Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
    Man toks tvarkymas kvepėtų chaltūra. Nesu niekur taip matęs, manau taip būtų galima palopyti kokį kilometrą kur kelio kokybė tragiška. Bet ten atkarpa ilgesnė ir antra juosta taip pat nėra tobula, tai manau ta atkarpa prašosi kapitalinio remonto.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    ka ten jie bedarytu, po kokiumax 5 metu vel viskas bus kaip buve

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)
    Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
    Paskutinis taisė booraz; 2023.10.17, 13:56.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    čia kad priešą apgauti

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas

    https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
    10 balų už prikolą.
    Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas

    https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Didžiausia problemą dėl nuovažos iš A1 į Gariūnų gatve, galima išspręsti keliais betoniniais blokais ir dažais. Tereikia panaikinti nuovažą/užvažiavimą ties Mercedes salonu abiejomis kryptimis ir taip gerokai pailginti lėtėjimo juosta. Nes kam ta nuovaža ten reikalinga, jei ta pačia kryptimi galima patekti per Pirklių g. ties Maxima baze. Labai greitas, pigus sprendimas, bet duodantis daug efekto. Tik niekam turbūt rankos nedaeina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

    Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
    Mane nustebino, kad nieko nebuvo daroma dėl Gariūnų sankryžos per kosmetinį Vilnius-Kaunas remontą 2020-2021 m. Galėjo tuos jungiamųjų kelių įvažiavimus/išvažiavimus atitraukt vienus nuo kitų.

    Papildau brėžinį kaip galėtų atrodyti pigiai perdaryta sankryža:Click image for larger version  Name:	gariunai.jpg Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	2070353
    • Stotelės iškeltos iš sujungtos greitėjimo/lėtėjimo juostos
    • Sujungtas išsukimas į Gariūnus nuo Kauno. Dabar du nuvažiavimai. Būtų ok 250 m ilgio lėtėjimo juosta.
    • Panaikinčiau išvažiavimą nuo Gariūnų link Panerių. Srautas važiuotų Pirklių gatve ir išlystų į A1.
    • Kauno kryptimi prailginta sujungta greitėjimo/lėtėjimo juosta
    • A19 kelyje prailgintos sujungtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos.
    • Posūkių spinduliai nebūtinai atiktų siūlomą situaciją. Dėl sunkiasvorių auto vengčiau labai staigių išsukimų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.23, 02:26.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai nėra pinigų?
    Išleidus pinigus ten, ar padaugėja pinigų čia?

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

    Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.

    Click image for larger version

Name:	gariunai.jpg
Views:	1252
Size:	75,5 kB
ID:	2070201

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt..
    Prieš Imagine Dragons koncertą eilė prasidėjo ties Tvirtove.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2023.08.22, 13:31.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Gal tiesiog nėra pinigų?

    Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
    Ar tikrai nėra pinigų?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
    Gal tiesiog nėra pinigų?

    Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.

    Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
    Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt. Su avarinėm situacijom kai kažkas prieš nosį pamato stovinčius arba staigiai bando rikiuotis į tą eilę.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.

    Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
    Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.

    Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
    Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
    Paskutinis taisė digital; 2023.08.22, 16:36. Priežastis: ištrintos cituotos foto

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
    Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.

    Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
    Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
    Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
    Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
    Tai būtent kol kas galima naikinti. Kol bus pabaigtas A19 iki Minsko plento, gal ir Gariūnų viadukas atsiras. Tada bus galima ramiai per ten siųst į Kauną. Arba perstatinėt šitą sankryžą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
    Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
    Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.

    Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
    Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
    Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
    Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
    Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.

    Komentuoti:

Working...
X