Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
Pvz. skandinavai, kiti europiečiai kaip tik greitai dirba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTuriu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVažiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąliko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. .Paskutinis taisė Bmweda; 2023.11.27, 17:18.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLaikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
RINKOS KONSULTACIJA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA 87,335 KM LAIKINO TILTO PER KRUNĄ STATYBĄ IR ESAMO TILTO PER KRUNĄ REKONSTRAVIMAS
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šios temos 77-ame puslapyje yra nedidelė diskusija apie aplinkkelio per Karčiupį galimybę
https://www.miestai.net/forumas/foru...-kaunas/page77
Karčiupio gyventojai išsigando apylankos per sodus. LAKD nurodo, kad pirmiau bus pastatytas laikinas tiltas per Kauno marių įlanką / Krunos upelio žiotis.
15min.lt 2023.11.26
Kelių direkcija ramina Karčiupio žmones: rekonstruojant Krunos tiltą apylankos nebus
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...us-667-2150916
Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
Parašė LinS Rodyti pranešimąLAKD 2023.05.11
Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną
Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų.
Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problemos tokios:
1. Baltos linijos ryškesnės ir atspindi šviesą. Po saulėlydžio geltonos vos įžiūrimos.
2. Iš 2+2 pereina í 3+1. T.y. Nuo Vilniaus lieka 1 juosta, í Vilnių - 3 juostos. Iš jų 1 iš Vilniaus, 2 priešpriešais.
Daug kartu stebėtas scenarijus. Nuo Vilniaus visi susirikiuoja dešiniau, sulėtina ir tada viskas ok. Trukmė 1-2-3 min. Po jų atsiranda kažkas kas nori varyt antrąja nuo Vilniaus. Jis turi persirikiuoti per žalią veją.
Avarijos scenarijus. Nuo Vilniaus tris minutes visi susirikiuoja í pirmą juostą. Í Vilnių važiuoja, dvi juostos, staiga kažkokios geltonos linijos. Bet niekas priešpriešais neatvaro. Visi persirikiuoja pagal geltonas, bet ten reikia varyt per akmenis ir “tarkuota” kraštinę linij. Todėl, nesant mašinų priešpriešais, visi nuo geltonų grįžta prie baltų.
ir staiga, kaźkas po 3 min periodo nebuvimo - kaźkas iš Vilniaus persirikiuoja. Kerta źalià zonà. Ir iššoka prieš í Vilniu
ú. O šitie jau pagal baltas varo, o ne geltonas.
išeitis - blokai tarp juostų ar bent gairelės.
//taisyta kalba.Paskutinis taisė Fulgur; 2023.11.28, 22:40.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nes toks tikslas važiavimo - kad kažkur nuvažiuoti, reikia pagreitėti.
Ar sakai važiuojant 50 ar 30 pradės geriau matytis geltonos juostos iš po sniego?
Taip sutinku, kad ženklinimas netinkamas, ar atitvarų trūksta, bet tokiomis sąlygomis vistiek viršyti greitį, nes nu gi ne, ženklai nesudėti kas 30 metrų, pas mane gi žuvytės atmintis, jau už 2 sekundžių pamiršau, kad buvo ženklas...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O kodėl tu varai, kad ir 80?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O kodėl tu varai, kad ir 80?
Ar sakai važiuojant 50 ar 30 pradės geriau matytis geltonos juostos iš po sniego?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąNorėčaiu šiandiena- tokiomis snygio sąlygomis pažiūrėt į akis tiem LAKD kabinetiniams durneliams kurie tik atsirašinėt moka. Kaip dabar eismas vyktų tomis "pakankamomo žymėjimo" sąlygomis. Varai kad ir 80 ir staga iš priekio iš pūgos už 100m išnyra kažkas ant 70 jokių geltonų linijų po sniegu tu aišku nematai
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKad ir negražu burnoti prieš kolegas, bet dėl ženklinimo tvarkos tenka priimti vairuotojų poziciją. Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų. Pats pasirinkau saugiausią variantą - pirmą juostą
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Kad ir negražu burnoti prieš kolegas, bet dėl ženklinimo tvarkos tenka priimti vairuotojų poziciją. Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų. Pats pasirinkau saugiausią variantą - pirmą juostą
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.
Mūsų A1 atveju reikėtų perstatyti daugumą dviejų lygių sankryžų ir berods du geležinkelio viadukus. Vievio atveju išpirkinėt krūvas užstatytos žemės. Grigiškėse platinti irgi būtų labai įdomu. Nėra prasmės daryt trijų juostų, jei vistiek viskas atsiremia į butelio kakliuką.
Komentuoti:
Komentuoti: