Parašė ilgas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė ilgas
Daug metu gyvenau Olandijoje(beje FunFact, plotas mazesnis nei Lietuvos), jei padideja trafikas iskart atsirandi ribojimai 70km/h,jei nepadeda 50km/h... Ten retai stovimi kamsciai,bet nuolatos tokie su ribojimais. Gali Discovery dokumentikos paieskot,esant dideliam srautui mazinamas greitis,kad nebutu kamsciu,cia jau nebediskuotinas reiskinys,jau senokai moksliskai irodytas.
1-Didesniu greiciu didesni atstumai tarp masinu.
2-Taip pat, jei priesai tave masina stabdo(uzsidega stop sviesos), vaziuojan didesniu greiciu tu daug anksciau pradedi stabdyt ir kamstis issitesia(ilgeja)
Cia jau mokslu irodyti dalykai ir praktikoj,ne tik teorijoj.
Komentuoti:
-
Parašė ilgasSveiki,kiek jus turit teises?
O kiek reikėjo pakeliaut po Europą? Paskutiniai pora metų: iki Italijos, Austrijos, Vokietijos pakankamai? Ar dar reik kur prasukt?
Ir nepamenu, ar buvo vietos, kur kiltų mintis "O ką ir nuo ko turėtų saugoti šis ženklas?"
Greičiau pats lėčiau važiavau nei leidžiama, nes kažkaip nesaugu atrodo lietuviškais standartais.
Ir buvo pateiktas ne vienas pavyzdys, kur nieks užtikrintai atsakyt nesugeba kam ribojimas. Gal nuo to, o gal nuo ano? Tai gal būsi pirmas tas, kuris tuos atsakymus žino?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad turi ta Varšuva aplinkelius bent jau tokį kaip Vilniaus Vakarinis tikrai ir naujus dar statosi.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąRomukas toliau savo stiliuje, įdėjęs mano citata kuri nieko nereiškia šioje temoje.
Dabar jau netrimituoja: "pažiurėkite Lenkijoje tai 1+1 eisme greitis 80km/h..." kas nėra tiesa ir ruože ties Lomža.
Tai kodėl tame pačiame kelyje, atrodo identiškomis sąlygomis 1+1 vienoje vietoje greitis mažinamas iki 60 ir 50, o truputį toliau, kur upė užlieja pievas ir važiuojama tiltaisir viadukais greitis 80 ir 50? Greitis atkarpoje skiriasi 30km/h kas kai kuriems komentatoriaus atrodytų neįveikiama užduotis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPrieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.Vnž. rekomenduoju
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPrieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kai važinėjau dyzeliu, dažnai irgi vilkdavausi paskui fūras kuro taupymo tikslu. Bet tuščiam kely stabdyti eismą neleisdavau sau.
Autostradoje važiuoti lėtai = pradėti dairytis į salis ir nematyti kelio arba užmigti ir nuvažiuoti į griovį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prieš 2-3 mėnesius kelis kartus važiavau per 1/2 Lietuvos 70-80 km/h greičiu (vežiau ligonį, ne automagistralėm). Ir ką? Turiu pasakyti, kad man patiko. Riedi sau atsipūtęs, daugiau matai ir laiko ne tiek daug prarandi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Skaitau kad kad tokiems vairuotojams kuriems persirikiuoti - nepakeliamos rizikos "manevras", ne vieta gatvėse ir keliuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
atliksiu manevrą vien tam, kad sutaupyti jam laiko, ir po to atliksiu antrą manevrą, kad grįžčiau į apvažiavimo juostą. Kiekvienas toks manevras sukuria naujas rizikas eismo įvykiui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nereikia leistis į kraštutinumus. Vienas jaučiasi kelio valdovu, važiuodamas, cituoju, pagal taisykles ant 140. Kitas nepasivargins net kelioms sekundėms numesti autopiloto ir pasitraukti į pirmą juostą.
Kažkada čia jau tai rašiau - daug važinėju Vakarų Europoje (Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduode, Vokietijoje) ir nėra tekę matyti tiek daug chamiškų situacijų, kiek jų būna Lietuvoje. Tiesą sakant, grįžęs vairuodamas kurį laiką jaučiuosi nejaukiai, ypač dėl to, kaip ignoruojami greičio limitai tiek miestuose, tiek už jų ir kaip pacukai (ne tik pagal amžių) jaučiasi autostrados šeimininkais. Šiuo atžvilgiu dar esame arčiau ruskyno nei Vakarų.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.
<...>
Prašau pacituok man KET punktą, kur tavo aprašyta procedūra numatyta.
_______
Ir dar kartą.
Jei kažkas atlekia paskui mane mirksėdamas, nors aš pats esu apvažiavimo manevre, kodėl jis įsivaizduoja, kad jo laikas yra brangesnis, nei mano? Apie kokią, po velniais, pagarbą čia galima kalbėti? Pagarba turi būti abipusė, todėl siūlau pradėti gerbti ir kitų laiką.
Jei aš lenkiu lėtą koloną, bet tai esu priverstas daryti kitoje kolonoje, mirksėtojas turi turėti nulį lūkesčių, kad aš imsiu stabdyti (kad suvienodinčiau greitį su lenkiama kolona), atliksiu manevrą vien tam, kad sutaupyti jam laiko, ir po to atliksiu antrą manevrą, kad grįžčiau į apvažiavimo juostą. Kiekvienas toks manevras sukuria naujas rizikas eismo įvykiui. Po velniais, iš kur pas skraidytojus toks susireikšminimas?
Ir tikrai neketinu mirksėti lėtai važiuojančiai kolonai, kai matau, jog eismą stabdo ne iš karto prieky manęs važiuojantis automobilis, o kažkur toli priekyje flegminantis. Tai yra absurdiška.
Aš nesuprantu, gal mes ne apie tą patį kalbame?
Man susidaro toks įspūdis, kad skraidytojai įsivaizduoja, jog čia agituojame 110-120 km/h važiavimą kairėje juostoje, kai taip nėra. Pats "standartu" nusistatau 135 km/h (faktiškai, apie 131 km/h pagal GPS), kai važiuoju dešine juosta.Paskutinis taisė Riedutis; 2024.08.09, 09:39.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Bet jai jau išvažiavai į lenkimą tai lenk. Nes yra tokių kurie kur leidžiama 130 km/h greitis į lenkimą išvažiuoja 105 km/h greičiu ir lenkia 5 minutes.
Per tokius "lenkėjus" ir formuojasi paskui spūstys, nes išlysdami ir stabdydami eismą antra juosta priverčiate susidaryti greičiau važiuojančių mašinų koloną.
Tiesiog turi būti eismo kultūra ir jei nori važiuoti lėčiau - važiuok bet ir nesimaišyk tiems kurie nori važiuoti greičiau.
O lempomis - taip mirgalinsiu jei stabdysi eismą ir neadekvačiais elgsiesi kelyje.
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Aš pasitraukiu, man nesunku ir negaila kad jis važiuoja greičiau.
Parašė iPhone Rodyti pranešimąNepykit, bet manau ne jums spręsti
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Būtant toks elgesys yra teisingas. Persirikiuoti į lėtesnę koloną vien tam, kad "mirksintį" praleistų . Jeigu patys nesugebate pamirksėti pirmajam avinui- eismo stabdytojui.
Faktai:
1. Visa 125 kmh kolona nori važiuoti greičiau, išskyrus pirmąjį aviną - eismo stabdytoją. Kitaip neatsirastų ta kolona.
2. Praleisdamas "mirksintį", sudarysi jam galimybes nuvaryti į pimąją juostą tą pirmąjį aviną - eismo stabdytoją.
3. Win-Win. Trukdo tik antros kolonos bukas užsispyrimas ir nepagarba kitiems eismo dalyviams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nereikia leistis į kraštutinumus. Vienas jaučiasi kelio valdovu, važiuodamas, cituoju, pagal taisykles ant 140. Kitas nepasivargins net kelioms sekundėms numesti autopiloto ir pasitraukti į pirmą juostą.
Kažkada čia jau tai rašiau - daug važinėju Vakarų Europoje (Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduode, Vokietijoje) ir nėra tekę matyti tiek daug chamiškų situacijų, kiek jų būna Lietuvoje. Tiesą sakant, grįžęs vairuodamas kurį laiką jaučiuosi nejaukiai, ypač dėl to, kaip ignoruojami greičio limitai tiek miestuose, tiek už jų ir kaip pacukai (ne tik pagal amžių) jaučiasi autostrados šeimininkais. Šiuo atžvilgiu dar esame arčiau ruskyno nei Vakarų.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Va dėl to mums dar toli iki vakarų Europos kultūros.
Nulis tolerancijos ir visiškas savanaudiškumas vardan principų.
Labakatis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimąLaikausi tokių taisyklių autostradoje:- jei reikės nors truputį pristabdyti, kad praleisčiau atlekiantį veikėją prieš lenkdamas - rikiuojuosi ir man nusiš… ant jo
- jei nereikės pristabdyti - praleidžiu ir tik tada rikiuojuosi lenkti
- jei lenkiant kažkas iš galo laikosi saugaus atstumo - padidinu greitį
- jei atstumo nesilaiko - nepadidinu (važiuoju ant 105-110 kmh, nes taupau)
- jeigu atstumo nesilaiko ir dar mirksi - gerai nuplaunu langus (apmy… jį)
- galinio vaizdo veidrodėlį visada laikau nusuktą į šoną
Nulis tolerancijos ir visiškas savanaudiškumas vardan principų.
LabanaktisPaskutinis taisė Kaid; 2024.08.08, 23:29.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Greičio viršyjimas nardant po juostas 150-160 autostradoje nėra tas pats, kas važiavimas 60-70 mieste su srautu. Mieste avarijos dažniausiai būna techninės, autostradoje avarijos labai retai kada nesibaigia mirtimi. Skirtumą jauti?
Greičio viršijimas ir greičio viršijimas + chuliganiškas vairavimas.
Ir išvis kuo tai susija su tuo ką aš rašiau?
Komentuoti:
Komentuoti: