Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PukiS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?
    nėra tos trečios kolonos čia atmazas kad nesitraukt Pavieniai kurie važiuoja 140+, ir jie įprastai nesiparina.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš, jei lenkiu kelias mašinas važiuodamas realiu pagal gps 135 km/h greičiu ir matau, jei iš nugaros kažkas jau mirksi, tai specialiai negrįžtu į pirmą juostą, net jei teoriškai nemažinant greičio spėčiau vėl į antrą juostą grįžti sekančiam lenkimui. Aišku, jei nelekia be proto, nemirksi ir neįsterikuoja prilipęs, tai praleidžiu.
    Aš tai praleidžiu savo tuos isterikuojančius su mirksinčiomis šviesomis. Mano vis vien tikslas kelyje yra saugumas ir visokius džigitus tikrai saugiau turėti nulėkusius toli kelyje negu sau už nugaros. Aišku specialiai ten į mažus tarpelius nelandau, bet pirmai galimybei atsiradus praleidžiu ir nesuku galvos toliau dėl jų.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    nereik čia demagogijų, jei lenkia 120 ar 130 niekam tikrai nekliūna. problema tie kurie iššoka besivelkantys 80-90. Ir fūros kuriem apskritai visam kely ženklai kad antron eilėn draudžiama. O toks labai greit padaro koloną ir stabdo eismą. ejigu jau velkies tai ir vilkis pirma eile.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

    Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
    Aš, jei lenkiu kelias mašinas važiuodamas realiu pagal gps 135 km/h greičiu ir matau, jei iš nugaros kažkas jau mirksi, tai specialiai negrįžtu į pirmą juostą, net jei teoriškai nemažinant greičio spėčiau vėl į antrą juostą grįžti sekančiam lenkimui. Aišku, jei nelekia be proto, nemirksi ir neįsterikuoja prilipęs, tai praleidžiu.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?
    O kur čia galvosūkis? Ar tie 150-170 pažeidėjai turi kažkokį pirmumą? Mano akimis važiuoja antra juosta su visais 130-140 ir nesiparina.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

    Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
    Paskutinis taisė taspac; 2024.08.07, 10:24.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pastebėjimas - dviejų juostų vienpusio eismo kelyje nėra lenkimo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
    Kaip išspręsti šį galvosukį?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Jei yra tarpas įlįst, praleist ir grįžt lenkimui nestabdant tai būtų gražu, bet nebūtina. Jei reiktų pristabdyt, tai tarpas vienareikšmiškai per mažas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Aš daugmaž gerbiu tuos erelius-gaidelius, kurie sugeba patys pranerti, meistriškai išlaviruoti. Matosi, kad žmogus tikrai skuba arba yra patyręs greičio mėgėjas, o ne dirba "mokytoju".
    Be to, iš kur tokia nuostata, kad važiuojant 200 km/h privalo būti kraštinėje kairėje juostoje?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina.
    Neturi

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Aš pasitraukiu, man nesunku ir negaila kad jis važiuoja greičiau.

    Didžiausia bėda yra su tais kurie važiuoja toli iki leistino greičio jausdamiesi labai svarbūs ir jokiais būdais nesitraukia. O kai lenki pirma juosta (nes ji būna tuščia) dar į tave piktai žiūri ir ką nors parodo. Arba lenkimo metu arba po aplenkimo pradeda spausti ir vėl lenkti tave...

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    ...tiems kurie nori važiuoti greičiau...
    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jei pirma juosta tuščia, tai važiuoji pirma juosta, bet jeigu ne (pvz ką nors lenki) tai visiškai nėra reikalo trauktis, o jeigu mane akinsite šviesomis tai aš saugumo dėlei prilėtinsiu.
    Bet jai jau išvažiavai į lenkimą tai lenk. Nes yra tokių kurie kur leidžiama 130 km/h greitis į lenkimą išvažiuoja 105 km/h greičiu ir lenkia 5 minutes.
    Per tokius "lenkėjus" ir formuojasi paskui spūstys, nes išlysdami ir stabdydami eismą antra juosta priverčiate susidaryti greičiau važiuojančių mašinų koloną.
    Tiesiog turi būti eismo kultūra ir jei nori važiuoti lėčiau - važiuok bet ir nesimaišyk tiems kurie nori važiuoti greičiau.

    O lempomis - taip mirgalinsiu jei stabdysi eismą ir neadekvačiais elgsiesi kelyje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    O tu turbūt esi tas kuris važiuoja antra juosta mažesniu nei leistina greičiu ir iš principo nesitraukia..?
    Žiauru kiek yra antraeilininkų kurie jei galima važiuot 130 važiuos 120 ir nesitrauks nors tu ką. Ir nesvarbu, kad pirma juosta visiškai tuščia..
    Tai važiuokite 1-a juosta, jeigu tuščia.
    Ar dar geriau įsijungti "mokytojo" režimą – aplenkti "nesusipratėlį" ir dėti ant stabdžių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    O tu turbūt esi tas kuris važiuoja antra juosta mažesniu nei leistina greičiu ir iš principo nesitraukia..?
    Žiauru kiek yra antraeilininkų kurie jei galima važiuot 130 važiuos 120 ir nesitrauks nors tu ką. Ir nesvarbu, kad pirma juosta visiškai tuščia..
    Jei pirma juosta tuščia, tai važiuoji pirma juosta, bet jeigu ne (pvz ką nors lenki) tai visiškai nėra reikalo trauktis, o jeigu mane akinsite šviesomis tai aš saugumo dėlei prilėtinsiu.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.
    O tu turbūt esi tas kuris važiuoja antra juosta mažesniu nei leistina greičiu ir iš principo nesitraukia..?
    Žiauru kiek yra antraeilininkų kurie jei galima važiuot 130 važiuos 120 ir nesitrauks nors tu ką. Ir nesvarbu, kad pirma juosta visiškai tuščia..

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą



    Jo darbininkų nėra, bet kelias perkastas, eismas susiaurintas, leidžiam skraidyti ereliams, atsiprašau gaideliams.
    Na turėtų būti koeficientas pvz. 90->70 sumažinimas yra sakykim 300 Eur / diena, 90->50 jau 500 Eur / d.
    Ir kelių bendrovė sprendžia kiek jai ten reikia.

    O dėl pajuokų:

    Išvažiuokite į užsienį, pažiūrėkite kaip ten sprendžiami kelio remonto klausimai.
    Austrija, pavyzdžiui, susiaurina antrą juostą iki 1,9 m. leidžia 90 km/h. Net baisu ja važiuoti. Bet kažkas vertino, skaičiavo ir aprobavo tokį siaurumą ir tokį greitį.

    Lietuvoje, jei tarkime paklotas asfaltas, pagal standartą 6-7 m. kelio, ir penktadienį eina du darbininkai su smala ir užpylinėja vidurio siūlę - mes turime vieną saugumo/pavojaus situaciją. Žmogui nejauku, jei pro šalį švilpia daugiau 50 km/h.
    Bet kai jie 1500 penktadienį nusiima ir iki pirmadienio 9 val. palieka 50 km/h. Jau visai kas kita.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Taip primityviai aišku, kad ne. Bet kontraktų sąlygos, kurios motyvuotų mažint prastovas, greičiau pilnai paleisti atkarpas ir t.t. turėtų būti pakankamos, kad kelininkai norėtų stengtis. Kaip ir Grinda - optimizuoja pagal savo savikainas, o vairuotojų laikas/saugumas tipo nekainuoja.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Turėtų kompanijos mokėti Via Lietuva už kiekvieną greičio apribojimo dieną.
    Tada nebebūtų ženklų 50 km h savaitgaliais, jei kelio darbininkai nedirba (iki 50 eismas lėtinamas kur dirba žmonės).

    Ir tada būtų kompanijos reikalas ar mokėti kovo 15 d. - gruodžio 15 d. po tarkim 500 eur už dieną.
    Ar bent išmesti savaitgalius, savo atostogas (kelininkai pradėjo išsileisti atostogų ir vasarą). ir sutaupyti kelias dešimtis tūkstančių.


    Jo darbininkų nėra, bet kelias perkastas, eismas susiaurintas, leidžiam skraidyti ereliams, atsiprašau gaideliams.

    Komentuoti:

Working...
X