Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
    Panašu kad jos uždažytos juodais dažais, atrodo kraupiai, staigiai pasirodžiusi iš po priekyje važiuojančio automobilio, gali įvaryti infarktą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
    Čia gal labiau ne dėl tempų, o dėl to, kad klijuojama Vokietijoje laikys, nes jai ji ištisinė tai niekas per ją nevažiuos ir nesirikiuos. O Lietuvoje lietuviški šumakeriai kelis kartus kirs ištisinę geltoną liniją vienoje remonto juostoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
    Vokietija kaip tik garsėja lėtais remonto tempais Autobanuose. Ne vieną internetinį šaltinį teko matyt kur sako viskas aptverta, remontas, o darbai nevyksta, arba vyksta mažu tempu.
    Pvz. skandinavai, kiti europiečiai kaip tik greitai dirba.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
    Taip ir yra. Ir Šveicarijoje taip pat.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
    Nesinori teisinti skraiduolių, bet direkcijos požiūris stebina jau daugelį metų. Aš rimtai galvoju, kad juos reikia auklėti teismais po kiekvienos didesnės/skaudesnės avarijos, bandant įrodyti aplaidumą.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. .
    Važiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2023.11.27, 17:18.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
    Yra jau paskelbta darbų pirkimo rinkos konsultacija, prie dokumentų taip pat yra ir abu projektai (laikino bei esamo tilto). Tai kitų metų pradžioje manau realu, jog prasidės darbai.

    RINKOS KONSULTACIJA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA 87,335 KM LAIKINO TILTO PER KRUNĄ STATYBĄ IR ESAMO TILTO PER KRUNĄ REKONSTRAVIMAS

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šios temos 77-ame puslapyje yra nedidelė diskusija apie aplinkkelio per Karčiupį galimybę
    https://www.miestai.net/forumas/foru...-kaunas/page77

    ​Karčiupio gyventojai išsigando apylankos per sodus. LAKD nurodo, kad pirmiau bus pastatytas laikinas tiltas per Kauno marių įlanką / Krunos upelio žiotis.

    15min.lt 2023.11.26
    Kelių direkcija ramina Karčiupio žmones: rekonstruojant Krunos tiltą apylankos nebus
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...us-667-2150916

    Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    LAKD 2023.05.11
    Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną
    Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų.
    Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.

    https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų.
    Vakar vienas ruožo pradžioj pradėjo važiuot kelkraščiu, bet po keletos sekundžių dasiprotėjo ir grįžo į 1 juostą. Kitas ruožo viduryje mane, važiuojanį 1 juosta, "aplenkė" kelkraščiu

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Problemos tokios:
    1. Baltos linijos ryškesnės ir atspindi šviesą. Po saulėlydžio geltonos vos įžiūrimos.
    2. Iš 2+2 pereina í 3+1. T.y. Nuo Vilniaus lieka 1 juosta, í Vilnių - 3 juostos. Iš jų 1 iš Vilniaus, 2 priešpriešais.

    Daug kartu stebėtas scenarijus. Nuo Vilniaus visi susirikiuoja dešiniau, sulėtina ir tada viskas ok. Trukmė 1-2-3 min. Po jų atsiranda kažkas kas nori varyt antrąja nuo Vilniaus. Jis turi persirikiuoti per žalią veją.

    Avarijos scenarijus. Nuo Vilniaus tris minutes visi susirikiuoja í pirmą juostą. Í Vilnių važiuoja, dvi juostos, staiga kažkokios geltonos linijos. Bet niekas priešpriešais neatvaro. Visi persirikiuoja pagal geltonas, bet ten reikia varyt per akmenis ir “tarkuota” kraštinę linij. Todėl, nesant mašinų priešpriešais, visi nuo geltonų grįžta prie baltų.

    ir staiga, kaźkas po 3 min periodo nebuvimo - kaźkas iš Vilniaus persirikiuoja. Kerta źalià zonà. Ir iššoka prieš í Vilniu
    ú. O šitie jau pagal baltas varo, o ne geltonas.

    išeitis - blokai tarp juostų ar bent gairelės.

    //taisyta kalba.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2023.11.28, 22:40.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nes toks tikslas važiavimo - kad kažkur nuvažiuoti, reikia pagreitėti.

    Ar sakai važiuojant 50 ar 30 pradės geriau matytis geltonos juostos iš po sniego?
    Tai kur greitis sumažintas iki 70 ir srautai nukreipti į vieną pusę, esant itin blogoms sąlygoms kaip teigi (smūgis), tu dar padidini greitį? Ir dar kažkam į akis nori pažiūrėti? Čia gal tau kažkas norėtų pažiūrėti į akis ir pasukinėti pirštą prie smilkinio
    Taip sutinku, kad ženklinimas netinkamas, ar atitvarų trūksta, bet tokiomis sąlygomis vistiek viršyti greitį, nes nu gi ne, ženklai nesudėti kas 30 metrų, pas mane gi žuvytės atmintis, jau už 2 sekundžių pamiršau, kad buvo ženklas...

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O kodėl tu varai, kad ir 80?
    Nes autostradoje tikiesi stovinčios kliūties, o ne atlekiančios priešprieša. Tik visiškas kabinetinis imbicilas gali tikėtis, kad visi tiksliai numatuos tuos jų ženklo metrus kiek galioja 70 ir kiek dvipusis eismas. Dauguma pavažiuos puskilometrį 70 ir grįš prie autostrados rėžimo, dėl nepakankamo ženklinimo.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O kodėl tu varai, kad ir 80?
    Nes toks tikslas važiavimo - kad kažkur nuvažiuoti, reikia pagreitėti.

    Ar sakai važiuojant 50 ar 30 pradės geriau matytis geltonos juostos iš po sniego?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Norėčaiu šiandiena- tokiomis snygio sąlygomis pažiūrėt į akis tiem LAKD kabinetiniams durneliams kurie tik atsirašinėt moka. Kaip dabar eismas vyktų tomis "pakankamomo žymėjimo" sąlygomis. Varai kad ir 80 ir staga iš priekio iš pūgos už 100m išnyra kažkas ant 70 jokių geltonų linijų po sniegu tu aišku nematai
    O kodėl tu varai, kad ir 80?

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kad ir negražu burnoti prieš kolegas, bet dėl ženklinimo tvarkos tenka priimti vairuotojų poziciją. Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų. Pats pasirinkau saugiausią variantą - pirmą juostą
    Norėčaiu šiandiena- tokiomis snygio sąlygomis pažiūrėt į akis tiem LAKD kabinetiniams durneliams kurie tik atsirašinėt moka. Kaip dabar eismas vyktų tomis "pakankamomo žymėjimo" sąlygomis. Varai kad ir 80 ir staga iš priekio iš pūgos už 100m išnyra kažkas ant 70 jokių geltonų linijų po sniegu tu aišku nematai

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Kad ir negražu burnoti prieš kolegas, bet dėl ženklinimo tvarkos tenka priimti vairuotojų poziciją. Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų. Pats pasirinkau saugiausią variantą - pirmą juostą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.
    Nebent Lenkija šiaurinės-rytinėje dalyje. Prie Varšuvos daug daugiau eismo ką ir rodo skaičiai. Pietuose vizualiai sakyčiau dar daugiau. Tiesa, ten daug nedadarytų senų autostradų (pvz Vroclavas - Vokietija), dėl to gal tik atrodo, kad daug eismo.

    Mūsų A1 atveju reikėtų perstatyti daugumą dviejų lygių sankryžų ir berods du geležinkelio viadukus. Vievio atveju išpirkinėt krūvas užstatytos žemės. Grigiškėse platinti irgi būtų labai įdomu. Nėra prasmės daryt trijų juostų, jei vistiek viskas atsiremia į butelio kakliuką.

    Komentuoti:

Working...
X