Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Aha. Supratau. Vienus tas juostų siaurumas veikia psichologiškai ir todėl jie bijo važiuoti antra eismo juosta ir lenkti fūras, o kitiems tas siaurumas dzin, neveikia nei pro kur ir jie ramiai visus lenkia. Man asmeniškai irgi dzin tas siaurumas, bet aš tiesiog prisilaikau taisyklių ir stipriai neviršiju greičio, varau maždaug ant 90 km/h. Privažiuoju kažką lėtesnio, apvažiuoju per antrą juostą, o mane realiai važiuojantį 90 km/h greičiu lenkia kolonos automobilių. Kalbėt apie psichologiją čia neišeina. Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. Gal ir gerai, bet tada neleisčiau remontuoti tokių ilgų ištisinių atkarpų. Skaidyčiau į trumpesnius gabalus. Max 5 km ilgio, o geriau po kokius 3 km. ilgio.
-
važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau
teko ir antrą juostą išmėginti, tai jausmas ne koks dėl pločio, nesinorėjo ja labai lėkti.
dar geriau buvo kai baigėsi remontas, grįžome į savo pusę, bet geltonos juostos dar nurodinėjo kaip važiuoti kokius 100 metrų. tai vienas genijus šovė važiuoti pagal baltas juostas, nesvarbu kad tuoj ant jo užsirikiuos važiuojantis geltonomis
įdomius smūgio vengimo manevrus pamačiau veidrodėlyje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Su aukštu betoninių nebūtų susidūrimų kaktomuša. Matuoklių "laikosi" vairuotojai?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.
Beje, naujovė kaip tik tame ruože. Jau mirksi šviesomis ir pirmoje juostoje (esant antrai visiškai laisva).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Normaliai ten lekiasi pro fūras, juostų pločio užtenka.
Tik vieną kartą po gero lietaus lėkiau ir meldžiausi, nes vanduo provėžose nesuteikė saugimo jausmo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai taip, jei visi būtų puikūs vairuotojai, išvis nereiktų juostų. Padarom vientisą pakilimo taką ir visi išsiaiškins kaip važiuot. Kaip pvz Latvijoje su trečia juosta per vidurįParašė Krokas Rodyti pranešimą
99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi
Bet betono blokai labai padeda tiek nevykėliams pajaust gabaritus, tiek kitus apsaugoti nuo tų nevykėlių.
P.S. Pilies žiedas šiaip yra debiliška vieta kur žiedas, bet nevisai žiedas. Matyt turistas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turiParašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
Komentuoti:
-
Betono blokų reikia ar su sektoriniu, ar be. Ir didelei daliai veiktų vien dėl to kaip veikia žmogaus psichologija. Dėl ko veikia ir gatvių siaurinimas. O dabartinis atskyrimas vizualaus susiaurinimo neduoda. Aišku visada bus pavienių antžmogių. Bet jiems ir sektoriniai vienodai, nes baudų nemoka, patys „bedarbiai“ ir t.t. Bet betono blokai nuo tokių apsaugos važiuojančius iš priešais.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikiaParašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kokia buvo tos avarijos priežastis?
Kažkas išlėkė į priešpriešinę?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kokia buvo tos avarijos priežastis?Parašė Bmweda Rodyti pranešimąŠiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
Kažkas išlėkė į priešpriešinę?
Komentuoti:
-
Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
Avarijos metu rugpjūčio 21-sios vakarą, magistralėje A1, Kaišiadorių rajone stipriai sužalotas 25-erių policijos pareigūnas buvo gydomas Kauno klinikose, tačiau po kelių dienų kovos jauno vyro gyvybė užgeso. Šią informaciją naujienų portalui tv3.lt patvirtino policijos atstovai.
Komentuoti:
-
Per tokias remonto vietas važiuojant visada išjungiu juostų palaikymo sistemą.Parašė RamasN Rodyti pranešimąŠiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat saugumo neprideda kelkraščio, kuris dabar virtes pirmąja juosta vingiavimas - prie kokio nors nusukimo plačiau, po to nusukima staiga siaurėja, dar gal ir pavingiuoja. Pirma juosta važiuot tai netrukdo, tačiau siauroje antroje juostoje tikrai kyla nereikalingos rizikos.
Šiaip šiemet kaip niekad daug teko važiuoti tarp Vilniaus ir Kryžkalnio. Įprastai aš tuose remontuose renkuosi antrą juostą ir viršiju. Na o vieną kartą skubėti nebuvo kur - važiavau pirmąja juosta daug maž 80 km/h, Tai žinokit prioritetus permasčiau, kai pamačiau kad iš galo parskuba Kaunas - Vilnius autobusas. Kažkaip menkas malonumas būti lenkiamam tokio dydžio transporto - padidinau greitį, vėliau jis kažkur nusuko, grįžo taika ir ramybė
Paskutinis taisė Nitro; 2024.08.26, 09:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visokių būna. Tiesiog sakau, kad dabartinės nėra blogos bendram kontekste. Norint važiuot ramiai visada geriausia pirma juosta. O antra juosta pagal galimybes, nervų šaltumą ir mašinos dydį.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.
Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Po žvaigždute nurodyta, kad sutapimai atsitiktiniai, tad jei priimi asmeniškai, tai pats kaltasParašė Romas Rodyti pranešimąNustok trolinti.
Kažką praleidau, remontuojamuose ruožuose 30 km/h? Kiek pamenu, 70. Nors tikram vadzyteliui su prasčiokais važiuot 70 km/h tas pats, kas 30, tai visai suprantamas pasipiktinimas.Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nustok trolinti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart.
Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: