Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Rodyklė reiškia apsaugotą posūkį, todėl nereikia galvoti apie pareigą praleisti (nebent šalutiniu važiuoji, kai pagrindiniame irgi turi rodykles apsisukant). Nagrinėjamoje sankryžoje blynas. Paaiškino teismų praktiką, tad dėl avarijos-remonto arba abu liksit kalti, arba pats sukantysis.



    1) Pagal KET turi leisti pabaigti kitam pradėtą manevrą, todėl ir baudą gautum ir nuostolius "žaliam" atlygintum;
    2) pradėjus važiuoti po sustojimo prie raudonos ir pvz. apklausos metu ištardžius, kad tai darei tyčia – baudžiamasis kodeksas įsijungtų dėl pasikėsinimo / turto naikinimo visuomenei pavojingu būdu / sukčiavimo ir pan.
    Nuo kada įvažiavimas į sankryžos plotą, užsidegus raudonam signalui yra laikomas pradėtu manevru?

    Yra punktas apie geltoną, bet tikrai ne raudoną:
    Taigi esant geltonam šviesoforo signalui draudžiama įvažiuoti į sankryžą, išskyrus atvejus kai vairuotojas yra labai arti šviesoforo ir sustoti prieš sankryžą galėtų tik staigiai stabdydamas, tuomet jam leidžiama važiuoti toliau (KET 166 p.).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Jeigu man dega žalia rodyklė į kairę, o kažkas iš priekio važiuoja per raudoną ir į mane atsitrenkia, tai negi aš būsiu kaltas dėl avarijos <...>?
    Rodyklė reiškia apsaugotą posūkį, todėl nereikia galvoti apie pareigą praleisti (nebent šalutiniu važiuoji, kai pagrindiniame irgi turi rodykles apsisukant). Nagrinėjamoje sankryžoje blynas. Paaiškino teismų praktiką, tad dėl avarijos-remonto arba abu liksit kalti, arba pats sukantysis.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai pala nori pasakyt, kad jei norėsiu pasikeist mašiną, tai tereik sustot prie raudonos ir kai sukantysis pradės užbaigimo manevrą spaudžiu tapkę per akseleratoriaus pedalą ir aš teisus prieš jį?
    1) Pagal KET turi leisti pabaigti kitam pradėtą manevrą, todėl ir baudą gautum ir nuostolius "žaliam" atlygintum;
    2) pradėjus važiuoti po sustojimo prie raudonos ir pvz. apklausos metu ištardžius, kad tai darei tyčia – baudžiamasis kodeksas įsijungtų dėl pasikėsinimo / turto naikinimo visuomenei pavojingu būdu / sukčiavimo ir pan.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.11.21, 08:43.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    PredatorGTR, su durniais nesiginčiju, sukite kaip išmanote.
    O gaila, nes jei bandytum ginčytis - suprastum savo pozicijos nelogiškumą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Na, jeigu tau dega raudona, tai tu turi praleisti visus. Jeigu man dega žalia rodyklė į kairę, o kažkas iš priekio važiuoja per raudoną ir į mane atsitrenkia, tai negi aš būsiu kaltas dėl avarijos, o per raudoną pravažiavęs vairuotojas tik sumokės baudą už važiavimą per raudoną?
    dziugas99, jei pačiam dega žalia rodyklė į kairę, tai tikrai neliksite kaltas. Bet čia, man atrodo, ne tas atvejis, nes žalios rodyklės nebuvo, todėl sukantys į kairę turi praleisti visus, važiuojančius tiesiai.

    PredatorGTR, su durniais nesiginčiju, sukite kaip išmanote.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Taip, kaltas ir važiavęs per raudoną asmuo, bet jis sumokės baudą tik už važiavimą per raudoną, o ne dėl avarijos sukėlimo. Jei jis neviršijo greičio, tai kaltu bus pripažintas tiesiai važiavusio automobilio nepraleidęs vairuotojas. Tokių bylų jau būta daugybės ir kartais net ženkliai greitį viršiję vairuotojai būdavo pripažįstami nekaltais dėl sukeltos avarijos. Nes praleisti turi ne važiuojantys tiesiai, o keičiantys važiavimo kryptį.
    Tai pala nori pasakyt, kad jei norėsiu pasikeist mašiną, tai tereik sustot prie raudonos ir kai sukantysis pradės užbaigimo manevrą spaudžiu tapkę per akseleratoriaus pedalą ir aš teisus prieš jį? wow... tai papasakok, kaip legaliai tada pasukt? išlipt ir nueit paklaust ar nespausi per raudoną? pagal vienus turi tarp geltonų linijų užstrigt, pagal kitus sankryžoj likt amžinai stovėt...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Kažkurią dieną praeitą savaitę, važiavau namo. Tamsu, beveik tipinis kamštis A5 nuo Akademijos iki nusukimo į Raudondvario pl. Važiavau link IX forto. Važiuoju antra juosta, nes kamštis ten pastoviai formuojasi dėl gudručių, kurie bando įlysti į nusukimą iš pirmos juostos, aplenkdami tuos, kurie stovi ir laukia per visą Meškinio tiltą.
    Jau visiškai ties nusukimu į Raudondvario plentą, susilyginu su policijos mašina (aš antroj juostoj, policija pirmoj). Prieš policiją toks gudrutis, kirsdamas ištisinę, bando įlysti iš pirmos juostos į nusukimą. Policija pristabdė, palaukė kol gudrutis įlys, ir nuvažiavo toliau į kalną. Beje nuvažiavo paskui kitą mašiną, kuri susidegusi ir trumpąsias, ir priešrūkines (priekines ir galines).
    Ką darė policija - nieko. 0.

    O paskui stebimės, kad lietuviai vairuoja kaip laukiniai...

    Beje toje vietoje gana dažnai būna avarijos - būtent dėl tokių gudručių, kurie aplenkdami kamštį, bando iš pirmos juostos įlysti į nusukimą. (ta pati situacija ir leidžiantis žemyn, link Meškinio tilto). Pravažiuoju tą vietą kasdien jau 14 metų - dar niekada nemačiau ten patruliuojančios policijos.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nes praleisti turi ne važiuojantys tiesiai, o keičiantys važiavimo kryptį.
    Na, jeigu tau dega raudona, tai tu turi praleisti visus. Jeigu man dega žalia rodyklė į kairę, o kažkas iš priekio važiuoja per raudoną ir į mane atsitrenkia, tai negi aš būsiu kaltas dėl avarijos, o per raudoną pravažiavęs vairuotojas tik sumokės baudą už važiavimą per raudoną?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Beto, koks skirtumas, kas ką galvoja, svarbu pats faktas, kad vienas įvažiavo per raudoną, o kitas per žalią. Matosi, kad visiškai nesigaudot KET ir šiaip teisėje, jei šioje vietoje bandote pritempti, kad tą atlėkusį per raudoną kažkas turėjo praleist ir neva jis teisus.
    Nesuprantu kam taip atvirai reikia demonstruoti savo ribotumą. Galite pavardinti savo teisės išmanymo pagrindimą ir kodėl manote, kad už mane geriau žinote ką ir kaip teismai vertina tokiose bylose?

    Taip, kaltas ir važiavęs per raudoną asmuo, bet jis sumokės baudą tik už važiavimą per raudoną, o ne dėl avarijos sukėlimo. Jei jis neviršijo greičio, tai kaltu bus pripažintas tiesiai važiavusio automobilio nepraleidęs vairuotojas. Tokių bylų jau būta daugybės ir kartais net ženkliai greitį viršiję vairuotojai būdavo pripažįstami nekaltais dėl sukeltos avarijos. Nes praleisti turi ne važiuojantys tiesiai, o keičiantys važiavimo kryptį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    matau pratrinta geltonu juostu tema, tai man instagram ismete toki filmuka, kuriame is tikro vairuotojai bande tai apie ka cia mes diskutavom, kad net nepatikejo ir istryne nors viskas tiesa (tik ne LT)
    https://www.instagram.com/reel/DAn9s...BreTQ5Zjh4MW45
    Atsiskleidinėja Belgija vis.
    Būtų įdomiau pamatyt iš šalies, kuri nėra ex SSRS, Balkanai, Italija arba Belgija, kur taip paženklinta ir uždarytas kelias.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nereik taip jautriai. Teisiškai taip ir yra, kad "žalias" turėjo leisti tam "raudonam" pabaigti manevrą, bet taip pat teisiškai, tas "žalias" negalėjo įvertinti ir tikėtis, kad "raudonas" viršyja greitį, todėl kaltas lieka "raudonas". All good.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nepagalvojote, kad kartais būna taip keistai sureguliuoti šviesoforai, kad vieniems raudona uždegama anksčiau, nei kitiems? Štai šiame video atrodo, kad iš priešingos pusės automobiliai važiuoja per raudoną, tačiau taip nėra. Važiuojantiems į centrą raudona užsidega vėliau, nei važiuojantiems iš centro.
    Puikiai tą žinau, kaip ir tai, kad šioje vietoje užsidega kartu. Beto, koks skirtumas, kas ką galvoja, svarbu pats faktas, kad vienas įvažiavo per raudoną, o kitas per žalią. Matosi, kad visiškai nesigaudot KET ir šiaip teisėje, jei šioje vietoje bandote pritempti, kad tą atlėkusį per raudoną kažkas turėjo praleist ir neva jis teisus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.19, 23:15.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    matau pratrinta geltonu juostu tema, tai man instagram ismete toki filmuka, kuriame is tikro vairuotojai bande tai apie ka cia mes diskutavom, kad net nepatikejo ir istryne nors viskas tiesa (tik ne LT)
    Nepratrinta, o perkelta į tinkamesnę temą.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Tai traktuok, kad "baigti remonto darbai", bet dar nebaigti "ženklinimo gražinimo" ir viskas bus ramiau. Čia kaip su gatvių siaurinimu, tiesiog pasakė, jog siaurinama tik važiuojamoji dalis ir būkit laimingi PR is PR
    matau pratrinta geltonu juostu tema, tai man instagram ismete toki filmuka, kuriame is tikro vairuotojai bande tai apie ka cia mes diskutavom, kad net nepatikejo ir istryne nors viskas tiesa (tik ne LT)
    https://www.instagram.com/reel/DAn9s...BreTQ5Zjh4MW45

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    nzn, aš normaliai įvažiuoju iki vidurio sankryžos, kad niekam nekiltų abejonių ko aš ten stoviu ir ar gal stovėsiu toliau iki kito ciklo. Plius tai leidžia pasukti ir už manęs esančiam automobiliui.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Bet kalčiausi geltoni vafliai nupiešti ant asfalto, nes dėl jų sukantis į kairę nedrįso normaliai įvažiuoti iki vidurio sankryžos ir aiškai pademonstruoti savo ketinimus.
    Geltoni vafliai iš viso nė prie ko, nes sukantis į kairę stovėjo nes ties vafliais, o ties į kairę nueinančia trajektorine linija. Šiaip dar ketinimus rodo posūkio signalas, kuris taip pat buvo rodomas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

    Juodo vairuotojo kaltas nes įvažiavo į sankryžą degant raudonam.
    Bet kalčiausi geltoni vafliai nupiešti ant asfalto, nes dėl jų sukantis į kairę nedrįso normaliai įvažiuoti iki vidurio sankryžos ir aiškai pademonstruoti savo ketinimus.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sukantis į kairę puikiai matė, kad jau dega raudona, todėl užbaiginėjo manevrą, ką ir turi daryti pagal KET (negu jis turi stovėti viduryje sankryžos belenkiek laiko), čia kaltininkas aiškus 100%, vienas važiavo per žalią, kitas per raudoną ir dar viršydamas greitį.

    https://www.google.com/maps/@54.6662...oASAFQAw%3D%3D
    Nepagalvojote, kad kartais būna taip keistai sureguliuoti šviesoforai, kad vieniems raudona uždegama anksčiau, nei kitiems? Štai šiame video atrodo, kad iš priešingos pusės automobiliai važiuoja per raudoną, tačiau taip nėra. Važiuojantiems į centrą raudona užsidega vėliau, nei važiuojantiems iš centro.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nemanau. Sukantis į kairę juk nežino koks signalas degė tam atlėkusiam, tad vis tiek privalėjo laukti ir neužkirsti trajektorijos. Jis daugiau šansų turi išsivartyti dėl per didelio atlėkusiojo greičio, o ne dėl šviesoforo signalo, kurio jis nematė, spalvos.
    Sukantis į kairę puikiai matė, kad jau dega raudona, todėl užbaiginėjo manevrą, ką ir turi daryti pagal KET (negu jis turi stovėti viduryje sankryžos belenkiek laiko), čia kaltininkas aiškus 100%, vienas važiavo per žalią, kitas per raudoną ir dar viršydamas greitį.

    https://www.google.com/maps/@54.6662...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visų pirma reikia nustatyti priežastinį ryšį. Eismo įvykio priežastimi buvo, kad vairuotojas legaliai užbaiginėjo manevrą, kurio nespėjo užbaigti per žalią signalą (nes tikėtinai net galėjo matyti, kad kitai krypčiai jau užsidegė žalias), ar priežastis buvo, kad kažkas įvažiavo per raudoną ir atsidūrė ten, kur negalėjo legaliai atsidurti?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sukantis įvažiavo į sankryžą dar degant žaliam (pagal taisykles turi teisę pabaigti manevrą, o kitiems reikia praleisti baigaiančius manevrą, net jei žalias dega), o atlėkęs ne tik viršijo greitį, bet dar ir per raudoną, tai kaltininkas labai aišku kas.
    Nemanau. Sukantis į kairę juk nežino koks signalas degė tam atlėkusiam, tad vis tiek privalėjo laukti ir neužkirsti trajektorijos. Jis daugiau šansų turi išsivartyti dėl per didelio atlėkusiojo greičio, o ne dėl šviesoforo signalo, kurio jis nematė, spalvos.

    Komentuoti:

Working...
X