Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Man toks tvarkymas kvepėtų chaltūra. Nesu niekur taip matęs, manau taip būtų galima palopyti kokį kilometrą kur kelio kokybė tragiška. Bet ten atkarpa ilgesnė ir antra juosta taip pat nėra tobula, tai manau ta atkarpa prašosi kapitalinio remonto.
- 1 patinka
-
Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąStebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)Paskutinis taisė booraz; 2023.10.17, 13:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)
- 9 patinka
Komentuoti:
-
10 balų už prikolą.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąAtkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas
https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas
https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Didžiausia problemą dėl nuovažos iš A1 į Gariūnų gatve, galima išspręsti keliais betoniniais blokais ir dažais. Tereikia panaikinti nuovažą/užvažiavimą ties Mercedes salonu abiejomis kryptimis ir taip gerokai pailginti lėtėjimo juosta. Nes kam ta nuovaža ten reikalinga, jei ta pačia kryptimi galima patekti per Pirklių g. ties Maxima baze. Labai greitas, pigus sprendimas, bet duodantis daug efekto. Tik niekam turbūt rankos nedaeina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mane nustebino, kad nieko nebuvo daroma dėl Gariūnų sankryžos per kosmetinį Vilnius-Kaunas remontą 2020-2021 m. Galėjo tuos jungiamųjų kelių įvažiavimus/išvažiavimus atitraukt vienus nuo kitų.Parašė m1ndas Rodyti pranešimąSunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.
Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
Papildau brėžinį kaip galėtų atrodyti pigiai perdaryta sankryža:- Stotelės iškeltos iš sujungtos greitėjimo/lėtėjimo juostos
- Sujungtas išsukimas į Gariūnus nuo Kauno. Dabar du nuvažiavimai. Būtų ok 250 m ilgio lėtėjimo juosta.
- Panaikinčiau išvažiavimą nuo Gariūnų link Panerių. Srautas važiuotų Pirklių gatve ir išlystų į A1.
- Kauno kryptimi prailginta sujungta greitėjimo/lėtėjimo juosta
- A19 kelyje prailgintos sujungtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos.
- Posūkių spinduliai nebūtinai atiktų siūlomą situaciją. Dėl sunkiasvorių auto vengčiau labai staigių išsukimų.
Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.23, 02:26.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Išleidus pinigus ten, ar padaugėja pinigų čia?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai nėra pinigų?
Komentuoti:
-
Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.
Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Prieš Imagine Dragons koncertą eilė prasidėjo ties Tvirtove.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt..Paskutinis taisė Bmweda; 2023.08.22, 13:31.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar tikrai nėra pinigų?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal tiesiog nėra pinigų?
Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.

- 6 patinka
Komentuoti:
-
Gal tiesiog nėra pinigų?Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
Komentuoti:
-
Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt. Su avarinėm situacijom kai kažkas prieš nosį pamato stovinčius arba staigiai bando rikiuotis į tą eilę.Parašė Nitro Rodyti pranešimąČia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.
Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.
Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstasParašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.
Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai būtent kol kas galima naikinti. Kol bus pabaigtas A19 iki Minsko plento, gal ir Gariūnų viadukas atsiras. Tada bus galima ramiai per ten siųst į Kauną. Arba perstatinėt šitą sankryžą.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.
Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPo to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į KaunąParašė booraz Rodyti pranešimąPritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.
Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
Komentuoti:
Komentuoti: