Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąŠiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
Kažkas išlėkė į priešpriešinę?
Komentuoti:
-
Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
Avarijos metu rugpjūčio 21-sios vakarą, magistralėje A1, Kaišiadorių rajone stipriai sužalotas 25-erių policijos pareigūnas buvo gydomas Kauno klinikose, tačiau po kelių dienų kovos jauno vyro gyvybė užgeso. Šią informaciją naujienų portalui tv3.lt patvirtino policijos atstovai.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąŠiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat saugumo neprideda kelkraščio, kuris dabar virtes pirmąja juosta vingiavimas - prie kokio nors nusukimo plačiau, po to nusukima staiga siaurėja, dar gal ir pavingiuoja. Pirma juosta važiuot tai netrukdo, tačiau siauroje antroje juostoje tikrai kyla nereikalingos rizikos.
Šiaip šiemet kaip niekad daug teko važiuoti tarp Vilniaus ir Kryžkalnio. Įprastai aš tuose remontuose renkuosi antrą juostą ir viršiju. Na o vieną kartą skubėti nebuvo kur - važiavau pirmąja juosta daug maž 80 km/h, Tai žinokit prioritetus permasčiau, kai pamačiau kad iš galo parskuba Kaunas - Vilnius autobusas. Kažkaip menkas malonumas būti lenkiamam tokio dydžio transporto - padidinau greitį, vėliau jis kažkur nusuko, grįžo taika ir ramybėPaskutinis taisė Nitro; 2024.08.26, 08:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.
Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNustok trolinti.
Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.
Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pamenu pernai is IT į DE Miuncheną važiavom ir belenkaip buvo uzgrustas bahnas automobiliais, tai ka jus manot - jie atidare visiem serviso juosta is desines, kad galetu daugiau pralaidumo buti ir netgi jie specialiai kelio zenklus-sviesoforus virs juostos pasidare tokiem atvejams. Genialu vatsonai
Musu autostradoje kad ir Vilnius-Kaunas atkarpoje taip pat galetu buti toks pat "stebuklas" vietom, bet musu standartai kiti ir niekad didelio eismo "nebuna" autostadoje, tai geriau pridekim radaru ir visi vaziuokim saugiai + neplatinkim autostrados ir nedidinkim pralaidumo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne siauresnės, o STR atitinkančios, nors panašu Šimašius šitai faunai tapo antruoju Landsbergiu.
Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart. Pastatytų sektorinį be tolerancijos ir baigtųsi problemos.Visi veikėjai yra išgalvoti ir bet koks jų sutapimas su realiais forumo nariais yra atsitiktinis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Betgi pagal Šimašiaus dėsnį, tai kuo siauresnė eusmo juosta, tuo humaniškesnis ir saugesnis eismas. Ni kaip čia dabar gaunasi? Negi Šimašius melavo?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauls Rodyti pranešimą
O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Aišku teisingas sprendimas būtų betono blokai kaip pvz Vokietijoje. Nes dabartinis sprendimas geriau nei anksčiau, bet irgi tooooli iki gero.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: