingas nuo 0 km/h bus nesaugus su nedygliuotomis padangomis nebarstytuose keliuose .
    Klausimas, o kaip pati policija važiuoja?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
    "nepasirinko saugaus greičio ir atsitrenkė į priekyje ta pačia kryptimi važiuojantį automobilį „Opel Mokka“.... tokiam įvykiui užtenka ir 1km/h skirtumo, jei nesiimsi kitų veiksmų.... bet policijos suvestinėse, niekada nebus parašyta, kad gal užsnūdo, reguliavo radiją ar navigaciją, naršė telefone, dairėsi pro šoninį langą, nesilaikė saugaus atstumo ir t.t. Nes vairuotojas dažniausiai to ir neprisipažįsta. Tai kas tokiu atveju yra priežastis? Ar yra saugus greitis naršyti telefone?
    Tik nesinervuok ir nebeapsiverk... nes vėl temą užrakins

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės.
    Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau? IMHO ar saugu ar ne priklauso nuo pavojingos situacijos prognozavimo. Jeigu nėra kažkokių pavojaus požymių (kaip pvz, važiuojant šalikelėje matai kokią stirną, kuri po vieną retai vaikšto), saugus yra leistinas greitis. Nes kitaip galima nusiristi į absurdą ir pareikšti kad saugu yra iš viso tik stovėti vietoje, nes nebūtų judėjimo - nebūtų eismo įvykio. Bet judėti daugumai žmonių tiesiog būtina.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
    Lenkė koloną per ištisinę, nesužiūrėjo kad priekyje sankryža su salele (arba priešpriešoje kita kolona) - rėžėsi. Tikrai ne greitis yra pagrindinė priežastis, nes net jei būtų tą manevrą daręs leistinu greičiu, vis tiek greičiausiai būtų įsivožęs.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.15, 07:42.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.
    Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?
    Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
    Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kameros keliuose su numerių atpažinimu kėsinasi asmens privatumą. Nereikia jų daugiau.

    Yra tik du sprendimai - nežymėta nuolatinė policija (labai efektinga Balstogės fūrų kelyje nuo Augustavo) ir kito vairuotojo registratoriumi fiksuotas pažeidimas su siuntimu policijai.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Neseku įdėmiai šios diskusijos, bet kažkas lyg rašė, kad ištisinės, be kita ko, paliktos ten, kur anksčiau buvo eismo įvykiai. Jei čia rimtai, tai ką aš žinau...Tai juk pertvarkė kelią kapitaliai, tai kodėl daryti išvadą, kad ir pertvarkius ten pavojinga ir reikia ištisinės? Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Vėl ir vėl ištisinių juostų perdaug/jos veltui etc. Gal galite ne palaidomis nuotraukomis, bet ant projekto brėžinių ar bent ant satelitinės nuotraukos nubrėžt šiuos savo teiginius. Dar jei argumentuotumet teisinėm/rekomendacinėm nuorodom kodėl ten jų nereikia, senai nebūtų jokių prisikabinėjimų prie jūsų tekstų. Tiek postų ir tiek praleistų galimybių įrodyt savo tiesą..

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.
    Gal pigiau 2+1 nei padengt viską kamerom.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.
    Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
    Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
    Jo, davai sukurkime visiems problemų lygioje vietoje. Pradžioje pripaišome ištisinių kur reikia ir kur nereikia, o tada vietoje to kad jas peržiūrėti (ir pagaliau sudėti ribojimus logiškai), išleiskime dešimtis tūkstančių kamerom, kad tą encofcinti. Nes viskas kas važiuoja daugiau nei 30 km/h yra nesaugu, o visi kas su tuo nesutinka yra automarozai.
    Žinau visą tą, galite nesikartoti. Ne pirmą dieną forume.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.14, 18:35.

    Komentuoti:

Working...
X