Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
    Jei to žieduko nebūtų?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?
    https://www.google.lt/maps/@55.80156...5410&entry=ttu prašom mėgautis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"
    Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.
    Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
    Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.
    Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
    Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
    Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

    Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.
    o nėra kad šie išvardinti projektai yra valstybinės reikšmės, ir juos finansuoja ir organizuoja centrinė valdžia?
    p.s. manau kad šis naujas viadukas prie maxima bazės visiškai nereikalingas pagal eismo srautus. neproporcingos išlaidos būtų.

    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
    20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
    Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.
    Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

    Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.
    Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
    20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
    Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.

    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
    Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
    Bet toks sprendimas vieną kartą ir visiems laikams išspręstų problemą. Dabar gi, pasirinkus kažkokį pigesnį variantą, praėjus kažkuriam laikui, sprendinius tikriausiai vėl tektų keisti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    O aš manau reiktų daryti taip:
    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    O aš manau reiktų daryti taip:
    Click image for larger version

Name:	A1-Gariūnų g..png
Views:	1089
Size:	2,82 MB
ID:	2145867

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi

    Romai, tavo pvz. toks gana sudėtingas ir brangus variantas.

    Elementariai paprasčiausiai ir pigiausiai šis dalykas išsprendžiamas vieno tunelio įrengimu. Net ir dabar suplanuotos rekonstrukcijos sprendiniai tam visiškai puikiai atitiktų.
    Click image for larger version  Name:	ScS13.png Views:	0 Size:	3,10 MB ID:	2145864

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Romai, nepamiršk el. paštu pasiūlyt. Parašyk mums atsakymą, kai gausi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių.
    Nėra ne vietos, o noro ir politinės valios
    Tai, kad žemės paėmimas iš kokios nors atliekų aikštelės Gariūnuose yra misija neįmanoma, yra įstatymų netobulumo ar jų netobulo taikymo dalykas. Kaip ir kitoje Gariūnų g. pusėje - yra vietos prie pat kelio pastatyti LIDL'į, o neatsirado vietos lėtėjimo juostai į Gariūnus ar dar vienai juostai posūkiui į Kauną.

    Jei nebus sprendimo (labai panašu į tai) padaryti tiesioginę estakadą link Gariūnų - Lazdynų , tuomet teks guosti , kad autostradoje sukantiems link Gariūnų užtat yra vietos kamščiui nuo Gariūnų iki Grigiškių.
    Šiaip dabartinė Gariūnų viaduko rekonstrukcija kažkuo panaši į Panevėžio aplinkkelį ar į Nemenčinės plento dviračių taką - dar nepradėjus statyti aišku, kad darbą teks perdarinėti.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.04.08, 00:11.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Romas Palyginus Gariūnų / Savanorių sankirtą su tavo pateiktais pavyzdžiais man, visiškam šios srities diletantui, atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių. Net mastelis kaip tu pateikei Gariūnų sankryžos žemėlapį yra dvigubai smulkesnis nei pavyzdžių, kitaip sakant, pavyzdžių sankryžos visais matavimais yra 2x didesnės nei Gariūnų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Labai gaila, kad rekonstrukcijai bus išleista krūva pinigų, statybų metu bus stabdomas intensyvus eismas.
    Tačiau ir po viaduko rekonstrukcijos išliks kilometrinės eilės sukant nuo Kauno į Gariūnus

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ualizacija.pdf

    LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi


    Pavyzdžių toli ieškoti nereikia
    PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód
    ​​
    https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16

    CZ. D35-D46 Olomouc Zapad
    ​​
    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 17:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai būtų papildyti nuorodą, parašant, kad tai numatoma Gariūnų viaduko rekonstrukcijos projektas

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 12,318 km viaduko rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    Atrodo, vietoj vieno plataus Gariūnų viaduko bus du atskiri viadukai
    2.1.Viaduko projektiniai sprendiniai (..) .
    Projektuojamas 81,1 m ilgio (tikslinama detalizuojant sprendinius) 16,5+21+21+16,5 metrų angų nekarpytas sijinis surenkamo g/b viadukas. Esamas statinys rekonstruojamas perdangą fiziškai dalijant dvi dalis. Taip daroma dėl trijų pagrindinių faktorių:
    • statyti perdangą skiriamojoje juostoje yra neekonomiška (nepanaudojamos perdangos plotas, tuo pačiu ir kaina sudaro ~15% papildomų išlaidų;
    • AM kategorijos statinys, kuris yra fiziškai atskirtas, leidžia ateityje atlikti remonto darbus paprastai, neturint zonų viduryje statinio, kur permestas eismas neleidžia kokybiškai jų atlikti. Taip pat norit atlikti kapitalinį remontą/rekonstravimą, nedaromas neigiamas poveikis eksploatuojamai daliai;
    • Bendras statinio plotis yra beveik 37 m, todėl statinyje turėtų būti įrengiama išilginė deformacinė siūlė, kuri ne tik brangiai kainuoja, bet ir padidina priežiūros darbų apimtis daugiau nei du kartus (iš ~80 m prižiūrimų deformacinių pjūvių reikia prižiūrėti >160 m).
    Važiuojamosios dalies plotis tarp atitvarų 2x13,5 m. Perdangos galuose įrengiami vienprofiliniai deformaciniai pjūviai. Sklandus perėjimas prietilčiuose užtikrinamas pereinamosiomis plokštėmis. Dešinėje perdangos pusėje įrengiamas 3,75 m pločio šalitiltis (3,0 einamoji/dviratininkų tako dalis), kairėje pusėje įrengiamas 1,5 m pločio šalitiltis (0,75 m techninis šalitiltis (...)

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...-A1-R-PP_n.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 17:19.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    Norint pakeitimų reikia ilgesnio kelio ruožo rekonstrukcijos. Dabar kas planuojama, tik pačio viaduko rekonstrukcija dėl prastos perdangos būklės. Prieigose apimant tik pėsčiųjų tako įrengimą.

    Komentuoti:

Working...
X