Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau

    teko ir antrą juostą išmėginti, tai jausmas ne koks dėl pločio, nesinorėjo ja labai lėkti.

    dar geriau buvo kai baigėsi remontas, grįžome į savo pusę, bet geltonos juostos dar nurodinėjo kaip važiuoti kokius 100 metrų. tai vienas genijus šovė važiuoti pagal baltas juostas, nesvarbu kad tuoj ant jo užsirikiuos važiuojantis geltonomis įdomius smūgio vengimo manevrus pamačiau veidrodėlyje

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.
    Su aukštu betoninių nebūtų susidūrimų kaktomuša. Matuoklių "laikosi" vairuotojai?
    Beje, naujovė kaip tik tame ruože. Jau mirksi šviesomis ir pirmoje juostoje (esant antrai visiškai laisva).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Normaliai ten lekiasi pro fūras, juostų pločio užtenka.
    Tik vieną kartą po gero lietaus lėkiau ir meldžiausi, nes vanduo provėžose nesuteikė saugimo jausmo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą

    99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi
    Tai taip, jei visi būtų puikūs vairuotojai, išvis nereiktų juostų. Padarom vientisą pakilimo taką ir visi išsiaiškins kaip važiuot. Kaip pvz Latvijoje su trečia juosta per vidurį Bet betono blokai labai padeda tiek nevykėliams pajaust gabaritus, tiek kitus apsaugoti nuo tų nevykėlių.

    P.S. Pilies žiedas šiaip yra debiliška vieta kur žiedas, bet nevisai žiedas. Matyt turistas.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
    99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia
    Betono blokų reikia ar su sektoriniu, ar be. Ir didelei daliai veiktų vien dėl to kaip veikia žmogaus psichologija. Dėl ko veikia ir gatvių siaurinimas. O dabartinis atskyrimas vizualaus susiaurinimo neduoda. Aišku visada bus pavienių antžmogių. Bet jiems ir sektoriniai vienodai, nes baudų nemoka, patys „bedarbiai“ ir t.t. Bet betono blokai nuo tokių apsaugos važiuojančius iš priešais.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
    Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.
    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kokia buvo tos avarijos priežastis?
    Kažkas išlėkė į priešpriešinę?
    Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
    Kokia buvo tos avarijos priežastis?
    Kažkas išlėkė į priešpriešinę?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Po dar kelių nelaimių gal ir betono blokais atskirs.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
    Avarijos metu rugpjūčio 21-sios vakarą, magistralėje A1, Kaišiadorių rajone stipriai sužalotas 25-erių policijos pareigūnas buvo gydomas Kauno klinikose, tačiau po kelių dienų kovos jauno vyro gyvybė užgeso. Šią informaciją naujienų portalui tv3.lt patvirtino policijos atstovai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
    Per tokias remonto vietas važiuojant visada išjungiu juostų palaikymo sistemą.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Taip pat saugumo neprideda kelkraščio, kuris dabar virtes pirmąja juosta vingiavimas - prie kokio nors nusukimo plačiau, po to nusukima staiga siaurėja, dar gal ir pavingiuoja. Pirma juosta važiuot tai netrukdo, tačiau siauroje antroje juostoje tikrai kyla nereikalingos rizikos.

    Šiaip šiemet kaip niekad daug teko važiuoti tarp Vilniaus ir Kryžkalnio. Įprastai aš tuose remontuose renkuosi antrą juostą ir viršiju. Na o vieną kartą skubėti nebuvo kur - važiavau pirmąja juosta daug maž 80 km/h, Tai žinokit prioritetus permasčiau, kai pamačiau kad iš galo parskuba Kaunas - Vilnius autobusas. Kažkaip menkas malonumas būti lenkiamam tokio dydžio transporto - padidinau greitį, vėliau jis kažkur nusuko, grįžo taika ir ramybė
    Paskutinis taisė Nitro; 2024.08.26, 08:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.

    Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
    Visokių būna. Tiesiog sakau, kad dabartinės nėra blogos bendram kontekste. Norint važiuot ramiai visada geriausia pirma juosta. O antra juosta pagal galimybes, nervų šaltumą ir mašinos dydį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nustok trolinti.
    Po žvaigždute nurodyta, kad sutapimai atsitiktiniai, tad jei priimi asmeniškai, tai pats kaltas

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?
    Kažką praleidau, remontuojamuose ruožuose 30 km/h? Kiek pamenu, 70. Nors tikram vadzyteliui su prasčiokais važiuot 70 km/h tas pats, kas 30, tai visai suprantamas pasipiktinimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart.
    Nustok trolinti.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    ​​​​​
    Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.
    Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.

    Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.

    Komentuoti:

Working...
X