Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iki 30 km/h viršijus bauda 30-90€, jei nebaustas pusė minimalios 15€. Čia rimtai kažkam atrodo kaip pakankamos baudos?
    Dydis viena klausimo pusė. Smagiausia, kad gauni elektroninį laišką su nuoroda susimokėt internetu. Iki visiško patogumo dar galėtų leist suvest kortelės duomenis ir automatiškai nuskaityti.

    Kažkadaise teko eit pas keliukus 9:30 pasirašinėti protokolo. Bauda buvo dar mažesnė, bet nuotaiką pagadino gerokai daugiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Eikite kartu paverkti su Ignalina.

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.

    Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
    Iki 30 km/h viršijus bauda 30-90€, jei nebaustas pusė minimalios 15€. Čia rimtai kažkam atrodo kaip pakankamos baudos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Eikite kartu paverkti su Ignalina.

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.

    Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
    Kurie vieną kartą nepamato ir susimoka, tiems problemos nebus, bet bus gera pamoka. Labiausiai dėl baudų paprastai verkia būtent tie gaideliai, kurie sako, kad baudos nieko nekeičia, bet tuo pačiu bijo tų baudų, kaip velnio

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sprendimai yra, ir juos būtų galima įgyvendinti drastiškai didinat baudas už visus KET pažeidimus, bei mažinant (ar išvis naikinant) greičio viršyjimo toleranciją skiriant baudas. Bet tai nedaroma, .
    Eikite kartu paverkti su Ignalina.

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.

    Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Nei grįžta karas keliuose, nei ką.

    Bendras kultūros lygis yra labai pakilęs.

    Didžiausias trukdis toliau gerėti - negerinama infrastruktūra. Vilnius-Molėtai 2+1 yra nesąmonė, kuri dabar bus dvidešimčiai metų į priekį.
    Kaunas - Karmėlava - dar viena nesąmonė. Kaip ir Klaipėda (Jakai)-Dituva, Vilnius-Valkininkai.

    Užuot padarius išvažiavimus bei aplinkkelius su viadukais, kad ir mini stiliaus, - šviesoforinės sankryžos.

    Kiek Nemenčinės pl. padarė požeminių perėjų? Nei vienos. Šviesoforai. Švedijoje prie stotelių būtų visos po žeme.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Jau keli metai, kaip į kelius pamažu grįžinėja jau pamirštas "karas keliuose". Policijos užmiesčio keliuose praktiškai išvis neliko, KET laikymasis ir saugumas palikti išskirtinai vairuotojų sąžinei. Nu ir pamažu pradeda matytis to rezultatai. Sprendimai yra, ir juos būtų galima įgyvendinti drastiškai didinat baudas už visus KET pažeidimus, bei mažinant (ar išvis naikinant) greičio viršyjimo toleranciją skiriant baudas. Bet tai nedaroma, nes čia vienas iš tabu tarp politikų, kurių nemaža dalis ir patys yra visiški automarozai, kuriems gaziukas svarbiau už žmonių gyvybes. Turbūt teks laukti kažkokios itin skaudžios avarijos su dideliu skaičium žuvusių, po ko gal bus imta krapštytis galvas, kad kažkas čia gal nevisai taip su eismo saugumu Lietuvoje.

    O dėl chuliganiško vairavimo, tai tokiais atvejais tiesiog skambinu 112 ir pranešu, kad akivaizdžiai visiškai girtas vairuotojas nuolat kelia avarines situacijas ir reikalingas skubus policijos įsikišimas, kol neįvyko aukų reikalaujanti nelaimė. Nežinau, ar tai jiems groja, bet bent jau jaučiuosi atlikęs savo pilietinę pareigą, jeigu toks urodas ką nors vėliau užmuš.
    Paskutinis taisė John; 2025.10.10, 23:34.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    FB puslapyje Reidas (beje, labai rekomenduoju, ypač paskaitinėti komentarus visokiausių dyzelistų „o tai ką trūgdo?“, „normalej nuvažėvo“ ir „ka ce kaziolyni“, labai gerai pasikelt nuotaiką matant tokį automarozų IQ spindesį. Beje, Reidas, skirtingai nei kai kurie forumiečiai, neslepia kelių gaidelių valstybinių numerių, tad yra tikimybė, kad jie už asmenines videosesijas susimoka) užmačiau video, kur eilinis priedurnis prie vairo sugalvojo Geležeke pasidaryti trečią juostą, o už keliasdešimt metrų pakliuvo prie raudono šviesoforo kartu su kitais:

    https://www.facebook.com/reel/1484951345956307

    [/IMG2]
    Man atrodo šitą audinę mačiau ir kitur panašiai važinėjant. Kraupu kad tokių darosi vis daugiau. Štai vakar vienas bandė pralysti į nuovažą dešinėn važiuodamas pusiau žole, o aš ten pat norėjau tik važiavau asfaltu ir į veidrodėlį nežiūrėjau ar žole briedžiai nelaksto. Susidūrimo išvengėm bet man tas balvonas dar pirštą prie galvos pasukiojo. Aiškiai vienas iš tokių pačių Entelekto galiūnų

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    FB puslapyje Reidas (beje, labai rekomenduoju, ypač paskaitinėti komentarus visokiausių dyzelistų „o tai ką trūgdo?“, „normalej nuvažėvo“ ir „ka ce kaziolyni“, labai gerai pasikelt nuotaiką matant tokį automarozų IQ spindesį. Beje, Reidas, skirtingai nei kai kurie forumiečiai, neslepia kelių gaidelių valstybinių numerių, tad yra tikimybė, kad jie už asmenines videosesijas susimoka) užmačiau video, kur eilinis priedurnis prie vairo sugalvojo Geležeke pasidaryti trečią juostą, o už keliasdešimt metrų pakliuvo prie raudono šviesoforo kartu su kitais:

    https://www.facebook.com/reel/1484951345956307

    Ir kažkaip iškilo retorinis klausimas - ar tikrai gatvėje, kurioje max leistinas greitis 80 km/h, tikrai reikalingos platesnės nei autostradoje eismo juostos?

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Lietuvoje baudos už greičio viršijimą vienos mažiausių Europoje, tačiau pusė visų naudotų automobilių – apgadinti
    Šiemet Lietuvoje pastebimai auga eismo įvykių ir juose nukentėjusių asmenų skaičius. Lyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, iki spalio avarijų skaičius išaugo 4,6, sužeistųjų – 8,3, o žuvusiųjų – 4,5 procento. Daugiausia jų įvyko dėl saugaus važiavimo greičio nepasirinkimo ar greičio viršijimo (34 proc.), lenkimo taisyklių pažeidimo ar įvažiavimo į priešpriešinio eismo juostą (19), pirmenybės taisyklių nesilaikymo (14). Šiemet (iš 93 lavonų) daugiausia žuvo automobilių vairuotojų (33 proc.), pėsčiųjų (23%) ir keleivių (21%). Pernai tendencijos buvo panašios – atitinkamai 39, 18 ir 17 proc.

    Eismo įvykių, kuriuose buvo sužeisti žmonės, pagrindinės priežastys ir jų dažnumas skiriasi. Dažniausiai tokios avarijos šiemet įvyko dėl pareigų pėstiesiems nevykdymo (26 proc.), pirmenybės taisyklių nesilaikymo (19%), saugaus važiavimo greičio nepasirinkimo ar leistino greičio viršijimo (17%) ir saugaus atstumo nesilaikymo (16%).
    Gąsdinančias tendencijas pastebi ir draudimo kompanijos... Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato (AVPK) Kelių policijos skyriaus viršininkas Robertas Radavičius sako, kad eismo įvykių skaičius išties auga, draudikų duomenys gali ir neatitikti tikrosios situacijos. Mat policija į statistiką neįtraukia techninių avarijų, per kurias nenukentėjo žmonės.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pasidalinsiu, nes labai patiko. Remontuojamas ruožas valdomas šviesoforais, t.y. priešpriešinio eismo nebūna. Tačiau vairuotojai verčiami laikytis dešinės, važiuoti per duobes, nusilaužti ratus, tik tam kad už 20 metrų grįžti į asfaltą. Spėkit iš trijų kartų, ar nors vienas sužvėrėjęs kelių gaidelis laikosi to mėlyno ženklo su rodykle dešinėn-žemyn?



    Click image for larger version

Name:	šviesoforas_20250929_140318.jpg
Views:	820
Size:	328,4 kB
ID:	2223322

    Click image for larger version

Name:	duobės_20250929_140406.jpg
Views:	822
Size:	331,2 kB
ID:	2223323

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Ar gali patikslinti kur dar šviesoforai yra absurdas? (...)
    Tie pro raudoną pravažiavę gaideliai yra potencialūs žmogžudžiai kaktomušos atveju.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Leistino greičio viršijimą (kas irgi nėra pateisinama) prilygini su važiavimu per raudoną tiesiai į priešpriešinį eismą? Stipru.
    Gal pakilk nuo sofos, ir pažiūrėk, kaip atrodo ta vieta A14 Molėtų plento 26-me kilometre
    Štai tau absurdiško šviesoforo pavyzdys - kai plačiausiame kelyje savaitgalį nevykstant jokiems darbams ir net atskyrus eismą gairelėmis (anot tavęs - "kaktomuša") įjugiamas šviesoforas su 10 minučiu ciklu.




    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
    Šiaip tai kyla rimtų abejonių, ar pats esi išlaikęs vairavimo teises ir ar gali ką nors vairuoti. Švaistytis tokiais kategoriškais reikalavimais iš tavo pusės atrodo nerimta.
    Gal greičiau reikėtų pritaikyti kokias nors priemones rangovams ir projektuotojams, kad dirbtinai stabdo eismą, tačiau tai mažai realu.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.05, 09:11.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neseku aks ragina tai daryti bet kas čia tokio keisti kad jie gali būti ir dviratininkai?
    Tai šita diskusija atsinaujino kaip tik dėl tos nuomonės, kad "gerieji dviratininkai niekada niekada blogai nesielgs, ne taip kaip blogi automobilių vairuotojai".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Aha, kitoje temoje pusė forumiečių ragina "nesivilkti", nes kelias geras. Ligoniai, matyt.
    Ir taip, tai ne mes, seniai-beretininkai.
    Neretai eismo ligoniai ir aptemptakelniai "gerieji" dviratininkai - tie patys asmenys.
    Neseku aks ragina tai daryti bet kas čia tokio keisti kad jie gali būti ir dviratininkai?

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
    NPC moment.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal ufonautams reiktų grįžti į Žemę iš kosmoso.
    Štai šviežias pavyzdys: suremontuotas kelias, ištisai paklotas naujas asfaltaltas, padarytas ženklinimas. Kelininkams liko tik nedidelėje atkarpoje nukasti velėną nuo kelkraščio, kad palijus galėtų vanduo laisvai nubėgti. Kada jie tai darys neaišku, savaitgalį jie tikrai nedirba, tačiau greičio apribojimo "30" ženklas paliktas.

    Pagal ufonautų logiką visi 100% tuo keliu važiuojančių "kelių gaidelių" turėtų dėti teises į stalčių. Nes nei vienas vairuotojas to idiotiško apribojimo nepaiso.
    Pagal ufonautų logiką, reiktų faktą fiksuoti ir pranešti, argumentuojant, kas ir kodėl palikta blogai ir kaip kitaip turėtų būti daroma. O iki tol laikytis ribojimų, nes kitą kartą atsitiks, jog ne be reikalo paliktas ribojimas ir iš griovio trauks jau atpažinimui

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Leistino greičio viršijimą (kas irgi nėra pateisinama) prilygini su važiavimu per raudoną tiesiai į priešpriešinį eismą? Stipru.
    https://www.google.lt/maps/place/Vil...oASAFQAw%3D%3D ne ką mažiau "stipru" tokioj vietoj kaskart sustoti matant užrakintus geležinkelio vartus....

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal ufonautams reiktų grįžti į Žemę iš kosmoso.
    Štai šviežias pavyzdys: suremontuotas kelias, ištisai paklotas naujas asfaltaltas, padarytas ženklinimas. Kelininkams liko tik nedidelėje atkarpoje nukasti velėną nuo kelkraščio, kad palijus galėtų vanduo laisvai nubėgti. Kada jie tai darys neaišku, savaitgalį jie tikrai nedirba, tačiau greičio apribojimo "30" ženklas paliktas.

    Pagal ufonautų logiką visi 100% tuo keliu važiuojančių "kelių gaidelių" turėtų dėti teises į stalčių. Nes nei vienas vairuotojas to idiotiško apribojimo nepaiso.
    Leistino greičio viršijimą (kas irgi nėra pateisinama) prilygini su važiavimu per raudoną tiesiai į priešpriešinį eismą? Stipru.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu žmogus nesugeba važiuoti lėčiau esant geram keliui ir jis privalo važiuoti greitai tai taip, teises dėk į stalčių, nesugebi valdyti savo veiksmų. Dar pas psichologą užsirašyti reikėtų, nes čia jau liga. Gal kitą kartą ne tik automobilyje nesivaldysi.
    Aha, kitoje temoje pusė forumiečių ragina "nesivilkti", nes kelias geras. Ligoniai, matyt.
    Ir taip, tai ne mes, seniai-beretininkai.
    Neretai eismo ligoniai ir aptemptakelniai "gerieji" dviratininkai - tie patys asmenys.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu žmogus nesugeba važiuoti lėčiau esant geram keliui ir jis privalo važiuoti greitai tai taip, teises dėk į stalčių, nesugebi valdyti savo veiksmų. Dar pas psichologą užsirašyti reikėtų, nes čia jau liga. Gal kitą kartą ne tik automobilyje nesivaldysi.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
    Gal ufonautams reiktų grįžti į Žemę iš kosmoso.
    Štai šviežias pavyzdys: suremontuotas kelias, ištisai paklotas naujas asfaltaltas, padarytas ženklinimas. Kelininkams liko tik nedidelėje atkarpoje nukasti velėną nuo kelkraščio, kad palijus galėtų vanduo laisvai nubėgti. Kada jie tai darys neaišku, savaitgalį jie tikrai nedirba, tačiau greičio apribojimo "30" ženklas paliktas.

    Pagal ufonautų logiką visi 100% tuo keliu važiuojančių "kelių gaidelių" turėtų dėti teises į stalčių. Nes nei vienas vairuotojas to idiotiško apribojimo nepaiso.

    Komentuoti:

Working...
X