Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • strongiukas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kam reikėjo lenkti?
    Tai tikriausiai esu "kelių erelis" ir važiuoju ~95km/h kur galima važiuoti 90km/h ir nesinorėjo "dėti per stabdžius" kad sulėtinti iki 30-40km/h. Mašinų priešpriešais nebuvo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Kaip tik savaitgalį važiavau A8 ir aplenkiau (kiek pamenu per ištisinę) tokią "smulkią" techniką.
    O kam reikėjo lenkti?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Žiūrint paprastai svarbiausias KET punktas - Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir supratimu.
    Tad idealiu atveju traktorius šiek tiek pasitraukia į šoną, o jūs, kiek įmanoma geriau įvertinęs situacijos saugumą, aplenkiate.
    Pagal KET yra ir punktas apie važiavimą per lėtai ir trukdymą.
    Neturiu traktoriaus teisių, bet nenustebčiau, jei traktorininkams yra ir kokios nors konkretesnės taisyklės apie kitų eismo dalyvių praleidimą.
    Kaip tik savaitgalį važiavau A8 ir aplenkiau (kiek pamenu per ištisinę) tokią "smulkią" techniką. Patikėk manim, net jei ir būtų bandęs šis "daikčiukas" pasitraukti į šoną- nei per jokius bandymus nebūtų pavykę "apvažiuoti" nekertant ištisinės.
    Click image for larger version  Name:	Massey Ferguson.jpg Views:	0 Size:	93,0 kB ID:	2142280

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Žinoma skamba paradoksaliai, bet kai gerai matomoje atkarpoje ignoruojama ištisinė linija eismo saugumas bent jau neblogėja.
    Saugumas tokių atveju BLOGĖJA. Todėl aš niekada nekreipiu dėmesio į mirgsinčius už nugaros.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl taip važiuoti yra pavojinga?
    Pirmiausia dėl greičių skirtumų... jei esi kolonoje paskutinis.... nejauku, kai galiniame veidrodyje žaibiškai didėja fūros gamintojo logotipas. Ir nežinai ar už vairo dėdė neužpylęs, neapsnūdęs ar telefone.
    Antra... jei priešpriešinis eismas su dideliais tarpais, važiavimas pagal taisykles trunka max pusė kilometro. O tada jau laikykis, visi susispaudę, lenkia visi ir visaip... dvigubai, trigubai, iš kolonos galo, po to atsiradus kliūčiai spaudžiasi į tarpus, atsiranda staigūs stabdymai ir pan.
    Žinoma skamba paradoksaliai, bet kai gerai matomoje atkarpoje ignoruojama ištisinė linija eismo saugumas bent jau neblogėja.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl taip važiuoti yra pavojinga?
    traktoriui saugiau - pirma atsitrenks ne į jį.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Via Baltika Panevėžio kryptis, Uliūnai-Aplinkelis.... 5km ištisinės juostos, ant 30km/h su tokiu kelio srautu... kartais saugiau sustot "parūkyt" nei toje fūrų kolonoje pagal KET paskui traktorių bandyt judėt
    O kodėl taip važiuoti yra pavojinga?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Žiūrint paprastai svarbiausias KET punktas - Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir supratimu.
    Tad idealiu atveju traktorius šiek tiek pasitraukia į šoną, o jūs, kiek įmanoma geriau įvertinęs situacijos saugumą, aplenkiate.
    Pagal KET yra ir punktas apie važiavimą per lėtai ir trukdymą.
    Neturiu traktoriaus teisių, bet nenustebčiau, jei traktorininkams yra ir kokios nors konkretesnės taisyklės apie kitų eismo dalyvių praleidimą.
    Via Baltika Panevėžio kryptis, Uliūnai-Aplinkelis.... 5km ištisinės juostos, ant 30km/h su tokiu kelio srautu... kartais saugiau sustot "parūkyt" nei toje fūrų kolonoje pagal KET paskui traktorių bandyt judėt

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Draudžiama lenkti, jei kerti ištisinę. Ir ne 40 km/h, o mažiau kaip 30 km/h.
    Galima aplenkti nekertant ištisinės, jei pasitraukia į kelkraštį.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Prašau nepykite, jei kam pasirodys kvailas klausimas, ar kad esu prastas vairuotojas, kuris nesidomi KET.
    važiuoti tuo pačiu greičiu iki kol pasibaigs ištisinė? Priešpriešais atvažiuojančių transporto priemonių nėra.
    Žiūrint paprastai svarbiausias KET punktas - Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir supratimu.
    Tad idealiu atveju traktorius šiek tiek pasitraukia į šoną, o jūs, kiek įmanoma geriau įvertinęs situacijos saugumą, aplenkiate.
    Pagal KET yra ir punktas apie važiavimą per lėtai ir trukdymą.
    Neturiu traktoriaus teisių, bet nenustebčiau, jei traktorininkams yra ir kokios nors konkretesnės taisyklės apie kitų eismo dalyvių praleidimą.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Prašau nepykite, jei kam pasirodys kvailas klausimas, ar kad esu prastas vairuotojas, kuris nesidomi KET.
    "senais laikais", kai laikiau teises, būdavo taisyklė, kad kliūtį galima lenkti, jei ji juda lėčiau nei 40km/h (ar panašiai). Kažkaip lig šiol nebuvau girdėjęs apie kažkokius KET lenkimo pakeitimus nebent tik kad teises atima už lenkimą neleistinoje vietoje (jau pora draugų ant šito pasimovę).
    Tai dabar "naujoje redakcijoje" buvo išimtos šios išimtys ir prisivijus traktorių, važiuojantį 30km/h greičiu, kelyje A8, kur greitis 90km/h, aš turiu kirsti per stabdžius ir važiuoti tuo pačiu greičiu iki kol pasibaigs ištisinė? Priešpriešais atvažiuojančių transporto priemonių nėra. Šiuo metu, šiame kelyje, yra laaaaabai daug kombainų, traktorių ir kitų žemės ūkio transporto priemonių.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ne, nesuklydau, kelias puikiai matomas, tiesus.
    Gerai, kad žmonės niekada neklysta.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).
    Ne, nesuklydau, kelias puikiai matomas, tiesus. Beje, greitis šiame ruože 50 kmh.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).
    O punktyrinės juostos atkarpoje suklysti neįmanoma? Faršą ir gyvenamosios zonos gatvėje gali padaryti. Užmiesčio kelyje po rekonstrukcijos dvimetriniai grioviai ir užsiaurinti kelkraščiai ar daug palieka galimybių?
    p.s. vakar panašiame kelyje, su ištisine, puikiu matomumu ir 0 auto iš priekio, apsilenkė traktorių iš eigos 4 fūros ir trys lengvosios.... ar pasaulis sugriuvo? Kotletų daug gavosi? Kaip baisu.
    Visais atvejais reikia sveiko proto... kitaip net ir sėsdamas į mašiną gali pirštus susitraiškyt ir faršo prisidaryti arba šaltienos

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Sakykim automobilių iš priekio nėra. Tik genijai sugebėtų sukelti čia avarinę situaciją lenkdami traktorių.
    O jei suklydot - pasirodo, automobilis priešais yra. Pyst ir iš visų trijų ( lenkiančio, lenkiamojo ir atvažiuojančio priešpriešiais ) vienas didelis faršo gabalas. Saugumas sukuriamas darant prielaidas, kad bus klaidų - šita situacija, padarius klaidą, nepalieka galimybių ją ištaisyti ( bortai abiejose pusėse neleidžia nusukti ).

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Dėl atstumo laikymo Estijoje mačiau kelio ženklus važiuojan t nuo Pernu link Saremo, kurie nurodo laikytis tam tikro atstumo tarp automobilių, identifikuojant, kad kelyje turbit būti du dideli balti kvadratai tarpe. Aišku, jei ir aiškiai ant kelio nupiešti, tai lengva pačiam laikytis. Paskaičiuota matyt pagal maksimalų leistiną greitį tame kelyje. Dauguma kaip ir laikosi, bet ir srautas ne ypatingas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu daugiau argumentu kai cheripickinti google nuotraukas neturit, tai nelabai ir turit ką pasakyti.
    superinis atsakymas

    Skubu į Vilniaus VT temą, argumentuotai pareikšti "Puikiai išvystytas, autobusų ir troleibusų parkas. Pavyzdys visam likusiam pasauliui." Gal nustos ten visi jaučio skūras rašinėti. Ir supuvusių, medvaržčiais suremontuotų foto, tegu man nekelia, jei nelabai turi ką pasakyti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu daugiau argumentu kai cheripickinti google nuotraukas neturit, tai nelabai ir turit ką pasakyti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
    Kelti avarinę situaciją lenkiant betkur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
    Sakykim automobilių iš priekio nėra. Tik genijai sugebėtų sukelti čia avarinę situaciją lenkdami traktorių.

    Click image for larger version

Name:	232_kelias_Screenshot 2024-07-21 121650.png
Views:	377
Size:	885,3 kB
ID:	2141915

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tai važiuoji paskui traktorių kol pasieki vietą, kur lenkti leidžiama. Juk čia elementaru.
    Kelti avarinę situaciją lenkiant bet kur nes tau traktorius perlėtas yra mažų mažiausiai kvaila.
    Ar traktoriaus lenkimas per ištisinę šia kryptimi labiau pavojingesnis?
    https://www.google.com/maps/@55.6377...5410&entry=ttu
    Už legalų lenkimą čia, kur matomumas abejotinas:
    https://www.google.com/maps/@55.5535...5410&entry=ttu
    P.s. papildomai įvertink, kad esi žymiai arčiau kelio paviršiaus nei nei google kamera.

    Komentuoti:

Working...
X