Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O dar vienas "pogenocidinis radikalizminis" požiūris. Pastaba "nevaikščiokit gaudydami varnas" - nėra prilyginimas "by default yra duchas". Nebent patys taip jaučiatės. Kai perėjoje elgiuosi civilizuotai, niekados nesulaukiau nei užvažiavimų, nei pypsų, nei kitų panašių dalykų...
    Gal tau problemos su semantika? Žmogus rašo - elgiuosi naglai - i.e. ne pagal visuomenėje priimtas, nusistovėjusias normas - nebėgu per perėją, o einu savo įprastu greičiu. Iš karto kilo voditeliu pasipiktinimas, ir tokio elgesio išvadinimas budulišku. Kas puikiai indikuoja kokios yra pas mus nusistovėjusios eismo kultūros normos - pėstysis privalo bėgti per perėją, kad nebūtų "budulis" ir netrukdyti vairuotojams (nes, kaip aprašyta vienu komentaru aukščiau, pastariesiems sunkiau sustoti, tai pėstysis gali ir palaukti).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Jei pavienis pėstysis eina link perėjos, o link jos atvažiuoja pavienė mašina, nėra jokios problemos pėsčiajam sustoti 2 sekundėm, kad praleisti mašiną ir ramiai praeiti.
    Ramiai pėstysis turi praeiti nesvarbu ar atvažiuoja automobilis ar ne. Yra aiškiai sudėlioti pirmumai eisme, jų nesilaikymas tik trikdo ir glumina ir pėsčiuosius, ir vairuotojus.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Fizikos dar niekas neatšaukė - mašinai sustoti žymiai sunkiau, nei pėsčiajam...
    Šitas argumentas žudantis. Matai artėjantį prie perėjos pėsčiajį, bet tikiesi, kad jis sustos ir praleis tave ir todėl nestabdai, nes... mašinai sunkiau sustoti
    Mano nuomone viskas yra paprasta. Kuo vairuotojai labiau bijos važiuoti keliais, nes partrenkus pėstįjį beveik visada bus kalti - tuo atsargiau jie vairuos ir tuo saugiau bus gatvėse visiems.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
    O dar vienas "pogenocidinis radikalizminis" požiūris. Pastaba "nevaikščiokit gaudydami varnas" - nėra prilyginimas "by default yra duchas". Nebent patys taip jaučiatės. Kai perėjoje elgiuosi civilizuotai, niekados nesulaukiau nei užvažiavimų, nei pypsų, nei kitų panašių dalykų...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
    Nereikia visko vidurkinti, nereikia visko radikalizuoti. Pėstieji nėra duchai, kaip ir vairuotojai nėra buduliai. Abiejose pusėse yra visokių. Jei pavienis pėstysis eina link perėjos, o link jos atvažiuoja pavienė mašina, nėra jokios problemos pėsčiajam sustoti 2 sekundėm, kad praleisti mašiną ir ramiai praeiti. Fizikos dar niekas neatšaukė - mašinai sustoti žymiai sunkiau, nei pėsčiajam (bent jau aš taip darau būdamas pėstysis). Jei eismo srautas didelis, tada jau vairuotojai turėtų matyti, kas vyksta šalia kelio ir praleisti pėsčiuosius.

    Galų gale, kaip ir rašiau aukščiau - yra visokių vairuotojų - ir budulių, ir marozų, ir žioplių. Pėstysis turėtų tai atsiminti. Skaudės pėsčiajam... Kaltas bus vairuotojas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Taip, jeigu tik nebėgi per perėją, kad neduok dieve nesugaišintum voditelio laiko, esi budulis.
    Šiaip tai iš forumo dalyvių didžioji dalis tokių epitetų būtent "voditieliams" skrieja, o ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
    Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
    Taip, jeigu tik nebėgi per perėją, kad neduok dieve nesugaišintum voditelio laiko, esi budulis.

    Kaip pats rašai, "elgiuosi naglai". Jei eidamas per perėją demonstratyviai velki koją už kojos "because I can"
    Tai kad visiškai kitaip rašė - elgiasi naglai, nebėgdamas per perėją, o eidamas savo įprastu greičiu. Ir tai būtent jau ir yra "naglumas" - nebėgimas per perėją. Nes šiaip jau įprasta kad turi bėgti, voditelio laiko negaišinti.
    Paskutinis taisė sankauskas; 2023.11.09, 09:15.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Kurioje vietoje „elgiuosi šūdinai“? Eidamas per perėją turiu „užsitarnauti pagarbą“? Kas čia per zonos paniatkės?
    III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos (4-13p.)

    4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
    Kaip pats rašai, "elgiuosi naglai". Jei eidamas per perėją demonstratyviai velki koją už kojos "because I can", nes visi vairuotojai yra "automarozai", kokios pagarbos iš tų automarozų gali tikėtis?

    Aplamai, skaitant šio forumo kai kurių narių pasisakymus, atrodo, kad čia susirinkę ultraradikalūs pėstieji, dviratininkai ir netgi kai kurie vairuotojai. Jei vairuoji mašiną, automatiškai esi "automarozas", jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, esi patologinis KET pažeidinėtojas, jei piktiniesi radarų mišku keliuose, esi lakstytojas daužantis viską aplink...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šiaip tai rusofašistų sukurtas feikinis paveiksliukas.
    Nors pati moteris ir buvo disidentė, kovojusi prieš rusiją, aš tą paveiksliuką panaudojau kaip memą, parodantį 1252 pasisakymus, o ne kažkaip girdamas rusiją ar peikdamas rusijos disidentus...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    ..
    Šiaip tai rusofašistų sukurtas feikinis paveiksliukas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti.
    Realiai tai taip ir reikėtų vaikščioti - vairuotojas, pamatęs artėjantį prie perėjos žmogų ir taip tikisi jog jis eis per perėją, nėra gaištamas laikas laukiant kol visi aplinkui sustos. Mano siūloma metodo modifikacija būtų atidžiau apžvelgti situaciją prieš pat įžengiant į perėją bei perėjoje visą laiką stengtis žiūrėti į automobilio vairuotoją - žmonės pasąmoniškai pastebi tuos, kas jiems į akis žiūri, o ir pats tuomet gali geriau supranti ar vairuotojas iš tikrųjų tave mato.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
    Kurioje vietoje „elgiuosi šūdinai“? Eidamas per perėją turiu „užsitarnauti pagarbą“? Kas čia per zonos paniatkės?

    Kažkokie kacapiški memai dar... Portretas kaip ir aiškus.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.11.08, 22:14.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.

    Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose

    ???
    Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.
    Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.

    Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
    Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose

    Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....
    ???

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę,
    Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.

    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją
    Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?

    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų
    Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Na taip, Vilniuje šiek tiek geriau. Bet Vilnius dėl ilgametės (daugiausia vidinės) imigracijos (su protų nutekėjimu) jau atskira respublika darosi nuo likusios Lietuvos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva.
    Netiesa. Yra kur tobulėti, bet tikrai ne "visiška šūdų krūva".

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.
    Nesakau, kad puiku. Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva. Aišku, idiotiška infrastruktūra irgi nepadeda „kultūrintis“. Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti. Gal ir kiek rizikingiau elgiuosi (jaunesnis amžius, greitesnė reakcija irgi nepamaišo), bet kartais juokinga, kaip pensininkiškai atsargiai kai kurie bendraamžiai eina per perėjas. Ir net nevisada pavadinčiau tai atsargumu – greičiau kažkokiu indoktrinavimu, kad, neduok Dieve, sugaišinsi brangų vairuotojo laiką.

    Komentuoti:

Working...
X