Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vytgri
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kokia buvo tos avarijos priežastis?
    Kažkas išlėkė į priešpriešinę?
    Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
    Kokia buvo tos avarijos priežastis?
    Kažkas išlėkė į priešpriešinę?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Po dar kelių nelaimių gal ir betono blokais atskirs.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
    Avarijos metu rugpjūčio 21-sios vakarą, magistralėje A1, Kaišiadorių rajone stipriai sužalotas 25-erių policijos pareigūnas buvo gydomas Kauno klinikose, tačiau po kelių dienų kovos jauno vyro gyvybė užgeso. Šią informaciją naujienų portalui tv3.lt patvirtino policijos atstovai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
    Per tokias remonto vietas važiuojant visada išjungiu juostų palaikymo sistemą.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Taip pat saugumo neprideda kelkraščio, kuris dabar virtes pirmąja juosta vingiavimas - prie kokio nors nusukimo plačiau, po to nusukima staiga siaurėja, dar gal ir pavingiuoja. Pirma juosta važiuot tai netrukdo, tačiau siauroje antroje juostoje tikrai kyla nereikalingos rizikos.

    Šiaip šiemet kaip niekad daug teko važiuoti tarp Vilniaus ir Kryžkalnio. Įprastai aš tuose remontuose renkuosi antrą juostą ir viršiju. Na o vieną kartą skubėti nebuvo kur - važiavau pirmąja juosta daug maž 80 km/h, Tai žinokit prioritetus permasčiau, kai pamačiau kad iš galo parskuba Kaunas - Vilnius autobusas. Kažkaip menkas malonumas būti lenkiamam tokio dydžio transporto - padidinau greitį, vėliau jis kažkur nusuko, grįžo taika ir ramybė
    Paskutinis taisė Nitro; 2024.08.26, 08:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.

    Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
    Visokių būna. Tiesiog sakau, kad dabartinės nėra blogos bendram kontekste. Norint važiuot ramiai visada geriausia pirma juosta. O antra juosta pagal galimybes, nervų šaltumą ir mašinos dydį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nustok trolinti.
    Po žvaigždute nurodyta, kad sutapimai atsitiktiniai, tad jei priimi asmeniškai, tai pats kaltas

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?
    Kažką praleidau, remontuojamuose ruožuose 30 km/h? Kiek pamenu, 70. Nors tikram vadzyteliui su prasčiokais važiuot 70 km/h tas pats, kas 30, tai visai suprantamas pasipiktinimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart.
    Nustok trolinti.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    ​​​​​
    Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.
    Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.

    Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

    Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
    2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Pamenu pernai is IT į DE Miuncheną važiavom ir belenkaip buvo uzgrustas bahnas automobiliais, tai ka jus manot - jie atidare visiem serviso juosta is desines, kad galetu daugiau pralaidumo buti ir netgi jie specialiai kelio zenklus-sviesoforus virs juostos pasidare tokiem atvejams. Genialu vatsonai

    Musu autostradoje kad ir Vilnius-Kaunas atkarpoje taip pat galetu buti toks pat "stebuklas" vietom, bet musu standartai kiti ir niekad didelio eismo "nebuna" autostadoje, tai geriau pridekim radaru ir visi vaziuokim saugiai + neplatinkim autostrados ir nedidinkim pralaidumo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ne siauresnės, o STR atitinkančios, nors panašu Šimašius šitai faunai tapo antruoju Landsbergiu.
    Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart. Pastatytų sektorinį be tolerancijos ir baigtųsi problemos.
    Visi veikėjai yra išgalvoti ir bet koks jų sutapimas su realiais forumo nariais yra atsitiktinis.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Betgi pagal Šimašiaus dėsnį, tai kuo siauresnė eusmo juosta, tuo humaniškesnis ir saugesnis eismas. Ni kaip čia dabar gaunasi? Negi Šimašius melavo?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas
    Tai, kad juostų plotis "juokingas" yra padarytas po 4vnt vienoje pusėje. Mačiau kaip padaryta naujai paklota danga db prie IX forto prie Kauno, tai ta pati dainele bus ateityje, nes antra juosta už žymėjimo linijos kairėje vos ne iš kart baigiasi asfaltas, tai ateityje tos pačios bėdos bus, kai reiks perkelt eismą į atnaujintą pusę. Tokie Lietuvoje standartai, o kad padaryt bent keliolika centimetrų plačiau, tai jau milijonais pabrangs samata ir žiemą bus blogai vaziuot ir t.t. Todel ir nededa bloku viduryje remontuojant, nes pirmoje juostoje vos fura telpa ir taip. Zodziu Lietuvoje yra geriau isisavinti pinigus kuo greiciau ir po keliu metu vel is naujo daryti ir vel isisavinti pinigus ir vel daryti. Neiseina iskart padaryti kaip uzsienio pvz, nes turbut dar vis i rytu puse zvalgosi ir "semiasi" patirties musu projektuotojai ir keliu tiesejai. Liudna.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą

    O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.
    Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

    Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
    O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

    Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
    Prieš porą metų visiškai be atskyrimo irgi lakstė ta pati maža debilų dalis. Dar ir labiau lakstė, nes nebijojo veidrodėliu gaireles kabinti važiuojant pro fūrą.

    Aišku teisingas sprendimas būtų betono blokai kaip pvz Vokietijoje. Nes dabartinis sprendimas geriau nei anksčiau, bet irgi tooooli iki gero.

    Komentuoti:

Working...
X