Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Pagal ankstesnius pranešimus supratau, kad jį ruošėsi pilnai perstatyti, bet jei viena puse vyks eismas, tai išeina tik paremontuos esamą?
- 1 patinka
-
LAKD 2024.02.02
Ruošiamas tilto per Kruną rekonstrukcijai
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD)šių metų pavasarį planuoja pradėti tilto per Kruną tvarkymą, kuris užimą pirmąją vietą prasčiausios būklės tiltų šalyje sąraše. (...)
"Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis (...) “, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas
Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas. (...)
Numatytas laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama
https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...ekonstrukcijai
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ltas-per-kruna
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.
Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kai ėmėsi dėl radarų statymo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kaip ėmėsi dėl radarų statymo.Paskutinis taisė Bmweda; 2024.01.05, 22:55.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąSunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.
Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
Informuojame, kad šiuo metu Jūsų siūlomi eismo organizavimo pakeitimai nėra pagrįsti eismo srautų laidumo tyrimu ir analize ar eismo saugos ekspertiniu vertinimu ir artimiausiu metu Kelių direkcija tokių tyrimų ar vertinimų atlikti nėra suplanavusi. Tačiau ateityje, planuojant rekonstruoti kelio ruožą, ar sankryžą būtų atlikti transporto srautų laidumo tyrimai, reikalingos kelių infrastruktūros saugos valdymo procedūros ir remiantis išvadomis, parinkti atitinkami projektiniai sprendiniai
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tokiu lietingu oru turbūt matysis naujos technologijos privalumai ruoze tarp Antakalnio ir Rumšiškių
Lrytas.lt 2023.12.20
Magistralėje Vilnius–Kaunas kelininkai įdiegė naujovę
AB „Kelių priežiūra“ pradeda taikyti inovatyvią technologiją – taškinį kelio ženklinimą. Pirmieji darbai, atstatant nudėvėtą ženklinimą, įvyko atliekant paprastąjį dangos remontą.viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 – 80,504 km atkarpose.
Naujovė užtikrins geresnį linijų atspindį, kai matomumas kelyje sumažėja, pavyzdžiui, esant smarkiam lietui, ypač tamsos metu.
Taškinis kelio ženklinimas išskirtinis tuo, kad jo paviršius nėra lygus. Ant visų – iškilusių ir įdubusių ženklinimo vietų – užpurkšti specialūs stiklo rutuliukai. Šis ženklinimas išsiskiria dar ir tuo, kad lyjant vanduo skersiniu bei išilginiu nuolydžiu greičiau nuteka nuo dangos dėl joje esančių kelių milimetrų tarpų tarp ženklinimo „taškų“.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...emate-29673415
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą10 balų už prikolą.
Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTuriu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
Pvz. skandinavai, kiti europiečiai kaip tik greitai dirba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTuriu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVažiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąliko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. .Paskutinis taisė Bmweda; 2023.11.27, 17:18.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLaikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
RINKOS KONSULTACIJA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA 87,335 KM LAIKINO TILTO PER KRUNĄ STATYBĄ IR ESAMO TILTO PER KRUNĄ REKONSTRAVIMAS
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šios temos 77-ame puslapyje yra nedidelė diskusija apie aplinkkelio per Karčiupį galimybę
https://www.miestai.net/forumas/foru...-kaunas/page77
Karčiupio gyventojai išsigando apylankos per sodus. LAKD nurodo, kad pirmiau bus pastatytas laikinas tiltas per Kauno marių įlanką / Krunos upelio žiotis.
15min.lt 2023.11.26
Kelių direkcija ramina Karčiupio žmones: rekonstruojant Krunos tiltą apylankos nebus
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...us-667-2150916
Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
Parašė LinS Rodyti pranešimąLAKD 2023.05.11
Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną
Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų.
Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna
Komentuoti:
Komentuoti: