Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Apsiribojam užmiesčio keliu:
Teoriškai pagal KET "tobuląjį užtrauktuką" (kaip ir pateikta pavyzdžiuose) eismas vyksta (ir turėtų) be sustojimų. Magistralė... Pirma juosta pastoviai juda srautas, jos tarpusavyje išlaiko 3-4 ir daugiau auto ilgio tarpus(kuriuos ir šiaip saugumo atžvilgiu reik išlaikyt). Antra juosta privažiuoji tu, susilygini greičiu su srautu pirmos juostos ir bingo ties susiaurėjimu saugiai persirikiuoji į tarpą. Viskas idealu ar ne? Klystu?
Keliamės į žemiškuosius slėnius:
Pirma juosta juda greičio apribojimų sulėtinta ir tuo pačiu jau susispaudusi (tarkim 20 auto vorelė). Tu užuot persirikiavęs ties vorelės pabaiga, kol dar jie nesusispaudė dėl greičio lėtinimo, su KET aureole antra juosta mini iki susiaurėjimo. Ir ten tavęs koks be nuotaikos ar šiaip per vėlai nepamatęs neįleidžia. Tu sustoji... Sekantis, važiuojantis pirmoje juostoje, kadangi irgi neišlaikė atstumų turi sustoti, kad atsirastų tarpas ir tave įleistų. Viskas OK, jis laikosi KET punkto. TAIP, o, bet, tačiau per visą grandinėle vilnija banga trukt-stop. Vidutinis greitis krinta, pralaidumas mažėja...opa ir čia jo didenybė kamštis.
Na gal dabar bus aiškiau, apie kokius ir kam skirtus tarpus rašiau? Gal bus aiškiau kodėl skirtingai traktuojamas "užtrauktukas". Įleidau, nelygu kaip įleidau. Ir stojant į vorelės pabaigą eilė nepatrigubėja, nes tiesiog prieš tave visi juda greičiau be blaškymosi ir STOP-GO.
Tai kokia nauda jei magistralėje išnaudosi tą antrą juostą, jei vis tiek tam pačiam kiekiui auto reikės pro tą kakliuką pralysti?
Ir beja šiaip niekas nekvestionuoja šios taisyklės, kaip pačiam atrodo. Jei esant galimybei visi jau iš anksčiau persirikiuoja, tai ir pats būk civilizuotas, o ne apšokinėk eilę.
Jei kalbėsim apie miestą, kur nedideliais atstumais sankryžos tada taip, sutinku, išankstinis rikiavimasis blogybė, nes užkimši kitas sankryžas. Čia jau kita specifika.
Jei nepasidarė aiškiau, kviečiu į TKS, pabendrausim per iliuminatorių.


Komentuoti: