Čia ir yra pagrindinė problema - ant vienos perėjos atkakliai kabinami 8 ar 12 ženklų (nors ubagiška Suomija tokioj situacijoj verčiasi su 4 perėjos ženklais https://www.google.com/maps/@62.2593...oASAFQAw%3D%3D),
o ten kur ženklas galėtų padėti susigaudyti eismo dalyviui - jo apskritai nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Čia net jo nėra, tai ir nėra ko matytis... Na nebūkim tokie riboti... juk diskutuojame apie bendrą mūsų ženklų statymo praktiką. O kad turim su ja problemų manau neneigsi.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Čia nesimato. Bet kalbėjom lyg ir apie A14 įvykusią avariją.
Toli važiuot nereikia dar vienas iš geriau "matomų" ženklų Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia nesimato. Bet kalbėjom lyg ir apie A14 įvykusią avariją.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
Komentuoti:
-
Geras pavyzdys. Ir trikampiukai iš žiedo pusės atvažiuojant atrodo, kad turi praleisti važiuojantį ir gali važiuoti toliau per perėją.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaunas, Kauno apskr. – „Google“ žemėlapiai ar plyta gerai matosi? Bet va perėjos ženklai nuo žiedo tai tikrai gerai matomi. Kam jie skirti, važiuosiantiems prieš eismą?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Plyta ir be navigacijos matosi.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Plyta ir be navigacijos matosi.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNepriklausomai nuo amžiaus - jei per sankryžą neišeina pervažiuoti be navigacijos, jos sprendinys blogas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
32 metų BMW vairuotojui irgi neturėjo būti leista.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne, čia pavyzdys to,.kad 93 metų diedui vairuot neturėtų būti leista.
Nepriklausomai nuo amžiaus - jei per sankryžą neišeina pervažiuoti be navigacijos, jos sprendinys blogas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne, čia pavyzdys to,.kad 93 metų diedui vairuot neturėtų būti leista.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip ir avarijos vieta - pavyzdys perteklinės, per daug komplikuotos, ne savaime suprantamos infrastruktūros.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taisykles susikūrė sau kelininkai, kad kuo daugiau pinigų galėtų įsisavinti. Su saugumu ar sveiku protu tai nieko bendra neturi.Parašė ReBoot Rodyti pranešimą
Tik atkreipsiu dėmesį, kad 8 ženklai suprojektuoti ne iš oro, o pagal projektavimo taisyklėse nurodytus reikalavimus
Kaip ir avarijos vieta - pavyzdys perteklinės, per daug komplikuotos, ne savaime suprantamos infrastruktūros.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
kiek laiko kol jie užstrigs ir nebenusileis užvažiavus tinka kryptimi ir kiek reikės priežiūros?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąReikia į kelią įmontuoti pakilusius dantis, kurie nusileidžia jei važiuoji teisinga kryptimi užvažiavus ant jų,
o jei iš priešingos, tai gaunasi lyg į 50cm gumbą atsitrenkti ir iššoka akys jei nematai kur važiuoji
Komentuoti:
-
Pritariu, manau, kad pirmiausia labai klaidina užapvalinimas, čia turi būti trikampis toks bordiūras, kad fiziškai būtų sunku įsukti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum? Kokia dabar tų 4-5 kvadratų asfalto su horizontaliais trikampiais paskirtis? Panaikinus užapvalinimą, net fiziškai jau būtų nepatogu pasukt į dešinę... bent jau baltom juostom uždryžuot
Vokiečiams irgi vieno skardinio blyno nepakanka Chemnicas, Saksonija – „Google“ žemėlapiai
Net google maps nuotraukoje matosi, kad šitas kampas nuvažinėtas, tai arba atvažiuojantys nusuka ne į tą pusę žiedo, arba iš žiedo važiuojantys ten suka.
Tam kas projektavo atimti PDV ir PV atestatus. O tie kurie atliko ekspertizę irgi licenziją atimti.Paskutinis taisė booraz; 2025.09.18, 08:49.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tik atkreipsiu dėmesį, kad 8 ženklai suprojektuoti ne iš oro, o pagal projektavimo taisyklėse nurodytus reikalavimusParašė Romas Rodyti pranešimąTas 93 metų diedukas išties pridarė problemų ir savo paveldėtojams, ir jauno BMV vairuotojo artimiesiems
Tačiau jei Lietuvos kelininkai kokios nors Želvos žiedinėje sankryžoje vienoje pusėje pradublioja pėsčiųjų perėjos ženklą 8 (!) kartus - net jei pusės ženklų nesimato važiavimo kryptimi, tai tokioje turtingoje ir apie žmones galvojančioje šalyje nebūtų didelės išlaidos pavojingesnėse vietose pradubliuoti "plytas" ar rankas geltoname fone su užrašu "STOK"

Komentuoti:
-
Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum? Kokia dabar tų 4-5 kvadratų asfalto su horizontaliais trikampiais paskirtis? Panaikinus užapvalinimą, net fiziškai jau būtų nepatogu pasukt į dešinę... bent jau baltom juostom uždryžuotParašė Romas Rodyti pranešimąTa "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima praleisti


Vokiečiams irgi vieno skardinio blyno nepakanka Chemnicas, Saksonija – „Google“ žemėlapiai
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Viena vienintelė net ne "3D lenkta plyta"...
Lenkai sako per mažai, austrai sako per mažai.
O Ignalina ir Premier sako gerai, pakanka, viskas pagal taisykles. Taip ir gyvenam...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Visų pirma reikėjo praleisti ne tik plytą, bet ir horizontalius trikampius. Net ir tokią klaidą padarius, adekvatus vairuotojas turėtų suprasti, kad kažkas ne taip pamatęs lėtėjimo (jo atveju, greitėjimo) juostą ir skiriamosios juostos atitvarą kitoje pusėje nei turi būti.Parašė Romas Rodyti pranešimąTa "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima pralesti

https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tas 93 metų diedukas išties pridarė problemų ir savo paveldėtojams, ir jauno BMV vairuotojo artimiesiems
Tačiau jei Lietuvos kelininkai kokios nors Želvos žiedinėje sankryžoje vienoje pusėje pradublioja pėsčiųjų perėjos ženklą 8 (!) kartus - net jei pusės ženklų nesimato važiavimo kryptimi, tai tokioje turtingoje ir apie žmones galvojančioje šalyje nebūtų didelės išlaidos pavojingesnėse vietose pradubliuoti "plytas" ar rankas geltoname fone su užrašu "STOK"Parašė Premier Rodyti pranešimąviskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...

- 5 patinka
Komentuoti:
-
Reikia į kelią įmontuoti pakilusius dantis, kurie nusileidžia jei važiuoji teisinga kryptimi užvažiavus ant jų,
o jei iš priešingos, tai gaunasi lyg į 50cm gumbą atsitrenkti ir iššoka akys jei nematai kur važiuoji
- 1 patinka
Komentuoti:
-
viskas gerai su ženklinimu. labai aiškiai nurodytos kryptys, rodyklės, plytos. jei vairuotojas neadekvatus, jam nepadės kad ir 5 pastatytos plytos.
dar pagalvokit apie vizualinę taršą pertekliniais ženklais...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ta "plyta" normaliomis sąlygomis matosi, bet darant posūkį ir kur nors užsižiopsojus ją galima praleistiParašė Fulgur Rodyti pranešimąSilpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".

https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D
Ženklai "STOP. Zły kierunek" (STOP. Klaidinga kryptis) yra ir Lenkijos greitkeliuose - prie išvažiavimų iš aikštelių ir labiau klaidžių transporto mazgųParašė Fulgur Rodyti pranešimąAustrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.
Paskutinis taisė Romas; 2025.09.17, 23:37.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Silpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPaaiškėjo, kaip prie Vilniaus įvyko baisus susidūrimas, per kurį žuvo 2 žmonės – kaltininkas važiavo prieš eismą lrytas
p.s. ant pečiaus sedėti 93 metų amžiaus ar tik kaime iki parduotuvės žvirkeliu leisti važiuoti.
Austrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: