Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Kai teko važiuot 2021 m. link Klaipėdos, ir remontavo, tai nesakyčiau, kad 1+1 atskyrimas buvo neaiškus. Tiesiog keistai atrodė, kad autostradoje neatskirti priešingi srautai.

    Tačiau kai turime 2+2 situaciją, kaip A1 Vilnius-Kaunas. Fizinės kliūtys tarp priešpriešinių srautų yra būtinos. Vokietijoje naudoja betoninį barjerą. Mes irgi turėtume tokius naudoti.

    Dėl greičio ribojimų. Gal ir gražu, bet arba turi veikti aiškiai radarai, arba net nefantazuoti apie greičio laikymąsi.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    O kas nors žino pagal kokius standartus LAKD žymi tuos remontuojamus kelio ruožus? Nes jie visuomet turi atsakymą, ar tai apie radarų statymą kalba eitų, ar apie tiltus, ar remontuojamų ruožų žymėjimą, ir visuomet yra viskas pagal taisykles daroma, bet man kažkaip neteko matyti tų taisyklių, nei pacituojamų ištraukų iš jų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    „Šiandien visuose kelių ruožuose, kuriuose yra vykdomi kelio remonto darbai, tiek įmonėms, tiek nepriklausomos techninės priežiūros rangovams pavedėme dar kartą atlikti kelio ženklinimo patikrą suderintoms eismo organizavimo schemoms. (...)
    Išvertus iš biurokratų kalbos: "kadangi mužikai bruzda, dėl vaizdo patikrinsim, kad žymėjimas atitinka mūsų pačių patvirtintoms debiliškoms taisyklėms. Vis tiek po savaitės - kitos viskas pasimirš ir nurims."

    Kad LAKD šneka belenką parodė situacija su tiltais. LAKD į visus klausimus apie tiltų saugumą, atsakydavo standartiškai: "būklė tikrinama periodiškai, viskas saugu". Iki kol Kėdainiuose pusė tilto prigulė pailsėti į upę. Tada kažkaip staiga tiltų būklė suprastėjo, 2 ar 3 iki tol saugūs tiltai buvo išvis uždaryti, o keliolika kitų keliems metams į priekį susiaurinti iki 1 juostos.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Dar didesnė problema, greičio viršijimas.
    ​​​
    Aga, kaip matematikai pasakytų: greičiui artėjant į nulį, tikimybė padaryti ar papulti į avariją irgi artėja į nulį.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Norėčiau padaryti esminį pastebėjimą...

    PROBLEMA - netinkamas priešpriešinis atskyrimas ir nepakankamas ženklinimas.
    Dar didesnė problema, greičio viršijimas.
    ​​​

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Norėčiau padaryti esminį pastebėjimą.
    Pats eismo organizavimo tikslas - išlaikyti 2+2 kur II juosta yra 2 m ir siauriau - yra sveikintinas.
    Tą nekartą teko sutikti Vokietijos, Austrijos keliuose. Būna net ženklas - II juosta "1,9 ir siauriau". Tai mažina spūstis ir trukdžius.

    PROBLEMA - netinkamas priešpriešinis atskyrimas ir nepakankamas ženklinimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portale
    LRT.lt 2023.11.15
    Kelininkai įspėjimų apie bręstančią nelaimę kelyje Vilnius–Kaunas nepaisė
    Tik po skaudžios avarijos ketina imtis pokyčių

    Apie remonto darbus pagrindiniame šalies kelyje Vilnius–Kaunas ties Lazdėnų kaimu prieš kurį laiką įspėjimus dalijo ne tik vairuotojai, bet ir ekspertai. Jų teigimu, avarija čia – tiesiog užkoduota. Tačiau kelininkai, akivaizdu, raudono signalo neišgirdo ir išvadų nepadarė, kadangi praėjusį savaitgalį minėtoje eismo arterijoje įvyko skaudi kaktomuša. Ir kas dėl to liks atsakingas? (...)
    Atnaujintą eismo tvarką čia žymi tik nudažytos geltonos linijos, o priešpriešais važiuojančių automobilių neskiria jokios fizinės kliūtys. Labai tikėtina, kad prieš avariją BMW vairuotojas tamsoje galėjo tiesiog nepastebėti geltonų linijų ir netikėtai jam pačiam atsidurti prieš eismą. (...)

    „Pavojingai suorganizuoti tie kelių remontai. Pribraižyti geltonų juostų neužtenka. Ir pasiteisinimas, kad viskas padaryta pagal reglamentą, yra netinkamas.
    Patyrę vairuotojai tą pavojų mato paprastuoju būdu – akimis ir skambina pavojaus varpais, bet niekas nereaguoja. Būkite atsargūs, nes panašu, kad skęstančiųjų gelbėjimas yra pačių skęstančiųjų reikalas“, – dėstė Vitoldas Milius. (...)

    LAKD Infrastruktūros palaikymo ir vystymo grupės vadovo M.Gedaminsko teigimu, minėtu konkrečiu atveju, įvertinus kelio Vilnius–Kaunas strateginę reikšmę ir eismo intensyvumą, buvo numatyta netgi daugiau saugų eismą užtikrinančių priemonių, nei to reikalaujama. (...)


    Imsis pokyčių
    Nors apie kylantį pavojų eismo dalyviams viešojoje erdvėje buvo kalbama ne kartą, panašu, kad prireikė nelaimės, kuri paskatintų LAKD imtis veiksmų. Kaip dėstė M. Gedaminskas, vos sulaukę informacijos apie avariją, Kelių direkcijos specialistai ėmėsi papildomų veiksmų eismo organizavimui tvarkomuose ruožuose įvertinti.
    „Šiandien visuose kelių ruožuose, kuriuose yra vykdomi kelio remonto darbai, tiek įmonėms, tiek nepriklausomos techninės priežiūros rangovams pavedėme dar kartą atlikti kelio ženklinimo patikrą suderintoms eismo organizavimo schemoms. (...)

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-imtis-pokyciu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Įdomu galvos ridensis apart eismo dalyvių ar ne?

    Šiaip galėtų kokia opozicinė partija surengt protestą prie LAKD ar SM.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal kas nors gali atrakinti straipsnį

    Delfi.lt 2023.11.15
    Po skaudžios nelaimės magistralėje – ekspertų kirtis: pavojus buvo matomas plika akimi
    Sekmadienį magistralėje Vilnius - Kaunas įvykusi skaudi avarija sukėlė ekspertų diskusijas, kad kelio darbų zonose kelininkai į savo darbą žiūri pernelyg neatsakingai, būna nebaudžiami, o vairuotojai galiusiai patenka į pinkles.
    Už kelius atsakinga LAKD su tuo nesutinka ir tikina, kad priežastis, kodlė įvyksta tokios nelaimės - visai kita.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Kelių direkcija kuo toliau tuo labiau atrodo bestuburė organizacija.
    Paprastas pavyzdys dabar vykstantys darbai ties Kaunu atvažiuojant nuo Vilniaus su nusukimu link Jonavos.
    Nusukimas uždarytas jau ko gero antras mėnuo. Per tą laiką tas pats rangovas išasfaltavo aikštelę prie Urban Hubų o ties nusukimu darbai vyksta vėžlio tempu.
    Darbus vykdo YIT, man dažnai tenka važiuoti ta atkarpa link Jonavos ir matau, kaip darbai vyksta, vyko Urban Hub teritorijoje, tai didžiulis skirtumas.
    Ir nesvarbu kad tūkstančiai žmonių patiria nepatogumus, svarbu rangovas gali ramiai nesiplėšydamas ir sau patogiu tempu dirbti.
    Taip dirbti leidžia kelių direkcija. Jiems žmonių saugumas ir patogumas panašu tikrai nerūpi.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Praeitą savaitę teko važiuoti Vilnius- Kaunas kryptimi, keli km iki aptariamo ruožo paliktos geltonos linijos kurios nukreipia į atitvarus kondicionuoja vairuotoją jas ignoruoti, tada privažiuoji remontuojamą ruožą naktį ir suprask ten kaip nori kuo vadovautis.

    Isivaizduojam, kad esam vakariečiai/skandinavai, bet projektus vykdom kaip rusai.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Labai ačiū už nuorodą.
    Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą

    Naktį ten žymiai pavojingiau.
    Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
    Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.
    Lygiai tokia pat situacija A1 ties Sitkūnais. Juostos susiaurintos, geltonos juostos vietomis jau nusitrynę, dažai neturi atspindinčių priedų (naktį beveik nesimato, ypač jei danga šlapia). Kadangi kairios juostos po 2,5m, jomis važiuojančios mašinos (priešprieša) išvažiuoja į priešingos krypties juostą. Prie visko dar begalė įvažiavimų/išvažiavimų. Praeitą savaitę jau buvo 2 avarijos vienu metu...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę
    https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762
    Labai ačiū už nuorodą.
    Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą
    Perisrikiavimas į 2*2 juostas vienoje pusėje


    Ten išties stovi vidutinio greičio radaras (paskui už kelių kilometrų yra ir momentinis radaras)


    Makalynė su įvairiomis linijomis dešinėje juostoje važiuojant link Kauno, ypač kai važiuojam per užbrūkšniuotas posūkio sleles.


    Mašinos netelpa savuo jusotoje ir važiuoja ant dvigubos justos

    https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...1456509692762/

    Naktį ten žymiai pavojingiau.
    Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
    Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę

    https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
    A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.
    A1 ir Via Baltica srautai skiriasi >2 kartus. Nežinau kur čia panašumai

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.
    Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
    A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šiandien ryte kaip tik važiavau pro avarijos vietą. Gairelių nėra, žymėjimas nusitrynęs. Iš vaizdo galvojau ir labai liūdnų pasekmių buvo. Kraujas ant LAKD rsnkų.

    Praėjus 3 valandoms po avarijos eismo reguliavimo nulis. Su lengvosioms apvažinėjano per laukų keliukus vietoj civilizuoto nukreipimo per Lazdėnus ar Trakus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?
    Čia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
    t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
    Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.

    Delfi.lt 2023.11.12
    Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
    koks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...

    Komentuoti:

Working...
X