Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    nėra tos trečios kolonos čia atmazas kad nesitraukt Pavieniai kurie važiuoja 140+, ir jie įprastai nesiparina.
    Mes tai "pasitraukiam". Tiesiog nėra ko trauktis, VISADA reikia laikytis dešiniosios juostos, nors ir 250 km/h važiuoji ir gilios provežos. Nebent trauktis į šalikelę ar griovį. Į šalikelę gal dar dar, bet į griovį retai būna norinčių.
    O kodėl nesitraukiate jūs, kai paveja krūtesnis žmogus ir mirksi?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Visų pirma, forume niekas ne auklėja, o diskutuoja ir išsako savo nuomonę. Antra, natūralu, kad jeigu pats viršijate greitį, dar labiau viršijančių greitį mažiau, tad ir nesunku pasimėtyti tarp juostų - pabandykite važiuoti 130 km/h greičiu (t. y. didžiausiu, kokį leidžia taisyklės) ir pamatysite kitokią situaciją. Trečia, eisme nedalyvaujate vienas ir jums turėtų rūpėti ne tik jūsų, bet ir kitų eismo dalyvių komfortas ir saugumas. Lietuvoje, kiek žinau, didžiausias greitis yra 130 km/h, todėl sakyti, kad važiuoju kaip noriu paprasčiausiai neteisinga.
    Aš nežavadinčiau diskusija kai linkima viršijantiems greitį atsidurti griovyje ir t.t. Žmonės patys rašo, kad jei pamato mirksintį specialiai nepraleidžia ir t.t. tai čia ne auklėjimas? Kas tai galėtų būti?

    Nesvarbu kokiu greičiu važiuoju, man nesunku keletą kartų persirikiuoti. Ir nesvarbu kokiu greičiu važiuoju, stengiuosi važiuoti pirma juosta, taip kaip tasyklės ir sako, laikytis dešinės pusės.

    Va būtent tiek komfortas tiek saugumas yra pažeidžiamas kai antraeilininkai važiuojantys 110 ir besijaučiantys laaaabai teisūs nesirikiuodami dešiniau stabdo eismą taip mažindami kitų eismo dalyvių komfortą ir saugumą. Prieš porą savaičių teko važiuoti iš Klaipėdos, tai didžiąją dalį kelio antra juosta eismas vyko max 120, kartais 110 o pirma juosta buvo tuščia.

    Dar blogiau kai tokie staiga iš pirmos juostos neria į antrą nes jam reikia apsilenkti prieš jį važiuojantį ir nesvarbu kokiu greičiu tu važiuoji jis sugalvojo ir neria tau prieš nosį ir toliau savo greičiu važiuoja. Logika turėtų būti tokia, kad jai jau nori apsilenkti - lenk bet mynk tiek kiek galima o ne stabdyk antros juostos eismą.

    Aš nesakau, kad važiuoju kaip noriu, važiuoju pagal taisykles, bet man juokinga matyti krūvą forumo teisuolių kurie čia teisia, vadina gaideliais, auklėja kelyje nepraleisdami ir t.t. kitus kurie greičiau važiuoja už juos.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Vau, kiek daug teisuolių ir neapykantos greičiau norintiems važiuoti. Nežinau, ar gyvenime neturite ką veikti kad užsiimate kažkieno auklėjimu, nepraleidimu, noru matyti greičiau važiuojančius griovyje ir t.t.
    Nepykit, bet manau ne jums spręsti kam kokiu greičiu važiuoti nežinant priežaščių kodėl taip važiuojama ir t.t. tad siūlau mažiau susireikšminti ir dėl bendro saugumo kelyje būti tolerantiškais visiems tiek greitai tiek lėčiau važiuojantiems (bet netrukdantiems eismo).

    Aš pats autostrada važiuoju 140 km/h greičiu ir man tikrai nesunku pasitraukti į tarpus praleisti greičiau už mane važiuojantį net jai tenka nusimesti greitį 5-10 km/h.

    Ir taip aš jaučiuosi komfortiškai ir taip mano elektromobilio elektros sąnaudos mane tenkina ir tikrai neturi kažkoks laido riteris spręsti kas kam yra komfortiškas važiavimas optimalios kuro sąnaudos ir t.t.
    Visų pirma, forume niekas ne auklėja, o diskutuoja ir išsako savo nuomonę. Antra, natūralu, kad jeigu pats viršijate greitį, dar labiau viršijančių greitį mažiau, tad ir nesunku pasimėtyti tarp juostų - pabandykite važiuoti 130 km/h greičiu (t. y. didžiausiu, kokį leidžia taisyklės) ir pamatysite kitokią situaciją. Trečia, eisme nedalyvaujate vienas ir jums turėtų rūpėti ne tik jūsų, bet ir kitų eismo dalyvių komfortas ir saugumas. Lietuvoje, kiek žinau, didžiausias greitis yra 130 km/h, todėl sakyti, kad važiuoju kaip noriu paprasčiausiai neteisinga.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Subjektyvi nuomonė: "kelių gaidelis" atlėkė ir nulėkė, jokių problemų. Bet vienas atsiprašant avinas su -15 greičiu suknisa važiavimą dešimtims vairuotojų. Čia kalbu ne apie autostradą, o krašto kelią, kur aplenkti kartais būna mažai galimybių. Šiandien teko važiuoti paskui tokį, tai vyšnia ant torto: pagaliau išvažiavęs į 4 juostų kelią, pravažiavo greitėjimo juostą iki galo, ir ten sustojo, laukdamas kol horizonte nebus automobilių.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Vau, kiek daug teisuolių ir neapykantos greičiau norintiems važiuoti. Nežinau, ar gyvenime neturite ką veikti kad užsiimate kažkieno auklėjimu, nepraleidimu, noru matyti greičiau važiuojančius griovyje ir t.t.
    Nepykit, bet manau ne jums spręsti kam kokiu greičiu važiuoti nežinant priežaščių kodėl taip važiuojama ir t.t. tad siūlau mažiau susireikšminti ir dėl bendro saugumo kelyje būti tolerantiškais visiems tiek greitai tiek lėčiau važiuojantiems (bet netrukdantiems eismo).

    Aš pats autostrada važiuoju 140 km/h greičiu ir man tikrai nesunku pasitraukti į tarpus praleisti greičiau už mane važiuojantį net jai tenka nusimesti greitį 5-10 km/h.

    Ir taip aš jaučiuosi komfortiškai ir taip mano elektromobilio elektros sąnaudos mane tenkina ir tikrai neturi kažkoks laido riteris spręsti kas kam yra komfortiškas važiavimas optimalios kuro sąnaudos ir t.t.
    Ne tau kažką spręsti ir teisti nežinant priežasčių kodėl tavo šeimą išprievartavo ir išžudė

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Vau, kiek daug teisuolių ir neapykantos greičiau norintiems važiuoti. Nežinau, ar gyvenime neturite ką veikti kad užsiimate kažkieno auklėjimu, nepraleidimu, noru matyti greičiau važiuojančius griovyje ir t.t.
    Nepykit, bet manau ne jums spręsti kam kokiu greičiu važiuoti nežinant priežaščių kodėl taip važiuojama ir t.t. tad siūlau mažiau susireikšminti ir dėl bendro saugumo kelyje būti tolerantiškais visiems tiek greitai tiek lėčiau važiuojantiems (bet netrukdantiems eismo).

    Aš pats autostrada važiuoju 140 km/h greičiu ir man tikrai nesunku pasitraukti į tarpus praleisti greičiau už mane važiuojantį net jai tenka nusimesti greitį 5-10 km/h.

    Ir taip aš jaučiuosi komfortiškai ir taip mano elektromobilio elektros sąnaudos mane tenkina ir tikrai neturi kažkoks laido riteris spręsti kas kam yra komfortiškas važiavimas optimalios kuro sąnaudos ir t.t.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    nėra tos trečios kolonos čia atmazas kad nesitraukt Pavieniai kurie važiuoja 140+, ir jie įprastai nesiparina.
    Reikia pagaliau baigti Lietuvoje tuos žaidimus su matuoklių tolerancija greičio viršijimui. Čia ir yra problema - važiuoji pagal GPS 130km/h, o iš galo pastoviai mirgalina kelio valdovai, važiuojantys 140km/h ir verčia nesaugiai šokinėt tarp juostų.

    Net tas pats 130 su tokia autostradų būkle atrodo per daug. Pavažinėjęs Europoje, supranti, kad optimalus greitis yra maždaug 120 km/h - tai atsispindi ir kuro sanaudose, ir bendrame važiavimo komforte. Lietuva per maža, kad būtų reikalas važinėti greičiau.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

    Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
    Aš tai tokius greitus ir įsiutusius noriu matyti tik griovyje. Tik juos pačius, be jokių pašalinių žmonių, medžių ir gyvūnų

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?
    Nėra ką čia spręst - paskutinė kolona laukia, kol antra sulįs į pirmą juostą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Dar užknisa situacijos, kur antroj juostoj važiuojantis neatlaiko streso, spaudimo iš kelių gaidelio. Pvz važiuoji pirma juosta su ACC, jis antra panašiu greičiu, panašiai toj pačioj vietoj, tai jeigu iš galo pamirgina, tai jis jau iš karto rikuojasi ir vos ne stumia nuo kelio tave važiuojantį pirmoje juostoje. Suveikia tada ACC stabdžiai, prilėtina auto greiti ir t.t., o kartais ACC net nesuvokia kas čia daros kai du metrai prieš rikuojasi nelaikantis streso. Va tokius nardančius tarp juostų tai irgi reikia bausti.

    Tai nepatariu irgi nardyti tarp juostų, ypač į normalius 30-60 m tarpus tarp auto, nes automatiškai ACC stabdo ir furų ir lengvųjų, tada visa pirmos juostos kolona susibalamutina.

    O be ACC vairuotojas dar ir žioplį pagauna, tada staigūs stabdymai ir t.t.
    Paskutinis taisė booraz; 2024.08.07, 11:57.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?
    nėra tos trečios kolonos čia atmazas kad nesitraukt Pavieniai kurie važiuoja 140+, ir jie įprastai nesiparina.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš, jei lenkiu kelias mašinas važiuodamas realiu pagal gps 135 km/h greičiu ir matau, jei iš nugaros kažkas jau mirksi, tai specialiai negrįžtu į pirmą juostą, net jei teoriškai nemažinant greičio spėčiau vėl į antrą juostą grįžti sekančiam lenkimui. Aišku, jei nelekia be proto, nemirksi ir neįsterikuoja prilipęs, tai praleidžiu.
    Aš tai praleidžiu savo tuos isterikuojančius su mirksinčiomis šviesomis. Mano vis vien tikslas kelyje yra saugumas ir visokius džigitus tikrai saugiau turėti nulėkusius toli kelyje negu sau už nugaros. Aišku specialiai ten į mažus tarpelius nelandau, bet pirmai galimybei atsiradus praleidžiu ir nesuku galvos toliau dėl jų.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    nereik čia demagogijų, jei lenkia 120 ar 130 niekam tikrai nekliūna. problema tie kurie iššoka besivelkantys 80-90. Ir fūros kuriem apskritai visam kely ženklai kad antron eilėn draudžiama. O toks labai greit padaro koloną ir stabdo eismą. ejigu jau velkies tai ir vilkis pirma eile.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

    Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
    Aš, jei lenkiu kelias mašinas važiuodamas realiu pagal gps 135 km/h greičiu ir matau, jei iš nugaros kažkas jau mirksi, tai specialiai negrįžtu į pirmą juostą, net jei teoriškai nemažinant greičio spėčiau vėl į antrą juostą grįžti sekančiam lenkimui. Aišku, jei nelekia be proto, nemirksi ir neįsterikuoja prilipęs, tai praleidžiu.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?
    O kur čia galvosūkis? Ar tie 150-170 pažeidėjai turi kažkokį pirmumą? Mano akimis važiuoja antra juosta su visais 130-140 ir nesiparina.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

    Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
    Paskutinis taisė taspac; 2024.08.07, 10:24.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pastebėjimas - dviejų juostų vienpusio eismo kelyje nėra lenkimo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Jei yra tarpas įlįst, praleist ir grįžt lenkimui nestabdant tai būtų gražu, bet nebūtina. Jei reiktų pristabdyt, tai tarpas vienareikšmiškai per mažas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Aš daugmaž gerbiu tuos erelius-gaidelius, kurie sugeba patys pranerti, meistriškai išlaviruoti. Matosi, kad žmogus tikrai skuba arba yra patyręs greičio mėgėjas, o ne dirba "mokytoju".
    Be to, iš kur tokia nuostata, kad važiuojant 200 km/h privalo būti kraštinėje kairėje juostoje?

    Komentuoti:

Working...
X