Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Kelių direkcija kuo toliau tuo labiau atrodo bestuburė organizacija.
    Paprastas pavyzdys dabar vykstantys darbai ties Kaunu atvažiuojant nuo Vilniaus su nusukimu link Jonavos.
    Nusukimas uždarytas jau ko gero antras mėnuo. Per tą laiką tas pats rangovas išasfaltavo aikštelę prie Urban Hubų o ties nusukimu darbai vyksta vėžlio tempu.
    Darbus vykdo YIT, man dažnai tenka važiuoti ta atkarpa link Jonavos ir matau, kaip darbai vyksta, vyko Urban Hub teritorijoje, tai didžiulis skirtumas.
    Ir nesvarbu kad tūkstančiai žmonių patiria nepatogumus, svarbu rangovas gali ramiai nesiplėšydamas ir sau patogiu tempu dirbti.
    Taip dirbti leidžia kelių direkcija. Jiems žmonių saugumas ir patogumas panašu tikrai nerūpi.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Praeitą savaitę teko važiuoti Vilnius- Kaunas kryptimi, keli km iki aptariamo ruožo paliktos geltonos linijos kurios nukreipia į atitvarus kondicionuoja vairuotoją jas ignoruoti, tada privažiuoji remontuojamą ruožą naktį ir suprask ten kaip nori kuo vadovautis.

    Isivaizduojam, kad esam vakariečiai/skandinavai, bet projektus vykdom kaip rusai.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Labai ačiū už nuorodą.
    Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą

    Naktį ten žymiai pavojingiau.
    Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
    Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.
    Lygiai tokia pat situacija A1 ties Sitkūnais. Juostos susiaurintos, geltonos juostos vietomis jau nusitrynę, dažai neturi atspindinčių priedų (naktį beveik nesimato, ypač jei danga šlapia). Kadangi kairios juostos po 2,5m, jomis važiuojančios mašinos (priešprieša) išvažiuoja į priešingos krypties juostą. Prie visko dar begalė įvažiavimų/išvažiavimų. Praeitą savaitę jau buvo 2 avarijos vienu metu...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę
    https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762
    Labai ačiū už nuorodą.
    Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą
    Perisrikiavimas į 2*2 juostas vienoje pusėje


    Ten išties stovi vidutinio greičio radaras (paskui už kelių kilometrų yra ir momentinis radaras)


    Makalynė su įvairiomis linijomis dešinėje juostoje važiuojant link Kauno, ypač kai važiuojam per užbrūkšniuotas posūkio sleles.


    Mašinos netelpa savuo jusotoje ir važiuoja ant dvigubos justos

    https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...1456509692762/

    Naktį ten žymiai pavojingiau.
    Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
    Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę

    https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
    A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.
    A1 ir Via Baltica srautai skiriasi >2 kartus. Nežinau kur čia panašumai

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.
    Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
    A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šiandien ryte kaip tik važiavau pro avarijos vietą. Gairelių nėra, žymėjimas nusitrynęs. Iš vaizdo galvojau ir labai liūdnų pasekmių buvo. Kraujas ant LAKD rsnkų.

    Praėjus 3 valandoms po avarijos eismo reguliavimo nulis. Su lengvosioms apvažinėjano per laukų keliukus vietoj civilizuoto nukreipimo per Lazdėnus ar Trakus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?
    Čia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
    t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
    Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.

    Delfi.lt 2023.11.12
    Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
    koks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kad kelio darbų ženklinimas Lietuvos keliuose yra apgailėtinas, rašiau daug kartų ir jau labai ilgą laiką. Kažko kito ir negalima būtų tikėtis. Manau dar bus ne tik sužeistų, bet ir žuvusių dėl to.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Kai aš prieš kurį laiką važiavau naktį, tai galvojau, kad tas geltonas juostas tiesiog nespėjo nutrint pasibaigus remontui. Nes nei viena mašina jų nesilaikė, važiavo įprastai dviem juostom (na dešine, išskyrus lenkimus, bet pagal baltas linijas), matės priešingas eismas už atitvarų, Tai gerai nei vienos mašinos iš priekio nebuvo.
    Įspėjamąjį ženklą dvipusis eismas būčiau pastebėjęs, bet kad nestato pas mus tokių.
    Kelininkus sodinti reiktų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
    Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.

    Delfi.lt 2023.11.12
    Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
    Sekmadienio naktį A1 kelyje įvyko didelė avarija.

    Pranešimas apie nelaimę gautas lapkričio 12 d. 04.10 val. skubiosios pagalbos tarnybų ryšio numeriu 112.
    Buvo teigiama, kad Elektrėnų savivaldybėje, Vievio seniūnijoje, ties Lazdėnų kaimu, susidūrė du automobiliai. Yra prispaustų, sužalotų žmonių.
    Atvykusios tarnybos iškarto pradėjo gelbėti nelaimėlius. Pirminiais duomenimis, stipriai susidūrė BMW ir „VW Passat“, nukentėjo penki žmonės: automobilių vairuotojai ir keleiviai.





    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar situacija dienos netu kelyje Vilnius - Kaunas su išaźiavimais į priešingą pusę buvo tokia:
    1. Ilgas kelių kilometrų ruožas tarp Lazdėnų ir Vievio (apie 30- 37 km). Visas eismas yra dešinėje juostoje - dvi susiaurintos juostos į Kauną ir dvi - priešinga kryptimi. Tarp skiraimųjų juostų - dviguba geltona linija be jokių fizinių barjerų. LAKD ten pastatė ir porą radarų ar ženkkų su radarais.
    2. Keliose vietose iki galo nenutrintos geltonos linijos.
    3. Net nebandyta trinti geltonų linijų ant Kietaviškių viaduko (mazgas su KK 143 į Jonavą).
    4. Grąžintas pradinis ženkininas tarp 64 ir 68 km buvusioje pavojingoje vietoje, kur vienoje pusėje buvo juosta į Kauną, o kitoje - 3 juostos (viena į Kauną, dvi - į Vilnių.

    Atgal naktį važiavau kitu keliu. Gal ir gerai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kol nėra pilnų planuojamų įrengti Via Baltica PL<>LV ir A14 tai svaisčioti apie A1 platinimą yra visiškas kliedesys.
    Nebent pinigus kas iš savo balos pasemtų ir duotų.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius
    Aš kaip visada, įsiterpsiu su tiksliais skaičiais: Vilnius Kaunas autostrada paprastai pravažiuoja 26 tūkst. automobilių per parą (atskirai pastebėsiu kad nuo Muravos sankryžos iki Megos - 42 tūkst.). Varšuva - Lodžė gi du kartus intensyvesnė - iki 50 tūkst. automobilių per parą (o atkarpoje nuo Pruszkow iki Konotopa srautas dar dukart didesnis, iki 100 tūkst.), dėl to jie ir svarsto apie tris juostas. Mums gi tris juostas, sprendžiant iš pateiktų skaičių, tikrai neapsimoka daryti - užtektų išsiplatinti kelias itin apkrautas atkarpas. Bent kol kas.

    Šaltiniai:
    https://www.delfi.lt/projektai/sedu-...plana-77375779
    https://www.rp.pl/transport/art39369...zeci-pas-ruchu

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
    Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal ir galima bus tikėtis A1 Sitkūno ruožo platinimo. Vietos tam yra, net neturėtų būti labai brangu. Gal tik jungiamųjų kelių tęsinius reiktų padaryt tarp Giraitės ir Sitkūnų.
    Aišku, galbūt kai bus užbaigta visa Via Baltica iki Latvijos sienos.

    A1 Vilnius-Kaunas dar vėliau, nes yra atkarpų kurios dar netraukia prie labiausiai apkrautų Lietuvos ruožų. Pradžioje gal ties Vilniumi ir Kaunu, paskui ir likusiuose ruožuose, bet spėju tik po 2040 m.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą

    Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.
    Lenkų A2 tarp Varšuvos ir Strykow (Lodz) bus po 3 juostas, procesai jau nuo pernai įsukti

    Komentuoti:

Working...
X