Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Tamstai kritikos dėl to ir nebuvo, tiesiog buvo paklausimas, ar pasielgei pilietiškai ir pridavei juos per e.policiją. Kaip ir atsakei, diskusiją galim baigti.
- 1 patinka
-
Tai tu jiems ir paaiškink. To pirmiau apsilankyk vietoje.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
Aš atstovėjau 9 minutes prie šviesoforo ir turėjau malonų laiką gamtoje geru oru.
Komentuoti:
-
Aš tik nepritariu apibendrinimams, kurių apstu pastaruoju metu. Pvz.: agresyvių dviratininkų teko patirti ne vieną ir ne du kartus. Vienas net įspyrė žmonai (o galėjo ir sužaloti, skriejant 20-30 kmh), net svarstėm kviesti policiją.Parašė dondc Rodyti pranešimąBrutalus incidentas sostinėje: iš pravažiuojančio automobilio – ašarinės dujos dviratininkams
https://www.delfi.lt/sportas/kitos-s...wxYJudofKyZaKw
FB video.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kuo čia dėtos “plačios Vilniaus gatvės” jei kelininkai provokuoja nepagarbą eismo taisyklėms A14 26-me kilometre?
Atleisk, bet savaitgalį yra rimtesnių reikalų nei su tavimi diskutuoti apie tavo nusišnekėjimus.
Komentuoti:
-
Eilinį kartą nesugebi parašyti pranešimo be kažkokių boomeriškų bandymų įžeisti, kaip ir nieko nuostabaus.
Pakartoju klausimą, į kurį nesugebėjai atsakyti - Vilniuje irgi yra gerokai per plačių gatvių. Ar ten irgi galima nesilaikyti absurdiškų šviesoforų?
Komentuoti:
-
Kelias Vilnius - Molėtai yra pakeliui iš Vilniaus į tavo tėviškę. Pabandyk kokį kartą pats pravažiuoti tą trasą ir neskubėk žmonių pravardžiuoti savo gimtojo kaimo gyvūnais.
Bus nuotraukų tęsinys A14 temoje. Ten matosi, kokio pločio kelias. Savaitgalį jokie darbai nevyko.
Tiesiog kam nors vienodai šviečia, kad žmonės papildomai be rimtos priežasties sugaiš bent po 40 minučių (21-52 km ties Bijutiškiu).
Toks kelininkų elgesys tik skatina nihilizmą, nes kelio ženklai šiuo atveju statomi ne saugumui, o pasipinigavimui ar dėl kitų priežasčių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar gali patikslinti kur dar šviesoforai yra absurdas? Gal ir Vilniuje jų galima nesilaikyti pagal tą pačią logiką?Parašė Romas Rodyti pranešimąToje vietoje su plačiausiu asfaltu šviesoforas degantis vos ne 10 minučių yra absurdas. Pora tų mašinų suko į šoninį keliuką.
Jei turi teises, tai atvažiuok ir pats pafotografuok ir pranešinėk į sveikatą nedalindamas patarimų Ar reikia laukti, kol nuties troleibuso liniją iki 26-o kilometro?
Tie pro raudoną pravažiavę gaideliai yra potencialūs žmogžudžiai kaktomušos atveju.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Brutalus incidentas sostinėje: iš pravažiuojančio automobilio – ašarinės dujos dviratininkamsParašė Sula Rodyti pranešimąGalim tik konstatuoti:
"Tai tik parodo, kad automobilistai didesni kaušai nei dviratistai ar paspirtukistai."
P.S. pats važinėju dviračiu.
https://www.delfi.lt/sportas/kitos-s...wxYJudofKyZaKw
FB video.
Komentuoti:
-
Toje vietoje su plačiausiu asfaltu šviesoforas degantis vos ne 10 minučių yra absurdas. Pora tų mašinų suko į šoninį keliuką.
Jei turi teises, tai atvažiuok ir pats pafotografuok ir pranešinėk į sveikatą nedalindamas patarimų Ar reikia laukti, kol nuties troleibuso liniją iki 26-o kilometro?
Komentuoti:
-
Originaliose (nemažintose) nuotraukose puikiai matytųsi valstybiniai numeriai. Ar tokius kelių gaidelius pranešei per e.policiją?Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas nesustojo

