Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?
Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje (...)
Ta projektavimo firma gerokai pasišiukšlino su tuo Molėtų - Utenos rekonstrukcijos projektu.
Užtruks, kol bus atkurtas pasitikėjimas jos siūlomais sprendiniais.
Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje, čia ant tilto jų atsisakys, kad netrukdytų nuo kelio nuvažiuoti visiems pavargusiems kur papuolė.
Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
Filmuke avarinių juostų nesimato.
Gal kur nors po ranka yra brėžiniai, kur matytųsi, ar ant tilto suprojektuota avarinė juosta ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.
Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.
O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
Vienintelis numanomoje ateityje tarpmiestinis 3 + 3 juostų kelias Lietuvoje ir būtų Vilnius-Kaunas-Sitkūnai, kitur bent iki 2100 m. užteks ir 2x2. Greitojo geležinkelio plėtra dar labiau pagerintų padėtį, gal nereiktų nieko daugiau platint ir iki 2200 m.
Aišku, ekstrapoliuoju, nežinant kaip keisis transportas ateityje.
Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.
Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.
Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.
Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.
O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
Paskutinis taisė ojojoj; 2025.03.23, 14:12.
Priežastis: papildyta
Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.
Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.
Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
Komentuoti: