Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • strongiukas
    replied
    Prašau nepykite, jei kam pasirodys kvailas klausimas, ar kad esu prastas vairuotojas, kuris nesidomi KET.
    "senais laikais", kai laikiau teises, būdavo taisyklė, kad kliūtį galima lenkti, jei ji juda lėčiau nei 40km/h (ar panašiai). Kažkaip lig šiol nebuvau girdėjęs apie kažkokius KET lenkimo pakeitimus nebent tik kad teises atima už lenkimą neleistinoje vietoje (jau pora draugų ant šito pasimovę).
    Tai dabar "naujoje redakcijoje" buvo išimtos šios išimtys ir prisivijus traktorių, važiuojantį 30km/h greičiu, kelyje A8, kur greitis 90km/h, aš turiu kirsti per stabdžius ir važiuoti tuo pačiu greičiu iki kol pasibaigs ištisinė? Priešpriešais atvažiuojančių transporto priemonių nėra. Šiuo metu, šiame kelyje, yra laaaaabai daug kombainų, traktorių ir kitų žemės ūkio transporto priemonių.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ne, nesuklydau, kelias puikiai matomas, tiesus.
    Gerai, kad žmonės niekada neklysta.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).
    Ne, nesuklydau, kelias puikiai matomas, tiesus. Beje, greitis šiame ruože 50 kmh.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).
    O punktyrinės juostos atkarpoje suklysti neįmanoma? Faršą ir gyvenamosios zonos gatvėje gali padaryti. Užmiesčio kelyje po rekonstrukcijos dvimetriniai grioviai ir užsiaurinti kelkraščiai ar daug palieka galimybių?
    p.s. vakar panašiame kelyje, su ištisine, puikiu matomumu ir 0 auto iš priekio, apsilenkė traktorių iš eigos 4 fūros ir trys lengvosios.... ar pasaulis sugriuvo? Kotletų daug gavosi? Kaip baisu.
    Visais atvejais reikia sveiko proto... kitaip net ir sėsdamas į mašiną gali pirštus susitraiškyt ir faršo prisidaryti arba šaltienos

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Sakykim automobilių iš priekio nėra. Tik genijai sugebėtų sukelti čia avarinę situaciją lenkdami traktorių.
    O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Dėl atstumo laikymo Estijoje mačiau kelio ženklus važiuojan t nuo Pernu link Saremo, kurie nurodo laikytis tam tikro atstumo tarp automobilių, identifikuojant, kad kelyje turbit būti du dideli balti kvadratai tarpe. Aišku, jei ir aiškiai ant kelio nupiešti, tai lengva pačiam laikytis. Paskaičiuota matyt pagal maksimalų leistiną greitį tame kelyje. Dauguma kaip ir laikosi, bet ir srautas ne ypatingas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu daugiau argumentu kai cheripickinti google nuotraukas neturit, tai nelabai ir turit ką pasakyti.
    superinis atsakymas

    Skubu į Vilniaus VT temą, argumentuotai pareikšti "Puikiai išvystytas, autobusų ir troleibusų parkas. Pavyzdys visam likusiam pasauliui." Gal nustos ten visi jaučio skūras rašinėti. Ir supuvusių, medvaržčiais suremontuotų foto, tegu man nekelia, jei nelabai turi ką pasakyti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu daugiau argumentu kai cheripickinti google nuotraukas neturit, tai nelabai ir turit ką pasakyti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
    Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
    Sakykim automobilių iš priekio nėra. Tik genijai sugebėtų sukelti čia avarinę situaciją lenkdami traktorių.

    Click image for larger version

Name:	232_kelias_Screenshot 2024-07-21 121650.png
Views:	372
Size:	885,3 kB
ID:	2141915

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
    Kelti avarinę situaciją lenkiant bet kur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
    Ar traktoriaus lenkimas per ištisinę šia kryptimi labiau pavojingesnis?
    https://www.google.com/maps/@55.6377...5410&entry=ttu
    Už legalų lenkimą čia, kur matomumas abejotinas:
    https://www.google.com/maps/@55.5535...5410&entry=ttu
    P.s. papildomai įvertink, kad esi žymiai arčiau kelio paviršiaus nei nei google kamera.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
    Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
    Tai čia tu tik vienas ant Lietuvos proto bokštas tada būsi, visi kiti - durniai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Užmiesčio kelias, traktorius pjauna kelkraštį. Ištisinė. Net ir naujoje redakcijoje KET neleis kirsti ištisinės, nes kliūtis nestacionari.
    Važiuosi pėsčiojo greičiu paskui traktorių ar 1 km atbulas kur galėsi apsisukti ir važiuoti priešinga savo tikslui kryptimi?
    (gali neatsakinėti).
    Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
    Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Galit pasinaudoti https://www.epolicija.lt/ puslapiu. Aš paprastai reportinu per jį.

    Komentuoti:


  • Pupajus87
    replied
    Sveiki. Vakar Vilniuje, Naujamiestyje užfiksavau, kaip su Tesla turtingas jaunuolis kirto raudoną ir nuvažiavo kur skubėjo. Atsidariau senai naudotą appsą, epolicija, tačiu ten rašo nėra interneto, norėjau atsinaujinti per google paly, bet tokio kaip ir appso neranda. Kur/Kaip galėčiau užregistruoti užfiksuotą pažeidimą?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, AI atsakymas yra nemoksliškai apdorota fantazija kuri gali būti paremta realiais šaltiniais, o gali būti ir tiesiog išgalvota.
    Gali būti, pvz.: facebook ar X komentatorių (dažniausiai - nekompetentingų silpnapročių) minčių kompeliacija.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    PIrma, AI atsakymai nera tik žodžių kratinys, o moksliškai apdoroti ir sumarizuoti įvairių šąltinių duomenys.
    Ne, AI atsakymas yra nemoksliškai apdorota fantazija kuri gali būti paremta realiais šaltiniais, o gali būti ir tiesiog išgalvota.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    PIrma, AI atsakymai nera tik žodžių kratinys, o moksliškai apdoroti ir sumarizuoti įvairių šąltinių duomenys.
    "moksliškai"

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Kol pirma juosta nesusispaudusi - čia išvis dar nėra nagrinėjama situacija, o elementarus važiavimas. O būtent bandymas keliose vietose vietoj vienos "jau sulėtėjusioje dalyje" rikiuotis dėl savo chaoso sulėtina neproporcingai daugiau, nei persirikiavimas vienoje vietoje - ties kliūtim/susiaurėjimu

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Siunčiu vieną iš paskutinių šia tema žinučių iš tarpgalaktinės erdvės tobulybėje gyvenantiems forumo "žemiečiams".

    Apsiribojam užmiesčio keliu:
    Teoriškai pagal KET "tobuląjį užtrauktuką" (kaip ir pateikta pavyzdžiuose) eismas vyksta (ir turėtų) be sustojimų. Magistralė... Pirma juosta pastoviai juda srautas, jos tarpusavyje išlaiko 3-4 ir daugiau auto ilgio tarpus(kuriuos ir šiaip saugumo atžvilgiu reik išlaikyt). Antra juosta privažiuoji tu, susilygini greičiu su srautu pirmos juostos ir bingo ties susiaurėjimu saugiai persirikiuoji į tarpą. Viskas idealu ar ne? Klystu?
    Keliamės į žemiškuosius slėnius:
    Pirma juosta juda greičio apribojimų sulėtinta ir tuo pačiu jau susispaudusi (tarkim 20 auto vorelė). Tu užuot persirikiavęs ties vorelės pabaiga, kol dar jie nesusispaudė dėl greičio lėtinimo, su KET aureole antra juosta mini iki susiaurėjimo. Ir ten tavęs koks be nuotaikos ar šiaip per vėlai nepamatęs neįleidžia. Tu sustoji... Sekantis, važiuojantis pirmoje juostoje, kadangi irgi neišlaikė atstumų turi sustoti, kad atsirastų tarpas ir tave įleistų. Viskas OK, jis laikosi KET punkto. TAIP, o, bet, tačiau per visą grandinėle vilnija banga trukt-stop. Vidutinis greitis krinta, pralaidumas mažėja...opa ir čia jo didenybė kamštis.
    Na gal dabar bus aiškiau, apie kokius ir kam skirtus tarpus rašiau? Gal bus aiškiau kodėl skirtingai traktuojamas "užtrauktukas". Įleidau, nelygu kaip įleidau. Ir stojant į vorelės pabaigą eilė nepatrigubėja, nes tiesiog prieš tave visi juda greičiau be blaškymosi ir STOP-GO.
    Tai kokia nauda jei magistralėje išnaudosi tą antrą juostą, jei vis tiek tam pačiam kiekiui auto reikės pro tą kakliuką pralysti?
    Ir beja šiaip niekas nekvestionuoja šios taisyklės, kaip pačiam atrodo. Jei esant galimybei visi jau iš anksčiau persirikiuoja, tai ir pats būk civilizuotas, o ne apšokinėk eilę.

    Jei kalbėsim apie miestą, kur nedideliais atstumais sankryžos tada taip, sutinku, išankstinis rikiavimasis blogybė, nes užkimši kitas sankryžas. Čia jau kita specifika.

    Jei nepasidarė aiškiau, kviečiu į TKS, pabendrausim per iliuminatorių. Arba susitiksime kamštyje, galėsim pro pravertus langus

    Kad ankstyvas susirikiavimas yra geriau tėra iliuzijos. Pas mus nėra taip, kad būtų baisūs stabdymaisi. TAČIAU, ženklinimas tikrai padėtų. Arba abiejų juostų uždarymas ir vertimas važiuoti viduriu (bent jau pačioje susiaurėjimo pradžioje) - tada nei vienas neįsivaizduoja „pirmesnis“.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Visiškai kasdienė situacija.

    Komentuoti:

Working...
X