Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Grįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?

    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1758272267762.jpg
Views:	622
Size:	93,9 kB
ID:	2221110
    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...mesi-120149308

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    viskas gerai su ženklinimu. puikiai matosi plytos.
    jei zmogus neziuri i zenklus, neziuri į horizontalų, nesupranta kad vaziuoja prieš eismą. tai jokie papildomi zenklai nepadės.
    juk čia vienetiniai atvejai.
    Net ir jauniems žmonėms pasitaiko prieš plytą kur nors pravažiuoti, ypač visokiuose parkinguose dažnai matom tokias situacijas, gal čia labiau problema, ar 93 metų žmogus tikrai gali saugiai važinėti ypač dar po sudėtingas sąnkryžas. Kiek iš pažįstamų tokio amžiaus žmonių drąsiai duotumėte raktelius?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Gal užapvalinimus padarė, kad ateityje darant remontus būtu galima lengviau nukreipti eismą? Kaip pavyzdžiui čia:
    https://maps.app.goo.gl/34Bxy43Jow92Ppjs6?g_st=ac

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pagal pėdsakus ant asfalto ir žvyro, Austrijoje ir Lenkijoje taip pat yra nepakaltinamų vairuotojų (nors nzn, gal ten kokia kelininkų spectechnika važiavo).
    Bet kampai ir ženklai galimai dalį jų atgrasė. Užapvalinimas labai skatina ten važiuoti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pas lenkus kažkokie negražūs, aštrūs kampai. Lietuvoje gi autistas sėdintis prie kompo nubraižė gražią aštuoniukę ir gražius posūkio radiusus. Juk gražu ir brėžiny, ir nuotaukose iš kostmoso.
    Na austrams irgi nepasisekė... matyt daugiau vairuojančių senukų, tai irgi kampų neužapvalino, papildomų "plytų" prisikabino ir net draudžiamo posūkio ženklą pakabino. Zalcburgas – „Google“ žemėlapiai dar toli jiems iki mūsų ženklų matomumo

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pas lenkus kažkokie negražūs, aštrūs kampai. Lietuvoje gi autistas sėdintis prie kompo nubraižė gražią aštuoniukę ir gražius posūkio radiusus. Juk gražu ir brėžiny, ir nuotaukose iš kostmoso.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Panaši vieta Lenkijoje: https://maps.app.goo.gl/H4hwyutmCHksDbXp9

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    viskas gerai su ženklinimu. puikiai matosi plytos.
    jei zmogus neziuri i zenklus, neziuri į horizontalų, nesupranta kad vaziuoja prieš eismą. tai jokie papildomi zenklai nepadės.
    juk čia vienetiniai atvejai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Tai diedukas rimtai galvojo, kad jis važiuoja tuo jungiamuoju keliu.
    Jam nepasirodė keista, kad, įvažiuodamas iš kairės, atsidūrė kažkokiame labai keistame 3-jų juostų kelyje, kur visi važiuoja į jį? Ne, jis tiesiog tvarkingai "užėmė dešinę justą" ir davė gazo.
    Bent jau sustotų šalikelėje, jei galva susisuko.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Be Waze nepravažiuosi.
    Siūlyčiau į kelio ženklus kada užmesti akį

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Tai diedukas rimtai galvojo, kad jis važiuoja tuo jungiamuoju keliu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Reikia pripažinti, kad mazgas fantastiškai debiliškas. Be Waze nepravažiuosi.

    Bet ir nestebina - kiek teko pastaruoju metu susidurti su kelių projektuotojais, visi su autizmo spektro sutrikimais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum?
    Beje ten, kur yra užapvalinimas važiavimui prieš eismą į pagrindinį kelią A14, palikta nemažai vėžių - turbūt ne vienas vairuotojas pasiklysta tame "kaulo formos" labirinte

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kad toje "kaulo formos" sankryžoje yra paistaikę atvejų kai patenkma į priešpriešinio eismo juostą, rašė tv3
    Po dviejų gyvybių pareikalavusios avarijos gyventojai sukrėsti: „Ne pirmas kartas čia“
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...s-cia-n1452778

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Teko skaityt, kad senolis nevažiavo aplink žiedą, o suko tiesiai į kairę atvažiavęs nuo Nemenčinės.
    Tokiu kampu tokios nelenktos plytos nelabai ir matosi. Šitoj vietoj gal geriau padaryt kaip civilizuotam pasauly.
    Būtų gerai pamatyti, kur taip buvo rašyta.

    Atvažiuojnat nuo Nemenčinės lengva suklysti ir pataikyti į jungiamąjį kelią.
    O į pagrindinį kelią prieš eismą patekti lengviau nuo žiedo - projektuotojai "paslaugiai" užapvalino įvažiavimą į priešingos krypties išvažiavimo juostą

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    kiek laiko kol jie užstrigs ir nebenusileis užvažiavus tinka kryptimi ir kiek reikės priežiūros?
    Joke buvo jei ką. Žiema pribaigs bet kokį tokį įrenginį, užtenka Gedimino prospekte

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Gali, jei dar orientuojasi aplinkoje ir yra tinkamos sveikatos būklės. Šiuo atveju, panašu, kad taip nebuvo. Deja, tačiau turim labai didelę problemą su sveikatos patikrinimais, kurie dažnu atveju būna tik dėl vaizdo.

    Taip pat yra gerų pavyzdžių užsienyje, mažinančių tokių vairuotojų riziką atliekant papildomus praktinius testus:

    https://www.service.nsw.gov.au/guide...and-road-users
    Pagal tokių ženklų kiekį užsieniuose, turiu įtarimą, kad net ir su sąžiningom sveikatos patikrom tokių atvejų pasitaiko.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O 85 metų senis dar gali vairuoti? O 75?
    Gali, jei dar orientuojasi aplinkoje ir yra tinkamos sveikatos būklės. Šiuo atveju, panašu, kad taip nebuvo. Deja, tačiau turim labai didelę problemą su sveikatos patikrinimais, kurie dažnu atveju būna tik dėl vaizdo.

    Taip pat yra gerų pavyzdžių užsienyje, mažinančių tokių vairuotojų riziką atliekant papildomus praktinius testus:
    From 85 years of age, in addition to the yearly medical assessment, you need to pass a practical driving or riding test. From then on, a practical assessment has to be undertaken every 2 years.
    https://www.service.nsw.gov.au/guide...and-road-users

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
    dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...
    Teko skaityt, kad senolis nevažiavo aplink žiedą, o suko tiesiai į kairę atvažiavęs nuo Nemenčinės. Tokiu kampu tokios nelenktos plytos nelabai ir matosi. Šitoj vietoj gal geriau padaryt kaip civilizuotam pasauly.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tai niekas ir neteigia, kad viskas yra tobula. Tačiau kalbėjome būtent apie avariją A14. Ar tam seniui, kuris visiškai neturėtų vairuoti, būtų padėjusi papildoma plyta, kai toje vietoje jau esanti yra puikiai matoma? Abejoju.
    O 85 metų senis dar gali vairuoti? O 75?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Čia net jo nėra, tai ir nėra ko matytis... Na nebūkim tokie riboti... juk diskutuojame apie bendrą mūsų ženklų statymo praktiką. O kad turim su ja problemų manau neneigsi.
    Toli važiuot nereikia dar vienas iš geriau "matomų" ženklų Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai
    Tai niekas ir neteigia, kad viskas yra tobula. Tačiau kalbėjome būtent apie avariją A14. Ar tam seniui, kuris visiškai neturėtų vairuoti, būtų padėjusi papildoma plyta, kai toje vietoje jau esanti yra puikiai matoma? Abejoju.

    Komentuoti:

Working...
X