Ir dar kažkas nekreipė dėmesio į šviesoforą

Kažkas nuvažiavo į tą pusę

- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad ženklinant kelius turi būti intencija mažinti visokias žioplas klaidas. Jeigu ženklas ar ženklų visuma nors vienam ar keliems žmonėms padėjo nepadaryt nesąmonės, ženklas (ženklai) atliko savo funkciją.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGrįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...mesi-120149308
Galvoju, ilgus metus per tas kovas aceit su "kelių gaideliais", dabartinė Lietuvos problema, kad ženklinimais bando kažką verčiau paauklėt, priženklint keistai ištisinių, kur "pavojinga sankryža" virsta kažkokiu smulkiu įvažiavimu į laukus, keistų ribojimų kurių neakomponuoja bent jau kokie iškreivinimai kelio priverčiantys sulėtinti, neintuityvus ženklinimas iš savęs.
Esminė kelių ženklinimo idėja yra "mes norime gyventi tvarkingoje visuomenėje, eismas vyksta dešine puse (mūsų atveju), važiuojama visais reikalingais ratais, nevarva niekas, nedūmija (geriau), kryptis randama aiškiai ir į nieką neatsitrenkiama".
Sumažint iki nulio visokio briedo yra neįmanoma. Jaučiu pačiai visuomenei turi būti leista prižiūrėti kur riba yra riba. Važiuoti prieš eismą aišku yra raudona linija. Policijos irgi nereikia atšaukti, ji reikalinga tam kad prižiūrėtų tą bazinę eismo tvarką.
Summa sumarum, tai kad žmonės pažeidinėja taisykles, kokiais 60-70% kaltinčiau kelio dizainą, fizinių priemonių nebuvimą, ir tik 30-40% vairuotojų kultūrą. Sutinku mes esam labiau sakykim "slaviško kraujo" ir mes labiau linkę rizikuoti, tai ir lenkimai pavojingesni, bet kai atsiranda geresni keliai, situacija gerėja. Lenkija su greitkelių statyba kažkiek tą įrodo, nors ten dar toli iki ramesnės vokiškos-skandinaviškos kultūros.Paskutinis taisė PoDV; 2025.09.19, 16:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
https://maps.app.goo.gl/z7B5R2sGFEGD8Xrx8
Daugelyje sankryžų su autostradomis Lietuvoje nėra jokio priešingų krypčių atskyrimo kaip būdinga Vakarų Europoje. Realiai važiuoji kol pamatai ženklą Apvažiuoti kliūtį iš dešinės ir įsuki teisingai pagal intuiciją praktiškai. Antras dalykas, kad ir eismo intensyvumas išsukimų yra gana žemas, tai tokių avarijų tikimybė maža.
Pradžioje tokie ženklai praverstų kur ilgi vienpusiai jungiamieji keliai ir didesnis eismo intensyvumas (prie didžiųjų miestų, kaip tik minimas A14 atvejis, Kauno aplinkkeliai ir panašiai).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuotrauka neįrodo, kad priekaba turi tik vieną ratą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGrįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...mesi-120149308
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sankryža įrengta siekiant kuo mažiau plėstis į aplinkines teritorijas. Gavom tokią savotišką skirtingų lygių sankryžą. Mane iš vis nustebino, kad tą A14 atkarpą nutiesė kaip kvazi greitkelį su 110 ribojimu. Pradžioj esu matęs brėžinių, kad turėjo eiti kelias kaip 2008 m. nutiestos atkarpos tęsinys, tik vietoje šviesoforų būtų turbožiedai, įskaitant ir sankryžą su 108 keliu.
Nelinkęs dramatizuoti sankryžos dizaino, tai tiesiog deimantinės formos sankryža su apjungtais ale dviem žiedais (gaunasi kaulo forma). Tik galvoju, kad vis tik nereiktų kopijuoti žiedinių sankryžų ženklinimo iš Skandinavijos šalių (Švedija, Norvegija), o tiesiog likti prie to kaip žymi lenkai ir vokiečiai. Ties kiekvienu konkrečiu išvažiavimu po krypties rodyklę. Taip mažesnė tikimybė priveikti nesąmonių. 108 sankryža ties Vieviu gavosi tragedija.
Tas "STOP - Falsch" yra visoje Europoje plintantis ženklas. Mūsų situaciją galimai gelbėjo, kad beveik neturime deimantinių sankryžų, marios laiko pasirinkti tinkamą kryptį. Tokios nelaimės kur tiesiog išlekia į priešingą eismo kryptį ir sukelia avariją, nepaisant mūsų vairavimo kultūros, santykinai retos. Iš kitos pusės, Europoje kur dideli eismo intensyvumai, jos yra pakankamai paveikios, todėl tokie ženklai ir atsiranda visur. Tokie ženklai pravers ir Lietuvoje kur skirtingų lygių sankryžos su keliais turinčius skiriamąją juostą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPaskutinis taisė PoDV; 2025.09.19, 15:33.
Komentuoti:
-
Dar kartą - suklysti galima. Tačiau jei už vairo adekvatus žmogus, jis suvoks, kad važiuoja prieš eismą ir darys viską, kad sumažintų pavojaus tikimybę.Parašė Romas Rodyti pranešimąProblema ir plytų tūkumas, ir užapvalinimai, ir krypčių nuorodų dviprasmiškumas.
Vakar per TV3 žinias rodė, kad gali būti nuoroda klaidinanti į Vilnių važiuoti tiesiai.
Tam vairuotojui (nepriklausomai nuo amžaius) galėjo atrodyti, kad sukti į Vilnių reikia kitame (sekančiame) posūkyje, kur projektuotojai pasistengė padaryt patogius užapvalinimus važiavimui prieš eismą

https://www.google.com/maps/@54.8650...oASAFQAw%3D%3D
Šiuo atveju:- Pravažiuota plyta;
- Pravažiuoti maži trikampukai ant asfalto;
- Pravažiuotas didelis trikampis ant asfalto;
- Persirikiuota iš lėtėjimo juostos per dvi juostas į dešinę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal šiame forume lankosi protingesni nei aš, bet man, kaip prieš daug metų išsilaikiusiam vairuotojo teises iš pirmo karto (nes laikant egzaminą nėra nuolatinio spaudimo viršyti greitį, galima važiuoti gana lėtai, nėra daug netikėtų situacijų, pavojingų vietų ir pan.), bet praktiškai nevairuojančiam dėl prasto gaudymosi erdvėje ir iš dalies dėl agresyvios vairavimo kultūros Lietuvoje, valdant greitai lekiantį didelių gabaritų sunkų vežimą, panašios vietos tik dar kartą primena, kodėl nevairuoju.
Bet pastebiu, kad dažnas vairuotojas, net ir patyręs, apskritai nemato ženklų ar tiesiog įpratęs nekreipti į juos dėmesio. Neretai kaip keleiviui, paklausus, ar vairuotojas matė tą ar aną ženklą, gaunu neigiamą atsakymą.Paskutinis taisė Cicilistas; 2025.09.19, 14:04.
Komentuoti:
-
Problema ir plytų tūkumas, ir užapvalinimai, ir krypčių nuorodų dviprasmiškumas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai gal ir A14 atveju problema ne plytų trūkumas?
Vakar per TV3 žinias rodė, kad gali būti nuoroda klaidinanti į Vilnių važiuoti tiesiai.
Tam vairuotojui (nepriklausomai nuo amžaius) galėjo atrodyti, kad sukti į Vilnių reikia kitame (sekančiame) posūkyje, kur projektuotojai pasistengė padaryt patogius užapvalinimus važiavimui prieš eismą

https://www.google.com/maps/@54.8650...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal ir A14 atveju problema ne plytų trūkumas?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne, jūs esate neteisus, problema ne tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais.
Tiek vienas, tiek kitas atvejis įvyko dėl neadekvačių vairuotojų, kurių neadekvatumas greičiausiai įtakotas amžiaus. Deja, tačiau dabartinė medicininių patikrų sistema bei papildomo testavimo nebuvimas neapsaugo nuo tokių vairuotojų keliuose.
Komentuoti:
-
Ne, jūs esate neteisus, problema ne tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGrįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?
Komentuoti:
Komentuoti: