Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    A1 viaduko ties Gariūnais rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas:

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 17:36.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Važiavau sekmadienį pas Eduardą Sharan iš Vilniaus į Kauną, tai tikrai nemaža dalis kelio nuo Elektrėnų iki Kauno yra remontuojama, greitis pagrinde 70 km/h. Nustačius "autopilotą" ant 80 km/h (de facto greitis apie 76 km/h pagal GPS), dar galima labai žmogiškai nuvažiuoti tą atkarpą. Nei labai kas nors lenkia, nei labai kažkas draskosi, ypač jei dešinėje juostoje važiuoji.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    Visada maniau, kad ten estakada Kaunas-Gariūnai kaip nors pavyks sutalpinti, tik kaina daug didesnė nei smulkūs sankryžos patobulinimai.

    Spėju gal ir pastatys išsišakojimą su estakada į Gariūnus, kai (jei) platins Vilnius-Kaunas autostradą. Taip ar taip bus milijardinis projektas už n metų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.05, 17:11.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?
    Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.
    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1541
Size:	745,4 kB
ID:	2144508

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
    Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko

    15 min.lt 2024.08.01
    Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
    https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji
    Įdomu, kad pirmame ruože darbai jau visai į pabaigą. Atitvarai pastatyti, šiandien jau Kelių priežiūra piešė linijas...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Eismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."
    Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
    Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko

    15 min.lt 2024.08.01
    Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
    https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
    Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
    O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant
    Kažką labai kosmetiškai pakrapštė ties siūlėm ir viskas.
    Prie jų duobė jau netrukus vėl atsirado: https://maps.app.goo.gl/EBwB6LNDqRMyoc44A
    Užlopo, ir vėl išmuša. Bet viaduko konstrukcijos iš apačios neatrodo gerai, atrodo, nieko nedaryta po to, kai paplatinta taku prieš kelioliką metų jau.

    Išvažiavus iš Klaipėdos link Gargždų kažkoks prastas ruožas. Toks jausmas, kad paliktos atkarpos, kur intensyviausias eismas.

    Paskutinis taisė Sula; 2024.08.01, 16:17.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
    Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
    O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.
    Gal yra duomenys, kuriems ruožams nereikia kapitalinio remonto?
    Pati magstralės pradžia ties Maxima Baze yra prastos buklės, viaduką per geležinkelį irgi žymėjo kaip avarinės buklės, bet taip ir paliko iš esmės nieko nepadarę: https://maps.app.goo.gl/2FovWhb8fPekmup87
    Nor įvažiavimams "į niekur" pinigų užteko: https://maps.app.goo.gl/tq8WtZRK4Tg4K73L6

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Galėtų pertiesti tiktai pačią juostą, o ne nuo pagrindų taisyti. 4% viso kelio pločio, tai galėtų 12% pirmos juostos sutvarkyti per vienus metus. O gal dar daugiau, kai pagrindų neperkasi.
    Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2024.07.31
    Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Kaunas
    Eismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Galėtų pertiesti tiktai pačią juostą, o ne nuo pagrindų taisyti. 4% viso kelio pločio, tai galėtų 12% pirmos juostos sutvarkyti per vienus metus. O gal dar daugiau, kai pagrindų neperkasi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Skelbiasi jog vykdomi rekordinės apimties darbai, tačiau jeigu žiūrint vien A1 kelią, tai sudaro vos apie 4 proc. viso kelio ilgio. Subjektyviai įvertinus, kad turbūt 50 proc. kelio būklė yra bloga arba labai bloga ir besiprašanti remonto/rekonstrukcijos, tai nesunkiai pamatytume, kad net tokiais rekordiniais tempais atnaujinti kelią neužteks dešimtmečio. Jau nekalbant, kad per tą dešimtmetį reikės jau atnaujinti ne 50 proc., o visus 70 proc. kelio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2024.07.31
    Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Kaunas
    Šiuo metu remonto darbai kelyje Vilnius–Kaunas vyksta keliuose skirtinguose ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 23 km. Rugsėjo mėn. darbus baigti ir eismui atidaryti ketinama atkarpą nuo Paparčių iki Sausinės (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi) – iš viso 4,3 km.
    Lapkričio mėn. planuojama baigti daugiau nei 5 km atkarpą nuo Grabučiškių iki Neveronių (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi). Lapkričio vid. suplanuota baigti ir paskutiniąją 3,9 km atkarpą nuo Žiežmarių link Elektrėnų (važiuojant nuo pajūrio link Vilniaus). Ilgiausia, 10 km atkarpa, nuo Antakalnio iki Rumšiškių (važiuojant iš Vilniaus link pajūrio), bus baigta spalio pabaigoje.

    Nuo Vilniaus link Klaipėdos ties Grabučiškėmis (nuo 83,4 km iki 87,1 km) jau įrengtas asfalto pagrindo sluoksnis. Kelio atkarpoje ties Karčiupio gyvenviete (nuo 87,6 km iki 89 km) visi pagrindiniai darbai baigti, naujas kelias nutiestas, šiuo metu atliekami naujos kelio dangos laboratoriniai tyrimai, ruošiamasi pradėti kelio ženklinimo darbus. Kauno prieigose (ruože nuo 94,3 km iki 95,3 km) atliekama kelio rekonstrukcija – įrengiama kelio sankasa, netrukus bus pradėti vandens drenažo sistemos įrengimo darbai.
    Kryptimi nuo Klaipėdos link Vilniaus, ties Bačkonimis, pradedama rengti kelio dangos konstrukcija, o nuo Bačkonių iki Žiežmarių konstrukcijos darbai jau įpusėjo. (...)

    Vykstant automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atnaujinimo darbams, visuose ruožuose eismas yra kreipiamas į kitą kelio pusę bei vyksta 4 eismo juostomis, taip užtikrinant kuo didesnį transporto priemonių pralaidumą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-iki-lapkricio

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    O tai nebuvau gavęs atsakymo, kad valink iš čia? Dar kartą rašei?
    buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Yra atkarpomis ties stačiais šlaitais. Kur šlaitas status ir aukštas, kad išvengti šlaito ardymo, būna įrengiami lietaus surinkimo trapai, o tokiu atveju reikia ir bortų. Taip ir šiuo atveju, nebus ilga atkarpa su tais bortais.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Vln-Klp yra kur bordiūrai apskritai?

    Komentuoti:

Working...
X