Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ReBoot
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tas 93 metų diedukas išties pridarė problemų ir savo paveldėtojams, ir jauno BMV vairuotojo artimiesiems

    Tačiau jei Lietuvos kelininkai kokios nors Želvos žiedinėje sankryžoje vienoje pusėje pradublioja pėsčiųjų perėjos ženklą 8 (!) kartus - net jei pusės ženklų nesimato važiavimo kryptimi, tai tokioje turtingoje ir apie žmones galvojančioje šalyje nebūtų didelės išlaidos pavojingesnėse vietose pradubliuoti "plytas" ar rankas geltoname fone su užrašu "STOK"
    Tik atkreipsiu dėmesį, kad 8 ženklai suprojektuoti ne iš oro, o pagal projektavimo taisyklėse nurodytus reikalavimus

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima praleisti
    Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum? Kokia dabar tų 4-5 kvadratų asfalto su horizontaliais trikampiais paskirtis? Panaikinus užapvalinimą, net fiziškai jau būtų nepatogu pasukt į dešinę... bent jau baltom juostom uždryžuot
    Vokiečiams irgi vieno skardinio blyno nepakanka Chemnicas, Saksonija – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Viena vienintelė net ne "3D lenkta plyta"...

    Lenkai sako per mažai, austrai sako per mažai.

    O Ignalina ir Premier sako gerai, pakanka, viskas pagal taisykles. Taip ir gyvenam...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima pralesti

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D
    Visų pirma reikėjo praleisti ne tik plytą, bet ir horizontalius trikampius. Net ir tokią klaidą padarius, adekvatus vairuotojas turėtų suprasti, kad kažkas ne taip pamatęs lėtėjimo (jo atveju, greitėjimo) juostą ir skiriamosios juostos atitvarą kitoje pusėje nei turi būti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tas 93 metų diedukas išties pridarė problemų ir savo paveldėtojams, ir jauno BMV vairuotojo artimiesiems
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
    dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...
    Tačiau jei Lietuvos kelininkai kokios nors Želvos žiedinėje sankryžoje vienoje pusėje pradublioja pėsčiųjų perėjos ženklą 8 (!) kartus - net jei pusės ženklų nesimato važiavimo kryptimi, tai tokioje turtingoje ir apie žmones galvojančioje šalyje nebūtų didelės išlaidos pavojingesnėse vietose pradubliuoti "plytas" ar rankas geltoname fone su užrašu "STOK"

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Reikia į kelią įmontuoti pakilusius dantis, kurie nusileidžia jei važiuoji teisinga kryptimi užvažiavus ant jų,
    o jei iš priešingos, tai gaunasi lyg į 50cm gumbą atsitrenkti ir iššoka akys jei nematai kur važiuoji

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
    dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Silpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".
    Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima praleisti

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Austrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
    Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.
    Ženklai "STOP. Zły kierunek" (STOP. Klaidinga kryptis) yra ir Lenkijos greitkeliuose - prie išvažiavimų iš aikštelių ir labiau klaidžių transporto mazgų
    Paskutinis taisė Romas; 2025.09.17, 22:37.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Paaiškėjo, kaip prie Vilniaus įvyko baisus susidūrimas, per kurį žuvo 2 žmonės – kaltininkas važiavo prieš eismą lrytas

    p.s. ant pečiaus sedėti 93 metų amžiaus ar tik kaime iki parduotuvės žvirkeliu leisti važiuoti.
    Silpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".

    Austrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
    Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.


    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-09-17 215610.jpg Views:	0 Size:	151,3 kB ID:	2220870 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-09-17 215521.jpg Views:	0 Size:	58,7 kB ID:	2220869

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Paaiškėjo, kaip prie Vilniaus įvyko baisus susidūrimas, per kurį žuvo 2 žmonės – kaltininkas važiavo prieš eismą lrytas
    Visos Vilniaus operatyvinės tarnybos buvo sukeltos ant kojų antradienį gavus pranešimą apie avariją kelyje Vilnius – Molėtai – Utena. Pranešimas apie avariją kelyje A14 (Vilnius – Molėtai – Utena) rugsėjo 16 d. gautas apie 13 val. 59 min. Buvo pranešta, kad ties Palaukinės kaimu susidūrė trys automobiliai, vienas jų apvirto.
    Kaip įvykio vietoje išsiaiškino pareigūnai, avarija galėjo įvykti dėl automobilio „Ford“ vairuotojo (gim. 1932 m.) kaltės. Pirminiais duomenimis, jis važiavo prieš eismą ir susidūrė su automobiliu BMW, kurį vairavo vyras (gim. 1993 m.). Nuo smūgio „Ford“ peršoko atitvarus ir vertėsi žaliojoje skiriamojoje juostoje. Tuo tarpu BMW dar atsitrenkė į automobilį „Seat“. Per susidūrimą žuvo „Ford“ ir BMW vairuotojai. Taip pat sužeista moteris, važiavusi automobiliu BMW. „Seat“ vairuotoja nenukentėjo.
    p.s. ant pečiaus sedėti 93 metų amžiaus ar tik kaime iki parduotuvės žvirkeliu leisti važiuoti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Labas rytas. Ar gerai sapnavosi?
    Kvietimas įdėmiau pažiūrėti nuotraukas ar atvažiuoti į vietą lieka atviras.
    Važiavau šiuo keliu, važiavau ir kitais keliais kur tu iki pažaliavimo tikinai, kad nėra ženklų, bandei ir apeliuoti, kad va foto yra, bet ne viskas foto matosi, kol kiti forumiečiai neįkėlė foto ar žodiškai patvirtino jog ženklai yra.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Aha, tikrai, šlykštus liurbio pasipyzdavojimas:

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tikiuosi, pažeidėjas priduotas į epoliciją?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Aha, tikrai apie tai. Man tai panašu, kad jūs čia tryse apsiseilėję tiesiog iš Romo nusprendėt pasipyzdavot.
    Nei jis apie tai kalbėjo, nei jūs trys liurbiai turite informacijos apie tai, ką jis darė ar nedarė. O ir ne jūsų reikalas tai yra, juolab matant, kaip šlykščiai jūs čia rašinėjatės, Romo vietoje aš irgi jums nieko ta tema nesakyčiau.
    Nesuprantu, iš kur toks įžūlumas žmogų už liežuvio traukt? Kaip trylikamečių būrelis koks.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Diskusija apie tai, kaip reikia elgtis kelyje pamačius pažeidėją, kuris kelia pavojų sau ir kitiems?
    Variantas A, kurį reikėtų rinktis: pranešti policijai (su video į epoliciją ar bent jau skambučiu 112) ir leisti tokiam kelių gaideliui, kuris važinėja per raudonas remontuojamuose ruožuose, pasiilsėti nuo vairavimo;
    Variantas B, kurį, panašu, pasirinko Romas: nieko nedaryti pagal baxūrų kodeksą.

    Kiekvienam savo, turbūt.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nesuprantu, apie ką jūs čia diskutuojate? Ar galite šiek tiek susitvardyti, nes iš šono skaitant atrodo kaip ypatingai žemo lygio "diskusija".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Labas rytas. Ar gerai sapnavosi?
    Kvietimas įdėmiau pažiūrėti nuotraukas ar atvažiuoti į vietą lieka atviras.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tarp dviejų šviesoforinių ruožų yra platus kelių šimtų metrų kelio ruožas - iki 4 juostų. Ten galima lenkti.
    Dulkes keliantis savivartis judėjo labai lėtai, tai liko jį tik aplenkti
    Lenkti draudžiantis ženklas yra toliau - prieš pat šviesoforą

    thomcius turėtų pirmiau pažiūrėti situaciją, o ne rašyti susapnuotas nesąmones - vien tik tam, kad kažką aploti.
    Jei nepakanka nuotraukų, galima atvažiuoti į vietą ir pačiam įsitikinti .
    Romuk, tu nematei ženklų ir Lomžos aplinkelį ir Marijampolė-Kalvarija kelyje, tai ko tikėtis kad šiame kelyje pamatysi?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Perdaug nenukrypstant nuo temos.
    Pats esi visiškai suskompromitavęs ir į kiekvieną tavo krustelėjimą nėra prasmės reaguoti.
    Pirmiau vertėtų priduoti tamstą už tautinę neapykantą kurstančius pasisakymus, esančius ties baudžiamojo persekiojimo riba, o paskui gal būtų galima pasidomėti ir administracinių baudų vertais pažeidėjais.
    Tai supratau, kad nepridavei, o keldamas į forumą dar ir numerį užtušavai, kad vairo brolis nenukentėtų. Mldc, baxūras, nekaziolini.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Perdaug nenukrypstant nuo temos.
    Pats esi visiškai suskompromitavęs ir į kiekvieną tavo krustelėjimą nėra prasmės reaguoti.
    Pirmiau vertėtų priduoti tamstą už tautinę neapykantą kurstančius pasisakymus, esančius ties baudžiamojo persekiojimo riba, o paskui gal būtų galima pasidomėti ir administracinių baudų vertais pažeidėjais.
    Prašyčiau nesikartoti, jau ne kartą aptarta (ir su forumo savininkais) ir net buvai gavęs pražangų už tai. Dabar skiriu įspėjimą, kitą kartą bus pražanga.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Perdaug nenukrypstant nuo temos.
    Pats esi visiškai suskompromitavęs ir į kiekvieną tavo krustelėjimą nėra prasmės reaguoti.
    Pirmiau vertėtų priduoti tamstą už tautinę neapykantą kurstančius pasisakymus, esančius ties baudžiamojo persekiojimo riba, o paskui gal būtų galima pasidomėti ir administracinių baudų vertais pažeidėjais.

    Komentuoti:

Working...
X