Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    O aš manau reiktų daryti taip:
    Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    O aš manau reiktų daryti taip:
    Click image for larger version

Name:	A1-Gariūnų g..png
Views:	1103
Size:	2,82 MB
ID:	2145867

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi

    Romai, tavo pvz. toks gana sudėtingas ir brangus variantas.

    Elementariai paprasčiausiai ir pigiausiai šis dalykas išsprendžiamas vieno tunelio įrengimu. Net ir dabar suplanuotos rekonstrukcijos sprendiniai tam visiškai puikiai atitiktų.
    Click image for larger version  Name:	ScS13.png Views:	0 Size:	3,10 MB ID:	2145864

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Romai, nepamiršk el. paštu pasiūlyt. Parašyk mums atsakymą, kai gausi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių.
    Nėra ne vietos, o noro ir politinės valios
    Tai, kad žemės paėmimas iš kokios nors atliekų aikštelės Gariūnuose yra misija neįmanoma, yra įstatymų netobulumo ar jų netobulo taikymo dalykas. Kaip ir kitoje Gariūnų g. pusėje - yra vietos prie pat kelio pastatyti LIDL'į, o neatsirado vietos lėtėjimo juostai į Gariūnus ar dar vienai juostai posūkiui į Kauną.

    Jei nebus sprendimo (labai panašu į tai) padaryti tiesioginę estakadą link Gariūnų - Lazdynų , tuomet teks guosti , kad autostradoje sukantiems link Gariūnų užtat yra vietos kamščiui nuo Gariūnų iki Grigiškių.
    Šiaip dabartinė Gariūnų viaduko rekonstrukcija kažkuo panaši į Panevėžio aplinkkelį ar į Nemenčinės plento dviračių taką - dar nepradėjus statyti aišku, kad darbą teks perdarinėti.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.04.08, 00:11.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Romas Palyginus Gariūnų / Savanorių sankirtą su tavo pateiktais pavyzdžiais man, visiškam šios srities diletantui, atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių. Net mastelis kaip tu pateikei Gariūnų sankryžos žemėlapį yra dvigubai smulkesnis nei pavyzdžių, kitaip sakant, pavyzdžių sankryžos visais matavimais yra 2x didesnės nei Gariūnų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Labai gaila, kad rekonstrukcijai bus išleista krūva pinigų, statybų metu bus stabdomas intensyvus eismas.
    Tačiau ir po viaduko rekonstrukcijos išliks kilometrinės eilės sukant nuo Kauno į Gariūnus

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ualizacija.pdf

    LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi


    Pavyzdžių toli ieškoti nereikia
    PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód
    ​​
    https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16

    CZ. D35-D46 Olomouc Zapad
    ​​
    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 17:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai būtų papildyti nuorodą, parašant, kad tai numatoma Gariūnų viaduko rekonstrukcijos projektas

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 12,318 km viaduko rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    Atrodo, vietoj vieno plataus Gariūnų viaduko bus du atskiri viadukai
    2.1.Viaduko projektiniai sprendiniai (..) .
    Projektuojamas 81,1 m ilgio (tikslinama detalizuojant sprendinius) 16,5+21+21+16,5 metrų angų nekarpytas sijinis surenkamo g/b viadukas. Esamas statinys rekonstruojamas perdangą fiziškai dalijant dvi dalis. Taip daroma dėl trijų pagrindinių faktorių:
    • statyti perdangą skiriamojoje juostoje yra neekonomiška (nepanaudojamos perdangos plotas, tuo pačiu ir kaina sudaro ~15% papildomų išlaidų;
    • AM kategorijos statinys, kuris yra fiziškai atskirtas, leidžia ateityje atlikti remonto darbus paprastai, neturint zonų viduryje statinio, kur permestas eismas neleidžia kokybiškai jų atlikti. Taip pat norit atlikti kapitalinį remontą/rekonstravimą, nedaromas neigiamas poveikis eksploatuojamai daliai;
    • Bendras statinio plotis yra beveik 37 m, todėl statinyje turėtų būti įrengiama išilginė deformacinė siūlė, kuri ne tik brangiai kainuoja, bet ir padidina priežiūros darbų apimtis daugiau nei du kartus (iš ~80 m prižiūrimų deformacinių pjūvių reikia prižiūrėti >160 m).
    Važiuojamosios dalies plotis tarp atitvarų 2x13,5 m. Perdangos galuose įrengiami vienprofiliniai deformaciniai pjūviai. Sklandus perėjimas prietilčiuose užtikrinamas pereinamosiomis plokštėmis. Dešinėje perdangos pusėje įrengiamas 3,75 m pločio šalitiltis (3,0 einamoji/dviratininkų tako dalis), kairėje pusėje įrengiamas 1,5 m pločio šalitiltis (0,75 m techninis šalitiltis (...)

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...-A1-R-PP_n.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 17:19.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    Norint pakeitimų reikia ilgesnio kelio ruožo rekonstrukcijos. Dabar kas planuojama, tik pačio viaduko rekonstrukcija dėl prastos perdangos būklės. Prieigose apimant tik pėsčiųjų tako įrengimą.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    A1 viaduko ties Gariūnais rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas:

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 17:36.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Važiavau sekmadienį pas Eduardą Sharan iš Vilniaus į Kauną, tai tikrai nemaža dalis kelio nuo Elektrėnų iki Kauno yra remontuojama, greitis pagrinde 70 km/h. Nustačius "autopilotą" ant 80 km/h (de facto greitis apie 76 km/h pagal GPS), dar galima labai žmogiškai nuvažiuoti tą atkarpą. Nei labai kas nors lenkia, nei labai kažkas draskosi, ypač jei dešinėje juostoje važiuoji.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    Visada maniau, kad ten estakada Kaunas-Gariūnai kaip nors pavyks sutalpinti, tik kaina daug didesnė nei smulkūs sankryžos patobulinimai.

    Spėju gal ir pastatys išsišakojimą su estakada į Gariūnus, kai (jei) platins Vilnius-Kaunas autostradą. Taip ar taip bus milijardinis projektas už n metų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.05, 17:11.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?
    Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.
    veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1549
Size:	745,4 kB
ID:	2144508

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
    Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko

    15 min.lt 2024.08.01
    Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
    https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji
    Įdomu, kad pirmame ruože darbai jau visai į pabaigą. Atitvarai pastatyti, šiandien jau Kelių priežiūra piešė linijas...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Eismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."
    Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
    Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko

    15 min.lt 2024.08.01
    Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
    https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
    Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
    O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant
    Kažką labai kosmetiškai pakrapštė ties siūlėm ir viskas.
    Prie jų duobė jau netrukus vėl atsirado: https://maps.app.goo.gl/EBwB6LNDqRMyoc44A
    Užlopo, ir vėl išmuša. Bet viaduko konstrukcijos iš apačios neatrodo gerai, atrodo, nieko nedaryta po to, kai paplatinta taku prieš kelioliką metų jau.

    Išvažiavus iš Klaipėdos link Gargždų kažkoks prastas ruožas. Toks jausmas, kad paliktos atkarpos, kur intensyviausias eismas.

    Paskutinis taisė Sula; 2024.08.01, 16:17.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
    Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
    O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant

    Komentuoti:

Working...
X