Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Draarvys Rodyti pranešimą
    Jau galima važiuoti naujuoju Krunos tiltu
    Šaunu, kad priešpriešinį eismą su atitvaru padarė

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Jau galima važiuoti naujuoju Krunos tiltu
    Attached Files

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Jei gerai pamenu, pakeisti eismo tvarką planavo tik balandį. Gerokai lenkia laiką.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Via Lietuva" 2025.12.19
    Pradedamas antras Krunos tilto rekonstravimo etapas
    Baigus pagrindinius pirmojo tilto per Krunos upę statybos darbus ir atlikus visus numatytus tilto bandymus, bus atnaujintas eismas naujai pastatytu tiltu. Tuo pačiu pradedami Krunos tilto rekonstravimo II etapo darbai – planuojama demontuoti vieną laikiną ir vieną esamą nuolatinį tiltą bei statyti naują tiltą.


    Pradėjus II etapo darbus, keisis eismo organizavimo tvarka vienoje intensyviausių šalies automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atkarpų – ties 87,3 kilometru. Pagrindiniai eismo perorganizavimo darbai numatyti gruodžio 22 dieną, pirmadienį, o baigiamieji darbai – gruodžio 23 dieną, antradienį.
    Po eismo perorganizavimo Vilniaus kryptimi transporto priemonės važiuos dviem eismo juostomis per naujai pastatytą nuolatinį tiltą. Kauno kryptimi eismas bus organizuojamas viena juosta per esamą laikiną tiltą, o antrąja – per naująjį tiltą. Kol bus pastatytas antras nuolatinis tiltas, naujai pastatytu tiltu eismui bus skirtos trys eismo juostos – dvi Vilniaus kryptimi ir viena Kauno kryptimi. (...)

    Visas projektas – laikinojo tilto pastatymas ir esamo tilto rekonstravimas – planuojamas baigti 2027 m. pavasarį.
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...vilnius-kaunas

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip, liks tik vienas iš dviejų laikinų tiltų - viduryje esantis bus išardytas. Pasidarė įdomu, kaip bus organizuojamas eismas
    Esamu Šiauriniu laikinu tiltu link Kauno liks viena juosta. Pietiniu nauju tiltu, kuri platesnis už buvusįjį, 2 juostos bus į Vilnių, o viena - į Kauną.
    Bus pakenčiam iškentėti 2026 metus, kol vyks II etapas.
    Normalus procesas.
    2+1 vienoje pusėje, tada dar 1 juosta fūroms laikinuoju tiltu.
    Vienas laikinasis bus išardytas, nes reikia "plyšio" kranams ir statybinei technikai.

    Galima spaust dešinę tam, kas suplanavo. Tikėtina, ne VGTU / KTU baigęs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    O kaip įdomiai, trys juostos tilps ant rekonstruoto tilto antro etapo metu.
    Taip, liks tik vienas iš dviejų laikinų tiltų - viduryje esantis bus išardytas. Pasidarė įdomu, kaip bus organizuojamas eismas
    Esamu Šiauriniu laikinu tiltu link Kauno liks viena juosta. Pietiniu nauju tiltu, kuri platesnis už buvusįjį, 2 juostos bus į Vilnių, o viena - į Kauną.
    Bus pakenčiam iškentėti 2026 metus, kol vyks II etapas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pasitaisau.
    2027 nėra klaida - 2025 m. gale ar 2026 m. pavasarį bus baigtas pirmas (pietinis) Krunos tltas esantis Kauno marių pusėje.
    O paskui bus griaunamas ir iš naujo statomas šiaurinis (vidurinis) tiltas kuris bus baigtas 2026 m. pabaigoje ar 2027 m. pavasarį.
    O kaip įdomiai, trys juostos tilps ant rekonstruoto tilto antro etapo metu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Postūmis rekonstruojant svarbų A1 magistralės tiltą – beliks išlieti asfaltą https://www.lrytas.lt
    Visą projektą – laikinojo tilto pastatymą ir esamo tilto rekonstravimą planuojama baigti 2027 m. pavasarį. Darbus atlieka UAB „Tilsta“. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.
    Vietoje pavasarį nugriauto vieno iš dviejų tiltų, baigiamas statyti naujas. Šią savaitę jau baigti perdangos plokštės betonavimo darbai, artimiausiu metu suplanuota pradėti asfaltavimo darbus, pranešime žiniasklaidai teigia „Via Lietuva“.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasitaisau.
    2027 nėra klaida - 2025 m. gale ar 2026 m. pavasarį bus baigtas pirmas (pietinis) Krunos tltas esantis Kauno marių pusėje.
    O paskui bus griaunamas ir iš naujo statomas šiaurinis (vidurinis) tiltas kuris bus baigtas 2026 m. pabaigoje ar 2027 m. pavasarį.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    https://www.youtube.com/watch?v=RVQUmX94Zdk

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tos pačios dienos "Via Lietuva" pranešimas, bet čia Krunos baigimo terminai žadami su didesne atsarga - 2026 metų pavasarį. 2027 metai - turbūt klaida

    Via Lietuva 2025.12.02
    Rekonstruojant Krunos tiltą baigti betonavimo darbai, ruošiamasi asfaltavimui
    Krunos tilto, esančio A1 kelyje, arti Kauno, rekonstravimas sparčiai juda į priekį – vietoje pavasarį nugriauto vieno iš dviejų tiltų, baigiamas statyti naujas. Šią savaitę jau baigti perdangos plokštės betonavimo darbai, artimiausiu metu suplanuota pradėti asfaltavimo darbus. Planuojama, kad eismas naujai pastatytu tiltu galėtų būti paleistas jau šių metų pabaigoje ar kitų metų pavasarį. (...)

    Rugsėjo mėnesį buvo baigti plieninės perdangos įrengimo darbai, pradėtas pakloto įrengimas. Per rudenį darbai dar labiau pasistūmėjo į priekį – baigta užbetonuoti monolitinė gelžbetonio perdangos plokštė, demontuojami klojiniai. Intensyviai vyksta kiti betonavimo darbai – įrengiamas išlyginamasis betono sluoksnis.Perdangos betonavimui jau sunaudota beveik 800 m3 betono ir 210 tonų armatūros, o klojinių ir išramstymų įrengimui – ne mažiau kaip 200 tonų įrangos. Betonavimo darbai vyko devyniais etapais, kad būtų užtikrintas reikiamas plieninės perdangos apkrovimas. Betonui pasiekus reikiamą stiprumą, demontuojami klojiniai ir išramstymai.
    Krunos tilto statybvietėje kasdien nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro, nuo pirmadienio iki šeštadienio, dirba apie 60 darbuotojų. Tamsiu paros metu naudojamas darbo vietos apšvietimas. Artimiausiu metu planuojama įrengti perdangos hidroizoliaciją ir pradėti montuoti atitvarus.
    Intensyvūs darbai vyksta ne tik ant tilto, bet ir jo prieigose – abejose krantinėse įrengta ir stabilizuota sankasa, įrengti skaldos pagrindo ir asfalto pagrindo sluoksniai. Esant palankioms oro sąlygoms artimiausiu metu bus vykdomi kitų asfalto sluoksnių įrengimo darbai. (...)

    Visą projektą – laikinojo tilto pastatymą ir esamo tilto rekonstravimą planuojama baigti 2027 m. pavasarį.
    Darbus atlieka UAB „Tilsta“. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.
    ​​

    ​​
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...i-asfaltavimui

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Linkedin Via Lietuva.2025.12.02 (su video)
    Vos kelios minutės nuo Kauno link Vilniaus – ir matyti, kaip kyla vienas svarbiausių A1 magistralės objektų. Kalbame apie Krunos tilto statybas.
    Pastaraisiais mėnesiais atlikti pagrindiniai darbai: užbetonuota monolitinė perdangos plokštė, demontuojami klojiniai, įrengiamas išlyginamasis betono sluoksnis. Perdangai sunaudota beveik 800 kubinių metrų betono ir 210 tonų armatūros. Intensyviai tvarkomos ir tilto prieigos: stabilizuota sankasa, įrengti pagrindo sluoksniai, ruošiamasi asfalto darbams. (...)
    Planuojama, kad eismas naujuoju tiltu galėtų būti paleistas jau šių metų pabaigoje.


    https://www.linkedin.com/posts/via-l...278683648-hEfF

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rimvydas Avižonis
    Krunos tilto statybos. 2025.10.01



    https://www.youtube.com/watch?v=PiL-8i-aXwk&t=3s

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gal tai vėl filadelfijų klaida?
    Turbūt klaida yra ir šioje frazėje: "Vietoje nugriauto vieno iš dviejų Krunos tiltų, t. y. kairės pusės tilto, kuriuo eismas vyko Kauno link (...)"
    Kilometražas ir kelio pavadinimas yra nuo Vilniaus.
    Kairysis tiltas - iš Kauno į Vilnių , dešinysis - į Kauną

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Šiaip labai geras pastebėjimas dėl šito tilto rekonstrukcijos, kad realiai kamščiai dėl rekonstrukcijos per visą laiką gal buvo tik vieną ar pora kartų, manau tai yra puikus pavyzdys, kad grečio fiksavimo priemonių naudojamos rekonstruojamame ruože duoda realios naudos, nesudaro kamščių, nenutinka avarijų dėl per didelio greičio. Lėčiau, bet visi laimingi nes nereikia sėdėti kamščiuose.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai aišku, kodėl taip ilgai bus statomas antras tiltas, kai pirmas bus pastatytas greičiau nei per metus.


    Gal tai vėl filadelfijų klaida?
    Atsimenu, rašė, kad 2026 pabaigoje. Tai gal su visais gerbūvio atsatymo darbais čia rašo 2027 pabaiga.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nelabai aišku, kodėl taip ilgai bus statomas antras tiltas, kai pirmas bus pastatytas greičiau nei per metus.
    laikinojo tilto pastatymas ir esamo tilto rekonstravimas – planuojamas baigti 2027 m. pabaigoje.
    Gal tai vėl filadelfijų klaida?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.08.28
    Rekonstruojant Krunos tiltą montuojama apie 750 tonų sverianti plieninė perdanga
    Vietoje nugriauto vieno iš dviejų Krunos tiltų, t. y. kairės pusės tilto, kuriuo eismas vyko Kauno link, statomas naujas tiltas. Šiuo metu vykdomi metalinės perdangos montavimo darbai, kuriuos pabaigus, bus pradėtas betonavimas. Planuojama, kad eismas naujai pastatytu tiltu galėtų būti paleistas jau šių metų pabaigoje ar kitų metų pavasarį. (....)




    Nugriovus vieną iš dviejų tiltų per Kruną, pradėtas statyti naujas tiltas – įrengti 136 gręžtiniai poliai ir jau beveik baigtos betonuoti visos keturios tilto atramos. Atramoms panaudota apie 900 m3 betono. Kol vyksta tilto atramų įrengimo darbai, specialiai tam įrengtoje aikštelėje ant Krunos upės kranto yra montuojami tilto perdangos plieniniai elementai. Vienam tiltui bus panaudota dvidešimt plieninių perdangos elementų, kiekvieno iš jų svoris – 30–40 tonų.

    Statybvietėje sumontuoti plieniniai perdangos elementai sujungiami tarpusavyje juos suvirinant ir užstumiami ant išbetonuotų tilto atramų. Šiuo metu jau yra užstumta 70 proc. visos perdangos. Bendras perdangos svoris sieks 750 tonų.
    Plieninės perdangos įrengimo darbus planuojama baigti iki rugsėjo. Juos baigus, ant plieninės sijos prasidės monolitinės gelžbetoninės plokštės įrengimo darbai. Kartu bus pradėti ir magistralinio kelio įrengimo darbai tilto prieigose.
    Pasak Krunos tilto rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės „Tilsta“ vadovo Eduardo Grinavecko, plieninė naujo tilto perdanga yra didžiausia tilto perdanga, kokią bendrovei iki šiol teko pagaminti ir sumontuoti, nors per savo veiklos metus įmonė jau yra pastačiusi daugybę tiltų, estakadų bei viadukų. Naujo tilto plieninės perdangos ilgis siekia 125 m, ji sudaryta iš dvidešimties skirtingų plieno elementų, kurie buvo pagaminti „Tilstos“ gamykloje ir atvežti į statybvietę. (...)






    Pabaigus vieno naujo tilto statybas, keisis eismo organizavimo tvarka – eismas Kauno link vyks naujai pastatytu tiltu ir vienu laikinu tiltu, o likęs senas tiltas bus griaunamas ir statomas naujas.
    Visas projektas – laikinojo tilto pastatymas ir esamo tilto rekonstravimas – planuojamas baigti 2027 m. pabaigoje. Darbus atlieka UAB „Tilsta“. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Vokietijoje autobanuose irgi daug kur stovi arba stacionarūs arba užsidegantys greičio ribojimai, nors formaliai greičio limito nėra. Esmė, realus saugumas, o tokios priemonės kaip momentinis greičio ribojimas labai padeda išvengiant perteklinių investicijų ar perteklinio greičio ribojimo visame kelyje.
    Nesuprantu kuom šis tamstos komentaras susijęs su pacituotu mano tekstu?
    Pasikartosiu: mažesnis leistinas greitis automagistralėje, nereiškia kad tai nebėra automagistralė. Nėra jokių apribojimų, kad automagistralėje draudžiama riboti greiti kitais atitinkamais ženklais. Pagal KET automagistralė baigiasi tada kai pravažiuojamas ženklas "automagistralės pabaiga". Tik automagistralėje šiaip neturėtų būti vieno lygio sankryžų, taip pat jose draudžiama važiuoti žemės ūkio technika, dviračiais, eiti pėsčiomis ir t.t. (kas deja, bet pas mus vyksta ir vyksta pakankamai dažnai).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ne ta tema, bet pratęsiu tą OT šiek tiek
    Nu sorry, bet greičio apribojimas "automagistralės" statuso keliui nepanaikina. Kas čia tokį dalyką sugalvojo? Automagistralė baigiasi tik pravažiavus atitinkamą "automagistralės pabaiga" ženklą. Kol tokio ženklo nėra, ten automagistralė. Dėl to įdėtame pvz. iš A1, ten prieš tą apsisukimą yra "automagistralės pabaiga" ir už jo vėl ženklai "automagistralė".
    Vokietijoje autobanuose irgi daug kur stovi arba stacionarūs arba užsidegantys greičio ribojimai, nors formaliai greičio limito nėra. Esmė, realus saugumas, o tokios priemonės kaip momentinis greičio ribojimas labai padeda išvengiant perteklinių investicijų ar perteklinio greičio ribojimo visame kelyje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Apsisukimų yra ir A1:
    https://www.google.com/maps/@55.3728...oASAFQAw%3D%3D

    Beje, A2 ties apsisukimais yra davikliai ir automatiškai užsidega greičio ribojimas iki berods 100km/h, kas formaliai nebėra autostrada toje atkarpoje su 130 km/h greičiu.
    Ne ta tema, bet pratęsiu tą OT šiek tiek
    Nu sorry, bet greičio apribojimas "automagistralės" statuso keliui nepanaikina. Kas čia tokį dalyką sugalvojo? Automagistralė baigiasi tik pravažiavus atitinkamą "automagistralės pabaiga" ženklą. Kol tokio ženklo nėra, ten automagistralė. Dėl to įdėtame pvz. iš A1, ten prieš tą apsisukimą yra "automagistralės pabaiga" ir už jo vėl ženklai "automagistralė".

    Komentuoti:

Working...
X