Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.
    Mūsų eroje tokio poreikio tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Eismo organizavimo brėžiniai iš projekto:
    II etapas, perstatoma pietinė tilto pusė.
    (...)

    III etapas, perstatoma šiaurinė tilto pusė.
    Click image for larger version  Name:	03. P23-022-TDP-SO-30_crop.png Views:	3346 Size:	10,25 MB ID:	2163394
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
    Filmuke avarinių juostų nesimato.
    Gal kur nors po ranka yra brėžiniai, kur matytųsi, ar ant tilto suprojektuota avarinė juosta ir ar yra rezervas kelio platinimui ateityje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
    O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:


    CVP IS
    Paskutinis taisė Ignalina; 2025.04.01, 21:03. Priežastis: LMGTFY

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė neglected Rodyti pranešimą
    Ar naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?
    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.

    Komentuoti:


  • neglected
    replied
    Ar naujajame tilte bus avarinė eismo juosta?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Balandžio mėn. „Via Lietuva“ taip pat planuoja paskelbti viešųjų pirkimų konkursus ir intensyviausio eismo magistralinių kelių remonto darbams atlikti. Šiemet planuojama inicijuoti darbus trijuose automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose, kurių bendra suma daugiau nei 10 km (nuo 60,025 iki 61,525 km (nuo Žiežmarių iki Bačkonių, dešinėje kelio pusėje), nuo nuo 103,275 iki 108,906 km ( dešinėje kelio pusėje nuo Giraitės ikiSausinės) nuo 198,927 iki 202,607 km (nuo Gelgudiškių iki Pagojų, kairėje kelio pusėje) ).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.01, 11:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.

    Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.

    O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
    Vienintelis numanomoje ateityje tarpmiestinis 3 + 3 juostų kelias Lietuvoje ir būtų Vilnius-Kaunas-Sitkūnai, kitur bent iki 2100 m. užteks ir 2x2. Greitojo geležinkelio plėtra dar labiau pagerintų padėtį, gal nereiktų nieko daugiau platint ir iki 2200 m.

    Aišku, ekstrapoliuoju, nežinant kaip keisis transportas ateityje.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

    Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

    Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
    Pritariu del platinimo link Sitkunu i 3x3. Vakar kaip tik buvo vaziuota Kaunas-Klaipeda-Kaunas, tai iki Sitkunu ar net gi iki Babtu ir sekancio Cinkiskio posukio link Kedainiu abi juostos uzkistos, o toliau jau normaliai. Nuo Kryzkalnio isvis buvo tuscia, o gristant nuo Sitkunu pilna vel masinu. Cia vakare 20-21h.

    Taip pat vakar buvo vaziuota Kaunas-Suvalkai-Kaunas, tai iki Marijampoles pilna masinu, o poto jau laisviau. Prie sienos furos degalinese stovi. Lenkijos puseje apytuste autostrada. Kiek kartu jau vaziavau, tai apkrovimas autostrados link Lenkijoa ar atgal nera kazkoks uzkistas.

    O gristant i Vilnius-Kaunas tema, tai mano galva reikia galvoti i prieki projektuojant kaip pvz tilta per Kruna, kad poto darant pakeitimus kelyje nebutu butelio kaklelis toje vietoje. Kaip zinia jau tilta stato, bet kiek supratau, tai tik del to, kad jis kritines bukles.
    Paskutinis taisė ojojoj; 2025.03.23, 14:12. Priežastis: papildyta

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų
    Nemanau, kad bent viena atkarpa tarp Vilniaus Gariūnų ir Kauno Savanorių prospekto bus išplatinta iki 2040-2045 m. Visas kelias tarp Vilniaus ir Kauno 3+3 tai iš vis geri 30-40 metų kol tokį turėsime. Sutinku, kad n kartų geriau iki 2035 m. jau turėt greitąjį geležinkelį Kaunas-Vilnius.

    Greičiau spėju link Klaipėdos kur Via Baltica praeina išplatins 12 km atkarpą, ir tai tik pabaigę paskutines A8 ir A10 atkarpas (o gal net ir A17 spėję išplatint iki normalaus parametro kelio). Ten didesnis eismas nei didžiojoje dalyje Vilnius-Kaunas kelio. Platinimas būtų gana patogus, plačios žalios vidurinės vejos sąskaita, didžiausia liūto dalis eitų jungiamųjų kelių tiesimui (kurių dalis jau dabar nutiesta ties Giraite), gali būti naikinama Sausinės sankryža, pertvarkomas susisiekimas su Sitkūnais. Gan nedaug vietų reiktų išpirkti žemę.

    Vilnius-Kaunas daug komplikuotesnis projektas, reiktų visur platint į šonus, visur išpirkinėt žemę, Vievyje gal net padarant tunelį, taip pat tiest proper jungiamuosius kelius. Kas liečia skirtingų lygių sankryžas, gausis kažkas kaip dabar tiesiamas Kalvarijos-PL sienos kelias su išsukimais ne tokiais stačiais kampais kaip dabar, bet turbūt ne standartinių parametrų skirtingų lygių sankryžos dėl visokių degalinių, kurių nenorės nieks perkelti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.21, 16:15.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.
    Tai ir taip esamiems srautams 2+2 pakanka. Net ir gerokai padidėjus srautams pakaktų

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nėra jokios prasmės platinti A1.
    Būtent. Turi būti geriau išnaudojamas geležinkelis, o ne užsiimama platinimais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Baigiamas statyti laikinas tiltas, kurį rangovė „Tilsta“ atsivežė iš Lenkijos ir kuris anksčiau buvo naudotas JAV, yra dviejų eismo juostų, tačiau jis bus naudojamas tik viena – Kauno kryptimi. Judėjimą juo kreipti numatoma balandžio pabaigoje – gegužės pradžioje. 24 mln. eurų vertės rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026-ųjų pabaigos. Šiame ruože greitis apribotas iki 50 km per valandą bus ir važiuojant laikinu tiltu.
    tikrai turtejame,jei tiltus jau is Jav veza.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nėra jokios prasmės platinti A1.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jungiamojo kelio ten reiktų, sujungiančio Palemoną, Jakštonis, Grabučiškes ir Rumšiškes. Galėtų juo ir dviratininkai naudotis, ir vietiniai su auto, neliktų tų smulkių tiesioginių išvažiavimų į autostradą.

    Įtariu 2040-2045 m. (kai jau bus pilnai išplatinta Via Baltica iki Latvijos) tiesiog platins Kaunas-Vilnius autostradą ir matyt darys kažką labiau kaip dabar Via Baltica nauja autostrada tik su trim juostomis. Dar kartą reikės tvarkyt ir šį tiltą per Kruną, gal net pakels kelią, kad nereiktų leistis į slėnį, įrengs jungiamuosius kelius.

    Dabar tiltą tvarko per Kruną, nes įtariu tiesiog nėra planų greitu metu platint autostradą, dabartinis tiltas fiziškai byra, bet po 15-20 m. visko gali būt. Normalu pertvarkyt infrastruktūrą kas 15-20 metų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.18, 17:32.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Neapsimokėtu ten nutiesti dviračių taką palei marias? Takas tiesiog kirstų Kruna tuo pačiu tiltu su autostrada ir nusuktu link marių. Takai palei vandens telkinius panašu pasiteisina.
    Gal ir apsimokėtų. Reikėtų Karbauskio paklausti ar iš savo "observatorijos" marių pakrantėje mintų dviratį kasdien Bet čia jau ne šioje temoje diskutuoti. Rekreacinius takus reikėtų tiesti tikrai ne iš kelių priežiūros programos lėšų.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kuom tas ribojimas susijęs su tilto altitude ir kelio nuolydžiu link jo? Visame A1 yra turbūt bent 10 vietų su panašaus dydžio nuokalne ir po to sekančia įkalne, bet niekur ribojimų nėra. Ribota dėl tilto būklės ir jo pločio.
    Tikimės, kad tik dėl tilto būklės tie ribojimai yra, bet ten tiesiog duobė gaunasi ir esant dideliam greičiui tikrai tas jausis, nebent jie kažkiek kilstels tą naują tiltą ir bus +/- norma ir bendrai atkarpa atitiks automagistralės reikalavimus su rekonstruotuojamu tiltu.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą



    Tai daug kas nedraudžiama. Galima dėl tų trijų dviratininkų per dieną padaryti ir pvz. kokią dviračių estaką virš kelio, bet ar tie keli dviratininkai už tai susimokės? Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje.
    Neapsimokėtu ten nutiesti dviračių taką palei marias? Takas tiesiog kirstų Kruna tuo pačiu tiltu su autostrada ir nusuktu link marių. Takai palei vandens telkinius panašu pasiteisina.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Ačiū. Nepamačiau, kad ten siaurinant juostas laikinai paleis. Bus biški nesusipratimų, bet jei reikia rekonstravimo proceso patogumui, kodėl gi ne. Tikiuosi čia ne laikino tilto demontavimo laiko taupymas.

    Supratau, kad laikinas tiltas ar dalis jo konstrukcijų tiesiog nuomuojama, tai matyt reikia ir greičiau gražinti. O šiaip galėtų palikt esktra atveju, tik neleisti juo važiuoti. Visgi alternatyvos patekti į Kauną yra labai toli ir jei kas nutinka, iškart bėdos.
    Jau yra video kaip atrodys eismas:
    https://madeinvilnius.lt/transportas...niaus-i-kauna/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Todėl, kad neleis važiuoti ant 130km/h, nes lengviau pastatyti radarą ir rinkti pinigus kurie skuba, nei normaliai statyti autostrados ruožą ir nedaryti stabdymų. Čia gi Lietuva, taip turi būti. Koks skirtumas, čia tik pagrindinis Lietuvos kelias, yra svarbesniu reikalų gi
    O kuom tas ribojimas susijęs su tilto altitude ir kelio nuolydžiu link jo? Visame A1 yra turbūt bent 10 vietų su panašaus dydžio nuokalne ir po to sekančia įkalne, bet niekur ribojimų nėra. Ribota dėl tilto būklės ir jo pločio.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.
    Lygiai taip, kaip eilę metų ten rytais matomi žvejų automobiliai sustatyti kelkraštyje. Bet tai, kad tarnybos nedirba savo darbo ir nepalaiko tvarkos, visiškai nereiškia, kad reikia iš AM daryti kažkokius hibridus ir leisti pėsčiųjų/dviratininkų eismą. Kaip ir rašiau - jei yra poreikis, turi būti jis užtikrinamas vietinės reikšmės keliais ar takais.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tiesa, bet niekas ir nedraudžia padaryt kažko, kaip pvz.: https://maps.app.goo.gl/L2D94Ews8N6QfUpG9, https://maps.app.goo.gl/RLPL44ENk8d5UbLX8
    Tai daug kas nedraudžiama. Galima dėl tų trijų dviratininkų per dieną padaryti ir pvz. kokią dviračių estaką virš kelio, bet ar tie keli dviratininkai už tai susimokės? Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje.

    Komentuoti:

Working...
X