Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Manau pakels bent iki 70 km/h

    O jeigu rimtai, tai 130 turėtų būti, kaip ir visur kitur. Kodėl ant tilto jis turėtų skirtis?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Koks greitis per tiltą bus padarius visus darbus?
    Click image for larger version

Name:	2025-04-02_17-06-11.png
Views:	1346
Size:	38,3 kB
ID:	2192334

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Koks greitis per tiltą bus padarius visus darbus?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.
    Nuoroda pridėta dar vakar. Tačiau galima ir pasigooglinti prieš mėtant absurdiškas replikas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje (...)
    Ta projektavimo firma gerokai pasišiukšlino su tuo Molėtų - Utenos rekonstrukcijos projektu.
    Užtruks, kol bus atkurtas pasitikėjimas jos siūlomais sprendiniais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
    Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje, čia ant tilto jų atsisakys, kad netrukdytų nuo kelio nuvažiuoti visiems pavargusiems kur papuolė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
    Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O juk galima (...) atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
    Ačiū už brėžinius, bet nepridėta nuoroda.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
    Mūsų eroje tokio poreikio tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Eismo organizavimo brėžiniai iš projekto:
    II etapas, perstatoma pietinė tilto pusė.
    (...)

    III etapas, perstatoma šiaurinė tilto pusė.
    Click image for larger version  Name:	03. P23-022-TDP-SO-30_crop.png Views:	3346 Size:	10,25 MB ID:	2163394
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
    Filmuke avarinių juostų nesimato.
    Gal kur nors po ranka yra brėžiniai, kur matytųsi, ar ant tilto suprojektuota avarinė juosta ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
    O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:


    CVP IS
    Paskutinis taisė Ignalina; 2025.04.01, 21:03. Priežastis: LMGTFY

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė neglected Rodyti pranešimą
    Ar naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?
    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.

    Komentuoti:


  • neglected
    replied
    Ar naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Balandžio mėn. „Via Lietuva“ taip pat planuoja paskelbti viešųjų pirkimų konkursus ir intensyviausio eismo magistralinių kelių remonto darbams atlikti. Šiemet planuojama inicijuoti darbus trijuose automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose, kurių bendra suma daugiau nei 10 km (nuo 60,025 iki 61,525 km (nuo Žiežmarių iki Bačkonių, dešinėje kelio pusėje), nuo nuo 103,275 iki 108,906 km ( dešinėje kelio pusėje nuo Giraitės ikiSausinės) nuo 198,927 iki 202,607 km (nuo Gelgudiškių iki Pagojų, kairėje kelio pusėje) ).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.01, 11:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.

    Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.

    O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
    Vienintelis numanomoje ateityje tarpmiestinis 3 + 3 juostų kelias Lietuvoje ir būtų Vilnius-Kaunas-Sitkūnai, kitur bent iki 2100 m. užteks ir 2x2. Greitojo geležinkelio plėtra dar labiau pagerintų padėtį, gal nereiktų nieko daugiau platint ir iki 2200 m.

    Aišku, ekstrapoliuoju, nežinant kaip keisis transportas ateityje.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

    Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

    Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
    Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.

    Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.

    O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
    Paskutinis taisė ojojoj; 2025.03.23, 14:12. Priežastis: papildyta

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
    Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

    Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

    Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.21, 16:15.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
    Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų

    Komentuoti:

Working...
X