Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Tai jie tegu greičiau dirba prie jo, o ne tiria tą patį per tą patį kad „būklė dar blogesnė“, nes dar uždelsus tai ir nugrius
Komentuoti:
-
Jei perkančioji organizacija skelbia konkursą iš lempos nepakeliant užpakalio ir neįtraukiant realiai būtinų darbų tai taip ir gaunasi.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
Komentuoti:
-
Dažna praktika susiformavusi valstybinėse įmonėse... nusipirkti atskirai nekokybišką projektavimo paslaugą ir projektą paleisti į konkursą. O rangovai pagal tokį "projektą" teikia kainą. Patikėk... esu matęs konkurse projektą su teritorijos šviestuvų montavimo topo brėžiniu, kuriame nenurodomos nei kabelių klojimo trasos nei ilgiaiParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
Vat taip ir konkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...
Komentuoti:
-
Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsiliepsParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?
Komentuoti:
-
"Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas.lt 2024.08.13
Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lrytas.lt 2024.08.13
Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
Ties Kauno ir Kaišiadorių rajonų riba stovintis tiltas per Kruną yra intensyviausioje šalies automagistralėje A1, jungiančioje Vilnių bei Klaipėdą. (...)

Įvertinus šioje vietoje fiksuojamus transporto srautus bei jų intensyvumą priimtas sprendimas pirmiausia statyti laikinąjį tiltą, o vėliau rekonstruoti esamą. Rangos konkursą laimėjo bendrovė „Tilsta“, kuri pažadėjo darbus atlikti už 24 mln. eurų ir juos baigti 2027 metų pabaigoje.
Baigiasi jau ir vasara, o dirbančių kelininkų tilto prieigose nematyti.
„Siekiant maksimaliai užtikrinti eismo dalyvių saugumą šiuo metu yra tęsiami tilto ekspertizės vertinimo darbai. Tiltas per Kruną yra prasčiausios būklės tiltas Lietuvoje, todėl planuojant jo rekonstrukciją būtina atlikti esamą statinio būklės vertinimą siekiant įsitikinti, kad numatyta darbų eiga yra galima ir saugi“, – pranešė bendrovės „Via Lietuva“ komunikacijos vadybininkė. (...)
Planuojama, kad tolesnis darbų etapas, atlikus ekspertizę ir kitus reikalingus darbus, bus pradėtas 2024-ųjų trečiąjį ketvirtį.
Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa. Pastačius dviejų eismo juostų laikiną tiltą juo eismas vyks Kauno kryptimi, o Vilniaus kryptimi eismas vyks esamu dešiniuoju tiltu. Kitą senąjį tiltą suplanuota ardyti.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tizes-33334839
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip rusai sako, musės atskirai, kotletai atskirai. Čia taiso egzistuojantį pavargusį viaduką, o ne rekonstruoja mazgą į keturių lygių stack interchange. Manau, atsiras vietos dviem juostom nuo Gariūnų į Grigiškių pusę, kad Lidlas joms trukdo tai tik Gariūnų savininkų propaganda. Estakada į priešingą pusę būtų ambicingesnis projektas, bet su automagistralės reikalavimais aukščiui ir nuolydžiams, neaišku, kiek vietos jam prireiktų. Jakų žiedo viadukai į Palangą yra 300 ir 500 m ilgio.Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 19:02.
Komentuoti:
-
Įdomu, kad vidury laukų pačioje A1 trasoje sugebėjo "įsisavinti" gana neblogą tuneliuką: https://maps.app.goo.gl/2wwSFMcvXK6swyEaA.
Pakankamai patogiai padarytas, tik ten vidutinis eismas, ko gero, 10 aut./parą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai tik mano asmeninė nuomonė: pirmiausia tai jau su eiliniu universalu yra problema tokį žiedą 180 laipsnių išsukt. Apie priekabą ar mikroautobusą dar idomiau. Žodžiu kai reikia įsisavinti pinigus, projektuotojų fantazija begalinė. Betono kiekiai kaip geram bunkeriui, eismas nepatogus, šviesoforai, eksploataciniai priežiūros kaštai. Už tiek buvo galima šonuose papildomai žemės nupirkt ir bent jau normalaus pločio padaryti. O ne bandyti esamame plote "vyniotis" Nebent vėl kokių mistinių niuansų yra tokiam išpildymui pagrįsti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
Jei to žieduko nebūtų?
Nes pvz. čia kažkaip nereikėjo kosminio laivo sukurti įrengimui https://www.google.lt/maps/@55.71636...5410&entry=ttu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei to žieduko nebūtų?
Komentuoti:
-
https://www.google.lt/maps/@55.80156...5410&entry=ttu prašom mėgautisParašė Arunasx Rodyti pranešimąAr yra jis Street view? Kaip atrodo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"
Komentuoti:
-
Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.
Komentuoti:
-
Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.Parašė Sula Rodyti pranešimąTik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.
Komentuoti:
-
o nėra kad šie išvardinti projektai yra valstybinės reikšmės, ir juos finansuoja ir organizuoja centrinė valdžia?Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą
Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.
p.s. manau kad šis naujas viadukas prie maxima bazės visiškai nereikalingas pagal eismo srautus. neproporcingos išlaidos būtų.
Komentuoti:
-
Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą
Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.
20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: