Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    O va su sraige paprastame kelyje jau didelė bėda. Ir furų greitis čia problema pasidaro. Neimkim kaip sakai kraštutinumų.. imkim "sraigę" 80km/h. Jei sutinki, kad įprastas furos greitis +-90km/h, tai kokia tikimybė, kad ne tik lengvosios, bet ir fura nelenks sraigės? Kokias rizikas tokie lenkimai sukelia turbūt diskutuot neverta.
    Norėčiau priminti, kad paprastame kelyje > 3,5t transportui leistinas greitis yra būtent 80 km/h. Kažkaip paimdami technines galimybes, bandome legitimizuoti taisyklių pažeidimus. Nes tas važiuojantis pagal leistiną greitį nėra nei "sraigė", nei pavojus kelyje. Juo labiau, nesuprantu minties, kas bandoma tuo pasakyti. Gal turėtume bausti važiuojančius pagal taisykles, nes matai jie visur nuolat skubančius "verčia" elgtis pavojingai ir kelia pavojų?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet pavojingiau taip apvažiuoti, nes visi mažiau budrūs kai rikiuojasi į pirmą juostą nei į antrą i
    Ar yra duomenų pagrindžiančių tai? Nėra, tai čia tik tavo nuomonė, o ne faktas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kad kažkas sapnuoja ar susigalvoja niekur nesakiau Mano akimis viskas susiveda į paklaidas ir į vienetines situacijas.
    Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume. Bet kokiu atveju didelis OT jau gaunasi

    Keliuose problema ne vilkikų greitis, o automagistralėse važinėjantys "antros juostos direktoriai ir direktorės", kurie/kurios isikandę vairą važiuoja savo susigalvotu greičiu ir net negalvoja persirikiuoti. Ypač toks paūmėjimas atsitinka prastomis oro sąlygomis, kaip pvz. šiandien, kai tenka laukti "direktorių malonės" ne vieną kilometrą kabant ant uodegos.
    Na jei KET su maksimalių leidžiamų greičių punktu sunkvežimiams yra "kraštutinumas" skirtas ECO vairavimui... tai kaip čia pasakius.
    Sraigės-antraeilininkai yra mažiausia problema saugumo atžvilgiu. Na pasinervuosi iš paskos ir tiek.
    O va su sraige paprastame kelyje jau didelė bėda. Ir furų greitis čia problema pasidaro. Neimkim kaip sakai kraštutinumų.. imkim "sraigę" 80km/h. Jei sutinki, kad įprastas furos greitis +-90km/h, tai kokia tikimybė, kad ne tik lengvosios, bet ir fura nelenks sraigės? Kokias rizikas tokie lenkimai sukelia turbūt diskutuot neverta.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.
    Jei gyvenime jauti įtampą - kažką jame keisk, dirbk su savimi.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.
    Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O realiame gyvenime važiuoji ir nuvažiuoji.
    Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Lietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
    Dažnu atveju tik toks sprendimas ir lieka. Tik esant intensyvilesniam eismui, būna tenka ir luktelėti kol pirmoje atsiras ilgesnis tarpas

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O realiame gyvenime važiuoji ir nuvažiuoji.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Lietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
    Bet pavojingiau taip apvažiuoti, nes visi mažiau budrūs kai rikiuojasi į pirmą juostą nei į antrą (nes ten visada tikisi, kad kažkas gali greičiau važiuoti, tad atidžiau stebi).
    Tai toks grybas antraeilininkas gali grybaudamas mestis į pirmą kai tu jį pro ten apvažiuoti sugalvosi

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Lietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Bet tiek to tebūnie "susapnuoju" retkarčiais už vairo. Nepirksiu vien dėl to registratoriaus su GPS Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja
    Kad kažkas sapnuoja ar susigalvoja niekur nesakiau Mano akimis viskas susiveda į paklaidas ir į vienetines situacijas.
    Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume. Bet kokiu atveju didelis OT jau gaunasi

    Keliuose problema ne vilkikų greitis, o automagistralėse važinėjantys "antros juostos direktoriai ir direktorės", kurie/kurios isikandę vairą važiuoja savo susigalvotu greičiu ir net negalvoja persirikiuoti. Ypač toks paūmėjimas atsitinka prastomis oro sąlygomis, kaip pvz. šiandien, kai tenka laukti "direktorių malonės" ne vieną kilometrą kabant ant uodegos.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas savaitę nuvažiuoju tarp 1000-1500 km, tai nežinau čia daug ar mažai

    Esmė, kad man neatrodo. O man nematytos. Todėl labai keista girdėti apie gerokai greičiau nei įmanoma lakiojančias fūras.
    Ir tokių greičių kaip 110-120 nėra net autobahnuose. Europoje vilkikai tokiais greičiais nevažinėja, nes niekur daugiau 90 nėra leidžiama.

    Tamsta pataiko ant kažkokių išskirtinių variantų. Aš šiaip beveik visada važiuodamas paprastu plentu užsistatau 95-97 greitį ir nepamenu atvejo, kad tokiu greičiu važiuojant fūra veidrodyje nenutoltų.
    Autobusai vėlgi su ta paklaida gal iki 105 km/h įsibegėja. Visų įmonių tikrai nesu stebėjęs, bet esu porą kartų taip paskui Flixbus nuo Balstogės iki Lazdijų parvažiavęs vėlyvesniu metu, užsistatęs distroniką (ACC) ir važiuodamas už jų maždaug ant "šimtuko". Labai patogu, nereikia visiškai pedalų maigyti
    Iš interneto klodų: ribotuvu nustatoma riba 90km/h, dėl paklaidos realiai gali būti pasiekiamas greitis 92-94km/h... ir tai net "legaliai".
    Kasdien po 35km pirmyn atgal Via Baltica nuo 2007m .... taip, kad praktiškai visą laiką gyvenu tarp furų. Žinoma nėra taip, kad kas antra fūra taip važiuoja, bet deja ir ne išskirtiniai vienetiniai atvejai. Bet tiek to tebūnie "susapnuoju" retkarčiais už vairo. Nepirksiu vien dėl to registratoriaus su GPS Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Furos >90 km/h puikiai gali važiuot nuo kokio kalno. Tiesiam kely tai nebent tik po miesta važinėjantys betonvežiai ar gruntovežiai, kurių turbūt jokios kontrolės mieste negaudo.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na nėra čia tiek to juoko... vakar diena: fūra priekyje spidometras - 100km/h, navigacija 95km/h. Prisivyti pavyko tik prie žiedo... Puspriekabė lenkiška registracija. Ir tai ne retas atvejis, kai važiuojant GPS 95km/h, jauti furos "spaudimą" iš galo.
    Dar pasakykit, kad visi Flixbus, Ecolainai... daugiau 100km/h nevažiuoja...
    Tai max ką jie su ribotuvu išspaudžia yra 92-93 dėl padangų aukčio/slėgio. Jeigu pats važiuoji 95, tai su 2kmh skirtumu ilgai ir vijaisi. Kad 95kiais važiuojant fūra lenktų tai čia jau komedija...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na taip, kalbate daug, bet patys matyt nevažinėjate, jeigu jums atrodo nematytos fūros važiuojančios 100 km/h. Apie 110-120 niekas nekalbėjo išskyrus vokietijos autobane, vėl keliate skaičius.

    Magistralėse greičio nereikia didesnio. O skrendančių tikrai yra. Mažiau nei priešų dešimtmetį, bet tikrai yra.

    Registratoriaus neturiu, tai video tokio neišeis pateikti.
    Kas savaitę nuvažiuoju tarp 1000-1500 km, tai nežinau čia daug ar mažai

    Esmė, kad man neatrodo. O man nematytos. Todėl labai keista girdėti apie gerokai greičiau nei įmanoma lakiojančias fūras.
    Ir tokių greičių kaip 110-120 nėra net autobahnuose. Europoje vilkikai tokiais greičiais nevažinėja, nes niekur daugiau 90 nėra leidžiama.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na nėra čia tiek to juoko... vakar diena: fūra priekyje spidometras - 100km/h, navigacija 95km/h. Prisivyti pavyko tik prie žiedo... Puspriekabė lenkiška registracija. Ir tai ne retas atvejis, kai važiuojant GPS 95km/h, jauti furos "spaudimą" iš galo.
    Dar pasakykit, kad visi Flixbus, Ecolainai... daugiau 100km/h nevažiuoja...
    Tamsta pataiko ant kažkokių išskirtinių variantų. Aš šiaip beveik visada važiuodamas paprastu plentu užsistatau 95-97 greitį ir nepamenu atvejo, kad tokiu greičiu važiuojant fūra veidrodyje nenutoltų.
    Autobusai vėlgi su ta paklaida gal iki 105 km/h įsibegėja. Visų įmonių tikrai nesu stebėjęs, bet esu porą kartų taip paskui Flixbus nuo Balstogės iki Lazdijų parvažiavęs vėlyvesniu metu, užsistatęs distroniką (ACC) ir važiuodamas už jų maždaug ant "šimtuko". Labai patogu, nereikia visiškai pedalų maigyti

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Visos tos diskusijos apie fūras važiuojančias 95+ ar netgi 110-120 šiek tiek kelia juoka. Gal ir gali ten koks senas trantas (savivartis ar fiskaras), kuris iš LT ribų neišvažiuoja ir vis dar važinėja ant "šaibinio" tachografo, susidarius palankioms sąlygoms, iki tiek įsibėgėti. fūra.
    Na nėra čia tiek to juoko... vakar diena: fūra priekyje spidometras - 100km/h, navigacija 95km/h. Prisivyti pavyko tik prie žiedo... Puspriekabė lenkiška registracija. Ir tai ne retas atvejis, kai važiuojant GPS 95km/h, jauti furos "spaudimą" iš galo.
    Dar pasakykit, kad visi Flixbus, Ecolainai... daugiau 100km/h nevažiuoja...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Apie 110-120 niekas nekalbėjo
    Aš kalbėjau, bet kitame kontekste.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nesuprantu apie kokius atsakymus kalbate. Gal maišote mane su kažkuom kitu?

    Visos tos diskusijos apie fūras važiuojančias 95+ ar netgi 110-120 šiek tiek kelia juoka. Gal ir gali ten koks senas trantas (savivartis ar fiskaras), kuris iš LT ribų neišvažiuoja ir vis dar važinėja ant "šaibinio" tachografo, susidarius palankioms sąlygoms, iki tiek įsibėgėti. Tačiau absoliuti dauguma vilkikų, kurie važiuoja tarptautiniais maršrutais, ar tiesiog yra pakankamai nauji, turi modernius tachografus ir tokiais greičiais nevažinėja.

    Tik kalbos kalbomis, o realybė kiek kitokia. Čia kaip ir daugumai labai svarbu, kad magistralėse kuo didesnis leistinas greitis būtų. Tik kažkaip realybėje važiuojant 130 km/h automagistralėje, tai didžiąja daugumą kitų pavyksta pralenkti, nes nemaža dalis važiuoja netgi lėčiau nei 120. Bet jeigu skaitai kokius komentarus, tai atrodo jog visi skrenda ant 150 ir jiems dar mažai

    P.S. būtų labai įdomu pamatyti kokį video iš registratoriaus, kur kažką važiuojantį ant 95 pralenkia fūra.
    Na taip, kalbate daug, bet patys matyt nevažinėjate, jeigu jums atrodo nematytos fūros važiuojančios 100 km/h. Apie 110-120 niekas nekalbėjo išskyrus vokietijos autobane, vėl keliate skaičius.

    Magistralėse greičio nereikia didesnio. O skrendančių tikrai yra. Mažiau nei priešų dešimtmetį, bet tikrai yra.

    Registratoriaus neturiu, tai video tokio neišeis pateikti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Žinau kiek rodo abu. Nežinau kokias fūras lenkiate, bet įdomu kad kiekveiname atsakyme greitis vis didėja. Prasidėjo nuo 90.
    Nesuprantu apie kokius atsakymus kalbate. Gal maišote mane su kažkuom kitu?

    Visos tos diskusijos apie fūras važiuojančias 95+ ar netgi 110-120 šiek tiek kelia juoka. Gal ir gali ten koks senas trantas (savivartis ar fiskaras), kuris iš LT ribų neišvažiuoja ir vis dar važinėja ant "šaibinio" tachografo, susidarius palankioms sąlygoms, iki tiek įsibėgėti. Tačiau absoliuti dauguma vilkikų, kurie važiuoja tarptautiniais maršrutais, ar tiesiog yra pakankamai nauji, turi modernius tachografus ir tokiais greičiais nevažinėja.

    Tik kalbos kalbomis, o realybė kiek kitokia. Čia kaip ir daugumai labai svarbu, kad magistralėse kuo didesnis leistinas greitis būtų. Tik kažkaip realybėje važiuojant 130 km/h automagistralėje, tai didžiąja daugumą kitų pavyksta pralenkti, nes nemaža dalis važiuoja netgi lėčiau nei 120. Bet jeigu skaitai kokius komentarus, tai atrodo jog visi skrenda ant 150 ir jiems dar mažai

    P.S. būtų labai įdomu pamatyti kokį video iš registratoriaus, kur kažką važiuojantį ant 95 pralenkia fūra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau pasitikrinti kiek rodo spidometras, o koks realus greitis.
    Važiuodamas 95-97 lenkiu visas fūras be išimčių. Ir nepamenu, kad tokiu greičiu kažkoks sunkiasvoris būtų mane aplenkęs. Na nebent kažkur nuo kalniuko būna jie ir kiek daugiau įsibėgėja.
    Žinau kiek rodo abu. Nežinau kokias fūras lenkiate, bet įdomu kad kiekveiname atsakyme greitis vis didėja. Prasidėjo nuo 90.

    Komentuoti:

Working...
X