Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Pagal ankstesnius pranešimus supratau, kad jį ruošėsi pilnai perstatyti, bet jei viena puse vyks eismas, tai išeina tik paremontuos esamą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2024.02.02
    Ruošiamas tilto per Kruną rekonstrukcijai
    Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD)šių metų pavasarį planuoja pradėti tilto per Kruną tvarkymą, kuris užimą pirmąją vietą prasčiausios būklės tiltų šalyje sąraše. (...)


    "Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis (...) “, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas

    Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas. (...)
    Numatytas laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama

    https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...ekonstrukcijai
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ltas-per-kruna

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.

    Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kai ėmėsi dėl radarų statymo.
    Pabandysiu

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
    Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.

    Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kaip ėmėsi dėl radarų statymo.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2024.01.05, 22:55.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

    Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.

    Click image for larger version

Name:	gariunai.jpg
Views:	1251
Size:	75,5 kB
ID:	2070201
    parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:

    Informuojame, kad šiuo metu Jūsų siūlomi eismo organizavimo pakeitimai nėra pagrįsti eismo srautų laidumo tyrimu ir analize ar eismo saugos ekspertiniu vertinimu ir artimiausiu metu Kelių direkcija tokių tyrimų ar vertinimų atlikti nėra suplanavusi. Tačiau ateityje, planuojant rekonstruoti kelio ruožą, ar sankryžą būtų atlikti transporto srautų laidumo tyrimai, reikalingos kelių infrastruktūros saugos valdymo procedūros ir remiantis išvadomis, parinkti atitinkami projektiniai sprendiniai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tokiu lietingu oru turbūt matysis naujos technologijos privalumai ruoze tarp Antakalnio ir Rumšiškių

    Lrytas.lt 2023.12.20
    Magistralėje Vilnius–Kaunas kelininkai įdiegė naujovę
    AB „Kelių priežiūra“ pradeda taikyti inovatyvią technologiją – taškinį kelio ženklinimą. Pirmieji darbai, atstatant nudėvėtą ženklinimą, įvyko atliekant paprastąjį dangos remontą.viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 – 80,504 km atkarpose.

    Naujovė užtikrins geresnį linijų atspindį, kai matomumas kelyje sumažėja, pavyzdžiui, esant smarkiam lietui, ypač tamsos metu.
    Taškinis kelio ženklinimas išskirtinis tuo, kad jo paviršius nėra lygus. Ant visų – iškilusių ir įdubusių ženklinimo vietų – užpurkšti specialūs stiklo rutuliukai. Šis ženklinimas išsiskiria dar ir tuo, kad lyjant vanduo skersiniu bei išilginiu nuolydžiu greičiau nuteka nuo dangos dėl joje esančių kelių milimetrų tarpų tarp ženklinimo „taškų“.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...emate-29673415

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.
    Susidarė įspūdis, kad paliko kelininkai easter egg'ą (staigmeną), kad kažkas praneštų ir pataisytų

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    10 balų už prikolą.
    Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO
    A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
    Todėl lietuviai nudažo su geltonu guašu, kuris po savaitės nusitrina, o palijus nesimato dar nespėjus pradėti remonto tam ruože

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
    Panašu kad jos uždažytos juodais dažais, atrodo kraupiai, staigiai pasirodžiusi iš po priekyje važiuojančio automobilio, gali įvaryti infarktą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
    Čia gal labiau ne dėl tempų, o dėl to, kad klijuojama Vokietijoje laikys, nes jai ji ištisinė tai niekas per ją nevažiuos ir nesirikiuos. O Lietuvoje lietuviški šumakeriai kelis kartus kirs ištisinę geltoną liniją vienoje remonto juostoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
    Vokietija kaip tik garsėja lėtais remonto tempais Autobanuose. Ne vieną internetinį šaltinį teko matyt kur sako viskas aptverta, remontas, o darbai nevyksta, arba vyksta mažu tempu.
    Pvz. skandinavai, kiti europiečiai kaip tik greitai dirba.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
    Taip ir yra. Ir Šveicarijoje taip pat.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
    Nesinori teisinti skraiduolių, bet direkcijos požiūris stebina jau daugelį metų. Aš rimtai galvoju, kad juos reikia auklėti teismais po kiekvienos didesnės/skaudesnės avarijos, bandant įrodyti aplaidumą.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. .
    Važiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2023.11.27, 17:18.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
    Yra jau paskelbta darbų pirkimo rinkos konsultacija, prie dokumentų taip pat yra ir abu projektai (laikino bei esamo tilto). Tai kitų metų pradžioje manau realu, jog prasidės darbai.

    RINKOS KONSULTACIJA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA 87,335 KM LAIKINO TILTO PER KRUNĄ STATYBĄ IR ESAMO TILTO PER KRUNĄ REKONSTRAVIMAS

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šios temos 77-ame puslapyje yra nedidelė diskusija apie aplinkkelio per Karčiupį galimybę
    https://www.miestai.net/forumas/foru...-kaunas/page77

    ​Karčiupio gyventojai išsigando apylankos per sodus. LAKD nurodo, kad pirmiau bus pastatytas laikinas tiltas per Kauno marių įlanką / Krunos upelio žiotis.

    15min.lt 2023.11.26
    Kelių direkcija ramina Karčiupio žmones: rekonstruojant Krunos tiltą apylankos nebus
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...us-667-2150916

    Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    LAKD 2023.05.11
    Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną
    Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų.
    Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.

    https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna

    Komentuoti:

Working...
X