Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmweda
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina.
    Neturi

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Aš pasitraukiu, man nesunku ir negaila kad jis važiuoja greičiau.

    Didžiausia bėda yra su tais kurie važiuoja toli iki leistino greičio jausdamiesi labai svarbūs ir jokiais būdais nesitraukia. O kai lenki pirma juosta (nes ji būna tuščia) dar į tave piktai žiūri ir ką nors parodo. Arba lenkimo metu arba po aplenkimo pradeda spausti ir vėl lenkti tave...

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    ...tiems kurie nori važiuoti greičiau...
    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jei pirma juosta tuščia, tai važiuoji pirma juosta, bet jeigu ne (pvz ką nors lenki) tai visiškai nėra reikalo trauktis, o jeigu mane akinsite šviesomis tai aš saugumo dėlei prilėtinsiu.
    Bet jai jau išvažiavai į lenkimą tai lenk. Nes yra tokių kurie kur leidžiama 130 km/h greitis į lenkimą išvažiuoja 105 km/h greičiu ir lenkia 5 minutes.
    Per tokius "lenkėjus" ir formuojasi paskui spūstys, nes išlysdami ir stabdydami eismą antra juosta priverčiate susidaryti greičiau važiuojančių mašinų koloną.
    Tiesiog turi būti eismo kultūra ir jei nori važiuoti lėčiau - važiuok bet ir nesimaišyk tiems kurie nori važiuoti greičiau.

    O lempomis - taip mirgalinsiu jei stabdysi eismą ir neadekvačiais elgsiesi kelyje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    O tu turbūt esi tas kuris važiuoja antra juosta mažesniu nei leistina greičiu ir iš principo nesitraukia..?
    Žiauru kiek yra antraeilininkų kurie jei galima važiuot 130 važiuos 120 ir nesitrauks nors tu ką. Ir nesvarbu, kad pirma juosta visiškai tuščia..
    Tai važiuokite 1-a juosta, jeigu tuščia.
    Ar dar geriau įsijungti "mokytojo" režimą – aplenkti "nesusipratėlį" ir dėti ant stabdžių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    O tu turbūt esi tas kuris važiuoja antra juosta mažesniu nei leistina greičiu ir iš principo nesitraukia..?
    Žiauru kiek yra antraeilininkų kurie jei galima važiuot 130 važiuos 120 ir nesitrauks nors tu ką. Ir nesvarbu, kad pirma juosta visiškai tuščia..
    Jei pirma juosta tuščia, tai važiuoji pirma juosta, bet jeigu ne (pvz ką nors lenki) tai visiškai nėra reikalo trauktis, o jeigu mane akinsite šviesomis tai aš saugumo dėlei prilėtinsiu.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.
    O tu turbūt esi tas kuris važiuoja antra juosta mažesniu nei leistina greičiu ir iš principo nesitraukia..?
    Žiauru kiek yra antraeilininkų kurie jei galima važiuot 130 važiuos 120 ir nesitrauks nors tu ką. Ir nesvarbu, kad pirma juosta visiškai tuščia..

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą



    Jo darbininkų nėra, bet kelias perkastas, eismas susiaurintas, leidžiam skraidyti ereliams, atsiprašau gaideliams.
    Na turėtų būti koeficientas pvz. 90->70 sumažinimas yra sakykim 300 Eur / diena, 90->50 jau 500 Eur / d.
    Ir kelių bendrovė sprendžia kiek jai ten reikia.

    O dėl pajuokų:

    Išvažiuokite į užsienį, pažiūrėkite kaip ten sprendžiami kelio remonto klausimai.
    Austrija, pavyzdžiui, susiaurina antrą juostą iki 1,9 m. leidžia 90 km/h. Net baisu ja važiuoti. Bet kažkas vertino, skaičiavo ir aprobavo tokį siaurumą ir tokį greitį.

    Lietuvoje, jei tarkime paklotas asfaltas, pagal standartą 6-7 m. kelio, ir penktadienį eina du darbininkai su smala ir užpylinėja vidurio siūlę - mes turime vieną saugumo/pavojaus situaciją. Žmogui nejauku, jei pro šalį švilpia daugiau 50 km/h.
    Bet kai jie 1500 penktadienį nusiima ir iki pirmadienio 9 val. palieka 50 km/h. Jau visai kas kita.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Taip primityviai aišku, kad ne. Bet kontraktų sąlygos, kurios motyvuotų mažint prastovas, greičiau pilnai paleisti atkarpas ir t.t. turėtų būti pakankamos, kad kelininkai norėtų stengtis. Kaip ir Grinda - optimizuoja pagal savo savikainas, o vairuotojų laikas/saugumas tipo nekainuoja.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Turėtų kompanijos mokėti Via Lietuva už kiekvieną greičio apribojimo dieną.
    Tada nebebūtų ženklų 50 km h savaitgaliais, jei kelio darbininkai nedirba (iki 50 eismas lėtinamas kur dirba žmonės).

    Ir tada būtų kompanijos reikalas ar mokėti kovo 15 d. - gruodžio 15 d. po tarkim 500 eur už dieną.
    Ar bent išmesti savaitgalius, savo atostogas (kelininkai pradėjo išsileisti atostogų ir vasarą). ir sutaupyti kelias dešimtis tūkstančių.


    Jo darbininkų nėra, bet kelias perkastas, eismas susiaurintas, leidžiam skraidyti ereliams, atsiprašau gaideliams.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Turėtų kompanijos mokėti Via Lietuva už kiekvieną greičio apribojimo dieną.
    Tada nebebūtų ženklų 50 km h savaitgaliais, jei kelio darbininkai nedirba (iki 50 eismas lėtinamas kur dirba žmonės).

    Ir tada būtų kompanijos reikalas ar mokėti kovo 15 d. - gruodžio 15 d. po tarkim 500 eur už dieną.
    Ar bent išmesti savaitgalius, savo atostogas (kelininkai pradėjo išsileisti atostogų ir vasarą). ir sutaupyti kelias dešimtis tūkstančių.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai
    Kiekvienas vairas turi konstitucinę teisę lenkt visus lochus, remonto ruože važiuojančius leistinu greičiu. Be KT sprendimo matuokliai negalimi.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    esmė tame, kad savo asmeninę tragediją 8,8km pavažiuoti labai ilgoje kolonoje 50km/h greičiu labai sureikšminai.
    Na jei tokie liapsusai pagrindiniame valstybę kertančiame kelyje yra tiesiog "mano asmeninė tragedija".... tai gal tada paprašysiu ignoruoti mano parašymus. Nes labai susireikšmini bandydamas replikuoti

    Tai gal ir Vilniaus VT temoje pasiūlyk visiems susigyventi su "asmeninėmis tragedijomis"

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai
    baik tu, tai būtų pasipinigavimas ir laisvių suvaržymas pažeidinėti KET.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Važiuojant saugiu atstumu puikiai galima skaityti lenkiančių automobilių numerius.... nežinojai? pabandyk
    Kadangi kolona buvo ilga, tai VISI net ir norėdami nebūtų spėję, bet esant galimybei TAIP.
    Kantrybė trūko 3852m 15 cm, jei labai aktualu ir ką nors keičia galima bus patikslinti
    Pabuvau tarp tų tinginčių ir eilinį kartą įsitikinau, kaip tai yra NESAUGU.
    Galėjai ir nereaguoti į komentarą, bet nesusilaikei... juk reik paadvokataut. Turėjai pakankamai laiko pasiklaust kokio parašiuko ten trūksta LAKD...
    esmė tame, kad savo asmeninę tragediją 8,8km pavažiuoti labai ilgoje kolonoje 50km/h greičiu labai sureikšminai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    tai aš net neabejoju, kad tu važiavai paskui...taip ir spėjau... nes važiuojant saugiu atstumu, galima perskaityti maksimum vienos mašinos numerius.

    ar tikrai bandė VISI? ar tikrai 4 kilometre trūko kantrybė? o tu buvai tarp tų kur netingėjo ar kur tingėjo?

    gal ir ne norma, bet jei ženklas stovi tai pasipiktinu, bet neviršiju (patingiu), nes aš ne specialistas spręsti ar ten jo reik ar ne ir kodėl ten jis vis dar stovi.

    Kiek laiko sutaupei ar praradai savo gyvenimo? 1 min? Galėjai sutaupyti dar 1 min nerašydamas čia komentarų, o geriau paklausk LAKD
    Važiuojant saugiu atstumu puikiai galima skaityti lenkiančių automobilių numerius.... nežinojai? pabandyk
    Kadangi kolona buvo ilga, tai VISI net ir norėdami nebūtų spėję, bet esant galimybei TAIP.
    Kantrybė trūko 3852m 15 cm, jei labai aktualu ir ką nors keičia galima bus patikslinti
    Pabuvau tarp tų tinginčių ir eilinį kartą įsitikinau, kaip tai yra NESAUGU.
    Galėjai ir nereaguoti į komentarą, bet nesusilaikei... juk reik paadvokataut. Turėjai pakankamai laiko pasiklaust kokio parašiuko ten trūksta LAKD...

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.
    nei ten kas mirksi nei ką. jeigu velkas antra eile 90 kai galima 130, tai jau čia besivelkančio problema. aišku smagiausia tai su vilkikais - ženklai draudžia, bet pastoviai koks asilas lenkia kitą su 3 kmh skirtumu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Bandė visi sukandę dantis taip važiuoti gilios minties beieškant. Deja ketvirtame kilometre... prasidėjo eilinis chaosas, agresyvūs lenkimai bet kaip ir nesaugiai. Lenkė estai, lenke latviai ir visi kiti keliautojai.. žodžiu kas netingėjo.
    Tai Eduardo Širono gerbėjai pasirodo esą kelių gaideliai?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    tai aš net neabejoju, kad tu važiavai paskui...taip ir spėjau... nes važiuojant saugiu atstumu, galima perskaityti maksimum vienos mašinos numerius.

    ar tikrai bandė VISI? ar tikrai 4 kilometre trūko kantrybė? o tu buvai tarp tų kur netingėjo ar kur tingėjo?

    gal ir ne norma, bet jei ženklas stovi tai pasipiktinu, bet neviršiju (patingiu), nes aš ne specialistas spręsti ar ten jo reik ar ne ir kodėl ten jis vis dar stovi.

    Kiek laiko sutaupei ar praradai savo gyvenimo? 1 min? Galėjai sutaupyti dar 1 min nerašydamas čia komentarų, o geriau paklausk LAKD

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    gal tuos tris km koks nors automorazas buvo prilipęs per 2 metrus? tik spėjimas...
    Iš paskos važiavau pats... užtikrinu, išlaikiau "saugų" atstumą. O iš paskos dar didžiulė žiburėlių jūra vingiavo. Ir? Nuvyliau? Ar prilipimas ant "subinės" jau leidžia nesilaikyti ribojimo?

    Bandė visi sukandę dantis taip važiuoti gilios minties beieškant. Deja ketvirtame kilometre... prasidėjo eilinis chaosas, agresyvūs lenkimai bet kaip ir nesaugiai. Lenkė estai, lenke latviai ir visi kiti keliautojai.. žodžiu kas netingėjo.
    Bet matau pačiam juk viskas su kelio eismo reguliavimu norma. Nes sliekų ne ten ėmeisi ieškoti. Tai gal dar žinai kokio Via Lietuva parašiukio ant ADA trūksta, gal SF neišrašyta, kad tranzitiniame kelyje atstatyti normalų eismą.

    Komentuoti:

Working...
X