Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum?
Beje ten, kur yra užapvalinimas važiavimui prieš eismą į pagrindinį kelią A14, palikta nemažai vėžių - turbūt ne vienas vairuotojas pasiklysta tame "kaulo formos" labirinte https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D
Kad toje "kaulo formos" sankryžoje yra paistaikę atvejų kai patenkma į priešpriešinio eismo juostą, rašė tv3 Po dviejų gyvybių pareikalavusios avarijos gyventojai sukrėsti: „Ne pirmas kartas čia“ https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...s-cia-n1452778
Teko skaityt, kad senolis nevažiavo aplink žiedą, o suko tiesiai į kairę atvažiavęs nuo Nemenčinės.
Tokiu kampu tokios nelenktos plytos nelabai ir matosi. Šitoj vietoj gal geriau padaryt kaip civilizuotam pasauly.
Būtų gerai pamatyti, kur taip buvo rašyta.
Atvažiuojnat nuo Nemenčinės lengva suklysti ir pataikyti į jungiamąjį kelią.
O į pagrindinį kelią prieš eismą patekti lengviau nuo žiedo - projektuotojai "paslaugiai" užapvalino įvažiavimą į priešingos krypties išvažiavimo juostą https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D
Gali, jei dar orientuojasi aplinkoje ir yra tinkamos sveikatos būklės. Šiuo atveju, panašu, kad taip nebuvo. Deja, tačiau turim labai didelę problemą su sveikatos patikrinimais, kurie dažnu atveju būna tik dėl vaizdo.
Taip pat yra gerų pavyzdžių užsienyje, mažinančių tokių vairuotojų riziką atliekant papildomus praktinius testus:
Gali, jei dar orientuojasi aplinkoje ir yra tinkamos sveikatos būklės. Šiuo atveju, panašu, kad taip nebuvo. Deja, tačiau turim labai didelę problemą su sveikatos patikrinimais, kurie dažnu atveju būna tik dėl vaizdo.
Taip pat yra gerų pavyzdžių užsienyje, mažinančių tokių vairuotojų riziką atliekant papildomus praktinius testus:
From 85 years of age, in addition to the yearly medical assessment, you need to pass a practical driving or riding test. From then on, a practical assessment has to be undertaken every 2 years.
viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...
Teko skaityt, kad senolis nevažiavo aplink žiedą, o suko tiesiai į kairę atvažiavęs nuo Nemenčinės. Tokiu kampu tokios nelenktos plytos nelabai ir matosi. Šitoj vietoj gal geriau padaryt kaip civilizuotam pasauly.
Tai niekas ir neteigia, kad viskas yra tobula. Tačiau kalbėjome būtent apie avariją A14. Ar tam seniui, kuris visiškai neturėtų vairuoti, būtų padėjusi papildoma plyta, kai toje vietoje jau esanti yra puikiai matoma? Abejoju.
Čia net jo nėra, tai ir nėra ko matytis... Na nebūkim tokie riboti... juk diskutuojame apie bendrą mūsų ženklų statymo praktiką. O kad turim su ja problemų manau neneigsi.
Toli važiuot nereikia dar vienas iš geriau "matomų" ženklų Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai
Tai niekas ir neteigia, kad viskas yra tobula. Tačiau kalbėjome būtent apie avariją A14. Ar tam seniui, kuris visiškai neturėtų vairuoti, būtų padėjusi papildoma plyta, kai toje vietoje jau esanti yra puikiai matoma? Abejoju.
Čia ir yra pagrindinė problema - ant vienos perėjos atkakliai kabinami 8 ar 12 ženklų (nors ubagiška Suomija tokioj situacijoj verčiasi su 4 perėjos ženklais https://www.google.com/maps/@62.2593...oASAFQAw%3D%3D),
o ten kur ženklas galėtų padėti susigaudyti eismo dalyviui - jo apskritai nėra.
Čia nesimato. Bet kalbėjom lyg ir apie A14 įvykusią avariją.
Čia net jo nėra, tai ir nėra ko matytis... Na nebūkim tokie riboti... juk diskutuojame apie bendrą mūsų ženklų statymo praktiką. O kad turim su ja problemų manau neneigsi.
Toli važiuot nereikia dar vienas iš geriau "matomų" ženklų Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai
Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
Čia nesimato. Bet kalbėjom lyg ir apie A14 įvykusią avariją.
Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
Geras pavyzdys. Ir trikampiukai iš žiedo pusės atvažiuojant atrodo, kad turi praleisti važiuojantį ir gali važiuoti toliau per perėją.
Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
Reikia į kelią įmontuoti pakilusius dantis, kurie nusileidžia jei važiuoji teisinga kryptimi užvažiavus ant jų,
o jei iš priešingos, tai gaunasi lyg į 50cm gumbą atsitrenkti ir iššoka akys jei nematai kur važiuoji
kiek laiko kol jie užstrigs ir nebenusileis užvažiavus tinka kryptimi ir kiek reikės priežiūros?
Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum? Kokia dabar tų 4-5 kvadratų asfalto su horizontaliais trikampiais paskirtis? Panaikinus užapvalinimą, net fiziškai jau būtų nepatogu pasukt į dešinę... bent jau baltom juostom uždryžuot
Vokiečiams irgi vieno skardinio blyno nepakanka Chemnicas, Saksonija – „Google“ žemėlapiai
Pritariu, manau, kad pirmiausia labai klaidina užapvalinimas, čia turi būti trikampis toks bordiūras, kad fiziškai būtų sunku įsukti.
Net google maps nuotraukoje matosi, kad šitas kampas nuvažinėtas, tai arba atvažiuojantys nusuka ne į tą pusę žiedo, arba iš žiedo važiuojantys ten suka.
Tam kas projektavo atimti PDV ir PV atestatus. O tie kurie atliko ekspertizę irgi licenziją atimti.
Komentuoti: