Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Čia ir yra pagrindinė problema - ant vienos perėjos atkakliai kabinami 8 ar 12 ženklų (nors ubagiška Suomija tokioj situacijoj verčiasi su 4 perėjos ženklais https://www.google.com/maps/@62.2593...oASAFQAw%3D%3D),
    o ten kur ženklas galėtų padėti susigaudyti eismo dalyviui - jo apskritai nėra.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia nesimato. Bet kalbėjom lyg ir apie A14 įvykusią avariją.
    Čia net jo nėra, tai ir nėra ko matytis... Na nebūkim tokie riboti... juk diskutuojame apie bendrą mūsų ženklų statymo praktiką. O kad turim su ja problemų manau neneigsi.
    Toli važiuot nereikia dar vienas iš geriau "matomų" ženklų Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
    Čia nesimato. Bet kalbėjom lyg ir apie A14 įvykusią avariją.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
    Geras pavyzdys. Ir trikampiukai iš žiedo pusės atvažiuojant atrodo, kad turi praleisti važiuojantį ir gali važiuoti toliau per perėją.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Plyta ir be navigacijos matosi.
    Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nepriklausomai nuo amžiaus - jei per sankryžą neišeina pervažiuoti be navigacijos, jos sprendinys blogas.
    Plyta ir be navigacijos matosi.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Ne, čia pavyzdys to,.kad 93 metų diedui vairuot neturėtų būti leista.
    32 metų BMW vairuotojui irgi neturėjo būti leista.

    Nepriklausomai nuo amžiaus - jei per sankryžą neišeina pervažiuoti be navigacijos, jos sprendinys blogas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kaip ir avarijos vieta - pavyzdys perteklinės, per daug komplikuotos, ne savaime suprantamos infrastruktūros.
    Ne, čia pavyzdys to,.kad 93 metų diedui vairuot neturėtų būti leista.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ReBoot Rodyti pranešimą

    Tik atkreipsiu dėmesį, kad 8 ženklai suprojektuoti ne iš oro, o pagal projektavimo taisyklėse nurodytus reikalavimus
    Taisykles susikūrė sau kelininkai, kad kuo daugiau pinigų galėtų įsisavinti. Su saugumu ar sveiku protu tai nieko bendra neturi.

    Kaip ir avarijos vieta - pavyzdys perteklinės, per daug komplikuotos, ne savaime suprantamos infrastruktūros.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Reikia į kelią įmontuoti pakilusius dantis, kurie nusileidžia jei važiuoji teisinga kryptimi užvažiavus ant jų,
    o jei iš priešingos, tai gaunasi lyg į 50cm gumbą atsitrenkti ir iššoka akys jei nematai kur važiuoji
    kiek laiko kol jie užstrigs ir nebenusileis užvažiavus tinka kryptimi ir kiek reikės priežiūros?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum? Kokia dabar tų 4-5 kvadratų asfalto su horizontaliais trikampiais paskirtis? Panaikinus užapvalinimą, net fiziškai jau būtų nepatogu pasukt į dešinę... bent jau baltom juostom uždryžuot
    Vokiečiams irgi vieno skardinio blyno nepakanka Chemnicas, Saksonija – „Google“ žemėlapiai
    Pritariu, manau, kad pirmiausia labai klaidina užapvalinimas, čia turi būti trikampis toks bordiūras, kad fiziškai būtų sunku įsukti.
    Net google maps nuotraukoje matosi, kad šitas kampas nuvažinėtas, tai arba atvažiuojantys nusuka ne į tą pusę žiedo, arba iš žiedo važiuojantys ten suka.
    Tam kas projektavo atimti PDV ir PV atestatus. O tie kurie atliko ekspertizę irgi licenziją atimti.
    Paskutinis taisė booraz; 2025.09.18, 08:49.

    Komentuoti:


  • ReBoot
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tas 93 metų diedukas išties pridarė problemų ir savo paveldėtojams, ir jauno BMV vairuotojo artimiesiems

    Tačiau jei Lietuvos kelininkai kokios nors Želvos žiedinėje sankryžoje vienoje pusėje pradublioja pėsčiųjų perėjos ženklą 8 (!) kartus - net jei pusės ženklų nesimato važiavimo kryptimi, tai tokioje turtingoje ir apie žmones galvojančioje šalyje nebūtų didelės išlaidos pavojingesnėse vietose pradubliuoti "plytas" ar rankas geltoname fone su užrašu "STOK"
    Tik atkreipsiu dėmesį, kad 8 ženklai suprojektuoti ne iš oro, o pagal projektavimo taisyklėse nurodytus reikalavimus

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima praleisti
    Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum? Kokia dabar tų 4-5 kvadratų asfalto su horizontaliais trikampiais paskirtis? Panaikinus užapvalinimą, net fiziškai jau būtų nepatogu pasukt į dešinę... bent jau baltom juostom uždryžuot
    Vokiečiams irgi vieno skardinio blyno nepakanka Chemnicas, Saksonija – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Viena vienintelė net ne "3D lenkta plyta"...

    Lenkai sako per mažai, austrai sako per mažai.

    O Ignalina ir Premier sako gerai, pakanka, viskas pagal taisykles. Taip ir gyvenam...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima pralesti

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D
    Visų pirma reikėjo praleisti ne tik plytą, bet ir horizontalius trikampius. Net ir tokią klaidą padarius, adekvatus vairuotojas turėtų suprasti, kad kažkas ne taip pamatęs lėtėjimo (jo atveju, greitėjimo) juostą ir skiriamosios juostos atitvarą kitoje pusėje nei turi būti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tas 93 metų diedukas išties pridarė problemų ir savo paveldėtojams, ir jauno BMV vairuotojo artimiesiems
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
    dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...
    Tačiau jei Lietuvos kelininkai kokios nors Želvos žiedinėje sankryžoje vienoje pusėje pradublioja pėsčiųjų perėjos ženklą 8 (!) kartus - net jei pusės ženklų nesimato važiavimo kryptimi, tai tokioje turtingoje ir apie žmones galvojančioje šalyje nebūtų didelės išlaidos pavojingesnėse vietose pradubliuoti "plytas" ar rankas geltoname fone su užrašu "STOK"

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Reikia į kelią įmontuoti pakilusius dantis, kurie nusileidžia jei važiuoji teisinga kryptimi užvažiavus ant jų,
    o jei iš priešingos, tai gaunasi lyg į 50cm gumbą atsitrenkti ir iššoka akys jei nematai kur važiuoji

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
    dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Silpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".
    Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima praleisti

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Austrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
    Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.
    Ženklai "STOP. Zły kierunek" (STOP. Klaidinga kryptis) yra ir Lenkijos greitkeliuose - prie išvažiavimų iš aikštelių ir labiau klaidžių transporto mazgų
    Paskutinis taisė Romas; 2025.09.17, 23:37.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Paaiškėjo, kaip prie Vilniaus įvyko baisus susidūrimas, per kurį žuvo 2 žmonės – kaltininkas važiavo prieš eismą lrytas

    p.s. ant pečiaus sedėti 93 metų amžiaus ar tik kaime iki parduotuvės žvirkeliu leisti važiuoti.
    Silpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".

    Austrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
    Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.


    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-09-17 215610.jpg Views:	0 Size:	151,3 kB ID:	2220870 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-09-17 215521.jpg Views:	0 Size:	58,7 kB ID:	2220869

    Komentuoti:

Working...
X