Kelių direkcija kuo toliau tuo labiau atrodo bestuburė organizacija.
Paprastas pavyzdys dabar vykstantys darbai ties Kaunu atvažiuojant nuo Vilniaus su nusukimu link Jonavos.
Nusukimas uždarytas jau ko gero antras mėnuo. Per tą laiką tas pats rangovas išasfaltavo aikštelę prie Urban Hubų o ties nusukimu darbai vyksta vėžlio tempu.
Darbus vykdo YIT, man dažnai tenka važiuoti ta atkarpa link Jonavos ir matau, kaip darbai vyksta, vyko Urban Hub teritorijoje, tai didžiulis skirtumas.
Ir nesvarbu kad tūkstančiai žmonių patiria nepatogumus, svarbu rangovas gali ramiai nesiplėšydamas ir sau patogiu tempu dirbti.
Taip dirbti leidžia kelių direkcija. Jiems žmonių saugumas ir patogumas panašu tikrai nerūpi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Praeitą savaitę teko važiuoti Vilnius- Kaunas kryptimi, keli km iki aptariamo ruožo paliktos geltonos linijos kurios nukreipia į atitvarus kondicionuoja vairuotoją jas ignoruoti, tada privažiuoji remontuojamą ruožą naktį ir suprask ten kaip nori kuo vadovautis.
Isivaizduojam, kad esam vakariečiai/skandinavai, bet projektus vykdom kaip rusai.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Labai ačiū už nuorodą.
Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą
Naktį ten žymiai pavojingiau.
Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLabai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę
https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762
Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą
Perisrikiavimas į 2*2 juostas vienoje pusėje
Ten išties stovi vidutinio greičio radaras (paskui už kelių kilometrų yra ir momentinis radaras)
Makalynė su įvairiomis linijomis dešinėje juostoje važiuojant link Kauno, ypač kai važiuojam per užbrūkšniuotas posūkio sleles.
Mašinos netelpa savuo jusotoje ir važiuoja ant dvigubos justos
https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...1456509692762/
Naktį ten žymiai pavojingiau.
Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę
https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.
A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.
Komentuoti:
-
Šiandien ryte kaip tik važiavau pro avarijos vietą. Gairelių nėra, žymėjimas nusitrynęs. Iš vaizdo galvojau ir labai liūdnų pasekmių buvo. Kraujas ant LAKD rsnkų.
Praėjus 3 valandoms po avarijos eismo reguliavimo nulis. Su lengvosioms apvažinėjano per laukų keliukus vietoj civilizuoto nukreipimo per Lazdėnus ar Trakus.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.
Delfi.lt 2023.11.12
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kad kelio darbų ženklinimas Lietuvos keliuose yra apgailėtinas, rašiau daug kartų ir jau labai ilgą laiką. Kažko kito ir negalima būtų tikėtis. Manau dar bus ne tik sužeistų, bet ir žuvusių dėl to.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai aš prieš kurį laiką važiavau naktį, tai galvojau, kad tas geltonas juostas tiesiog nespėjo nutrint pasibaigus remontui. Nes nei viena mašina jų nesilaikė, važiavo įprastai dviem juostom (na dešine, išskyrus lenkimus, bet pagal baltas linijas), matės priešingas eismas už atitvarų, Tai gerai nei vienos mašinos iš priekio nebuvo.
Įspėjamąjį ženklą dvipusis eismas būčiau pastebėjęs, bet kad nestato pas mus tokių.
Kelininkus sodinti reiktų.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.
Delfi.lt 2023.11.12
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
Sekmadienio naktį A1 kelyje įvyko didelė avarija.
Pranešimas apie nelaimę gautas lapkričio 12 d. 04.10 val. skubiosios pagalbos tarnybų ryšio numeriu 112.
Buvo teigiama, kad Elektrėnų savivaldybėje, Vievio seniūnijoje, ties Lazdėnų kaimu, susidūrė du automobiliai. Yra prispaustų, sužalotų žmonių.
Atvykusios tarnybos iškarto pradėjo gelbėti nelaimėlius. Pirminiais duomenimis, stipriai susidūrė BMW ir „VW Passat“, nukentėjo penki žmonės: automobilių vairuotojai ir keleiviai.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Vakar situacija dienos netu kelyje Vilnius - Kaunas su išaźiavimais į priešingą pusę buvo tokia:
1. Ilgas kelių kilometrų ruožas tarp Lazdėnų ir Vievio (apie 30- 37 km). Visas eismas yra dešinėje juostoje - dvi susiaurintos juostos į Kauną ir dvi - priešinga kryptimi. Tarp skiraimųjų juostų - dviguba geltona linija be jokių fizinių barjerų. LAKD ten pastatė ir porą radarų ar ženkkų su radarais.
2. Keliose vietose iki galo nenutrintos geltonos linijos.
3. Net nebandyta trinti geltonų linijų ant Kietaviškių viaduko (mazgas su KK 143 į Jonavą).
4. Grąžintas pradinis ženkininas tarp 64 ir 68 km buvusioje pavojingoje vietoje, kur vienoje pusėje buvo juosta į Kauną, o kitoje - 3 juostos (viena į Kauną, dvi - į Vilnių.
Atgal naktį važiavau kitu keliu. Gal ir gerai.
Komentuoti:
-
Kol nėra pilnų planuojamų įrengti Via Baltica PL<>LV ir A14 tai svaisčioti apie A1 platinimą yra visiškas kliedesys.
Nebent pinigus kas iš savo balos pasemtų ir duotų.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius
Šaltiniai:
https://www.delfi.lt/projektai/sedu-...plana-77375779
https://www.rp.pl/transport/art39369...zeci-pas-ruchu
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNeturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir galima bus tikėtis A1 Sitkūno ruožo platinimo. Vietos tam yra, net neturėtų būti labai brangu. Gal tik jungiamųjų kelių tęsinius reiktų padaryt tarp Giraitės ir Sitkūnų.
Aišku, galbūt kai bus užbaigta visa Via Baltica iki Latvijos sienos.
A1 Vilnius-Kaunas dar vėliau, nes yra atkarpų kurios dar netraukia prie labiausiai apkrautų Lietuvos ruožų. Pradžioje gal ties Vilniumi ir Kaunu, paskui ir likusiuose ruožuose, bet spėju tik po 2040 m.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.
Komentuoti:
Komentuoti: