Prašau nepykite, jei kam pasirodys kvailas klausimas, ar kad esu prastas vairuotojas, kuris nesidomi KET.
"senais laikais", kai laikiau teises, būdavo taisyklė, kad kliūtį galima lenkti, jei ji juda lėčiau nei 40km/h (ar panašiai). Kažkaip lig šiol nebuvau girdėjęs apie kažkokius KET lenkimo pakeitimus nebent tik kad teises atima už lenkimą neleistinoje vietoje (jau pora draugų ant šito pasimovę).
Tai dabar "naujoje redakcijoje" buvo išimtos šios išimtys ir prisivijus traktorių, važiuojantį 30km/h greičiu, kelyje A8, kur greitis 90km/h, aš turiu kirsti per stabdžius ir važiuoti tuo pačiu greičiu iki kol pasibaigs ištisinė? Priešpriešais atvažiuojančių transporto priemonių nėra. Šiuo metu, šiame kelyje, yra laaaaabai daug kombainų, traktorių ir kitų žemės ūkio transporto priemonių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne, nesuklydau, kelias puikiai matomas, tiesus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).
p.s. vakar panašiame kelyje, su ištisine, puikiu matomumu ir 0 auto iš priekio, apsilenkė traktorių iš eigos 4 fūros ir trys lengvosios.... ar pasaulis sugriuvo? Kotletų daug gavosi? Kaip baisu.
Visais atvejais reikia sveiko proto... kitaip net ir sėsdamas į mašiną gali pirštus susitraiškyt ir faršo prisidaryti arba šaltienos
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Sakykim automobilių iš priekio nėra. Tik genijai sugebėtų sukelti čia avarinę situaciją lenkdami traktorių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl atstumo laikymo Estijoje mačiau kelio ženklus važiuojan t nuo Pernu link Saremo, kurie nurodo laikytis tam tikro atstumo tarp automobilių, identifikuojant, kad kelyje turbit būti du dideli balti kvadratai tarpe. Aišku, jei ir aiškiai ant kelio nupiešti, tai lengva pačiam laikytis. Paskaičiuota matyt pagal maksimalų leistiną greitį tame kelyje. Dauguma kaip ir laikosi, bet ir srautas ne ypatingas.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu daugiau argumentu kai cheripickinti google nuotraukas neturit, tai nelabai ir turit ką pasakyti.superinis atsakymas
Skubu į Vilniaus VT temą, argumentuotai pareikšti "Puikiai išvystytas, autobusų ir troleibusų parkas. Pavyzdys visam likusiam pasauliui." Gal nustos ten visi jaučio skūras rašinėti. Ir supuvusių, medvaržčiais suremontuotų foto, tegu man nekelia, jei nelabai turi ką pasakyti.
Komentuoti:
-
Jeigu daugiau argumentu kai cheripickinti google nuotraukas neturit, tai nelabai ir turit ką pasakyti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
Kelti avarinę situaciją lenkiant bet kur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
https://www.google.com/maps/@55.6377...5410&entry=ttu
Už legalų lenkimą čia, kur matomumas abejotinas:
https://www.google.com/maps/@55.5535...5410&entry=ttu
P.s. papildomai įvertink, kad esi žymiai arčiau kelio paviršiaus nei nei google kamera.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Užmiesčio kelias, traktorius pjauna kelkraštį. Ištisinė. Net ir naujoje redakcijoje KET neleis kirsti ištisinės, nes kliūtis nestacionari.
Važiuosi pėsčiojo greičiu paskui traktorių ar 1 km atbulas kur galėsi apsisukti ir važiuoti priešinga savo tikslui kryptimi?
(gali neatsakinėti).
Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
Komentuoti:
-
Galit pasinaudoti https://www.epolicija.lt/ puslapiu. Aš paprastai reportinu per jį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki. Vakar Vilniuje, Naujamiestyje užfiksavau, kaip su Tesla turtingas jaunuolis kirto raudoną ir nuvažiavo kur skubėjo. Atsidariau senai naudotą appsą, epolicija, tačiu ten rašo nėra interneto, norėjau atsinaujinti per google paly, bet tokio kaip ir appso neranda. Kur/Kaip galėčiau užregistruoti užfiksuotą pažeidimą?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, AI atsakymas yra nemoksliškai apdorota fantazija kuri gali būti paremta realiais šaltiniais, o gali būti ir tiesiog išgalvota.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
PIrma, AI atsakymai nera tik žodžių kratinys, o moksliškai apdoroti ir sumarizuoti įvairių šąltinių duomenys.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
PIrma, AI atsakymai nera tik žodžių kratinys, o moksliškai apdoroti ir sumarizuoti įvairių šąltinių duomenys.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kol pirma juosta nesusispaudusi - čia išvis dar nėra nagrinėjama situacija, o elementarus važiavimas. O būtent bandymas keliose vietose vietoj vienos "jau sulėtėjusioje dalyje" rikiuotis dėl savo chaoso sulėtina neproporcingai daugiau, nei persirikiavimas vienoje vietoje - ties kliūtim/susiaurėjimu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Siunčiu vieną iš paskutinių šia tema žinučių iš tarpgalaktinės erdvės tobulybėje gyvenantiems forumo "žemiečiams".
Apsiribojam užmiesčio keliu:
Teoriškai pagal KET "tobuląjį užtrauktuką" (kaip ir pateikta pavyzdžiuose) eismas vyksta (ir turėtų) be sustojimų. Magistralė... Pirma juosta pastoviai juda srautas, jos tarpusavyje išlaiko 3-4 ir daugiau auto ilgio tarpus(kuriuos ir šiaip saugumo atžvilgiu reik išlaikyt). Antra juosta privažiuoji tu, susilygini greičiu su srautu pirmos juostos ir bingo ties susiaurėjimu saugiai persirikiuoji į tarpą. Viskas idealu ar ne? Klystu?
Keliamės į žemiškuosius slėnius:
Pirma juosta juda greičio apribojimų sulėtinta ir tuo pačiu jau susispaudusi (tarkim 20 auto vorelė). Tu užuot persirikiavęs ties vorelės pabaiga, kol dar jie nesusispaudė dėl greičio lėtinimo, su KET aureole antra juosta mini iki susiaurėjimo. Ir ten tavęs koks be nuotaikos ar šiaip per vėlai nepamatęs neįleidžia. Tu sustoji... Sekantis, važiuojantis pirmoje juostoje, kadangi irgi neišlaikė atstumų turi sustoti, kad atsirastų tarpas ir tave įleistų. Viskas OK, jis laikosi KET punkto. TAIP, o, bet, tačiau per visą grandinėle vilnija banga trukt-stop. Vidutinis greitis krinta, pralaidumas mažėja...opa ir čia jo didenybė kamštis.
Na gal dabar bus aiškiau, apie kokius ir kam skirtus tarpus rašiau? Gal bus aiškiau kodėl skirtingai traktuojamas "užtrauktukas". Įleidau, nelygu kaip įleidau. Ir stojant į vorelės pabaigą eilė nepatrigubėja, nes tiesiog prieš tave visi juda greičiau be blaškymosi ir STOP-GO.
Tai kokia nauda jei magistralėje išnaudosi tą antrą juostą, jei vis tiek tam pačiam kiekiui auto reikės pro tą kakliuką pralysti?
Ir beja šiaip niekas nekvestionuoja šios taisyklės, kaip pačiam atrodo. Jei esant galimybei visi jau iš anksčiau persirikiuoja, tai ir pats būk civilizuotas, o ne apšokinėk eilę.
Jei kalbėsim apie miestą, kur nedideliais atstumais sankryžos tada taip, sutinku, išankstinis rikiavimasis blogybė, nes užkimši kitas sankryžas. Čia jau kita specifika.
Jei nepasidarė aiškiau, kviečiu į TKS, pabendrausim per iliuminatorių.Arba susitiksime kamštyje, galėsim pro pravertus langus
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: