Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    O jei reiktų 20 minučių laukti visiškai tuščioje gatvėje?
    Laukčiau.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, visiškai tuščioje gatvėje aš - pėstysis laukiu ir iki 2 minučių, kol užsidegs žalia šviesoforo šviesa.
    O jei reiktų 20 minučių laukti visiškai tuščioje gatvėje?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, visiškai tuščioje gatvėje aš - pėstysis laukiu ir iki 2 minučių, kol užsidegs žalia šviesoforo šviesa.
    Įdėmiau skaityk, "tuščioje gatvelėje, stačiu kampu" kur čia kalba apie šviesoforus buvo?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tai dar pasakyk, kad ir visiškai tuščioje gatvelėje visada ją kerti tik tiksliai stačiu kampu? nes juk taip PRIVALOMA
    Taip, visiškai tuščioje gatvėje aš - pėstysis laukiu ir iki 2 minučių, kol užsidegs žalia šviesoforo šviesa.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Tai tikriausiai esu "kelių erelis" ir važiuoju ~95km/h kur galima važiuoti 90km/h ir nesinorėjo "dėti per stabdžius" kad sulėtinti iki 30-40km/h. Mašinų priešpriešais nebuvo.
    Privalėjai vilktis ant 30 kad ir iki Marso. Ištisinė linija yra ŠVENTA.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tu esi kelių gaidelis.
    Buvo-nebuvo - neturi skirtumo. Tu PRIVALAI vilktis iš paskos.
    Jei tau tik nuo to bus geriau- gali ir taip vadinti
    Man įdomu būtų pamatyti tave besivelkantį iš paskos. būtum tikriausiai vienintelis

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    VISI jie ir sukelia 100% eismo įvykių.
    O tai kur girti, apsipūtę, užsnūdę, šiaip žiopli, šiaip nagli, sulindę į telefonus, motociklininkai, naktiniai vaiduokliai pėstieji? Čia jau virš to šimtuko skaičiuojasi?
    Tai dar pasakyk, kad ir visiškai tuščioje gatvelėje visada ją kerti tik tiksliai stačiu kampu? nes juk taip PRIVALOMA

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Prieš pusvalandį prasilenkiau A8, traktorius pakeles šienauja, lenkia visi ir per ištisines ir per dryžuotas zonas. Ir visi kultūringai, atsargiai bei saugiai, man važiuojančiam iš priekio jokio pavojaus nekeliant.
    VISI jie ir sukelia 100% eismo įvykių.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tu esi kelių gaidelis.
    Buvo-nebuvo - neturi skirtumo. Tu PRIVALAI vilktis iš paskos.
    Tai va tokie su iniciatyva ir kuria taisykles, įstatymus, reikalavimus... dzin, kad nelogiška, dzin, kad nesąmonė, dzin, kad neveikia ir t.t. Tik žodis PRIVALAI, be įjungto sveiko proto.
    Prieš pusvalandį prasilenkiau A8, traktorius pakeles šienauja, lenkia visi ir per ištisines ir per dryžuotas zonas. Ir visi kultūringai, atsargiai bei saugiai, man važiuojančiam iš priekio jokio pavojaus nekeliant.
    Ir nei jokio faršo, nei kotletų, nei šaltienos. Keista ane?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Tai tikriausiai esu "kelių erelis"
    Tu esi kelių gaidelis.
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Mašinų priešpriešais nebuvo.
    Buvo-nebuvo - neturi skirtumo. Tu PRIVALAI vilktis iš paskos.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kam reikėjo lenkti?
    Tai tikriausiai esu "kelių erelis" ir važiuoju ~95km/h kur galima važiuoti 90km/h ir nesinorėjo "dėti per stabdžius" kad sulėtinti iki 30-40km/h. Mašinų priešpriešais nebuvo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Kaip tik savaitgalį važiavau A8 ir aplenkiau (kiek pamenu per ištisinę) tokią "smulkią" techniką.
    O kam reikėjo lenkti?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Žiūrint paprastai svarbiausias KET punktas - Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir supratimu.
    Tad idealiu atveju traktorius šiek tiek pasitraukia į šoną, o jūs, kiek įmanoma geriau įvertinęs situacijos saugumą, aplenkiate.
    Pagal KET yra ir punktas apie važiavimą per lėtai ir trukdymą.
    Neturiu traktoriaus teisių, bet nenustebčiau, jei traktorininkams yra ir kokios nors konkretesnės taisyklės apie kitų eismo dalyvių praleidimą.
    Kaip tik savaitgalį važiavau A8 ir aplenkiau (kiek pamenu per ištisinę) tokią "smulkią" techniką. Patikėk manim, net jei ir būtų bandęs šis "daikčiukas" pasitraukti į šoną- nei per jokius bandymus nebūtų pavykę "apvažiuoti" nekertant ištisinės.
    Click image for larger version  Name:	Massey Ferguson.jpg Views:	0 Size:	93,0 kB ID:	2142280

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Žinoma skamba paradoksaliai, bet kai gerai matomoje atkarpoje ignoruojama ištisinė linija eismo saugumas bent jau neblogėja.
    Saugumas tokių atveju BLOGĖJA. Todėl aš niekada nekreipiu dėmesio į mirgsinčius už nugaros.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl taip važiuoti yra pavojinga?
    Pirmiausia dėl greičių skirtumų... jei esi kolonoje paskutinis.... nejauku, kai galiniame veidrodyje žaibiškai didėja fūros gamintojo logotipas. Ir nežinai ar už vairo dėdė neužpylęs, neapsnūdęs ar telefone.
    Antra... jei priešpriešinis eismas su dideliais tarpais, važiavimas pagal taisykles trunka max pusė kilometro. O tada jau laikykis, visi susispaudę, lenkia visi ir visaip... dvigubai, trigubai, iš kolonos galo, po to atsiradus kliūčiai spaudžiasi į tarpus, atsiranda staigūs stabdymai ir pan.
    Žinoma skamba paradoksaliai, bet kai gerai matomoje atkarpoje ignoruojama ištisinė linija eismo saugumas bent jau neblogėja.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl taip važiuoti yra pavojinga?
    traktoriui saugiau - pirma atsitrenks ne į jį.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Via Baltika Panevėžio kryptis, Uliūnai-Aplinkelis.... 5km ištisinės juostos, ant 30km/h su tokiu kelio srautu... kartais saugiau sustot "parūkyt" nei toje fūrų kolonoje pagal KET paskui traktorių bandyt judėt
    O kodėl taip važiuoti yra pavojinga?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Žiūrint paprastai svarbiausias KET punktas - Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir supratimu.
    Tad idealiu atveju traktorius šiek tiek pasitraukia į šoną, o jūs, kiek įmanoma geriau įvertinęs situacijos saugumą, aplenkiate.
    Pagal KET yra ir punktas apie važiavimą per lėtai ir trukdymą.
    Neturiu traktoriaus teisių, bet nenustebčiau, jei traktorininkams yra ir kokios nors konkretesnės taisyklės apie kitų eismo dalyvių praleidimą.
    Via Baltika Panevėžio kryptis, Uliūnai-Aplinkelis.... 5km ištisinės juostos, ant 30km/h su tokiu kelio srautu... kartais saugiau sustot "parūkyt" nei toje fūrų kolonoje pagal KET paskui traktorių bandyt judėt

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Draudžiama lenkti, jei kerti ištisinę. Ir ne 40 km/h, o mažiau kaip 30 km/h.
    Galima aplenkti nekertant ištisinės, jei pasitraukia į kelkraštį.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Prašau nepykite, jei kam pasirodys kvailas klausimas, ar kad esu prastas vairuotojas, kuris nesidomi KET.
    važiuoti tuo pačiu greičiu iki kol pasibaigs ištisinė? Priešpriešais atvažiuojančių transporto priemonių nėra.
    Žiūrint paprastai svarbiausias KET punktas - Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir supratimu.
    Tad idealiu atveju traktorius šiek tiek pasitraukia į šoną, o jūs, kiek įmanoma geriau įvertinęs situacijos saugumą, aplenkiate.
    Pagal KET yra ir punktas apie važiavimą per lėtai ir trukdymą.
    Neturiu traktoriaus teisių, bet nenustebčiau, jei traktorininkams yra ir kokios nors konkretesnės taisyklės apie kitų eismo dalyvių praleidimą.

    Komentuoti:

Working...
X