Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Tai jie tegu greičiau dirba prie jo, o ne tiria tą patį per tą patį kad „būklė dar blogesnė“, nes dar uždelsus tai ir nugrius

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
    Jei perkančioji organizacija skelbia konkursą iš lempos nepakeliant užpakalio ir neįtraukiant realiai būtinų darbų tai taip ir gaunasi.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
    Dažna praktika susiformavusi valstybinėse įmonėse... nusipirkti atskirai nekokybišką projektavimo paslaugą ir projektą paleisti į konkursą. O rangovai pagal tokį "projektą" teikia kainą. Patikėk... esu matęs konkurse projektą su teritorijos šviestuvų montavimo topo brėžiniu, kuriame nenurodomos nei kabelių klojimo trasos nei ilgiai Vat taip ir konkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    "Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?
    Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2024.08.13
    Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
    "Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2024.08.13
    Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
    Ties Kauno ir Kaišiadorių rajonų riba stovintis tiltas per Kruną yra intensyviausioje šalies automagistralėje A1, jungiančioje Vilnių bei Klaipėdą. (...)

    Įvertinus šioje vietoje fiksuojamus transporto srautus bei jų intensyvumą priimtas sprendimas pirmiausia statyti laikinąjį tiltą, o vėliau rekonstruoti esamą. Rangos konkursą laimėjo bendrovė „Tilsta“, kuri pažadėjo darbus atlikti už 24 mln. eurų ir juos baigti 2027 metų pabaigoje.

    Baigiasi jau ir vasara, o dirbančių kelininkų tilto prieigose nematyti.
    „Siekiant maksimaliai užtikrinti eismo dalyvių saugumą šiuo metu yra tęsiami tilto ekspertizės vertinimo darbai. Tiltas per Kruną yra prasčiausios būklės tiltas Lietuvoje, todėl planuojant jo rekonstrukciją būtina atlikti esamą statinio būklės vertinimą siekiant įsitikinti, kad numatyta darbų eiga yra galima ir saugi“, – pranešė bendrovės „Via Lietuva“ komunikacijos vadybininkė. (...)
    Planuojama, kad tolesnis darbų etapas, atlikus ekspertizę ir kitus reikalingus darbus, bus pradėtas 2024-ųjų trečiąjį ketvirtį.
    Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa. Pastačius dviejų eismo juostų laikiną tiltą juo eismas vyks Kauno kryptimi, o Vilniaus kryptimi eismas vyks esamu dešiniuoju tiltu. Kitą senąjį tiltą suplanuota ardyti.


    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tizes-33334839

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Kaip rusai sako, musės atskirai, kotletai atskirai. Čia taiso egzistuojantį pavargusį viaduką, o ne rekonstruoja mazgą į keturių lygių stack interchange. Manau, atsiras vietos dviem juostom nuo Gariūnų į Grigiškių pusę, kad Lidlas joms trukdo tai tik Gariūnų savininkų propaganda. Estakada į priešingą pusę būtų ambicingesnis projektas, bet su automagistralės reikalavimais aukščiui ir nuolydžiams, neaišku, kiek vietos jam prireiktų. Jakų žiedo viadukai į Palangą yra 300 ir 500 m ilgio.
    Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 18:02.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomu, kad vidury laukų pačioje A1 trasoje sugebėjo "įsisavinti" gana neblogą tuneliuką: https://maps.app.goo.gl/2wwSFMcvXK6swyEaA.
    Pakankamai patogiai padarytas, tik ten vidutinis eismas, ko gero, 10 aut./parą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
    Jei to žieduko nebūtų?
    Tai tik mano asmeninė nuomonė: pirmiausia tai jau su eiliniu universalu yra problema tokį žiedą 180 laipsnių išsukt. Apie priekabą ar mikroautobusą dar idomiau. Žodžiu kai reikia įsisavinti pinigus, projektuotojų fantazija begalinė. Betono kiekiai kaip geram bunkeriui, eismas nepatogus, šviesoforai, eksploataciniai priežiūros kaštai. Už tiek buvo galima šonuose papildomai žemės nupirkt ir bent jau normalaus pločio padaryti. O ne bandyti esamame plote "vyniotis" Nebent vėl kokių mistinių niuansų yra tokiam išpildymui pagrįsti.
    Nes pvz. čia kažkaip nereikėjo kosminio laivo sukurti įrengimui https://www.google.lt/maps/@55.71636...5410&entry=ttu

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
    Jei to žieduko nebūtų?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?
    https://www.google.lt/maps/@55.80156...5410&entry=ttu prašom mėgautis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"
    Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.
    Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
    Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.
    Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
    Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
    Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

    Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.
    o nėra kad šie išvardinti projektai yra valstybinės reikšmės, ir juos finansuoja ir organizuoja centrinė valdžia?
    p.s. manau kad šis naujas viadukas prie maxima bazės visiškai nereikalingas pagal eismo srautus. neproporcingos išlaidos būtų.

    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
    20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
    Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.
    Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

    Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.
    Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
    20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
    Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.

    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
    Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
    Bet toks sprendimas vieną kartą ir visiems laikams išspręstų problemą. Dabar gi, pasirinkus kažkokį pigesnį variantą, praėjus kažkuriam laikui, sprendinius tikriausiai vėl tektų keisti.

    Komentuoti:

Working...
X