Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
    Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
    Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
    Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
    Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitais metų laikais ne taip pavojinga.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
    Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
    Reikia papildomų kintamų ženkliukų su 805 lentele

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
    Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 18:25.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
    Liberalizmas yra iš to, kad Lietuvoje Aukštadvario vingių ir kalnų kelias yra 90 km/h ir tiesusis Vilnius-Utena yra 90 km/h.
    Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.

    Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.

    Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
    Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įranga turi gerokai mažesnę paklaidą. Tačiau visiems įrenginiams taikoma vienoda 3kmh paklaida vairuotojo naudai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paklaida 3 km/h yra per didelė. Čia turėtų būti rimtas klausimas tiems, kas perką tokį šlamštą ir leidžia naudoti tokius abejotinos kokybės aparatus... Tuo labiau sektoriniams greičio matavimams, kur praktiškai vyksta fotografavimas ir greičio skaičiavimas tarp dviejų nuotraukų... Laiko sinchronizacija ir fiksacija atliekama labai tiksliai, fokusavimas irgi žinomose kelio ruožo ribose atliekamas. Tarkime, 10 km ruože 3 sekundės duoda maždaug 1 km/h pokytį judant 90 km/h greičiu... Tai taip išeina, kad tie sektoriniai matuokliai yra visiškas šlamštas, jei leidžiamas 3 km/h paklaida...

    Kita kalba apie paprastus radarus.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.08, 19:35.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?
    Turbūt 10 dėl nuolaidžiavimo + 3 galima matuoklio paklaida. Tačiau reikia įvertinti kad matuoklis iš tiesų gali turėti paklaidą, ir yra teorinė rizika kad važiuojant +13 išmatuos +16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes visada yra gaidžių, kurie pavojingai lenkia. Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
    nes baudžiama tik kai viršiji 13+, dar pridėkim kad kaikurie nežino savo GPS greičio todėl įsivaizduoja kad važiiuoja leidžiamu greičiu bet iš tikro važiuoja lėčiau ir gaunasi didelis greičių skirtumas...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
    Lenkimo pavojinguose ruožuose nepateisinu, tačiau suprantu tuos mikrobus, nes didžioji dauguma faunos sektoriniuose ruožuose važiuoja -10 ... -15 nuo leistino (dėl daugiau rodančių gamyklinių spidometrų ir apsidraudimo), o mikrobai nori važiuoti +9 pagal GPS. Ir kažkaip nesimato pakelėse pridaužytų tų mikrobų.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Mano nuomone kitokios retorikos kelių gaideliams ir būti negali. Jeigu tu toleruoji asmenis kurie viešai rašo jog viršija greitį ir kitaip pažeidinėja KET, tai tave ir parodo ne iš geriausios pusės.

    Jiems visada viskas gerai, kol neįvyksta avariją. Kada įvyksta, tada nei vienas nepasigirs, ai čia va biški viršijau greitį, kirtau ištisines, o pirmi bėgs į krūmus su savais pasiteisinimais.
    Gal geriau tegul uniformuoti-rėdyti daugiau keliuose dirba realiai, o ne kamerų prisistatę vaizduoja, kaip kovoja su pažeidėjais... Ar be greičio viršytojų kitokių pažeidimų nėra? Tai kodėl avaringumas keliuose auga, nepaisant pristatytų kamerų?
    Arba štai šių metų rudens (berods spalio pabaiga) matytas avarija ruože po sektorinėmis kameromis - kelyje A4 ties Ropėjų girininkija susidūrė trys lenvieji automobiliai. Nes kameros gaidžiams nieko nereiškia, lenks net ir per dvigubą liniją (ten būtent dviguba linija yra, nes sankryža ir stotelės). Avarinių situacijų kameros net nesumažina. Nes visada yra gaidžių, kurie pavojingai lenkia. Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.08, 09:47.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    ↑ Tie keli dviratininkai su mašinų srautu važiuojantys įvertina viską labiau ir turėtų būti traktuojami, kaip tas motociklininkas. Visgi esant dviračių juostoms (kur dažų linija atskirta gatvės lygyje, pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g., Vilniuje), tai ten didžioji masė mina, kuri mažiau įgudusi "nuskaityti" mašinų pavojingus ketinimus. Teismas jau negalėtų traktuoti jų, kaip to motociklininko, nes "pirma" eismo juosta iš esmės yra jau ta dviračių juosta, o "pirma" mašinų juosta tarsi tampa "antra". Yra atskiras punktas nurodantis mašinoms keičiant kryptį praleisti ta pačia kryptimi judančius dviračių juosta ir duoti jiems kelią, kaip ir punktas praleisti dviračių taku minant mašinai sukant į kiemą ar net sankryžoj.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ne ta pati situacija, bet aktualu:


    Byloje nustatyta, kad automobilio vairuotojas, važiuodamas pirmąja eismo juosta, ketino sukti į dešinėje kelio pusėje įrengtą automobilių stovėjimo vietą. LAT pabrėžė, kad kiekvienas šia kelio atkarpa pirmąja juosta važiuojančios transporto priemonės vairuotojas gali tikėtis, kad priekyje važiuojanti transporto priemonė gali sukti į dešinėje esančią automobilių stovėjimo vietą. Teismo vertinimu, pamatęs tokio manevro pradžią, atidus vairuotojas turi lėtinti greitį, prireikus stabdyti arba persirikiuoti, taip leisdamas priekyje esančiai transporto priemonei saugiai baigti manevrą. Tačiau, anot kasacinio teismo, posūkį darantis vairuotojas negali tikėtis ir numatyti, kad iš paskos važiuojanti transporto priemonė (nagrinėjamu atveju – motociklas) važiuos tiesiai į jį nestabdydama.


    Tikiuosi šitą tvarką pritaikys ir begalviams dviratininkams.

    Komentuoti:

Working...
X