Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Romas, ar to pažeidėjo pridavimas į epoliciją būtų stukačinimas, skundalinimas ar teisingas ir pilietiškas poelgis?

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie tą pilietį, kuris skundžia dėl pačio mėgavimosi skundimo procesu, nėra ką ir kalbėti.
    Lietuvių kalboje nėra gero atikmens apibūdinti sovietinaim reiškiniu "stukačius". Žodis "skundalius" tik iš dalies atpindi to proceso spalvas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tarp dviejų šviesoforinių ruožų yra platus kelių šimtų metrų kelio ruožas - iki 4 juostų. Ten galima lenkti.
    Dulkes keliantis savivartis judėjo labai lėtai, tai liko jį tik aplenkti
    Lenkti draudžiantis ženklas yra toliau - prieš pat šviesoforą

    Taccido turėtų pirmiau pažiūrėti situaciją, o ne rašyti susapnuotas nesąmones - vien tik tam, kad kažką aploti.
    Jei nepakanka nuotraukų, galima atvažiuoti į vietą ir pačiam įsitikinti .
    Tai ar pridavei važiuojantį per raudoną?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp dviejų šviesoforinių ruožų yra platus kelių šimtų metrų kelio ruožas - iki 4 juostų. Ten galima lenkti.
    Dulkes keliantis savivartis judėjo labai lėtai, tai liko jį tik aplenkti
    Lenkti draudžiantis ženklas yra toliau - prieš pat šviesoforą

    thomcius turėtų pirmiau pažiūrėti situaciją, o ne rašyti susapnuotas nesąmones - vien tik tam, kad kažką aploti.
    Jei nepakanka nuotraukų, galima atvažiuoti į vietą ir pačiam įsitikinti .
    Paskutinis taisė Romas; 2025.06.17, 09:15.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Varnas varnui akies gal nekerta? Kaip ir pats prisidavė, kad pavyko aplenkti sunkvežimį kelyje kur sudėti ženklai lenkti draudžiama.
    O kodėl ženklas "lenkti draudžiama" stovi už to ruožo, kur aplenkta, o ne prieš jį?
    Bent jau nuotraukose.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tikiuosi, pažeidėjas priduotas į epoliciją?
    Varnas varnui akies gal nekerta? Kaip ir pats prisidavė, kad pavyko aplenkti sunkvežimį kelyje kur sudėti ženklai lenkti draudžiama.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkas nemato problemų važiuoti per raudoną šviesą
    Tikiuosi, pažeidėjas priduotas į epoliciją?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Pas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.
    Taip, nebevažiuoja. Tačiau esant siauram kelkraščiui lenkiantysis kelis kartus pagalvos, ar tikrai spės manevrą. Esant plačiam dažnu atveju galvojimas baigiasi "px, pasitrauks jei kas".

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.
    Na latviai jau su tuo pradeda kovoti, ir kur anksčiau buvo punktyrai, daug kur ištisinės. Galima pastebėt pakeliui į Rygą iš LT pusės. Tiesa atsiranda įpratusių iš seno ir besinervinančių, kad nesitrauki į šoną, bet tai laiko klausimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
    Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
    Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    ...siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
    Pas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
    Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O kuo atitvarai susiję su lenkimais?
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Lygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
    Turbūt seniai teko vairuoti užmiestyje ar juo labiau lenkti. Suprantu, kad troleibusas yra labai gerai, bet pateikti pavyzdžai ne visai tikę - tik nauji troleibusai be "ūsų" gali kažką lenkti.

    Dalis lietuvių neišmokomi laikytis dešinės pusės, jie važiuoja ne eismo juostos dešiniame krašte ar juostos viduryje, tačiau vos ne ant ašinės linijos. Tai apsunkima lenkimą.
    Kai atitvarai pastatomi beveik be jokio kelkraščio (kaip A14), smarkiai padaugėja "antraeilininkų", važiuojančių ant ašinės linijos.
    Be to, A14 tarp Molėtų ir Utenos dauguma atitvarų eina poroje su ištisine linija, nors tiesiame kelyje dažniausia yra puikus matomumas.
    Žiemos sekmadienį ten buvo apytuštis kelias. Reikia palaukti pavasario - vasaros sezono, tuomet bus galima pamatyti, kaip (ne)pavyks atlikti lenkimo manevrą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
    1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
    2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
    3. Su žaliai lapais 80 km/h
    4. Keturratis 70 km/h
    5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
    6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
    7. Dviratis ( )
    8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
    9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
    10. Velkami automobiliai 50 km/h
    Kur čia tokios KET galioja?

    2. Lengvieji su priekaba - 90km/h,

    131.4. lengvaisiais automobiliais ir krovininiais automobiliais, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su priekabomis automagistralėse, greitkeliuose ir keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
    1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
    2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
    3. Su žaliai lapais 80 km/h
    4. Keturratis 70 km/h
    5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
    6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
    7. Dviratis ( )
    8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
    9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
    10. Velkami automobiliai 50 km/h
    Ir ką tuo norėjai pasakyti, KET taisykles priminti? Nereik nepamiršau... Kadangi šis kelias skirtas visiems šiems skirtingiems greičiams, tai dar prie kiekvieno iš jų parašyk, kokios reikalingos, važiuojant 90km/h, saugaus aplenkimo atkarpos? Kokio reik matomumo į priekį šiame "įkalnių, serpantinų" kelyje? Jei vairuojantis pats privalo pasirinkti saugų greitį, tai kodėl vairuotojui nebeleidžiama nuspręsti ką saugu lenkti? Ar reikia pasiimti pati sudėtingiausią variantą, "furą", dar uždėti ant rezervo ir pagal tai visur subraižyti ištisines?
    Pvz. https://www.google.lt/maps/@55.12948...UzSAFQAw%3D%3D čia koks reljefo kriterijus, riboja matomumą, kad reikalinga buvo ištisinė? Jei čia viskas ok? Tai kodėl ir likusio kelio viena ištisine nenubraižius? Juk viskas dėl saugumo ane?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
    Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
    1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
    2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
    3. Su žaliai lapais 80 km/h
    4. Keturratis 70 km/h
    5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
    6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
    7. Dviratis ( )
    8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
    9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
    10. Velkami automobiliai 50 km/h

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
    Beje, Nyderlanduose greitį dienos metu iki 100 km/h apribojo ne dėl saugumo, o dėl emisijų. Būtų mokėję baudas už bendrus CO2 išmetimus, tai jie paskaičiavo, kad sumažinti greitį iki 100km/h yra lengviausiai pasiekiama priemonė.

    p.s. tik priminsiu, kad Nyderlandų plotas yra 36% mažesnis nei Lietuvos, o gyventojų skaičius 638% didesnis nei Lietuvos. Lietuvos kelių tinklas sudaro 21 268 km, Nyderlandų - 139 000 km. (653% daugiau nei Lietuvoje).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    tai gal ten ir lenkt leidžiama?
    ten net ant šventos žolės stovėti galima https://maps.app.goo.gl/baQJzb5CJJtUpV2EA

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Dvi ištisinės, šachas ir matas.

    https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8
    Viskas pasiduodu

    Dar klausimas kelių palyginimui, tik dabar atkreipiau dėmesį.... gal kas žino kaip ten su sankryžomis... įspėjamojo ženklo kad sankryža nėra, sankryžoje brūkšninis žymėjimas kaip ir nepasikeičia, -ženklai pagrindinis-šalutinis yra.... https://www.google.lt/maps/@48.04508...oASAFQAw%3D%3D tai gal ten ir lenkt leidžiama?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje:
    Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
    Dvi ištisinės, šachas ir matas.

    https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
    Reikia ir greičio apribojimą kaip Vokietijoj - 100

    Komentuoti:

Working...
X