Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.
    Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.
    Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.
    Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
    Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.
    Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Ypač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau.
    Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
    Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atvira Klaipėda 2025.01.09
    Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/01/09/magistralinese-gatvese-laukia-zenklus-pokyciai/
    Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.
    <...>
    „Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.
    Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    Visu greičiu

    Tiek metų ramybės, taikos.
    Greit bėga kasdieniškas laikas.
    Miesteliai ir kaimai – šilkuos.
    Žaliuos autobusuose maigos.

    Įrodei, ką moku, galiu.
    Dabar galim eiti lenktynių...
    Kiek trūksta dar mums „Žigulių“,
    Kiek trūksta dar mums užkandinių!

    Įdiržę veidai ir delnai.
    Ak, žinoma, laimė ne aruos...
    Ir auga už tvartų kalnai
    Stiklinės nuo „rašalo“ taros...

    Visur ir prie visko greiti,
    Tik lekiam įraudę, laimingi...
    Asfaltas. Vainikai rudi
    Prie kryžkelių, šlaitų ir vingių...

    Alfonsas Maldonis, 1975

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
    Ir su laisvai 90 apsiverčia.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
    Ar vasarą po akvaplanavimo ant 130km/h verstis kaip ir legalu?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.
    pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
    Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
    Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
    Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
    Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitais metų laikais ne taip pavojinga.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
    Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
    Reikia papildomų kintamų ženkliukų su 805 lentele

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
    Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 18:25.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
    Liberalizmas yra iš to, kad Lietuvoje Aukštadvario vingių ir kalnų kelias yra 90 km/h ir tiesusis Vilnius-Utena yra 90 km/h.
    Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.

    Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.

    Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
    Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.

    Komentuoti:

Working...
X